A-HWxI0CUAAtg_x.jpg

Azért ez így elég durva karácsony előtt. A Connecticut állambeli Newtown általános iskolájában meggyilkolt egyik kissrác utolsó sorait posztolják Amerikában a twitteren, a papírszelet felső részén, magyarul.

Frissítve!

Sandy Hook Elementary School, Newtown, Connecticut. Amerikát sokkolta a mészárlás.

Egy másik bizonytalan eredetű, utolsó üzenet a halálos lövés előtti pillanatokból, megrázó.

A-G2NddCUAAw9mH.jpg

Képzeld el egy pillanatra, hogy üzennek neked az iskolából, ahová a fiad vár, hogy ma nem megy haza:

A-G7nwvCAAALnRM.jpg

Hogyan tudott valaki ennek a kislánynak a szemébe nézni és meghúzni a ravaszt? Gyönyörű volt.

A-QK3L-CIAAfCbi.jpg

A lelőtt gyerekek névsora:

A-PoW3rCYAAqc8B.jpg

115 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr904966291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johevi 2012.12.15. 14:17:51

Egyrészt tudni kell az ilyenről, másrészt az ember bizonyos módon nem akar tudni erről. Azért érdekes, hogy pár óra múlva ez kikerül a rendőrségtől, hiszen bizonyíték, biztos nem kapta meg a szerencsétlen szülő.

s 2012.12.15. 14:17:56

Karácsony előtt olyat fogok mondani, amiért biztosan a pokolra jutok, de akkor is kimondom. Azt gondolom, hogy Jézus nem halt meg mindannyiunkért a kereszten. Azt gondolom, hogy azokért biztosan nem, akik ilyesmit képesek megtenni. Ha jár erre pap, oldozzon fel, de nem vagyok már keresztény, mert azok meg tudnak bocsájtani, de én nem. Ha ez az ár amit meg kell adnom, megadom. Nem vagyok Jézus Krisztus odaadó gyermeke többé. Ne vessetek meg ezért. Nem bírok Isten gyermeke lenni többé, ha azok közt ilyen is akad. Inkább egyedül járok most már, bárhová vezessen ez az út. Átok vagy áldás, nekem most már egyre megy. Megtagadtalak benneteket, a magasságos Isten irgalmazzon ezért nekem, ha tud, de ha nem, hát úgy is jó lesz. Amen.

OftF 2012.12.15. 14:18:02

Gondolom, neked még nincs gyereked.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2012.12.15. 14:24:13

Itt azért elég ciki, h nincs forrás. Most ez egy álhír?

Adam-nek hívták, nem?

Malachi 2012.12.15. 14:30:47

ha kamu, akkor azért, ha meg nem akkor azért: büdöstapló faszparaszt vagy. nem először bizonyítod.

profilo 2012.12.15. 15:18:55

@belekotty: @maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Ezt nem kellett volna!
Fogjátok vissza magatokat...

Vagy vegyétek le.

nemigazmá 2012.12.15. 15:19:18

dotoho, te mocskos paraszt! Latszik, hogy nincs gyereked. Azert a par plusz megtekintesert kepes voltal ezt a patkanysagot muvelni. Hogy mereszeled ezt a "kepzeld el..." dolgot meg a kepet egymas melle tenni?! Te rohadt patkany. A beledet kitaposnam ezert a gusztustalansagert! Undorito parazita vagy! Pont azert basztad fel az agyamat mert van gyerekem. Es a tobbi nyomorult, szenzacioehes, BLIKK-rajongo, szarhazi Aktiv-Fokusz-zombi is , aki a kommentekben egyetert ezzel a szennyel, az is kapja be a f......t! Gusztustalanok vagytok.

cukorrépa 2012.12.15. 15:19:26

ha a bemutatott fénykép és szöveg kamu, akkor kívánom a hamisítónak, hogy rohadjon meg, de igen gyorsan és végérvényesen.

tényleg kamu?

tr28 2012.12.15. 15:19:49

Tessék: ezért tart itt az ez az ország és a magyarság! Egy pillanatra se tudjátok abbahagyni a mocskolódást, a másik lemondását!!! Ez egy hír, ha igaz, ha nem, szomorú. Alig akad valaki, aki együttérez. Nem kell, hogy tetszen a cikk, a blog... De ha nem tetszik, akkor mindek olvassátok és még kommentelitek is??? Nincs jobb dolgotok, mint a másikkal foglalkozni és jól belerúgni??? Gratula...

prohta (törölt) 2012.12.15. 15:32:15

Igen, Twitteren elég sok ilyen kamu utolsó levél kering most az iskolai lövöldözés után.
A kattintásszám mindent megér?

Amúgy nem kamu utolsó leveleket sem lenne szabad kitenni...

Rkhaylitsha 2012.12.15. 15:49:29

A lelőtt kislány a halála előtt az agytumoros apjának ilyet ir, hogy "majd a mennyben találkozunk egy kávéra? "
Na nebasszamár

230e 2012.12.15. 15:56:22

@tr28: Van különbség egy hatásvadász, hoax gyanús, beteg lélek által kreált levél, és egy valóban, igazolható megrázó fotó, történet, alkotás között, amit ha igaz, valóban az arra feljogosított személy (örökös, túlélő) rak fel.
- hatásvadászat miatt kirakni egy ilyen képet visszataszító
- tájékoztatásképpen kirakni egy ilyen képet gusztustalan
- kegyeletből kirakni egy ilyen képet már megfontolandó, de számomra beteges.
- Távol álljon tőlem bármi ilyet kívánni, vagy ilyenre gondolni, de egy családtagod öngyilkossága esetén kiraknád a búcsúlevelét, vagy szeretnék, ha valaki felrakná? Amennyiben nem, akkor fogadd el azt, hogy van akinek ez nem tetszik.

átlátó 2012.12.15. 16:10:42

Nekem karácsony után sem smakol ez az egész.

nemigazmá 2012.12.15. 16:11:10

@tr28: Na ezert tart itt a blablabla blablabla nyenyenye nyenyere... Mindig kell egy ember aki ennyit tud hozzaszolni egy temahoz, amihez egyebkent nem lehet hozzaszolni, mert annyira borzalmas. Azt viszont ESZRE SEM VESZI hogy puszta undorito szenzaciohajhaszasbol van kint ez a kurva poszt. Na az ilyenek miatt tart itt az orszag. Mert olyan megvezetheto agyhalottakkal van tele mint a poszt szerzoje es az ilyen kommenteloi.

nemigazmá 2012.12.15. 16:13:28

@tr28: Es ha nem tetszik, hogy kommenteljuk, akkor minek olvasod el a kommentjeinket es kritizalod oket??? Nagyon osszeszedett gondolkodasmodrol teszel tanubizonysagot!

bukszindeksz 2012.12.15. 16:38:57

Facebook-on terjedő marhaságokat leírni, hogy minél több legyen a kattintás...
Beteg vagy barátom, fogalmad sincs az életről.

mandro 2012.12.15. 16:54:13

Ez kb. olyan, mint amikor egy baleset szemtanúja először a mobiljával lefényképezi az áldozatokat, és csak utána telefonál a mentőknek, rendőröknek. Beteg lelkületű emberek az ilyenek, ahogy a katasztrófa-turisták is.

phaszfej 2012.12.15. 17:09:10

szerintem jó. kifejezetten tetszik

Csucsundra 2012.12.15. 17:09:29

hátha ez fake,és leadtad,akkor mondanék valamit,amit a nagyanyámtól tanultam:Isten nem ver bottal...hozzátenném:csak a kezedbe adja,hogy járj vele...Szóval ha az olvasottságért ilyet posztolsz,és fake,akkor majd jusson eszedbe a nagyanyám,ha a te "fijad" fog egy ilyen levelet írni neked a suliból... Talán akkor rájössz,mekkora szutykos szemét vagy,hogy ebből generálsz olvasottságot, a sok magadfajtával egyetemben...

Csucsundra 2012.12.15. 17:09:36

@nemigazmá: a poszt szerzője állítólag prágai meg pozsonyi...

Rodzservóterz 2012.12.15. 17:48:33

Féreg poszt egy féregtől, nem meglepő.

kvadrillio 2012.12.15. 17:52:56

BORZALMAS !...ezt tudjuk mondani.
De, ahol mindenkinek lehet fegyvere, ott ez mindig benne van a pakliban sajnos...
ÁTÉREZNI A FÁJDALMAT CSAK A GYERMEKÉT ELVESZTETT SZÜLŐ, ROKON KÉPES.
A TÖBBI CSAK PUSZTÁN PROTOKOLL...

...amúgy pedig szám szerint ez a sokadik ilyen tragédia...

AnnaKarenina 2012.12.15. 17:53:18

A gyalázkodóknak annyit, sose keverjenek össze egy tragikus eseményről szóló tudósítást, dokumentumot azzal a dühvel, felháborodással, amit az esemény miatt éreznek. Nem tudom, hogy valódi levelek ezek, vagy sem, mint ahogy azt sem tudjuk, mit éreztek, mit írtak volna az auschwitzi gázkamrákban várakozó gyerekek, vagy a vietnami háborúban napalmmal megégetett gyerekek a haláluk előtt. Annak van igaza, aki azt írta, nem is akarjuk tudni, mert ez legalább őszinte.
Nem a poszt undorító, hanem a valóság.

sárkányfő 2012.12.15. 17:57:41

Ez bizony iszonyat visszatetsző hatásvadászat, óriásit csalódtam ebben a blogban.
Még valami nagyon kifinomult, okos, intelligens kísérőszöveggel talán "el lehetett volna adni", de így csak hitvány klikkvadászat mások tragédiáját felhasználva.

Az meg tök reális, hogy a halálfélelemben rettegő-síró kisgyerekek búcsúleveleket kezdenek írogatni...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.12.15. 19:18:09

@anyahajókabinajtóhajtogató: Azert ez a "megerett a vilag a pusztulasra" szoveg is eleg durva. Marha egyszeru a dolog: egy olyan orszagban, ahol barmelyik sarki tescoban pisztolyhoz juthat barmilyen elmebeteg, ott ilyenek tortennek. Ez nem a vilag hibaja, hanem az adotr orszag torvenyeie.

Es teljesen irrelevans, hogy kinek hany eves gyereke van.

kedem 2012.12.15. 19:18:41

Annyira fake az egesz, hogy mar nevetseges, kulonosen a masodik. A teruletet hermetikusan lezartak a helyszinelok, meg a holttesteket sem mozditjak el, amig a helyszinelok be nem fejezik a munkat. 26 holttest es egy egesz iskola helyszinelese eltart egy ideig. Addig meg egy fing sem kerul ki az epuletbol, nemhogy bucsulevelek. Varom, mikor indul el a `nyomj egy lajkot/megosztast es 1 dollar utal at ez vagy az a ceg...` szovegu faszsag a Facen.

phaszfej 2012.12.15. 19:18:56

A méyen leszart kommentelők nem tudják szétválasztani a képzeletet a valóságtól és nemlétező démonokkal hadakoznak. Kifejezetten szórakoztató a sok bugris hisztis vergődése.

dpthrt 2012.12.15. 19:19:10

Ez alapján inkább valamilyen fordításnak tűnik:

pbs.twimg.com/media/A-HFIBQCAAEQRHA.jpg

AnnaKarenina 2012.12.15. 19:19:14

Az előbb nem fogalmaztam elég pontosan: a világnak joga és főleg kötelessége megtudni.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.12.15. 19:19:20

@Csucsundra:

Éppen kérdezni akartam, hogy milyen szlovák (esetleg cseh) vonzatai is vannak ennek a hírnek.

AnnaKarenina 2012.12.15. 19:20:26

@sárkányfő: Szerintem meg egyáltalán nem. Ez a hír tragikus, de amikor nap mint nap olvasol hasonlókat, akkor ezek a hírek igazából távol maradnak tőlünk. Ezeknek az értelmetlenül megölt gyerekeknek joguk van ahhoz, hogy a világ megtudja - bármely fájdalmas is, és a szörnyűség megjelenik az eseménytől távoli otthonodban a maga valóságában - , hogy mit éreztek, mire gondoltak. Nem tudunk segíteni rajtuk, de ha ezt ott, ahol a leggyakrabban megtörténik, több ember át tudja érezni, talán felelősebb döntés születhet a magánfegyverkezésről.

sutyerák 2012.12.15. 19:30:29

itt mki egy rohadt bunkó,csak én nem.
-én sírtam egy sort a levelet olvasva,-pedig nincs is gyermekem.

-ti meg kapjátok be a fxomat,hogy mdig egymásnak ugrotok,-bármi is a hír!

JosephSmith 2012.12.16. 07:46:48

Ez meg milyen poszt, te román geci

Papageno68 2012.12.16. 07:47:23

Az tényleg teljesen elképzelhetetlen, hogy a bloggazdát tényleg megrázta a dolog? Lehet, hogy én vagyok túl naiv, de eszembe sem jutott, hogy csak a kattintásokra hajtott volna. Inkább imádkozzatok, vagy csak gondoljatok egy percre az áldozatokra és családjukra.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2012.12.16. 07:47:28

Te jó ég, micsoda gyűlöletcunami már megint. Ti mikor álltok neki lövöldözni?

rajen 2012.12.16. 07:47:37

Rettenetes ez a blog, abba kéne hagynod.

Soponya Balastyán 2012.12.16. 07:54:21

van két kislányom, pont olyan korúak, mint ezek a kis szerencsétlenek voltak.

nem is hasonlít az írásuk arra, amit itt látunk. ezt egy felnőtt írta.

apaként pedig különösen hálás vagyok, hogy kisgyerekek halálát hatásvadász posztok írására használják fel.

AK76 2012.12.16. 07:54:42

@sutyerák:
Idiota...Te hol látsz itt hìrt?
Én csak egy ostoba,primitiv klikkgenerátor posztot látok egy takonygerincü faszparaszt blogger szánalmas erölködését az olvasottság elöremozditására.
A legalpáribb,legprimitivebb dolog ilyet müvelni,sötétlelkü beteg nyomorult aki ilyennel
próbál elörébb jutni...

Martian (törölt) 2012.12.16. 07:54:52

Minden együttérzés mellett ezek a kéziratok ostoba hamisítványnak tűnnek (hacsak valaki nem tudja egyértelműen bebizonyítani a valódiságát)... ez nem túszszedés volt... és amikor egy lövöldöző gyors egymásutánban lövi le a gyerekeket, egyikük sem fog többsoros levelet írni... szégyellje magát a hamisító!

Moan 2012.12.16. 07:54:55

Milyen világ az, ahol ilyenek megtörténnek? Hmmm... Mi lett az emberiséggel?

mandro 2012.12.16. 07:54:58

@AnnaKarenina: "Szerintem meg egyáltalán nem. Ez a hír tragikus, de amikor nap mint nap olvasol hasonlókat, akkor ezek a hírek igazából távol maradnak tőlünk."
Igaz ez a mindennapi holokausztozásra is?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.12.16. 07:55:02

@dpthrt: annak. Vagy nyelvgyakorlás-félének. Tele van a vágott verzióval a net és terjed a fészbukon mint a nátha.
Agyrém.

Secnir 2012.12.16. 07:55:07

oppardon:
6. a képeknél SEMMIFÉLE exif infó nincs. törölték.

Secnir 2012.12.16. 07:55:13

1. kevésbé hihető számomra, hogy besétál egy gyilkos, és hagy öt percet búcsúlevél írására mindenkinek.
2. ennyi idő alatt írta meg ezt a levelet egy iskolás fiú. ennyi idő alatt mit írt volna le az igazgató vagy a tanárnő? készít egy pszichoanalízist a gyilkosról?
3. mivel a gyilkos óvodásokat ölt (figyelem! az iskolában iskola ÉS óvoda működött együtt), ezért ezt egy óvodás írta. Nem tudom, melyik 4-5 éves tud írni, de úgy gondolom, számuk elenyésző.
4. a második levél: gratulálok Ellie-nek, amiért képes volt a gyilkos felbukkanása és a halálos lövés között keresni egy írógépet, befűzni a papírt, és legépelni ezt a szívhezszóló levelet (még szerencse, hogy az USA-ban ez az óvodások alapkiképzéshez tartozik). vagy kitwittelni. vagy facebookra kidobni.
5. kicsit utánanézve a két képet a csávó 21 órája osztotta meg. a lövöldözés 23 órája történt. Jók a forrásai. két órával a lövöldözés után még a média sem tudott semmit, a csávónak már volt két fényképe a búcsúlevelekről. aham.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.12.16. 07:55:20

:x
nem túl jó a helyesírása...
na majd jönnek az indexes liberális értelmiségiek, hogy belekössenek

biztos a tandíj miatt ír ilyen rosszul, és ez is orbán hibálya

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 07:55:25

@nemigazmá:

Nem tudom, hogy szenzációhajhászás-e. Lehet az, de semmi nem bizonyítja. Rosszhoszeműság mindenáron arra gondolni. Inább egy adag embersget érzek, a döbbenetet, hogy áééjunk meg egy pillanara, belegondolni. Nem bűn ez. Sutyerák mond valamit.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 07:55:40

Elképzelhető, hogy teljesen érzéketlen vagyok, akkor sem értem, miért vannak többen ezen annyira kiakadva. Szörnyű? Igen. Erre emlékeztet. Ez hiba lenne? Maximum fölösleges. Nekem jórészt az, de nem fölháborító. Ízléstelen? Nem tudom. Nem nyilvánvalóan az, a szándék az eltünődésre indítás. Azzal mi a baj? Az, hogy fölkavar? Persze. Sutyerák mond valamit.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2012.12.16. 07:55:44

Az egész angol szöveg magyar fordítása szerepel feljebb az eredeti fotón.
Nekem sem tűnik hihetőnek, és mielőtt nekem támad valaki: etttől még átérzem a tragédiát, két külön dologról van szó.

cukorrépa 2012.12.16. 07:55:53

@Rkhaylitsha:

akár igaz is lehetne. egy 8-10 éves gyerek nem felnőttfejjel gondolkodik.

cukorrépa 2012.12.16. 07:55:57

@AnnaKarenina:

"Nem a poszt undorító, hanem a valóság."

figyeljél, a valóság undorító, az rendben.

de ha vki posztol egy fake sz*rt, és klikkvadászik, azt nehogy már a világra kenjük! az bizony a blogger felelőssége, pontosabban felelőtlensége és erkölcstelensége (mivel egy ilyen súlyos esetről van szó). ne védjük, aki nem érdemli meg.

sárkányfő 2012.12.16. 07:56:03

@AnnaKarenina: A gyerekek nem a világnak írták a levelet - ha ez igaz egyáltalán, bár nekem nagyon bűzlik hogy kamu, nincs az a koravén 8 éves aki annak tudatában hogy mindjárt megölik, nem lefagy/pánikba esik/zokog/elájul, hanem elkezd leveleket írni, pláne félmagyarul-félangolul - hanem a szüleiknek.

Pont hogy a világnak nem lenne joga megismerni semmiféle kisgyereknek a szüleihez írt magánlevelét, no pláne nem a búcsúlevelét. Lécci gondold már át, köszi. És holtukban már tiltakozni sem tudnak, hogy hiéna médiumok felhasználják a nem nekik szánt írásokat, a nem a nyilvánosságnak szánt érzelmeket, a legmélyebb, legintimebb magánügyüket amiket a lehető legkiszolgáltatottabb helyzetben írtak le.

kpityu2 2012.12.16. 13:44:42

Könyörgöm, akasszuk fel!

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2012.12.16. 13:44:52

@Secnir: tévedsz, 6 éves kortól vannak az áldozatok.

Amúgy nem írta a cikk írója, hogy a lövöldözés KÖZBEN születtek ezek a sorok, csak hogy az UTOLSÓ sorai lennének egy gyereknek. A kettő nem ugyanaz.

Antonio Coimbra De La Coronilla y Azevedo 2012.12.16. 13:45:08

@Soponya Balastyán: Előre bocsátom, hogy ez a poszt nekem sem tetszik, de: az angolszász országokban másképpen tanítják írni a gyerkőcöket, nem folyóírással, mint nálunk, ergo az írásképük is más, így normális, hogy nem hasonlít egy magyar kisgyerek írására. Vagyis ez pont nem bizonyít semmit. Persze ettől még lehet kamu, de ha nem kamu, akkor sem tetszenek a hatásvadász-szagú posztok.

Dr_utcai_arcos 2012.12.16. 13:45:21

@Soponya Balastyán: ott a pont, ez felnőttírás. Na meg ez a Szeretlekmenyékbén teljesen bizonyítja a kamufaktort, nem hülye írta, külföldi. Ha nem is tud jól magyarul, attól még tudja, hogy 2 szó. És mivel az illető angol szász, tuti, hogy nem az ékezetekkel küzdött volna.

Styxx 2012.12.16. 13:45:29

@tiboru: ószlovák az első felirat kezdő sora, némi angolszász hatással

bajnai zordon 2012.12.16. 13:45:54

Egy nem túl magas értelmi szintjének már többször ékes bizonyítékát kiállított blogger, a kattintásszám növelése érdekében előhozakodott néhány kamu képpel, amelyet néhány szintén nem túl értelmes olvasó komolyra vett és azokat gyalázza, akik szólni mernek ostobaságukról. Tipikus példája a homo erectus-i reakciónak. Mindettől függetlenül, már csak egy kis idő és a posztoló megkapja amit érdemel . The hunting has begun ...

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 14:32:24

@Zigomer Trubahin:

Ide torzult magyar. Rossz nézni. És majdnem mindig semmiért. Ez él bennük. Szerintem nem függetlenül attól, hogy nem egészen tudatosan megvetik magukat azért, hogy nem képesek semmit sem tenni 23 éve elnyomóik ellen, akiket pedig nem védenek idegen csapatok. De lezüllöttek, elgyávultak, tisztánlátásuk a múlté. Itt erősködnek, acsarkodnak a semmin egymás ellen. Patkányok akik egymást eszik a kalitkában. Szörnyű. Talán a kevés épen maradt eszű egyszer talpraállítja őket, visszaadja méltóságukat. (Diákok?)

M. Péter 2012.12.16. 14:38:03

A connecticuti rendőrség által nyilvánosságra hozott listán nincs Brian nevű áldozat.

Gera 2012.12.16. 14:38:11

Nincs Brian az áldozatok között. A lányok között van mondjuk kettő, akit lehet Ellienek becézni. A gyerekek egyébként 6 vagy 7 évesek voltak mind.

kiralylany17 2012.12.16. 14:38:17

Kozzetettek az aldozatok nevsorat. Brian nevu gyerek nincsen koztuk, ahogy Ellie sem.
www.cnn.com/2012/12/15/us/connecticut-shooting-victims/index.html?hpt=hp_t1

Igazan szegyellhetik magukat azok, akik ebbol a tragediabol ilyen hatas-vadasz dolgokat hoznak ki.

misztikus alfahím 2012.12.16. 14:38:24

Hatalmas kamu. Arra kiváló volt, hogy ezentúl figyelemmel kísérjem a postoló munkásságát és MINDENT amit ír automatikusan feltageljek az "ostoba" "hazug" "értelmetlen" "hatásvadász" szavakkal.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 14:38:30

Azt szeretném mondani a sok végtelenül rosszhiszeműnek, aki nem ismer más valóságot, mint, hogy mit tud elefogadni a saját korlátolt képzelete, vagy egyszerűen magából kiindulva elvből lehazugoz mindenkit, hogy mielőtt ezt tenné próbáljon meg legalább utánanézni a valóságnak. A mai magyarnak persze a valóság közömbös, igaz? Eleve nem való világban él. Naszóval minimális utánanézéssel meg lehet ezt találni máshol is, a posztólót fölösleges rágalmazni, mindenféle baromsággal gyanúsítani.

Íme egy példa:

azin69.tumblr.com/

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 14:38:34

@bajnai zordon: @Dr_utcai_arcos: @sárkányfő: @Mityu "aljanép" MG:

Hogy csak egy pár rosszhiszeműt jelöljek meg az utoljára beíró beteg lelkűek között. Nézzétek meg az előzőmet, szégyelljétek el magatokat és főleg kérjetek bocsánatot a minden alap nékül, csak a gyanakvó, mindenben csak rosszat látni tudó spekulációtokkal megrágalmazott posztolótól.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 14:45:46

@Zigomer Trubahin: @ByA:

Kihagyatm egy elég lényeges névelőt, bocs. „a magyar”,

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 15:23:30

@kiralylany17:

Rendben.

Két lehetőséget látok. Az egyik az, hogy ahogyan angol nylevterületen majdnem szabály szerűen szokásos, a gyerekekenek több keresztnevük is volt, de ez a lista kissé föl is tűnően többnyire csak egyet tartalmaz. Ez nem, valami hatósági okirat. Semmi sem zárja ki, hogy kimaradtak ún, középső nevek ás akinek a fő neve tegyük föl Benjamin, azt a csalédban nem szólítják gyakrabban Briannak. Nem tudom, de ez lehetőség. A másik az, hogy ki tudja miért, valaki mégis csalt valahol. De minthogy ez rajta az interneten posztolónk maga is lehetett rászedett.
A lényeg, hogy nem kell azonnal a legrosszabbra gondolni, rögtön piszkoskodva vádolni, olysmiért ami minden valószínáság szerint a psoztoló részéről legrosszabb esetben tévedés.

Utálom az eleve rosszhiszeműséget. Ez azokről szól, azoknak a rossz lelkéről, akik követezetesen ilyenek. Sajnos egyre inkább azt látom, tipikus magyar hozzáállás. Beteg. A nemzet maga beteg.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 15:32:15

@kiralylany17:

Sőt. Kezdek majdnem biztos lenni abban, hogy jól gondoltam a középső névről írtakat. Közelebbi megnézésre kiderül, egyetlen gyereknél sem szerepel két név. Az nagyon valószínűtlen angol nyelvterületen, hogy mindnek csak egy lett volna. Alig fordul ilyen általában elő. Ez a kulcs, valamelyik Brian IS volt erősen föltehetően.

kiralylany17 2012.12.16. 16:23:05

@ByA: mivel 6-7 eves gyerekekrol van szo, ezert CSAk a keresztnevuk kerult nyilvanossagra.
Az meg azert nehezen hiheto, hogy egyik gyereknek sem szerepel ott a neve, sot tovabb megyek, olyan nev sem. ami becezheto Briannak vagy Elli-nek.

kiralylany17 2012.12.16. 16:23:22

@ByA: Azt hiszem itt a magyarazat arra, miert nincsen teljes nev megadva a meggyilkolt gyerekeknek:

Editor's note: CNN.com is listing the full names of children only when their parents have spoken publicly.

Ez elkerulte nekem is a figyelmemet.
Elnezest.

bajnai zordon 2012.12.16. 16:47:35

@ByA: figyelj te szerencsétlen síkhülye ! Megtalálható a nevek listája és nincs egyezés. Hagyjuk ezt az erőlködést a középső nevekkel. Nyugodtan beláthatod, hogy esetedben megint egy ostoba próbál észt osztani .

bajnai zordon 2012.12.16. 16:47:42

@ByA: ha érdekel adok forrást is ( ha magadtól nem sikerül átlépni szellemi korlátaidat )

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 16:47:54

@kiralylany17:

Nekem is elkerülte! Semmi baj és kösz. A lényeg csak egy az egészben. Akármiről legyen is szó, bármi is az igazság, helytelen rögtön az elképzelehető legrosszabb változatot tényként erőltetni, ahogy tt sokan tették.

Esélyt sem adnak annak, hogy másként legyenek a dolgok, mint maximális rosszindualttal kiagyalt kombinációjukban. Nekem ez emberileg szörnyű.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 16:48:06

@kiralylany17:

Mi több, most veszem észre, hogy 19 név van a, mint már látjuk egyébként is csak rész adatos listán, miközben 20 gyerek áldozatról van szó.

Eggyre több esélye a posztolónak, hogy ő megússza.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 16:49:56

És ez mind semmi. Nem egyértelmű, hogy aki írta, az mindenképpen az áldozatok között van. Elég világos, hogy a tényéeg megölteknél többen kellett, hogy abban a heyzetben legyenek, hogy namost végük. És lehetett olyan, akér Brian is, aki írt egy búcsúzót és megúszta. Jobban megnéztem mi szerepel erről, és tényleg!

Íme:

Also a picture of a note written by a boy who thought he was going to die. (many people are saying he died but acccording to accurate news articles online he did survive)

Szóval egyre nőnek a posztolónak a túlélési esélyei. Királylány: remek!
Várom a nagyobb bűnösök megtérését is.

Sose feledjük:

Honi soit qui mal y pense

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 16:59:58

Azok pedig akik azért ócsárólák blogolónkat, hogy ezzel foglakozott, gondolják meg ezt:

„It doesnt matter what blog you have…take the time to reblog this for the familes who are mourning the loss of their children and others mourning the loss of their sisters, brothers, mothers, and so on.” Innen:

azin69.tumblr.com/post/38004399475/idunnofasgard-iamconstantlyexploding

Talán ő is látta, azért tette ki, talán magától. De ez mindenképpen mutatja, hogy nem kell ebben semmi rossz szándékot látni. Lehet, indokolt, együttérzést is.

Nem mindenki olyan szörnyeteg, mint te aki ócsárolod!

Lehet, hogy szereti fölöslgesen piszkálni nemzeti önbecsülésünket, de úgy tűnik egész rendes fiú ő. Vagy lány. Mittudomén.

bajnai zordon 2012.12.16. 17:07:18

Ha te is tudsz olvasni, akkor itt megtalálod az összes nevet, a tanárokét is : www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/9748253/Connecticut-school-shooting-live.html
Most pedig gondolkodj el magadon és kérj sűrűn elnézést .
Az áldozatokat pedig Isten nyugosztalja .

bajnai zordon 2012.12.16. 17:29:52

@ByA: a posztoló pedig veled együtt bizonyított . Most biztosan rossz neked, de ha próbálsz fejlődni, majd okosabb, értelmesebb leszel és nem esel pofára, mint jelen esetben . Na pá !!

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 18:18:54

@bajnai zordon:

Miért kellene NEKEM elnézést kérnem? Mert nem vagyok konokul megátalkodottan, mindenáron rosszhiszemű?

Aki annyira az, az megérett a pokolra. Ja, hogy már ott is vagy? GyurcsányOrbán álmagyar rezervátumában? Mondjuk akkor érthető, és sajnállak is, de szerintem a kimászás belőle ajánlatosabb, mint a mind mélyebbre ásása magadnak. Mit kell ezen ilyen veszettül gyűlölködni? Minek? Javítja a közérezeted a rossz szándék? Öröm? Nem értem.

Azt a részt láttad különben amiből az látszik kiderülni, hogy Brian leírta ezt a valamit, de túlélte? ZAVAR téged, ha így van? KELL neked ezt letagadni? Miért kell? A tévedhetetlenséged látszatának fönntartásáért? Jobban alszol, ha mást leócsárolsz, semmiért?

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.16. 19:06:24

Összefoglalom utoljára a lényeget.

Egy percig sem volt az a kérdés, bár átmenetileg fölmerült, az áldozatok között volt-e Brian.

Az sem volt az igazi kérdés, írt-e ilyet Brian és a túlélők között maradt-?

A kérdés az volt, posztolónk csalt-e amikor szándékosan kitett egy maga által létrehozott hamisítványt, valamilyen hatás kedvéért.

Erre a kérdésre egyértelműen világos a válasz: nem történt ilyesmi.

Brian, ha van Brian, üzenete valahol Amerikában megjelent, forgalomba került az interneten. Még tisztázatlan eredeti-e, vagy sem. De a poszt szempontjából így is úgy is eredeti, mert kétségtelen, hogy egy amerikai dolognak az itteni közzététele. Ezt indokolja a magyar vonatkozás is.

A többi pszichológiai/pszichiátriai kérdés arra nézve, mire jó egy ilyen dolog miatt egymás ellen olyan veszettül gyűlölködni, mire jó azonnal a legrosszabb, alig is elképzelhető magyarázatot bizonyosságnak tekinteni, ahogyan azt többen megtették.

Ezt legyen szíves az, aki átkozódik, acsarkodik ezt magában megválaszolni, mielőtt folytatja.

Nekem ez a dolog azért volt érdekes, mert szimptomatikus, hogy hova süllyedt sok, talán az átlag magyar, milyen beteg gondolatok, érzések, indulatok feszítik, mennyire elrugaszkodott a valóságtól és a rendes emberi érzéstől, a másik embernek járó tisztességes megközelítéstől.

Mintha azért viselkedne így aki így viselkedik, mert semmi másból nem tudja a maga számára a valamit is érés érzését kicsiholni, mint a másik ember bántásából, lenyomásából, a vele szemben akármennyire is csak létszatra kialakított fölényből. Ez iszonyatos. A közösség amelynek tagjait efféle motiválja, el fog pusztulni

Gera 2012.12.16. 19:59:05

@kiralylany17: Tévedsz, az Avielle és a Madeleine is lehet Ellie. Ettől függetlenül gyanús kissé az a levél.

kiralylany17 2012.12.17. 01:52:00

@ByA:
Azert, mert Emilie Parker ott van fentebb, o kulon lett felsorolva. (az apjaval volt egy interju)
Olivia Engel szinten ki van emelve a CNN.com oldalan. Mostmar ott vannak teljes nevvel.

www.cnn.com/2012/12/15/us/connecticut-shooting-victims/index.html?hpt=hp_t1

kiralylany17 2012.12.17. 01:52:13

@Gera: Ok, ellenoriztem Google-n mik lehetnek Ellie nicknevei, ezeket nekem nem adta ki, azert irtam le, hogy nem latok olyan keresztnevet, aminek a beceneve lehet a kislany neve. Mi van a Brian nevvel?

kiralylany17 2012.12.17. 01:52:23

@ByA: Teljesen korrekt, hogy leszedte valahonnan a magyar blogolo. Az ilyen kenyes kerdesekben viszont nem artani kicsit utanna nezni a dolgoknak, kulonben darazsfeszekbe nyul az illeto (lasd a kommenteket).
Az viszont meglep engem, barhol olvasok egy blogot, a hozzaszolasok vagy teljesen masrol szolnak, vagy szidjak az emberek egymas felmenoit. Mintha az megvaltoztatna a torteneseket.

Styxx 2012.12.17. 13:50:38

A poszt a blog főprofiljától valóban elüt, és egyébiránt a blogger "főprofilos" posztjaival nagyon gyakran nem értek egyet, de nyomdafestéket nem tűrő módon, hatásvadászatal vádolni és mindennek elmondani, viszont a kommentelőt minősíti.
Neten keringő anyagot posztolt ki, kevés saját szöveggel egy, az egész világot megdöbbentő témában. Ezzel az erővel a világ legtöbb médiuma hatásvadász. Így működik a média. Csehszlovák Kémet azzal vádolni, hogy ő hegesztette volna ezeket az állítólagos búcsúleveleket, meg több, mint képtelenség. Van egy olyan minimum, ameddig azért szerintem mindenkinek illik tiszteletben tartani egy blogger szerkesztési szabadságát, és ennek megfelelően kommentálni.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.18. 01:17:54

@kiralylany17:

Pontosan. Nem együtt akrnak elérni valamit mondjuk közösen keresni meg valamiben az igazságot, akik így viselkednek, hanem egymás taposásával akrnak relatíve, és csak érzés szinten előre jutni. Épp úgy és nem véletlenül úgy, hanem abból követlezően, mint az országos magyar politikában.

Apád melyik országban uralkodik? (Az ékezet hiányaid miatt kérdezem.)

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.18. 01:17:59

@Mityu "aljanép" MG:

Arra gondoltam, hogy mert kétségbevontad. De végülis ha nem mindjárt a posztolót vádolod, addig a pontig legitim, hogy, hogy lehet ezzel nehézség. Úgyhogy vissza is vonom, elnéztem.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.12.18. 01:18:03

@kiralylany17:

OK, de látod ezzel a megközelítéssel már nem is foglalkoztam egy idő után.

kiralylany17 2012.12.19. 07:38:59

@ByA: Ne is mond, mar kopoltyum nott:)))))))))

silent76 2012.12.25. 12:07:35

Szerintem Brian egy elmagyarosítiott szlovák fiú volt, akinek a felmenöi Uhorskoból elmenekültek a magyar terror elöl.
Isten nyugosztalja.
süti beállítások módosítása