Új divat terjed Csehországban a romák közt: egyre több video kerül fel a megosztókra, amelyen kisebb-nagyobb csoportok ököllel, botokkal, rúgásokkal egymásnak esnek. A rendőrség egyelőre tehetetlen, de a jelenség már évek óta jelen van fiatal futballhuligánok között is. A hülyeség sem bőrszínfüggő.

A két napja felkerült felvétel nálunk is kivágta a biztosítékot: a video elején egy piros Felíciát látunk, amelyből egy férfi száll ki, majd pillanatokkal később, egy erősen lepusztult házból több, botokkal felszerelt férfi rohan ki és válogatás nélkül ütni-vágni kezdik a felíciást. A támadók egyértelmű többségben voltak, a védekezni sem tudó megtámadott csak abban bízhatott, hogy ráunnak az ütlegelésre.

Néhány másodperccel később aztán a ház elé befut egy zöld Skoda favorit, amely eltereli a támadók figyelmét, az autót kezdik ütlegelni, majd hirtelen egy újabb, kisebb csoport avatkozik be a tömegverekedésbe. A jelenetsort gyengébb idegzetűeknek nem ajánljuk, brutális ahogy egyesek a földön fekvő, mozdulatlan testben még legyőzendő ellenfelet látnak.

A videóra két nap alatt másfélszázezren kattintottak rá, és majd ezren osztották meg. A felvételeken látottakhoz hasonlóan megdöbbentően primitívek a video alatti kommentek, nyilvánvalóan a fehér többség részéről. Nem nehéz kitalálni, a többsége azon élcelődik, majd elintézik "magukat" egymás között.

Igen ám, de a magunkfajta jogvédőknek, akik a kényelmes, rózsadombi bőrfotelből osztják az észt és soha nem láttak még egyetlen romát sem, ráadásul egy BAZ-megyei kis faluba sem akarunk költözni egy roma-család mellé, hirtelen eszünkbe jutott egy párhuzam. Mert ezek az emberek vajon miben különböznek, ezektől? Mutatjuk:

Hogy ne érezzétek magatokat egyedül, természetesen mutatunk szlovák és cseh egysejtűeket is:

Különös tekintettel hívnám fel az összes videora jellemző technikát: többen mennek, egy ellen. Földön fekvő, mozdulatlan testben itt újra csak legyőzendő ellenfelet látnak. Hát hol itt a férfiasság, srácok? Igazán kemény csávók vagytok. Hol itt a sportszerűség? Mert azt ugye tudjátok, hogy semmiben sem különböztök a fenti video Jedi harcosaitól?

A fenti példák alapján mindenesetre látható, ahogy a bűnözés, úgy a primitívség és az agresszió sem bőrszínfüggő. Mielőtt még lesétálnék a Bimbó úton, hogy ebéd után a Sugar Shopban kirendeljem kedcenc chocolate cake sütim, külön szólnék a kurucinfó éles szemű szerkesztőjének, ha már a videóinkat átveszi, legalább a forrás megjelölésével együtt tegye, köszi.

133 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr694776788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.09.14. 13:41:42

Gratulálok.
Sikerült bebizonyítani a nagy büdös semmit, konklúzióként pedig leírni az egyik legunalmasabb libsi fajvédő panelt.

Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány] 2012.09.14. 13:45:25

Egyáltalán nem szeretem a szláv népeket, csak baj van velük, gyávaságuk, mohóságuk, kicsinyességük és ravaszságuk nem ismer határokat, azonban rendíthetetlen ellensége vagyok a megállíthatatlanul terjedő cigányvírusnak, ezért teljes erkölcsi támogatásomról biztosítok minden ellene irányuló politikai tettet és társadalmi kezdeményezést.

Hajrá csehek!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.09.14. 13:45:28

@imperial: Lehet, hogy unalmas, lehet, hogy közhely, de kurvára igaz, amit nem lehet elégszer leírni.

Üres közhelyet pedig pont, hogy te írtál, várom a különbségeket.

Kimura 2012.09.14. 13:52:18

jó a cikk, annyit azért hozzátennék, nem vagyok focidrukker és elítélem az ilyet, de még mindig jobb h egy mezőn mennek 1-1 egymásnak a szurkolók, mintha egy kerületet vernének szét teljesen feleslegesen

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.09.14. 13:52:30

"...A videóra két nap alatt másfélszázezren kattintottak rá, és majd ezren osztották meg..."

Ó...igen...ezek a sok rossz emberek lenni cúnya bijony bijony. Tennyi kint internyetre cúnya ferekedés. Aj jaj jaj bijony tenni ki cúnya ferekedés mer akarnyi több kattinygatás blogra he?

Te nagyon egyszerű! H annyira vehemens pógárjogi aktivista vagy akkor mi a francért tetted ki ezt a szart? De most komolyan.

KergeK@csa 2012.09.14. 13:52:49

Ne keverjük már a dolgokat össze:
Az ustawka (a futballhuligánok körében népszerű, előre lebeszélt verekedés) kötött, egyenlő létszámú, pusztakezes harc, ahol a földön fekvő, harcképtelen (vagy harcból kiszállt) embert NEM támadják.
Nézzétek meg a magyar videón, ha a földre kerül és nem akarja/tudja folytatni, otthagyják.
Tehát sportszerűen le vannak beszélve a szabályok:
- hányan mennek, és azok mind önként állnak ki
- mit lehet használni (semmit)
- mikor van vége (személyre szabottan és globálisan)

Ezt összehasonlítani az első videóval, ahol a népek eszközökkel, erős túlerővel ütik a fekvő, magatehetetlen embert, vagy a kocsiját...

Ezt a kettőt ugyanannak bélyegezni csak nagyon elfogultan lehet. Ezzel csak csúnyán lejáratjátok a "jogvédőket", mert megint csak azt sikerült bebizonyítani, hogy bármilyen ferdítés belefér az ügy érdekében. :/

==T== 2012.09.14. 13:56:08

A magam részéről géppuskával lőném cafatokra az ilyen primitív társaságot...

Ami a szurkolói verekedéseket illeti, azok előre le vannak szervezve és valamilyen szinten szabályozottan zajlanak, létezi kegyfajta becsületkódex a táborok között.

ikri 2012.09.14. 13:58:34

Évekig beszédhibás voltam azután, hogy betámadtak a hármas metrón a nagypofájú fradista őstulkok. Okot nem adtam rá, hacsak egy tankönyv olvasása nem számít annak ezeknek. Szóval, mikor Dunaszerdahelyen a rendőrök eligazították végre ezt csürhét, nem győztem a szlovák rendfentartók határozottságát dícsérni. (nagyon sajnálatos viszont, hogy egy dunaszerdahelyi ártatlan fiatal járt a legrosszabbul a hazai export söpredék miatt)

m_balage 2012.09.14. 14:00:35

hát ja, ez egy erős öngól volt!

KergeK@csa 2012.09.14. 14:33:53

@ikri: Bár nem vagyok fradista (Sőt!), de azért ne skatulyázzunk.
Aki gyengébbet/ártatlant/visszaütni nem tudót/akarót ver (beleértve mondjuk a metrókocsikat is...), az megérdemli, hogy pofánbassza őt egy mamut egy fél juharfával.

De attól még simán voltak ártatlan fociszurkolók is Dunaszerdahelyen, akik ártatlanul kaptak (pont úgy, mint te), ez esetben viszont te mennyivel is vagy jobb, hogy az ő káruknak örülsz?

jarek 2012.09.14. 14:34:29

Bárcsak látnám már egyszer, ahogy a jogvédők kimennek terepre, hogy megértessék a cigányokkal, hogy amit csinálnak az primitív viselkedés. Nem értem mért mindig csak a magyarokat kell győzködni, meg megtéríteni. Egyébként a videó számomra nem megbotránkoztató, a cigányok csak magukat adják és cseppet sem zavar, hogy mit csinálnak egymással, amíg magyar idős nénik és bácsik nap mind nap életveszélyben vannak tőlük. Aztán meg ha annyira védeni akarunk egy kisebbséget, akkor miért nem mutatunk pozitív példákat? Pl. egy cigány orvos megmenti egy magyar gyermek életét. Vagy ilyen nincsen?

Ja, a focidrukkerek és a cigányok között azt a különbséget véltem felfedezni, hogy az utóbbiak felfegyverkezve (értsd botokkal) vertek fegyvertelen embert, míg a drukkerek ököllel estek egymásnak. Ez még a jogban is minősített eset, amit illene tudni egy jogvédőnek.

moszkvicssluszkulcs 2012.09.14. 14:34:37

Hát ez nem jött be, összekeverted a szezont a fazonnal...

moszkvicssluszkulcs 2012.09.14. 14:35:15

Amúgy meg valóban, ez az Ő kultúrájuk...

halor 2012.09.14. 14:36:29

Abban különböznek, hogy az utóbbi egy megbeszélt, szabályok közt folyó meccs, nem pedig a lopási területért (bodzaföldért) folytatott élethalálharc.

lutria 2012.09.14. 14:38:11

Szerintem az autós csapat akart verekedni,csak rossz volt az időzítés és nem egyszerre érkeztek a három irányból- ezért elveszett a meglepetés ereje.
Az első megvert meg csak egyszerűen nem tudott elég gyorsan visszaszállni a kocsiba,ezért szépen otthagyták figyelemelterelésnek.

TCrown 2012.09.14. 14:41:03

Ti tényleg nem látjátok a videókon bemutatott helyzetek közötti különbséget??

tmolni 2012.09.14. 14:41:10

amit a cigányok csinálnak az nem ustawka hanem tipikus cigány megoldás, bujkálással, magatehetetlenek további bántalmazásával és -ami a legtipikusabb cigányszokás- túlerőben támadással!

az ustawka azonos létszámú, előre egyeztetett helyen és időben zajló küzdelem.

ha neked nem tetszik, hogy emberek megütik egymást akkor írd azt! És ne nézz ilyen videókat (vagy olimpiai közvetítést ha épp ökölvívás megy) és akkor elkerülheted, hogy háborogjon az az érzékeny lelked.

halor 2012.09.14. 14:41:30

jaj már megint beugrottunk egy ilyen címlap- és kommentvadász, értelem kihagyásával, érzelmekre hatás igényével írt cikknek

bonafide 2012.09.14. 14:41:51

A szurkolói videón egyszerű, közös megegyezéses sparring-ot látunk, távol a lakott területtől, egy mezőn. Sportesemény, semmi más.
A cigányos videón viszont egy lakott területen, ölési szándékkal lefolytatott garázdálkodást, ahol az esetlegesen arra járó kívülállónak sem kegyelmeznek.
Nagyon nagy a különbség, kedves blogger!

2012.09.14. 14:42:41

www.youtube.com/watch?v=mbTtqkFTyrA Ez is kibaszott korrekt verekedés ám...

webmestar 2012.09.14. 14:42:43

hol itt a probléma? én mind a kettőt támogatom: az ustawka jó kis bunyó, a cigányok meg addig jó, amíg egymást verik.

(de most komolyan, miért zavar, ha a szurkolók verekednek? ott a mezőn csak magukban tesznek kárt, ez miért is fáj neked? Ahogy a cigányokkal se lenne baj, amíg egymást intézik el, sőt)

Mondjuk a végén a kamerás is beszart, én leginkább őt sajnálom, mert egy ilyen putrin gondolom hamar kiderül, ki is vette fel a videót, már ha valaha látják magukat az interneten (amit nem hiszek)

Nagyzee 2012.09.14. 14:43:01

Végignéztem a linkelt Ferencváros - Győr ustawka-t, és nem látom, hogy szétvernék egymás kocsijait, sem azt, hogy botokkal mennének egymásra, sem azt, hogy a földön magatehetetlenül fekvőket vernék. Kifejezetten rossz véleménnyel vagyok az ustawka űzőiről is, de csúsztatni azért nem kéne.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.09.14. 14:50:13

@Nagyzee: Azért mert leírod, hogy nincs úgy, attól még a FTC-Győr meccsen is bőven ott van a védtelenül fekvő csávó és az őt ütlegelő 2-3 másik, nemhogy csúsztatni, de hazudni nem kéne!

@webmestar: @bonafide: alapvetően az zavar, ahogy itt egyesek beállítják, mintha lenne különbség a két bunyó között. Egysejtű emberek agyonbasszák egymást, hadd gratuláljak. Semmiben nem különböztük egymástól.

@orcface: túlerőben támadnak egymásra a hooligánok is, ketten-hárman ütnek egyet, nagyon bátor dolog! Tényleg nem látod, hogy semmi különbség a két agresszív jelenet között?

jozicsenko 2012.09.14. 14:50:41

beraksz egy filmet cigányokról és levezeted hogy nácik vagyunk...

anyám, benned egy teljesz SzdSz-hadosztály veszett el...

bonafide 2012.09.14. 14:58:21

@Csehszlovák Kém: Igen, van különbség a kettő között, amennyiben tudsz különbséget tenni sport és utcai erőszak között.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.09.14. 14:58:30

@jozicsenko: Dehogy írtam olyat, hogy nácik vagytok, ugyan már. Egysejtű emberekről írtam, akik tudatosan, rákészülve agyonverik magukat, ehhez öregem mennyi ész kell? A videókon szereplő emberek semmiben nem különböznek egymástól.

bonafide 2012.09.14. 15:02:57

@jarek: Van, csak ritka :D Az én háziorvosom is cugány származású, köztiszteletben álló ember, szeretem. Egyébként megyei munkaegészségügyi főorvos is vagy mi :) Igazi úriember;)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.09.14. 15:03:00

@bonafide: "Sport", MUHAHA! Magyarázhatod, forgathatod a szavakat, de a posztban fehéren-feketén látszik: egyik sem különb a Deákné vásznánál.

Ugye milyen szar és fájdalmas érzés magatokra ismerni?

misi46 2012.09.14. 15:10:03

@Stefánia kisasszony [teuto-nordikus parasztlány]: Jé, tudsz normális hozzászólást is? (semmi zsidózás, semmi libsizés?)
Megleptél.

id. Lencsés István 2012.09.14. 15:21:27

Ilyen undorító dolgot, mint ahogyan ezek a szurkoló fiatalok egybegyűlnek és ütik verik egymást még életemben nem láttam. Annyi felesleges energiájuk van, jöhetnének hozzám a kertbe kapálni. Ott is győzhetne valaki, aki több gazt szed ki hamarabb az nyer. Ezt is csak a 21. század teszi a fiatalokkal, uramatyám mi lesz itt több év múlva.

Remélem a Miniszterelnök Úr is járt ma az indexen és elolvasta, és tesz az ellen valamit, hogy az ilyen szurkolók ne mehessenek focira ha már ő is ennyire szereti.

belekotty 2012.09.14. 15:22:48

@misi46: Még sokkban van, mert Fabius kibaszta a blogjáról.

kolgét 2012.09.14. 15:29:09

@Csehszlovák Kém: még ha valamennyire igazad is van, akkor is csúsztatás össze osni a kettőt, mert a te logikáddal semelyik küzdősportnak sincs értelme. Mert ott is csak ütik verik egymást.

2002 2012.09.14. 15:30:37

kolgét más egy olyan küzdősport ami bírók által van vezetve mint egy ilyen barbárkodás. Nézzed meg például a boxot, szegény csávó második menetbe felrepett a szeme klicskó ellen, és vége lett a meccsnek, pedig bírt még volna 8 menetet biztos.

tmolni 2012.09.14. 15:40:29

egy kicsit gondolkozz el:
mondjuk 10 a 10 ellen verekszik két csoport. (ezek mindig előre egyeztetett számok, hogy itt bárki túlerőben lenne azt még te sem magyarázod meg)

az egyszerűség kedvéért legyen fekete és fehér a két csapat színe :)

ha azt látod hogy egy feketét mondjuk három fehér csépel, akkor egy gyors számítással rájöhetsz, hogy a maradék hét fehérre bizony kilenc fekete marad, tehát valahol megfordul a létszámfölény.

ezért kezdik mindig a megbeszélt létszámmal!!!

az hogy harc hevében úgy forognak a küzdőfelek, hogy valahol felborul az egyensúly az nem egyenlő azzal (bár szerinted igen, ami jelen helyzetben hibás gondolat) hogy 30an támadnak meg 5öt
na az a cigány szokás

kolgét 2012.09.14. 15:40:32

@2002: "mer az más" ez kevés magyarázat:) ahogy fentebb írtak itt is van legalább valami kerete a dolognak még ha barbár is. még a másiknál abszolút már gyilokra hajaz. ilyen erővel simán levezethető hogy a roma videón gyilkolni akartak, a másikon meg nem.

tmolni 2012.09.14. 15:40:53

@2002: ha te még láttál abban a szerencsétlenben 8 menetet, akkor nem ugyanazt a meccset néztük.

amúgy ha valaki a földön marad vagy súlyos sérülést szenved ustawka közben általában azt is békén hagyják.

town 2012.09.14. 15:41:03

Megint az almát a körtével, jó liberális szokás szerint.

Amúgy nincs mit ezen hasonlítgatni, az első helyzetben félnék a botos szellemi fogyatékosoktól, a másikban meg nem.

KergeK@csa 2012.09.14. 15:44:52

@id. Lencsés István: Ja, szemét küzdősportolók is, "ütik verik egymást még életemben nem láttam. Annyi felesleges energiájuk van, jöhetnének hozzám a kertbe kapálni."

Szemét bokszolók, thai bokszolók, birkózók, kempósok, karatésok, stb., mind mehetnének kapálni, megjöttek a megmondó emberek!

Celsius 2012.09.14. 15:45:07

Egyértelmű a különbség a cigány botos tömegverés és a szabályok szerint zajló ustawka között. Abban igaza lehet post-tolónak, hogy utóbbinál néhányan megsértik a szabályokat és támadják a földön fekvőt. Azt viszont nem tartom szabályellenesnek, sem sportszerűtlennek, (bár nem ismerem teljesen pontosan az ustawka szabályait), hogy többen támadnak egy embert, hisz ilyenkor az ellenfélnél szabadon marad egy vagy több harcos aki akár hátba is támadhatja őket. Ez inkább taktikai kérdés. A fociban is támadhat több védő is egyszerre egy csatárt... Ezzel, hogy ezt így kiposztoltad azt demonstráltad nekünk, hogy a 2 népcsoport agresszió kiélési módszere mennyire különböző.

KergeK@csa 2012.09.14. 15:45:16

@2002: És nézz meg millió egy másik küzdősportot, ahol nem szakítják meg a versenyt egy kis vérzés miatt. Akkor azokat is beszüntetnéd, mert téged zavar? Igaz, a sportolók szeretnék csinálni, de nem, majd megmondják másik, hogy ő mit tehetnek egymással.

Borenbukk 2012.09.14. 15:48:18

@Csehszlovák Kém: Hogy a verekedo szurkolok egyszeruek, mint a faek, az tiszta, de azok tenyleg elore lebeszelt talalkozok szabalyokkal, megha nem is mindig tartjak be.

kolgét 2012.09.14. 15:48:29

@town: igen, jól összefoglaltad a lényeget, amig ezek az ösztönlények kimennek a mezőre levezetni a feszültséget, addig ezek tényleg kinyírják egymást. ha fejbe vágnak egy ilyen doronggal egyáltalán nem biztos hogy épelméjűként éled tovább az életed.

bonafide 2012.09.14. 15:54:14

@Csehszlovák Kém: Jajj, ne legyél már ennyire fafejű! Küzdősportokról nem hallottál még? Ez egy modernkori küzdősport, ismerünk ilyet többfajtát, tömegeset is és egy az egy ellenit is. Tájékozódj kicsit!
A cigány videón viszont egyszerű utcai erőszakot látunk, mindenféle szabály és garancia nélkül.
Aki ezt nem látja, annak úgysem tudom elmagyarázni a különbséget.

bonafide 2012.09.14. 16:15:07

@Celsius: "Abban igaza lehet post-tolónak, hogy utóbbinál néhányan megsértik a szabályokat és támadják a földön fekvőt."

Még ebben sincs igaza: a focipályán sincs meghatározva, hogy egyszerre hányan támadhatják az ellenfél játékosát. Ez csak taktikai probléma egy csapatjátékban, nem szabályellenes, ahogy írtad is.

krampam 2012.09.14. 16:15:22

@KergeK@csa,

teljesen jól megírtad, a kettőt nem lehet összehasonlítani. A cikk írója erőteljesen ferdít, hogy ne mondjam hazudik.

az ustawka tulképp egy tömegbox. vagy hasonló.

a cigányos video meg mint a vademberek az őserdőben.

town 2012.09.14. 16:15:38

@kolgét:

További különbség, ha a mezőre nem mész pipacsot szedni, akkor nem kell résztvenned ebben, ellenben ha rossz helyen fordulsz be valahol, ahol még eléd is löknek egy gyereket, vagy elédszalad, akkor úgy jársz, ahogy az első videón láthatjuk.

0511 2012.09.14. 16:15:38

A videó indításakor jól látható, hogy egy fegyvertelen embert 4, azaz NÉGY másik husángokkal brutálisan megtámad.
Hagyományörzés, ennyi.
Amíg egymás közt gyakorolják, az ű dóguk, csak a sérültek kezelését is fizessék ki

jarek 2012.09.14. 16:16:09

Hát szerintem nagyobb lenne a túlélési esélye annak, aki a drukkerek közé keveredne, mint annak aki a botos cigányok közé. Ha ezt nem látja a posztoló, akkor ott már komoly gondok vannak...

Nagyzee 2012.09.14. 16:16:16

@Csehszlovák Kém: Az ustawka "csapatsport", egyenlő létszámú csoportok esnek egymásnak puszta kézzel. Egy "csapatsportban" miért lenne etikátlan lekettőzni egyes ellenfeleket, ha tudnak? Soha nem vennék részt ilyesmiben, és elég állatiasnak is tartom, de a szabályok világosnak tűnnek, és legfőképpen egyáltalán vannak, így unfairnek érzem az összehasonlítást egy lakott területen spontán kialakuló tömegverekedéssel, ahol botokat és egyéb eszközöket is használnak. Te nem érted, hogy miért látják a kommentelők különbözően a két dolgot, én meg azt nem értem, hogy lehet azonosnak látni a kettőt. Már az egy óriási különbség, hogy az egyik esetben nem használnak fegyvereket. Az ustawka egy szar dolog, de ahhoz képest jelentős előrelépés, amikor a futballhuligánok nyílt utcán vagy kocsmákban támadják be egymást botokkal, sörösüvegekkel meg egyéb nyalánkságokkal. (Na az tényleg egy az egyben megfeleltethető azzal, amit a fenti cigányos videón látunk. Szóval abban abszolút igazad van, hogy nem csak cigányok között van ilyen söpredék, és nem bőrszínfüggő a dolog, de alátámasztásul nem egy ustawka-t kellett volna linkelni, hanem pl. egy klasszikus hool balhét.)

Megnéztem újra az FTC - Győr videót is, a legtöbb, amit láttam, hogy a földre lekerülő néha van, amikor még kap 1-2-t, hogy lent is maradjon, de az összekuporodva fekvőket ignorálják, és nem próbálják meg félholtra verni, mint az első videón. Ha rangsort kellene felállítanom az alapján, hogy melyik videón viselkednek állatiasabban, rendkívül könnyű dolgom lenne.

csusz (törölt) 2012.09.14. 16:18:04

@Csehszlovák Kém: te komolyan ennyire hülye vagy ?? Ha nem is látod a különbséget a kettő között te szent jogvédő, legalább olvass az ustawka után egy kicsit. Szánalmas a kettő összemosásából egy ilyen posztot kreálni. Ha már találni akarsz valami párhuzamot a cigóbalhéval , keress egy afrikai törzsiháborús videót, az hajaz rá nem pedig ez. Jah és igen, jól írod, irány valami BAZ-megyei falu, rádférne egy kis tájékozottság !

Nagyzee 2012.09.14. 16:18:06

@2002: A boksznál azért vannak jóval durvább legális küzdősportok is. Sőt biztos vannak legális csapat-küzdősportok is, ahol le lehet kettőzni az ellenfelet.

Nem nézek küzdősportot, így csak a pankrációt tudom felhozni példának, ahol vannak páros meccsek, és simán előfordul ez. (Igen, tudom, hogy a pankráció színház, szóval nem a legjobb példa.)

Thug 2012.09.14. 16:27:07

Azért én a helyedben jobban átgondolnám ezt az ustawska dolgot.
Azok megbeszélt párharcok, egyenlő létszámú emberrel. Aztán ugye ott nincsenek fegyverek.

Nem mellesleg azokat a harcokat viszonylag korrekt módon játsszák és mindenki önként vesz részt benne.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.09.14. 16:33:42

@Thug: @csusz: @jarek: @bonafide: @Borenbukk: @town: mégegyszer, utoljára, az olvasni nem tudók kedvéért: a poszt arról szól, hogy romák - hasonlóan a hooligánokhoz - találkoznak valahol és agyonverik egymást, ennyi. Több agyalágyult kommentet, de nézd ott bottal verik egymást, itt meg csak ököllel nem engedek be. Komolyan, olvasni sem tudtok, miért csodálkozom, hogy a mozgóképet sem tudjátok értelmezni?

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.09.14. 18:49:50

@Csehszlovák Kém: és mi ezzel a baj? demokrácia van :) szabad akaratukból teszik nem?

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.09.14. 18:50:07

A poszt író biztos ismeri azt a viccet, hogyaszongya:
Vadász bemegy az erdőbe, le akarja lőni a Medvét. Medve kicsavarja a kezéből a puskát és csak akkor engedi le ha a vadász leszopja. Vadász másnap is elmegy az erdőbe meglőni a medvét. Medve kicsavarja a kezéből a puskát és csak akkor engedi le ha a vadász leszopja. Vadász harmadnap is kimegy az erdőbe, hogy lelője a medvét. Medve megint kicsavarja a kezéből a puskát majd miközben lassan kigombolja a sliccét, elgondolkodva megszólal:
- Te vadász te vadász...nekem az az érzésem, hogy te direkt jársz ide szopni!

Ezt megfontolva:
- Te Csehszlovák Kém te Csehszlovák Kém.......

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2012.09.14. 18:50:15

@Csehszlovák Kém:
"...Komolyan, olvasni sem tudtok, miért csodálkozom, hogy a mozgóképet sem tudjátok értelmezni? ..."

Aha! Itt mindenki hülye csak te vagy okos!
AZ előbb írtam kommentként a Medvés viccet csak a blogmotor benyelte vagy te törölted. Írjam le mégegyszer?

kolgét 2012.09.14. 18:50:18

@Csehszlovák Kém: öreg vegyél vissza mert itt egyedül te nem tudod értelmezni a képi világot. ez teljes mértékben demagóg hozzáállás, összemosni két sok mindenben eltérő mozgóképet. épp a vizuális korszakban nem lehet feketén fehéren látni a dolgokat.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.14. 18:50:22

@Csehszlovák Kém: Na hogyne. Azt a videót kellett volna betenned, ahol nem bottal, hanem szamurájkardokkal. Ja, hogy azt nem találtad.

Amúgy az oroszoknál ez előre megbeszélt, a cigányoknál meg sima leszámolás.

Sadwick 2012.09.14. 18:50:25

Ezen az alapon a telepi roma kultúra egyenértékű a japán kultúrával, hiszen mindkettőben jelentős szerepe van egymás szamurájkarddal való csépelésének, nem?

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.09.14. 18:50:30

Hmmm, ... érdekes látvány. A drukkerek előre megbeszélt csoportos verekedése - ami régi divat, azonban sportszerűnek tűnik a norvég túristák marakodásával összevetve. Külön hiányosság, hogy a norvégok botot használnak a katana (szamurájkard) helyett. Talán a napalm segítene ...

jarek 2012.09.14. 18:50:48

@Csehszlovák Kém: hiába, hamár érvelni nem tudsz tovább, mert be lett bizonyítva, hogy nincs igazad, akkor marad a fenyegetés.:-) Másrészt még te írtad itt az egyik kommentedben, hogy várod a különbségeket... Röhej, ahogy ez a poszt is az, de legalább gyűjtöttél pár hozzászólást a posztodhoz azzal, hogy direkt játszottad a hülyét és húztad az embereket. Na csá.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.09.14. 18:50:58

Ha a félhülye posztoló kitette volna, hogy előzetesen moderál, akkor nem írok egy sort sem. Ajánlom neki, hogy regeljen vagy száz nevet és kommentálja sajátmaga a bejegyzéseit!

Drago Brutic 2012.09.14. 18:51:17

Mind a kettő a legprimitívebb ösztönökre építő igazi csordajelenet. Normális lelkű ember, személyiség nem csinál és nem néz szívesen ilyet.
Mondjuk az ustawkánál legalább már az az előrelépés, hogy nem a normális szurkolókat/bírót/edzőt verik le, hanem elintézik egymás között. Ezzel persze nem akarom az ustawkát támogatni, mert itt is idő kérdése, mikor lesz haláleset.

==T== 2012.09.14. 18:51:24

@Csehszlovák Kém: lol

Tényleg nem fogod fel, mi a különbség a két bunyó közt?

Az egyiknél egy primitív pre-evolúciós ó csoport botokkalal felfegyverkezve nekiront valakinek, és még akkor is ütik, amikor az a földön van.

A másik egy megbeszélt párharc, párviadal megbeszélt szabályokkal...

KergeK@csa 2012.09.14. 18:51:30

@Csehszlovák Kém:
Eléggé leegyszerűsíted megint csak.

Egyenlő létszámban vs túlerőben
Puszta kézzel vs bottal + ami a kezükbe kerül
Szabályozott, pl. földre kerültet nem támadnak vs földön fekvőt vígan ütik, rúgják tovább
Kocsikat nem verik szét vs kocsikat is szétverik
Előre lebeszélt, szándékos vs nem biztos, hogy lebeszélt (ez utóbbit nem tudhatjuk)

Ha ezeken át tudsz siklani, és azt mondani, hogy ez a kettő ugyanarról szól, ugyanolyan veszélyes, akkor szerintem menthetetlen vagy.

tmolni 2012.09.14. 18:51:51

"a poszt arról szól, hogy romák - hasonlóan a hooligánokhoz - találkoznak valahol és agyonverik egymást, ennyi."

akkor egy harmadik eseményt is említs meg légyszi, ahol a résztvevők találkoznak valahol (hasonlóan a romákhoz és a huligánokhoz) és aztán agyonverik egymást (hasonlóan a romákhoz és a huligánokhoz).
Az olimpiai ökölvívó mérkőzések például pont ilyenek.

a te "definíciód" pontosan illik arra is.

bár gondolom a te szemedben minden olimpikon ökölvívó, karatés de persze minden mma-s, k1-es és úgy cakkumpakk minden küzdősportot űző ember egysejtű, barbár állat.

tudom, hogy amit írtam az csúsztatás de amit te írsz az is :)

kb annyi párhuzam vonható a cigány verekedők és a futball huligánok közé mint a huligánok és az élsportolók közé.
hasonló dolgot csinálnak de teljesen más rendszerben.

gyomirtó 2012.09.14. 18:52:00

@Csehszlovák Kém: A posztod címe: Verekedés életre-halálra. Az első videó esetében nevezhetjük helytállónak a címválasztást, utóbbiakat meg nem. Mit nem értesz ezen?

azallamenvagyok 2012.09.14. 18:52:08

szóval a romák hasonlóak a futballhuligánokhoz, akiket le lehet egysejtűzni, tehát

cigány = egysejtű

csak azé', hogy értsük a cikk lényegét:)

böbi 2012.09.14. 18:52:17

@Csehszlovák Kém: eddig a posztig olvas(gat)tam a blogodat.

az meg hogy a saját olvasóidat írott szöveg és videó értelmezésére alkalmatlannak tartod az kritikán aluli.

járj inkább blogolás helyett heti rendszerességgel lobotómiára, jót tenne.

zala 2012.09.14. 18:52:26

Tényleg az olvasni nem tudók kedvéért írsz?
Reméled, hogy van ott valaki, aki felolvassa nekik, igaz? :)

csusz (törölt) 2012.09.14. 18:52:42

@Csehszlovák Kém: még egyszer, utoljára, a korlátoltak kedvéért : ha nem tudnánk olvasni nem próbálnánk felvilágosítani retardált személyed a saját hülyeségéről . A mozgóképet sem tudod értelmezni, mert fényesen látszik, hogy nem egy kategória a két dolog. De lehet igazad van. Végül is Beethoven Örömódája és VV Zsófika Rágógumija is ugyanaz , zene - zene , így van ?

velaxin 2012.09.14. 18:52:47

ezek rosszbarátok a videókon

Zoonekrofil 2012.09.14. 18:53:17

@Csehszlovák Kém:
Elárulnád, hogy te ki a fasznak írod az ostobaságaidat? Egyfolytában többes szám második személyben fogalmazol, mintha az Index címlapról ideverődők egytől-egyig focihuligán szkinhedek lennének.
Ezek után mit vársz? Tapsikoljunk az előítéletektől csöpögő posztodhoz?

Elárulom neked, engem nem érdekelnek a focihuligánok, de a foci sem. Mégis látok különbséget aközött, hogy az "egysejtűek" azonos számban, azonos feltételekkel, puszta kézzel, és - ami a leginkább kiemelendő - előzetes beleegyezéssel ütik egymást, vagy cigány módra rárontanak a prédára, akár egy csapat veszett patkány.

Fel kellene fognod, fognotok - ha már többesszámban szólítjuk meg egymást -, hogy ez a hozzáállás, ez a hangnem kontraproduktív. Ha nem tudsz objektíven, csúsztatás nélkül tárgyalni egy témát, azzal elveszted az olvasók bizalmát, és egy idő után már azt sem hiszik el, amit kérdezel.

Zoonekrofil 2012.09.14. 18:53:22

Ó, most látom, előzetes moderáció. Nice!
Ha a fasz szó használatára hivatkozva nem engeded ki, sebaj, úgyis neked szól. Akár még válaszolhatsz is rá.

dondanial 2012.09.14. 18:53:31

Te idióta kretén cikkíró... életemben nem láttam/vettem részt ilyenben, de te valóban annyira ostoba egysejtű vagy, hogy az első videót hasonlítgatod az FTC-Győrhöz? Bazira nem mennek a földön fekvőre te állat, szabályok szerint folyik a csihi puhi. Ezek a srácok tisztelik egymást a harcban, férfias 'sport' és nem utolsó sorban harmadik személynek nem okoznak semmilyen kárt/kellemetlenséget. Menjél sütit enni anyádhoz, aztán vesd le magad a Tajgetoszról

oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.09.14. 18:53:40

@Csehszlovák Kém: olyba tunik kicsi fiu,aki itt nem tud ertelmezni valamit-jelesul egy eleg nagy es lathato elterest ket cselekmenysorozat kozott-az epp te vagy...
ezt ugy hivjak:ongol...
a sajat blogodon egeted magad,gratula...
:)

Lopez de Futastan y Ramodon 2012.09.14. 18:53:46

Idióta mindkét csoport.
De! A nem elhanyagolható különbség az lehet, hogy a foci drukkerek nem fognak éjszaka kirabolni/megölni/meglopni senkit.

Az első csoport résztvevői közül a fenti bűncselekmények elkövetésére - valljuk be őszintén - nagyobb esélye van.

Számomra ebben különböznek a videók.

Troll Tihamér 2012.09.14. 18:53:53

Nekem nem úgy tűnt, hogy a cigányok bármit is leszerveztek volna, szerintem valami családi leszámolás lehetett.

béci79 2012.09.14. 18:54:00

Te libsi szélsőség!Ha már a fehér ember ellen uszítasz akkor mondjuk a fradi-győr ustawka helyett a tecső-n kereshettél volna valami igazi surmó videót,pár milliárd video között csak van pár olyan ahol fehérek cigánykodnak...Akkor nem égetnéd magad,mert a videokat megnézve még a hímringyó libsi haverjaid is lesajnálnak a romkocsmában,manipulátor.Normális fehér ember pedig az ilyen manipulatív cigánymosdató/cigánybűnözésrelativizáló propagandától már öklendezik.Mert a fenti hooligan video igenis férfias,rövid,intenzív,nincs fekvő ember rugdosás,1 az 1-ben,mikor vége akkor mindenki vissza a kocsihoz,sebek nyalogatása...Még a küzdelem közepén ezt lehet videozni is,a cigányok mellett hol lehetett volna,a kamerást is agyonverik.A legfelső video ontosan mutatja a sokat magasztalt cigány kultúrát,bár a rokonnal való nemi kapcsolat meg a lopás hiányzik.Védd csak a retek ősembereket majd fogsz sírni mikor meglincselnek majd valaki számodra fontosat,addig meg okádj csak a magyarokra,pojáca.

2012.09.14. 18:54:06

@Csehszlovák Kém:
"Igen ám, de a magunkfajta jogvédőknek, akik a kényelmes, rózsadombi bőrfotelből osztják az észt és soha nem láttak még egyetlen romát sem, ráadásul egy BAZ-megyei kis faluba sem akarunk költözni egy roma-család mellé"

Hát ez meglehet, hogy rád illik, de körülbelül annyi emberre igaz ez itt, mint a rózsadomb/magyarország. Szerintem az emberek jó része rendelkezik tapasztalattal a cigányokkal kapcsolatban, és nem a hírekből, meg a kuruc.infótól veszik azt, hogy jobb őket elkerülni (már, ha el lehet).

Ez, meg az olvasóid írni-olvasni nemtudókként való kezelése meg arra enged következtetni, hogy te egy beképzelt kis buzi vagy a rózsadombi foteledből, aki szíve szerint költözne a büdös putris cigányokhoz BAZ megyébe...

2012.09.14. 18:54:10

Ezt moderáld buzikám!

_wood_ 2012.09.14. 18:55:17

mindhárom video tetszett, köszi, hogy megosztottad.

town 2012.09.14. 18:55:31

@krampam:

Ez egy módszer, teljesen direkt csinálják. Ha történik valami fos, amit nem fehér ember csinál, akkor rögtön kell keresni ellenpéldát a "bűnös fehér ember" szindrómájuk miatt. Mert csak akkor kerek. Szerintük.

Ha most nem talált volna mást,akkor jött volna az "igen de, az inkvició", igen de,az indiánok kiírtása" - "ezeket fehér ember csinálta".

webmestar 2012.09.14. 18:55:53

@Csehszlovák Kém: nem értem mit akarsz ezzel kihozni? Hogy mindkettőt ítélje el a társadalom? De hát most is így van, szevasz : D A hoolokat is lenézik és utálják az emberek, mint a cigányokat.

apd (törölt) 2012.09.14. 18:55:58

@ikri: mekkora egy undorító fasz kis patkány vagy te bazdmeg.. a beszédhibás kurva szádat!

Kullancs1983 2012.09.14. 18:56:10

@Csehszlovák Kém: A videókon szereplő emberek nagyon is különböznek egymástól. vagy szerinted ha tizen-tizen megbeszélik, hogy kimennek valahová a pusztába összeverni egymást, mert ők azt akarják, meg ha tizen felfegyverkezve mennek rá egyre, aki ki tudja kicsoda, és miért van ott az ugyanaz? Legfeljebb a magadfajta hülyéknek.

bonafide 2012.09.14. 18:56:29

@KergeK@csa: Ahogy láttam, azért lehet használni ezt-azt, pld. egy könnyű kesztyűt, hogy ne törje fel a támadó arca a védekező öklét :D

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.09.14. 19:20:43

@Kullancs1983: @webmestar: @béci79: @dondanial: @Zoonekrofil: @csusz: @böbi: @jarek: @==T==: Whatever.

Ejjjjdebetalált ez a poszt is, halljátok, megy a hiszti keményen.

Leszarom amit írtok, mert egyrészt kurvára nem érdekel a magyarázkodásotok, másrészt rohadtul nem életszerű. Most komolyan, azt akarjátok, hogy linkeljek be videókat, idézzek be posztokat, amik ezekről az egysejtű hooligánokról szólnak, akik a magyar és más országok lelátóin - vagy stadionokon kívül - áldásos tevékenységüket folytatják? Azt hiszitek, nem jártam még soha futballmeccsen, nem szurkoltam ilyen emberek társaságában, nem hallottam történeteket, hogy mentek rá, milyen bátran túlerőben az ellenségnek vélt táborra? Hagyjuk már, gyerekek, ne tegyétek magatokat teljesen nevetségessé.

Akinek nem inge, az ne vegye magára.

Pont itt van a lényeg ezt nézitek be de kurvára, hogy semmilyen alapvető különbség nincs az ustawkás hoolok és azok között, akik a fenti videón agyalják el egymást. Sikítozva próbáljátok kimagyarázni a védhetetlent, amit majd akkor hiszek el, ha cigánygyerekek potyognak az égből, hogy stílszerű legyek.

Primitív véglényeket látunk a videokon, akik nem tudnak magukkal mit kezdeni, ez a nagy harci helyzet. Mer' ez már milyen jó műsor, hogy agyonbaszom azt, aki dózsás, a másikat azért, mert fradista, most komolyan. Oszt meg hirtelen baj van, ha mindezt az arcuk elé teszik.

A csavar a történetben ott van, hogy szerintetek ilyen ember csak "cigány" lehet, nagyon népszerű ez a rasszista gondolkozás most szélsőjobboldali körökben, az "agresszív cigány", ja, aki veri a magyart, muhaha, hát baszottul az van, a videokon ez látszik, bőven van ilyenből magyar, szlovák és cseh is.

Hoppágeci, fogjátok?

péniszirigy feminista szűz strihkurva (törölt) 2012.09.14. 19:20:52

Elég primitív dolog az ilyen erőszak, a focis barmokat sem értem mire jó, de a két esetkör közt hatalmas a különbség.
Mindkettő idiótaság és száradjon le a tökük, de a focihuligánok azért más tészta, azok ilyen fight club feelinget akarnak, ezért márászkodnak. Kölcsönös megegyezéssel, beleegyezéssel, bár ettől még primkó dolog.
Akit ez vonzz, az csinálja, kinn a prérin, szerencsére én ezt nem kell, hogy végignézzem, de a roma polgártársak sajnos nem csak egymással játszanak ilyet, hanem bárkivel.

Ja és ugye az eszközhasználat kifinomultsága is a romáknál figyelhető meg inkább. A beleegyezést meg gondolom vélelmezik egymástól (ha ott van, akkor üthető), nem hiszem, hogy leegyeztették volna a meccset.
Amíg csak egymást verik, addig hajrá.

kifordított nagyanyó 2012.09.14. 19:20:56

Abszolút baromság ezt a két dolgot összehasonlítani,csak hogy bemutasd milyen csúnyák ezek a bőrfejűek.
Egy ilyen megbeszélt bunyóban még én is benne lennék.Az ilyen posztokkal csak magadat járatod le.
Csodálkozom,hogy sehol egy jobbik vagy Csatáry.

átlátó 2012.09.14. 19:20:59

Jaj de nagy élet volt ez dikkmáhe, bearanyozta a napomat, mondhatni bevajazta.

eklar 2012.09.14. 19:21:06

És vajon milyen példaképei lehetnek ezeknek az embereknek? És főleg honnan? Csak nem az amerikai filmekből?

Zoonekrofil 2012.09.14. 19:34:29

@Csehszlovák Kém:
Ugye egyáltalán nem olvastad el azt a hozzászólásomat, amire látszólag választ hánytál?

Egyébként a "válaszodat" olvasva felmerült bennem a kérdés: miért van benned ennyi előítélet?

2012.09.14. 19:34:32

Már bocs, de a fradi-győr bunyó olyan, mintha buzik simogatnák egymást.

Én nem harcművész vagyok, csak vízilabdáztam 12 évet, de egy edzőmeccsen többet kaptam, mint ezek.

Ezeket egy normális birkózó vagy bokszoló egyedül el agyabugyálná 5 perc alatt.

impala 2012.09.14. 19:51:47

fszom sem fogja végigolvasni az összes kommentet, de mi az, hogy válogatás nélkül ütni kezdték?

hogyan válogattak volna egy szem emberben te szarvédő?
vagy esetleg nem tudod, mi a különbség a "mindannyian" és a "válogatás nélkül" között?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.09.14. 19:51:56

@Zoonekrofil: jaj, hagyjuk már ezt, persze, bennem van előítélet, te pedig különbséget teszel az itt belinkelt videók között. Világos.

Előbb kell ahhoz felkelni, hogy ilyen amatőr kommentekkel a dotohon felbaszd az agyam.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.09.15. 05:04:52

Nos, a két video eléggé mást ábrázol, bármit is szeretne a blogíró kihozni belőlük. Mindkettő primitív dolog, de az első a gyávaságról a másik tulajdonképpen a bátorságról szól, még ha kitekert módon is.

it was not sikerült 2012.09.15. 05:05:43

Vicces lény vagy, csecsszopó kém. Az a baj a fajtáddal, hogy bedugod a fejed a seggedbe, és onnan próbálod megmondani a frankót. Persze, a feladatot sikeresen teljesítetted, megvan a klikkelés, megvan a reklámbevétel, amihez még én marha is hozzájárulok. Nem érdekes. Ha neked ez a kettő ugyanaz, remélem sor kerül rá, hogy részt vehess mindkettőben, és a tapasztalataid alapján írj cikket. Remélhetőleg az hitelesebb lesz.

wayoutwest 2012.09.15. 05:06:20

Látom sportot űzöl abból, hogy a magyar szurkolók és a magyarság ellen uszíts( akinek nem lenne tiszta, olvassa vissza a régebbi bejegyzéseit ). Ha gondolod szívesen dumálom veled ezt a dolgot személyesen, előre lebeszélve (ustawka) egy cseh sör mellett(írj priv.).
Folyamatosan fröcsögsz itt ezen a blogon és ha valami neked tetsző dolgot találsz akkor osztod az észt és provokálsz!
06-30-44-55-725 Csernus száma, húzzál el hozzá a bajaiddal és ne blogolj!
Mielőtt kapsz időpont és ha már írtad, tedd meg a Kurucoknak azt a szívességet, hogy postolod az arcod.

wayoutwest 2012.09.15. 05:06:25

@Csehszlovák Kém

cenzort játszol te kis köcsög???

shelby 2012.09.15. 05:07:02

Valószínűleg az első videóhoz hasonló jelenetek zajlódhattak le a Szögi gyilkosságnál is Olaszliszkán.

Csak ott nem volt bot, volt helyette 40 láb.

Csehszlovák kém: Miért keverted bele a cigócsépelős témába az előre lebeszélt futballhuligános verekedéseket?

Mit akarsz ezzel bizonyítani? Hogy nem vagyunk különbek a cigóknál?

Akkor miért nem hallani olyan híreket, hogy magyar gyerekek raboltak ki cigány öreg nénikéket, magyar fiatalok csoportosan raboltak ki cigány fiatalokat? Rugaszkodjunk el a magyaroktól. Olyat se hallani, hogy szlovák fiatalok "learatták" a cigány öreg néni uborkáját. Azért nem hallani ilyesmikről,mert ennek csak a fordítottja van.

egy atlag 2012.09.15. 05:07:23

ez miez? fradista cigányzsidó szlovákok vagy mi? a focidrukker alantasabb mint a cigány, mert a cigány genetikailag selejt, a fasiszta focidrukker meg selejtet csinált magából.

afazekas 2012.09.15. 05:07:42

Miért is van ez a magyar internetes újság, az index címlapján?

Miért kell összevetni egy szlovákiai nem magyar lakosság eseményeit egy magyar futball meccsel? Hogy jön ide egyáltalán a budapesti rózsadomb...

AdamKos 2012.09.15. 05:07:53

Minden szavad arany Kem!keep up the good work

wayoutwest 2012.09.15. 05:08:13

Az előbb azt írtad:
"Előbb kell ahhoz felkelni, hogy ilyen amatőr kommentekkel a dotohon felbaszd az agyam."
Nálam meg becsicskultál? Nézz a gatyádba köcsög gyerek, mi van sunád lett???

Nagyzee 2012.09.15. 05:09:51

@Csehszlovák Kém: Nyilván van igen jelentős átfedés a stadionokban és környékükön balhézó hool-ok, és az ustawka-kra járó hoolok között. Ezt senki nem vitatja. Mint fentebb írtam is, ha egy ilyen balhét linkeltél volna be, és hasonlítottad volna az első videóhoz, totál egyetértettem volna. Abban is egyetértettem, hogy a mezei szurkolókat betámadó, vagy stadion környékén, kocsmákban egymásra támadó huligánok ugyanazon a szinten vannak. Igen, ilyen posztokat és videókat kellett volna linkelni, egyszerűen hülyén választottál szemléltető példákat. Pedig nem lenne nehéz megfelelőeket találni.

Az a gond, hogy nem csak azt állítod, hogy az ustawka-sok egy része vagy többsége képes hasonló balhékra, hanem konkrétan azt állítottad többször is, hogy magán az ustawka-s videón is olyasmit látunk, ami egy az egyben azonos szinten van az első videón látottakkal. Ez az állításod meg egyszerűen ostobaság vagy cinikus csúsztatás.

De hidd azt inkább, hogy mindenki, aki itt hozzászólt, szélsőjobboldali rasszista.

Amúgy miért provokálsz állandóan direkt? Azt vettem észre, hogy még az olyan bejegyzéseidnél is, amiknek a mondanivalójával egyetértek, sikerül úgy címet választanod, vagy olyan provokatív kiszólásokat elejtened, amitől egy normális embernek ökölbe szorul a talpa. Ez valami kísérlet arra, hogy manipulatív eszközökkel még a ténylegesnél is rosszabb színben tüntesd fel a magyar netes közvéleményt?

Nazgûl 2012.09.15. 05:10:36

Szokásos ostoba poszt egy ostoba bloggertöl. Megint egy csúsztatáson alapuló otromba hazugság. Ki a faszom olvassa ezt a primitív szart? Ki az a véglény aki ezt a szar összemosást egy értelmes értekezésnek próbálja eladni? Az összes írásod egy hazug szar csúsztatáson alapuló agymenés. MIND! Valószínűleg az iskolában nem kaptál elég figyelmet. Ja, és a heJesírásodért külön faszkorbácsot éredemelnél. Kár a bitekért erre a szarra.

Nazgûl 2012.09.15. 05:11:29

Az egész blog arról szól, hogy ez a szerencsétlen homár arra ácsingózik, hogy végre valaki foglalkozzon vele. Az összes posztja egy provokatív ostobaság mert az anyja még a szaros pelenkáját sem cserélte neki. Buta szar posztokkal akkar provokálni. Ennyi. Végre valaki olvassa a hülyeségeit. Nem számít, hogy hazudik mint a vízfolyás. Taigetosz pozitív. És ezt ő is tudja magérol. Kösd fel magad, másra nem vagy alkalmas. Normális ember csak röhög rajtad. ROTFL

webmestar 2012.09.15. 05:13:06

@Csehszlovák Kém: "Primitív véglényeket látunk a videokon, akik nem tudnak magukkal mit kezdeni, ez a nagy harci helyzet"

És? legyen. Csak annyit vegyél észre, és ez biztos kurvára kicsi különbség, de az első videóban szereplők bárkit megbasznak, a többiben szereplők csak meccsnapon és csak a másik táborban lévőt. Icipici, de talán más, nem?

Hülye fasz mindegyik, de kit érdekel, amíg egymást ütik? Lehet mondani, hogy a cigányok is egymást verik a videón, de sajnos az életben nem csak így van, de ha mégis, oké, tegyünk egyenlőséget a kettő között és? És akkor mi van? Hülyék mind. Na ne bassz, most úúhhh micsoda felismerés:DD Eddig is utálta a társadalom mindkettő réteget. Ezt nem tudod felismerni bazeg!

Egyébként egy olyan videót néznék meg, amikor a hoolok mennek a cigányokra, mert annak legalább lenne értelme, nem csak a faszverés, hogy kemény vagyok, hanem tényleg meg tudnák mutatni, ki a fasza gyerek és lenne is értelme. De ezzel mindenki egyetért szerintem. Addig csak "hoolokról" beszélünk, mert a maiak csak kirakatkemények, ütni csak tiszta körülmények között mernek, pont az hiányzik, amit a cikkben összemosol, az aljas egymásramenést, az eszközöket, az állatságot. Ez már kiveszett belőlük...Főleg a cigányokkal szemben, pedig régen egy Fradi vs. vidék meccsen (vagy a diósgyőriek Borsodban) elég gyakran ütöttek össze a romákkal. Manapság már nem igazán

nyehehe 2012.09.15. 05:14:00

A kedvedért megnéztem a focisták "összecsapását". Van pofád berakni ide egy tök normális, szabályok szerint játszódó verekedést, és belehazudni a képünkbe, hogy ez is ugyanolyan aljas dolog, mint amikor a cigányok ájult embereket vernek arcon bottal??? EZ a blog egy vicc? A csehek/tótok lejáratása? Hogy azt higgyük, hogy odaát mindenki ilyen retardált barom? Vagy csak folyamatosan be vagy baszva a jó cseh sörtől?

orgoványi erdőjáró 2012.09.15. 05:14:28

Cseláktót Dzsémszbond ezt most jól beszoptad. A kommentek is mutatják, hogy az emberek látják a különbséget a cigány tömegverekedés és a legsuttyóbb futballdrukkerek szervezett verekedése között.
Míg az előbbi egy becstelen, aljas garázdaság a második "csupán" egy baromság. A legnagyobb különbség az, hogy az első esetben ártatlanok akár meg is halhatnak, a másodiknál csak a belegyezett résztvevők sérülhetnek és kevésbé veszélyes, hiszen nem lehet eszközt használni, és a földönfekvőt csak minimálisan támadják.
ÉRTEEED MAAARGIT????

nyehehe 2012.09.15. 05:14:46

A cigányokban és a négerekben nincs könyörület.
Érdemes megnézni francia/angol videókat arról, ahogy a feketék vernek embereket. Egy srácba csak úgy poénból belekötöttek a metrón. Agyba főbe verték. A végén elájult, de ez sem volt elég nekik, a testét rádobták a sínekre. Örökre nyomorék lett. És mindezt azért, mert aznap épp verekedni volt kedve 3-4 koszos bevándorlónak. A sok fasz fehér meg csak nézett maga elé. Már beletörődtek a sorsukba.

A franciáknál ugyanez. Fölveszik videóra ahogy kötekszenek. Egy fickót itt is leütöttek, és mikor elájult nekifutásból fölugrott a nigger, és páros lábbal a fejére érkezett. Ajánlom megnézni minden fajvédőnek!

Zoonekrofil 2012.09.15. 05:17:02

@Csehszlovák Kém:
Hehe, amatőr komment, ez kurva jó.

Megvilágítom a helyzetet egy példával:
Ellopják az autódat. Valaki, vagy valakik, ez nem érdekes. Segítséget kérsz a rendőrségtől, és elmondod nekik, hogy egy fehér Opel Astra (bla-bla-bla...) volt. Erre ők közlik veled, hogy a típus nem érdekes, hiszen autók között nincs különbség, mindegyik elvisz A-ból B-be, vannak kerekei, és a kasztniban ülések vannak az utasok kényelme érdekében.
Te erre persze állítod, hogy neked márpedig a CGN-123 rendszámú fehér Opel Astra kell, mert szerinted igenis vannak különbségek az autók között, például Trabantba nem vagy hajlandó beszállni. Különben is, biztos csak hárítani akarják a munkát.
A rendőrség persze biztosít arról, hogy pontosan tudják mit tesznek, azonban ők semmi különbséget nem látnak az autók között, és szerintük az az elsődleges prioritású feladat, hogy megtaláljanak egy közelebbről nem specifikált autót.

Ilyen helyzetben nem próbálnád megértetni velük, hogy pont az általuk kitűzött célt gátolja ez a hozzáállás?

Na és mit szólnál ahhoz, ha utána még sértegetni is kezdenének?

flippant 2012.09.15. 05:17:20

Tényleg nagy gyíkság volt összemosni egy kurvafuttató orkbanda területfoglaló háborúját pár focidrukker hülyegyerek szabadidős foglalkozásával.

impala 2012.09.15. 05:17:36

@Csehszlovák Kém:
bőven van ilyenből magyar, szlovák és cseh is.

bőven?
aztán milyen bőven?
mert a normális etnikumok között kábé ki is merül ezekben, a futballhuligánokban a devik létszáma.

cigányfertőzött vidéken meg lehet, hogy a 8 éves is már edzett bandita.

tujuk, semmiért agyonvert tanár, 40-50 ember, aki véletlenszerűen ott volt, mind részt vett benne.

VT22 2012.09.15. 05:17:56

A skinhead verekedéseken jól lászik hogy szervezett, a két csoport tagjai a nem akarják a köznyugalmat zavarni, ezért mezőn, szántóföldön szervezetten esnek egymásnak. Vannak betartott szabályok, földre kerülteket nem vernek félholtra, és nincsenek felfegyverkezve.

Ezzel szemben a cigányok felfegyverkezve támadnak, indokolatlan brutalitással (hárman karóval földön fekvő áldozatra), és mindez egy VASÚTÁLLOMÁSON zajlik, ahol CIVILEK BIZTONSÁGÁT VESZÉLYEZTETI.

Ez a különbség, kedves cigányvédők.

Zoonekrofil 2012.09.15. 05:18:04

@DICKtátor:
Ezekben a videókban mindig a nyolcvanas évekbeli hongkongi karatefilmekből ellesett mozdulatok a legmulattatóbbak.

magyar ember teli szájjal 2012.09.15. 17:43:26

Azt az épületes videót is fel lehetne tenni amin 2006-os dicső rendőreing tizen belerúgnak a földön fekvőbe a demokrácia jobbítása érdekében.

Behajtó70 2012.09.15. 17:43:35

Ily csoda gondolatok után az ember mit is kívánhatna neked...költözzön melléd egy 40 tagú cigánycsalád!

laziorome 2012.09.17. 18:18:33

Mi bajod az USTAWKAval? Egyszerüen szar a hasonlat, nem lehet összehasonlitani a kettöt, de ahelyett hogy belatnad, mert miert ne tevedhetnel, Te hisztizel es hülyezel le mindenkit aki kritizalni mer.
Ez igy kicsit felöbbrendü.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.09.17. 18:47:45

@nyehehe: Van pofád azt állítani, hogy a maguk társaságát felkeresve, egymást önként összeverő emberek egy-egy csoportja között van különbség? Vicc vagy ember? Vagy csak tényleg nem látsz a szemedtől? Minden magyar ekkora barom, ugye nem?

@orgoványi erdőjáró: Aki itt a poszt alatt szop, az a kopasz magyar nácikat védő kommentelők csürhe-hada. Élvezet olvasni, ahogy vinnyogtok, mert a pofátok elé lett rakva, mekkora nagy senkik vagytok, a társadalom szélén tengődő söpredék, akik ugyanúgy kemény szocializációs munkára szorulnak, mint a felső videón látható agresszív cseh roma társaság. Ezt rakd össze, ha leesett!

@PeterSchöffer: Ha a videón tisztán hallható hooligánok -„Gyertek, csicska gecik!” – szintjén vagytok képesek csak szöveget értelmezni, ezen ne múljon. Mert azon kívül, hogy elolvasom, nincs igazam, nem olvastam arról, miért nincs igazam. Ja igen, az egyik társaság léccel veri a másikat, a hooligán meg ököllel, lábbal bassza meg az ellenfelet, hadd gratuláljak. Csak neked külön: hidd el, van a testeden olyan pont, ha odabaszok, többet nem fogsz felkelni. Persze, hirtelen azt is megtudtam, hogy a hooligánok csupán szabadidejükben verik egymást, passzióból, újpesti és fradista két jóbarát. Fgadjunk, hogy van cigány haverod is, mi? A blogom meg tedd be nyigodtan az rss feedbe, legalább tanulsz valamit!

@flippant: Oszt miért? Te látsz valami különbséget azon kívül, hogy mindkét videón elvileg embernek látszó előlények agyatlanul összeverik egymást?

@VT22: Mindhárom páros társaság magával volt elfoglalva, és sehol nem láttunk rendőrt, sem civileket, akik beavatkoztak volna. Mindhárom esetben már földön fekvő, védtelen embert ütnek. Mindhárom esetben egy rossz mozdulat elég ahhoz, hogy örökre a földön maradj. Mindhárom esetben agresszív állatokat látunk, akik szabadidejükben nem tudnak magukkal mit kezdeni. Ez van.

@laziorome: Tisztában voltam vele, hogy nagy felháborodást fog kiváltani a párhuzam, ha romaellenes agresszív skinheadek vagy azokat védő fotelhozzászólók szembesülnek azzal, hogy semmiben sem különböznek az általuk általánosan is megvetett roma kisebbség agresszív tagjaitól. Buta, primitív, agyatlan embereket láthattál a videókon, akiknek nemcsak szavazati joga van, de joguk van művelődni és tanulni is!

afazekas 2012.09.19. 15:03:47

@Csehszlovák Kém:

1. Van már roma gárda! Be lehet lépni!

2. Ez Szlovákia! Mi közünk hozzá? Ha Moszkva, Párizs vagy New York alatt verekednek a romák akkor is kiposztolod mintha itthon történt volna?

Mikrobi 2012.10.29. 09:48:59

Elég nagy a különbség. Az első videón nem tudjuk, miért támadták meg a piros kocsi vezetőjét, és különösen undorító volt, hogy a földön fekvő, védekezésre képtelen ember fejét is bottal ütötték. A második videón egy elég primitív, de mégis sportszerű küzdelmet láthattunk, akik egyenlő feltételekkel, bizonyos szabályok szerint, és ami a legfontosabb: önszántukból verekedtek össze.

impala 2012.11.05. 09:39:35

@Csehszlovák Kém:
oké faszkalap, téged meg más szar le.
ez a sok hülye ugrik minden szavadra, én csak néhány hetente nézek ide.
azért szívesen venném, ha ez a sok hülye találkozna veled egy éjjeli partin, valamelyik elhagyatott területen :)

kifordított nagyanyó 2013.01.08. 12:25:00

@Csehszlovák Kém: Haver,te egyre betegebb vagy.
Ha megbeszélik a verekedést a focisták azzal nincs gond.Ott szabályok vannak.
Ha nem beszélik meg és fegyvert használnak na ott a gond. És ha tényleg ölik egymást az se jó.

laziorome 2013.01.08. 12:28:16

Szerintem csak a video kivalasztasaval van problema, marmint az USTAWKA videokkal, ha stadionbeli rendbontast, vagy egy jo kis Millwall-Westham utcai bunyot raksz fel, mindenki megerti a parhuzamot es igazad is lenne, de te egy felillegalis küzdösportot tettel fel, szerintem a kommentelök nagy reszenek ez volt a problemaja es nem az hogy nacik,

neiro 2013.01.08. 12:28:41

@CSK:

"@orgoványi erdőjáró: Aki itt a poszt alatt szop, az a kopasz magyar nácikat védő kommentelők csürhe-hada. Élvezet olvasni, ahogy vinnyogtok, mert a pofátok elé lett rakva, mekkora nagy senkik vagytok, a társadalom szélén tengődő söpredék, akik ugyanúgy kemény szocializációs munkára szorulnak, mint a felső videón látható agresszív cseh roma társaság. Ezt rakd össze, ha leesett!"

Idézőjel bezárva; szerintem az ilyen esetekre figyelj picit jobban oda, nem az ég akiről azt írja a szerző, a kommentelő, valaki, stb. és nem az a kopasz náci aki nem ért veled egyet. Hanem aki úgy ír, mint egy náci.

Most olvasd vissza magad :) (és vedd figyelembe, hogy Tóta W, Mong Attila és az előzetes moderáció rég nem nem mérce)
süti beállítások módosítása