petrovszki.jpg

Hitler portré, Szálasi portré, horogkereszt és angolul Halál a zsidókra! feliratot is magára varrt a békés megyei Petrovszki Attila - civilben cukrászaki most pénteken, a prágai Heroes Gate MMA-rendezvényen lép fel. A szervezők ígérik: Attila testét trikó fogja takarni. Amíg Magyarországon évek óta gond nélkül felléphet a neonáci MMA-s harcos különböző sportrendezvényeken, addig Csehországban a botrány kirobbanása után a prágai fővárosi önkormányzat és a cseh állami televízió kérték, hogy távolítsák el logójukat a rendezvény plakátjairól, illetve a Sportminisztérium megvonta a esemény anyagi támogatását is.

Prága Vysočany nevű városrészében a Sparta Arénában rendezik a tizedik Heroes Gate MMA harcosok versenyét, amelyen részt vesz a nyíltan neonáci eszméket valló, magyarországi Petrovszki Attila is. Csehországban szerda délután robbant ki az ügy, Petrovszki fellépésére az Antifasiszta Akciócsoport hívta fel a figyelmet és a romea.cz foglalkozott először bővebb terjedelemben a magyarországi neonáci versenyzőről. A rendezvény támogatói között felsorolt prágai fővárosi önkormányzat és a cseh állami televízió azonnal visszaléptek az esemény támogatásától, de voltak olyan szponzorok is, akik nem. A cikk megjelenése után egyelőre a Zöld Párt tiltakozott a rendezvényt támogatók ellen.

petrovszki2.jpg

Valahol Magyarországon Petrovszki Vér és Becsület pólóban pózol egy elvtárssal

A szerda esti órákban az estet aztán átvette a cseh mainstream média is, az idnes.cz-nek nyilatkozó Ladislav Kutil, rendező elmondta, hogy a Heroes Gate honlapján hamarosan már nem lesz látható a prágai fővárosi önkrományzat, a 9. kerületi önkormányzat és a cseh televízió logója sem, mert a romea.cz oldalon megjelent cikk hatására visszalépnek az esemény támogatásáról. A romea úgy értesült, a cseh fővárosi önkormányzat tervezi, hogy nyilatkozatot ad ki a szerda esti órákban. A dotoho csekkolta: a poszt megírásának idején még megtaláltuk a logókat a rendezvény honlapján.

invalid-invalidny-dochodok-slepec-slepi-clanok.jpg

Rendezvényszervező1: nem láttam tetoválását

Kutil szerint amikor először látták Attilát, nem a tetoválásokat nézték (MUHA!), csak egy jó kis harcost láttak személyében. A cseh roma weblapnak hasonlóképp mesélte el a Heroes Gate másik szervezője, Pavel Touš első találkozását a magyar neonácival: “A harcost managementje ajánlotta nekünk, természetesen nem láttam tetoválásait, semmit nem tudtam politikai nézeteiről.”

facepaqlm.jpg

Rendezvényszervező2: a versenyző pólóban fog a ringbe lépni!

Az Antifasiszta Akciócsoporttól érkező figyelmeztetés után a szervezők leültek Attilával és managerével és megállapodtak, hogy a versenyző pólóban fog a ringbe lépni, (WTF?) így nem nem lesznek láthatóak gyűlöletkeltésre alkalmas tetoválásai. A versenyző managere szerint Attila állítólag nem aktív neonáci, így a rendezvényen a neonáci eszméket sem fogja propagálni.

A youtubeon találtam egy videot, az összeállítás alsóhangon ellentmondásban van a manager szavaival:

Ladislav Kutil rendező szerint a rendezvényt sportszerű keretek között szeretnék lebonyolítani, a magyaron kívül, több külföldi versenyző is érkezett a cseh fővárosba, többek között, feketék, vietnamiak. Az idei Heroes Gate már a tizedik lesz a sorban, korábban romák, arabok is megküzdöttek egymással a legjobbaknak járó címért.

Nem ennyire rugalmasak a városi vezetők a körvonalazódó botrány kapcsán. Adam Vážanský, Prága 9. kerületének polgármester-helyettese az idnes.cz-nek elmondta: a kerület nem szeretné támogatni a polgári szabadságjogot elnyomó szocialista diktatúrák propagálását, de számukra elegendő biztosíték, hogy a rendezők ígéretet tettek: a versenyző eltakarja testét. Bohuslav Svoboda, Prága polgármestere határozottabb volt az ügyben: "Kérlelhetetlen vagyok a neonáci eszmék bármilyen propagálásának ügyében, már felvettük a rendezőkkel a kapcsolatot, hogy azonnal távolítsák el a főváros logóját plakátjaikról." A cseh Ifjúsági és Sport és Oktatási minisztérium szintén megvonta a rendezvény anyagi támogatását.

A kerületi önkormányzat mindenesetre semmit nem akar a véletlenre bízni: a rendezvény idejére külön rendőri felügyeletet rendelt ki a magyar versenyző meccseire. A napilap megkereste a prágai rendőrség szóvivőjét is, Jana Rösslerová az idnes.cz-nek elmondta: "A helyszínre civil rendőröket vezényelünk ki a külföldi versenyző meccseire. Amennyiben törvényellenes cselekedetre kerül sor, azonnal közbelépünk, az adott helyzet függvényében."

A szervezők végül elmondták a cseh sajtónak: már bánják, hogy meghívták és lehetőséget adnak a magyarországi neonáci harcosnak, eddig csak bajt okozott rendezvényüknek, rossz hírüket keltették. Pavel Touš hozzátette, ha ma kerülne képbe Attila, és mindent időben megtudtak volna róla, száz százalék, hogy nemet mondanának szerződtetésére. A szervezők most már szeretnék ha Attila meccse bonyodalmak nélkül lemenne, az eset kiértékelését és a konzekvenciák levonását a rendezvény végén teszik meg.

A dotoho jókívánságai Petrovszkinak:

jokivansag.jpg

Kedves Attila, nagyon kívánom és remélem, hogy ellened egy fajilag nem tiszta, nem árja, nem fehér harcos lép fel, aki majd úgy összeveri a fejed, hogy életed végéig nem ismersz magadra.

Mi tesszük hozzá: sportszerűség keretein belül, persze.

Eközben Magyarországon: se pólóviselés, se polgármesteri tiltakozás, se logólevétel, se támogatásmegvonás, Petrovszki 2010 novemberében simán felléphetett a már megismert outlookkal a Mezőtúron megrendezett IV. Pokol Kapuja elnevezésű rendezvényen, beszámoló az eseményről, itt. Egy évvel később, egy másik rendezvény kapcsán, ahol Petrovszki szintén tetkóival villogott, a Blikk szerkesztőségébe telefonált be egy felháborodott olvasó, a bulvárlap eredeti cikkét már csak egy szélsőjobboldali portálon taltuk meg, itt. A bulvárlapnak akkor a civilben cukrász Petrovszki elmondta: "Az összes tetoválásom az önkifejezés eszköze, a személyiségemet tükrözi. A nemzetiszocializmus az az ideológia, amelyben hiszek."

Egyébként Petrovszkinak a mostani már nem ez az első balhéja Csehországban, tizenkét évvel ezelőtt kiutasították az országból, derül ki egy 2011 novemberében a hungarista kitartas.hu által készített interjúból. Az MMA-s neonáci elmondása szerint "Csehországból közel 10 éve kiutasítottak a tetoválások tartalma miatt, de ehhez hozzá jött még egy Ian Stuart-ot ábrázoló póló is „Vér és Becsület" felirattal." A cseh hírek szerint Petrovszki managere tagadta, hogy Attila aktív neonáci lenne. Ezt az állítást maga Petrovszki cáfolja, amikor az interjú során érdeklődnek, mikor lépett az ideológiai harc útjára: "Közel 20 éve léptem az útra. Természetesen ifjúként még nem voltak meg a kiforrott elveim, de időközben csiszolódtam. Értem ezalatt, hogy megismerkedtem a nacionalizmussal, majd az egyetlen olyan ideológiával, ami a természetből fakad. 

Petrovszki: "A sport egyfajta elkötelezettséget és alázatot jelent számomra, mindamellett, hogy ezáltal is fejleszti magát az ember mentálisan és fizikálisan."

UPDATE!

Csütörtök délelőtt a kladnoi Csehországi Világháborús Veteránok Szövetsége adott ki nyilatkozatot az ügyben.

Tisztelt polgármester úr,

a 2013. május 17-én, Prága 9. kerületében a Sparta Arénában megrendezésre kerülő MMA rendezvényen a magyarországi Petrovszki Attila fellépéséről szóló sokkoló hírek ügyében fordulok önhöz. A kladnoi Cseh Harcosok Szövetsége kerületi választmányának elnöke vagyok, engedje meg, hogy röviden bemutassam szervezetünk. Egy olyan szervezet nevében beszélek, amelynek tagjai között a második világháború veteránjai, koncentrációs táborok túlélői, árvái és özvegyei és azok leszármazottai vannak. akik életüket áldozták a szabadságért.

Nehezen elképzelhető, hogy 68 évvel a második világháború befejezése után a fent említett emberek üdvözölnék az ön kerületében található sportcsarnokban fellépő neonácit, mint sikeres sportolót. Nyilvánvalóan olyan emberről van szó, aki tetoválásaival és életstílusával egyszerűen tiszteletlenségét fejezi ki a nácizmus áldozataival szemben, ráadásul, mint sportolói példakép, minden fellépésével és a neonácizmushoz fűződő számára pozitív kapcsolatával befolyásolja a fiatal generáció tagjait.

Kérem, mint Prága 9. kerületének első száma embere, ítélje el határozottan ennek az embernek a részvételét a rendezvényen és fejezze ki határozott álláspontját a terjedő neonácizmussal szemben.

Üdvözlettel,

Mgr. Gabriela Havlůjová

a OV ČSBS Kladno elnöke

BRÉKING!!!

Törölték a 10. Heroes Gate MMA harcosok meccsei sorából Petrovszki Attila mérkőzését. A magyar versenyző nyíltan neonáci eszméket vall, testén neonáci szimbólumok láthatók. Az esetről szerdán délután írtak a cseh médiában, már tegnap többen - fővárosi önkormányzat, kerületi önkormányzat, sportminisztérium - tiltakoztak a versenyző szereplése ellen. Csütörtök délelőtt már a Prágai Engergetikai Vállalat is visszalépett a rendezvény támogatásától és más civil szervezetek is tiltakozó levelükkel keresték meg a szervezőket.

"Bejelentjük, hogy a 10. Heroes Gate küzdelmeiből töröljük a magyar versenyző mérkőzését, így eleget teszünk a társadalom, különböző cégek, állami szervezetek illetve a média részéről érkező, ránk nehezedő nyomásnak. Megjegyezzük, hogy a magyar versenyző managementje által került hozzánk, és szervezetünk a sportoló eddigi teljesítménye és statisztikája alapján került be a programunkba. Sajnálatos módon, nem volt tudomásunk tetoválásairól, és bevalljuk, arról külön információt nem kértünk" - áll a szervezők által az idnes.cz szerkesztőségébe eljuttatott közleményében.

Hozzáteszik: demokratikus társadalomban élünk, amely arról is szól, hogy minden embernek meg kell adni az újabb esélyt, ha korábban hibát követtek el. Petrovszki managere úgy tájékoztatott minket, hogy védence sanyarú körülmények között nőtt fel és már nem aktív neonáci. Ezt mi elfogadtuk, mindenkit megillet egy újabb esély. Pontosan ezért támogatunk mindenkit bőrszíntől vagy társadalmi helyzetétől függetlenül, hogy részt vegyen rendezvényeinken, ugyanakkor nem támogatjuk a kirekesztés bármilyen formáját, Petrovszki Attila testét több neonáci jelkép borítja a mai napig.

A cseh és magyar antifasiszta és polgári sajtó örül a fejleményeknek:

antifa.jpg

Idnes címlap: A bunyós Hitlerrel a mellkasán bunyózni Prágában nem fog, törölték a meccset

antifa2.jpg

Eközben Magyarországon, kommentár nélkül:

kuruc22.jpg
kuruc11.jpg

144 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr335302162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

delano 2013.05.17. 00:50:47

@MetálFater: "Izrael polgárainak 87%-a megsemmisítené a palesztin népet, úgy en-bloc."

Ha ez igaz lenne, akkor Izrael megsemmisítené a palesztin népet. Minden adott hozzá, kb 1 óra alatt végeznének a művelettel. De nem teszik, mert nem így gondolják. Egyelőre képviselőik vannak az izraeli parlamentben, és izraeli orvosok gyógyítják izraeli kórházakban a palesztin betegeket.

De hogy jön ez ehhez a cikkhez????

Mary fucking Poppins. 2013.05.17. 00:50:52

csóró csehek. kijöttek az első negyedév eredményei. kell az imf, mi?

2013.05.17. 00:51:19

@MetálFater: Vigyázz mert betiltják a blog.hu-t 10 zártkapus napra... hisz a kiválasztott disznók nevét szádra vetted.

Aszpartám 2013.05.17. 00:51:25

A srác szimplán ostoba, gondolhatta volna hogy ilyen tetkókkal előbb utóbb a saját karrierjét teszi tönkre. Ez a dotoho blog viszont egy őrület, már régóta követem, a szerkesztő magyarfóbiája valami hihetetlen, ehhez képest Kertész Ákos egy nemzeti hős. Kicsit arra emlékeztet a srác, mint amikor náci izraeliek sterilizálták magukat, hogy ne szaporodhassanak tovább. Hogy utálhatja valaki a saját népét? :D

Almandin 2013.05.17. 00:51:33

Szerintem ez az ember lejárat minket külföldön. Mellesleg sok esze sincs, mert nyugodtan versenyezhetne bárhol, ha nem tetováltatta volna így ki magát.
Sajnos sokan hajlamosak általánosítani, ezért tartok tőle, hogy sokan azt fogják hinni, a magyarok nagy része neonáci.

wilson77 2013.05.17. 00:51:37

Teljesen korrektek voltak a csehek, igaz, magyar nácikáim?

-wilson

Almandin 2013.05.17. 00:51:44

Szomorú, hogy egy ilyen ember lejárat minket külföldön. Ha már neonáci, legalább ne tetováltatna ilyesmit magára, úgy mehetne bárhova versenyezni. Ha úgy lép fel, hogy láthatóak a tetkói, az szerintem kimeríti a tiltott önkényuralmi jelkép viselésének fogalmát.
Ráadásul sok buta ember külföldön azt hiheti egy ilyen magyar versenyző láttán, hogy a magyarok nagy része ilyen. Sokan szeretnek általánosítani.

Eastbay1 2013.05.17. 00:52:24

A finnugor fagyi visszanyalt, mi?

ottomoll 2013.05.17. 00:52:49

@kennyking: Meg a tótok is kiestek:)). Szopovami van cseszlokáim. Csak hab a tortán, hogy a ruszkik is csúnyán el lettek verve (8-3).

Attila64 · www.sagaontour.ca 2013.05.17. 00:52:57

Beszartam e néhány karcolás látványától.
Klotyópapírt hol osztanak? Dohány utca?

Papageno68 2013.05.17. 00:53:04

Ilyen facebookos kommentek után esély sincs arra, hogy a srác rájöjjön, nem a zsidó világ-összeesküvés áldozata, hanem saját agyáé. Mondjuk erre amúgy sem volt nagy sansz.

sanche_ 2013.05.17. 00:53:10

@vitalis06: Nem tudom honnan veszed, hogy hagynák az ilyet amerikában...elárulom, hogy egy amerikai kisebb városban már azért elkerget a rendőr, ha egy bolt előtt öten megálltok, mert az csoportosulás...

De éppenséggel nem futna be nagy karriert az se, akin olyan tetkók lennének, hogy a "niggerek rasszisták"..Elárulom, hogy az államokból is kutasítanák és lehet nem segítene a segítségére a rendőrség.

Amúgy ez a primitív paraszt nem egy ellentmondásos vezetőt, vagy forradalmárt reklámoz, hanem egy olyan eszmét, amivel 4-5millió teljesen ártatlan és ártalmatlan embert lemészároltak..Ezt már sokan megpróbálták, de vsz csak a náciknak sikerült ilyen mértékben...Van olyan, hogy háború, meg forradalom és terrorizmus, ilyenkor meghalnak ártatlanok is, de az teljesen más, hogy befogunk sok millió közembert, orvost, lakatost, apró gyermekeket, idős néniket és..egyszerűen lemészárolják... A nácizmus nem a gazdagokat, nem az elnyomókat mészárolta, hanem mindenkit. A zsidók voltak az elsők, aztán a zsidó SZÁRMAZÁSÚAK, aztán mindenki aki nem német..Konkrétan a cseheket Hitler úgy ahogy voltak, ki akarta irtani, a többi szlávval együtt. Magyarországot támadta meg pár nép, de kiirtásnak a közelébe se jutott senki...Úgyhogy fel sem tudják itt fogni, hogy miről van szó. De ha lenne mondjuk egy nép, aminek lenne egy eszméje, hogy kiirtja a magyarokat, és mondjuk el is kezdi, megölnek, lemészárolnak egymillió közembert, akkor szerinted, úgy őszintén, itthon bárki bármit csinálhatna nyíltan ennek az eszmének a reklámozójaként? Hát nagy tévedés..

Rigor Mortis 2013.05.17. 00:53:16

Amúgy egy ketrecharcos mit tetováljon magára? Hello Kittyt? Szivárványos lobogót? Louis Vuitton-mintát?

hopptarisznya 2013.05.17. 00:53:26

Akinek baja van Attilával, az rohanjon a Sunderland-hez sírni (ugye Di Canio esete), vagy tegyen panaszt Bobby Fischer sakkmester meccseinek szervezői ellen. Tök vicces, hogy a Benes dekrétumokat megerősítő csehek így kiborulnak egy tetkó miatt.

A lényeg, hogy mi láthatjuk versenyezni. Magyarországon úgyis "iszonyatosan üldözik" a zsidókat, úgyhogy nálunk nem kizáró ok egy-két érdekes tetkó.

Rigor Mortis 2013.05.17. 00:53:30

@val: de ki írta? Mosze Zylbrsztajn, első ránézésre egy olyan csehországi zsidó, aki a Benes-dekrétumok miatt volt kényleten csehesíteni a nevét (vagy a felmenői tették) Moshe Silbersteinről...

Rothstein 2013.05.17. 00:53:34

Ni csak ki beszél, Benes-dekrétumokkal mi a helyzet?
Esetleg a háború vége után a hős, bátor csehek által leölt németek ezreiért volt már bocsánat kérés, felelősségre vonás?
Magyarok 10ezreinek télvíz idején fűtetlen vagonokban, barmok módjára kényszermunkára hurcolása ügyében valami fejlemény?
Update: Meseország válogatottja közben kizúgott finn testvéreink ellen. :)

2013.05.17. 00:54:02

természetesen beismerem, egy utolsó náci vagyok, mert eddig nem ítéltem el ezt a gyereket a tetkói miatt.

Mentségemre max. azt a nevetséges érvet tudnám felhozni, hogy életemben nem hallottam sem róla, sem a méltán nagyhírű sportágáról.
A nagy presztízsének megfelelően a hírneves Mezőtúron rendezett versenyéről sem értesültem.

Ennek ellenére el kellett volna már régen ítélnem, tudom.

Masni 2013.05.17. 00:54:05

Mi köze ennek a Benes-dekrétumhoz? (ami borzasztó és igazságtalan)
A faszi tök gáz és valószínűleg pszichésen is gondjai vannak (túlzott irigység, mások hibáztatása önismeret helyett, kisebbrendűségi érzés, stb.).
A kitiltással nem értek egyet - hisz valóban, akinek nem tetszik a csávó, ne nézze -, azzal viszont igen, hogy a helyi önkormányzat és a többi támogató visszavonta a támogatását.

Dr.Zomboss 2013.05.17. 00:54:12

Petrovszky Attila az ősgermán. Ez egy akkora fasz, mint ide Lacháza. A kis liblingetek nem tudja, hogy Hitler rabszolgának tekintette a szlávokat?
Ti meg azt nem tudjátok kedves ősmagyar nemnácik, hogy minket másodrendű szolganépnek tartott?
Olyan hülyék vagytok, mint a segg.

Gandalf007 2013.05.17. 00:54:18

Lehetnének a csehek egy kissé toleránsabbak. Egyébként is, ez nem Hitler-portré, hanem egyszerű karikatúra. Szegény srác csak így fejezi ki a nemzetközi és a magyar fasizmussal szembeni megvetését.

Egyébként meg mindenkinek szíve joga, hogy mit varrat magára. Ha valaki horogkeresztet vagy szivárvány zászlót tetováltat, ő dolga. Nehogy már bárki beleszólhasson ebbe! Ez már a lopódzó fasiszta diktatúra kezdete!!!

Dr.Zomboss 2013.05.17. 00:54:22

Most látom, BEBEBEEEEEEE kikaptak a csehek! Úgy kellett úgykellett káposztába húskellett!

Dr.Zomboss 2013.05.17. 00:54:26

Ja! Palesztingyűlölő!

Dr.Zomboss 2013.05.17. 00:54:28

Ballibsi bérrettegő nemnáci eeeeeeeemúúúútnyóóóóócééév szdsz nemisnáci mocskoshazaáruló!!!!!!!!!

Shopping 2013.05.17. 00:54:33

Gondolkozzunk el egy pillanatra!

Ha VÖRÖS CSILLAG és SZTÁLIN tetkó lenne rajta akkor indulhatna?

(A tények : vörös csillag ugyanúgy önkényuralmi jelkép, Sztálin pedig 10-20 millió embert tett el láb alól szemben Hitler 4 milliójával)

Persze hogy elindulhatott volna.

Ezen gondolkozzunk el!!!!!

2013.05.17. 00:54:36

Derék gyerek, fosnak is tőle a degenerált "antifa" elvtársak.

Antifa-ha-ha-ha

mizie 2013.05.17. 00:54:42

@MetálFater: Izraelben egy Jobbik szintű párt van hatalmon és a társadalom ezt támogatja. Elég elszomorító. Mint ahogy azok a számok is amiket leírtál. Szerencsére az előítélet és a gyűlölet közel sem ugyanaz (és az a tanulmány pont erre mutat rá, de nyilván részletekkel ne foglalkozz).

Persze nálad igen, de ez a TE szegénységi bizonyítványod, nem az országé.

Kivancsi 2013.05.17. 00:54:46

ez raadasul meg sved is....
szep allat mert ember nem csinal ilyent...
egy neonaci sved :):)

Démonmac1 2013.05.17. 00:54:51

Remélem, hogy róla is kiderül, hogy anyai ágon.. khm, van valami dolog, aztán vakarhatja le magáról azt a szart.
Nagyon hülyének kell lenni hozzá, hogy magyar létére dicsőítse adolfot.

Eastbay1 2013.05.17. 00:55:02

Ja egyébként kedves Index, miért is van ez a blog egyfolytában címlapon? Értem én kell a látogatottság, de azt pinával is lehetne produkálni.
Vagy így akarja a fidesz népszerűsíteni a szláv kultúrát?

Csucsundra 2013.05.17. 00:55:07

...mikor jelenik meg a dotohon,hogy "egy egész országnyi náci botránya:szlovákia...." :P

Éhes_ló 2013.05.17. 00:55:11

@Bahama Mama: viccelsz, igaz?
"Mint magyar...." DDD

Csucsundra 2013.05.17. 00:55:14

Rohadt náci Finnországban,Savonnlinnában , fényes nappal mászkált két fickó az utcán egy olyan motorbiciklivel ,aminek a stoplámpája birodalmi keresztet formázott, és kétoldalt ki volt tűzve két horogkeresztes zászló...senki le se szarta....ennyit a náciveszélyről....

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.05.17. 00:55:16

Szerintem ez megengedhetetlen diszkrimináció. Ha nem követ el valaki bűncselekményt, nem szabad kititani politikai nézetei miatt.

Csucsundra 2013.05.17. 00:55:19

@dr. Kóser Malac: definiáld a "magyar" fogalmát... :P

Csucsundra 2013.05.17. 00:55:21

@Munkáspárt 2006: ...meg azt is, aki egy kommunista tömeggyilkos logóját használja a neten :D

csakhalkanszólok 2013.05.17. 00:55:24

Attila! Már egyszer megbeszéltük, így nem helyes, Ellensúlyozni kellett volna. Bal hátsódra Che Guevara, Jobb hátsódra mondjuk Benes-t kellett volna rátetoválni. A többit a fantáziádra bízom.

Milyen tolerancia az, ami csak és kizárólag saját magával toleráns?

Parajpuding 2013.05.17. 00:55:30

Ha ez a beteglelkű barom annyira magáénak érzi a nemzetiszocializmust, akkor azt is tudhatná, hogy milyen kurvajó lámpaernyőt lehetne csinálni a bőréből.
Aki csak így ketrecharcban és ilyen tetoválásokban képes kifejezni önmagát és szellemiségét, annál erősen kérdőjeles az emberi létre való alkalmasság.

petraeus 2013.05.17. 00:55:46

Ezzel az egesszel liberaliskent csak annyi gondom van, hogy egy naci tetko az politikai velemeny nyilvanitas, ami egy sportesemenyen korlatozhato, de a trikoval ezt megoldottak. Nem kene a politikai velemenye miatt kizarni valakit, vagy
akkor most elkezdjuk levadaszni a nacikat es kizarni oket a koz es sport eletbol, esetleg egy konyvtarba vagy egy moziba se mehessen, mert naci es a poloja alatt naci tetkoja van??? Kerdoivet toltetunk ki egy amator futoverseny resztvevoivel, hogy kiszurjuk a nacikat? Tenyleg, a csavo elindulhat mondjuk a Budapest maratonon?
A kis naci cukrasz nem egy politikus, hanem egy versenyzo, hagyjak beken naculni, amig nem fenyeget, nem verekszik, nem kovet el buncselekmenyt joga van azt csinalni amit akar. Csak a politikusokat, partokat szabad kiszoritani a politikia kozeletbol (nem sportesemenyekrol, kulturalis rendezvenyekrol), ugy ahogy a csehek is kiszoritottak a komcsi partot de nem baszogatjak az utcai kis komcsikat, pedig a lakossag 17% a rohadt komcsikra szavazott. A nacikkal, komcsikkal nem jelkepek tiltasaval, a szolasszabadsag koraltozasaval kell elbanni, hanem a tetteik buntetesevel, rohej, hogy a rendorseg meg egy jobbikos vonulast se oszlatott fel, pedig az eletveszelyes fenyegetesek es eroszakos cselekmenyek (pl. kovek dobalasa) miatt lett volna ra okuk.
Te meg Cehszlovak Kem most legyel nagylegeny, szedd ossze az antifa haverokat es agyaljatok el a naci cukraszt, te hirdetted par hete, hogy a nacikkal igy kell elbanni demokratikus orszagokban, csak ne csodalkozz azzon, hogy ha a Sparta arena nezoinek jo resze a nacinak segiten az antifak ellen...
Ezt te irtad: "eljött az ideje, hogy a dotoho bemutatja az értetlenkedő fideszes és egyéb retardált arcoknak, hogyan reagál egy nyugat-európai, demokratikus társadalom az ilyen helyeztre, és megmutatjuk azt is, hogyan kell bánni az elszemtelenedett nácikkal. Rúgd seggbe őket!" varjuk a fotos beszamolot...

Pinzés Etel_Az Aldi háziasszonya 2013.05.17. 00:55:51

és a szlovékok is szívják a brét a finnek ellen

Sandokohn - a maláj jiddis 2013.05.17. 00:55:53

Ajvék, egy náci, jajistenem, ajvék, ajvék!
Miért nem hívták ellene a Bear Jew-t? :-D

Tom Bradley 2013.05.17. 00:56:07

Néhány részlet az Az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatából. Tudtommal Csehország is elfogadta.

2. cikk
Mindenki, bármely megkülönböztetésre, nevezetesen fajra, színre, nemre, nyelvre, vallásra, politikai vagy bármely más véleményre, nemzeti vagy társadalmi eredetre, vagyonra, születésre, vagy bármely más körülményre való tekintet nélkül hivatkozhat a jelen Nyilatkozatban kinyilvánított összes jogokra és szabadságokra.

18. cikk
Minden személynek joga van a gondolat, a lelkiismeret és a vallás szabadságához, ez a jog magában foglalja a vallás és a meggyőződés megváltoztatásának szabadságát, valamint a vallásnak vagy a meggyőződésnek mind egyénileg, mind együttesen, mind a nyilvánosság előtt, mind a magánéletben oktatás, gyakorlás és szertartások végzése útján való kifejezésre juttatásának jogát.

19. cikk
Minden személynek joga van a vélemény és a kifejezés szabadságához, amely magában foglalja azt a jogot, hogy véleménye miatt ne szenvedjen zaklatást és hogy határokra való tekintet nélkül kutathasson, átvihessen és terjeszthessen híreket és eszméket bármilyen kifejezési módon.

Hiryu 2,0 · http://theidf.blog.hu/ 2013.05.17. 00:56:12

bár.... ha kemény a gyerek, ketrecharcoljon egyet Moszkvában.... május 9-én. osztjónapot

Hiryu 2,0 · http://theidf.blog.hu/ 2013.05.17. 00:56:35

Gratulálok a gratulációhoz....

bár elképzelem szegény elmegy cukrászolni... Fhansziarémes, törokméz, baklava....oroszrémtorta...olaszfagyi... undsoweiter...semmi árja süti.... nehéz lehet, na..

Fejesrob 2013.05.17. 01:03:54

Mégis mi a faszt csináljon. Nyúzza le?

Ezt a baromságot.

Uva 2013.05.17. 01:03:57

remelem a legkozelebbi merkozesen laposra verik ezt a faszt

Adj gázt! 2013.05.17. 01:23:08

Petrovszki helyében nyilvánosan kihívnám a torna győztesét.

Exploiter 2013.05.17. 01:23:18

Hmm, mégis mióta érdekli így az embereket egy ketrecharcos gondolatvilága?

Ezek az emberek abból élnek, hogy hülyére verik egymást a ringben. Bárki is azt gondolta, hogy pipázgatva olvasgatják a kandalló előtt a görög történetírókat két meccs között...?

Illetve mi köze mindennek a sportteljesítményhez...?

Érdekesek vagytok.

sparklie (törölt) 2013.05.17. 08:07:50

@Hiryu 2,0: idiota vagy, Oroszorszagban van az egyik legnagyobb neonaci kultura a fiatalok koreben
tudom, hogy nehezen hiheto, de az oroszok sem mind a kommunistak irant nosztalgiaznak

ez a ketrecharcos meg mit csinaljon? nyuzza le a boret?
szerintem mindenki olyan jelkepeket varrat magara, vagy hord, amilyet akar, errol szolna a demokracia, a velemeny kinyilvanitasanak szabadsaga
legyen az voros csillag vagy horogkereszt

amugy maga Csehorszag es Szlovakia is jeleskedett a fajgyuloletben, idegenellenessegben, kirekesztesben
es ezt sikerult mind a naci, mind a komcsi rendszerben ervenyesiteniuk, tehat politikai meggyozodesre tekintet nelkul a lelkuk melyen idegengyulolok
inkabb ezt kellene tiltani

azt nem ertem, hogy ha felvesz ez a kemeny gyerek egy polot, akkor kit a francot zavar, hogy mi van alatta?
mar amennyiben takargatni kell egy jelkepet
kisse tul lett reagalva ez a kerdes ugy erzem
legkozelebb agyscannert is bevetnek, hogy hatha valakinek az agyaban meg nem engedheto politikai velemenyek vannak, az akkor ki lesz zarva az olimpiarol is

nevetseges
adjanak ra egy testhez allo felsot es kesz

a kirekesztesre, jogfosztasra, teruletlopasra, nemetek lemeszarlasara es tomeges megeroszakolasara epulo cseh allam most nagyon mellefogott
attol nem lesz valaki tolerans, liberalis, ha csak masok elvei ellen ajvekol, de a sajat kirekeszto eszmeit buszken felvallalja meg az EU-ban is

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2013.05.17. 08:08:00

micsora egy egysejtű köcsög harcos majom ez a bunkó. hagyni kellett volna, hagy tapossák ki a maradék agyát a ringben.

Muad\\\'Dib 2013.05.17. 09:17:11

Csodálatos! A legundorítóbb kirekesztéssel küzdeni a kirekesztés ellen. Ez biztos olyan, mint a szovjet békeharc.
Mégis mi a fasz köze van bárkinek a magánvéleményéhez, vagy a tetoválásaihoz, amíg nem követ el törvénysértést, nem mutogatja nyilvánosan, vagy nem terjeszti nézeteit a rendezvény keretein belül?
Demokrácia, meg szabadság, mi?
UN-DO-RÍ-TÓ!

Dr.Zomboss 2013.05.17. 09:17:16

@Magyar Vitéz: Ja. A Petrovszki echte sváb név.

2013.05.17. 09:17:26

@Szintiboy alias Zagyva Tibor vagyok Tiszakarádról: ja!

megnézném a mérkőzést, hogy ez a dotoho-t szerző kis köcsög egy az egyben szemtől szembe is elmondaná ugyan ezeket az MMA-s gyereknek

Plumper 2013.05.17. 09:17:34

@Magyar Vitéz: (neo)náciságot tekintve ugyanaz.

Kotkodus 2013.05.17. 09:17:38

már az is szégyen, hogy felmerülhet, hogy ez az ember magyarországot képviselheti bárhol...

magyar himnusz hitlerrel, horogkereszttel...

azoknak, akik meg a dávid-csillagot kifogásolják szívesen elmagyaráznám, hogy az egyik jelkép egy nép jelképe (amennyiben nem vagy palesztin kussoljál náci!), a másik meg egy kirekesztő, más népek alsóbbrendűségét kifejezni kívánó jelkép. persze csak elmagyaráznám, mert sajnos tudom, hogy iq hiány miatt ők ezt nem értenék meg...

ha a koronát, a jogart vagy akár egy árpád-sávos zászlót varrat magára, képviselhetné az országot. de ő nem büszke magyar, hanem utálkozó, gyűlöletkeltő magyar. buta nácik... verekedés helyett talán iskolába kellett volna járni srácok...

Kotkodus 2013.05.17. 09:17:48

@Tom Bradley: szép felsorolás... és mi van azokkal, akik azt hirdetik szavaikkal, jelképeikkel, hogy ezek a szabályok nem érvényesek? akik más népek gyűlöletét, kirekesztését hirdetik, szembe menve az általad felsorolt elvekkel?

vicces, hogy egy öreg komcsit meghurcoltak nálunk mert május 1-jén kitűzött egy kis vörös csillagot és te azt kifogásolod, hogy ez a gyerek óriási horogkereszttel a mellén miért nem indulhat egy nk sporteseményen, hogy hazánkat képviselje...

a te nevedben is szégyellem magamat!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.05.17. 09:43:30

Na bumm. "Ganxsta Zolee"-ra meg vöröscsillag, sarló és kalapács van a testére tetoválva, de nem is ezért szeretjük (vagy nem).

"Kicsit" túlreagálták ezt a csehek. Mit akartak bizonyítani? Eddig is tudtuk milyen fasza gyerekek.

Mellesleg mi van akkor, ha egy versenyzőnek a seggére van tetoválva valami "olyan" és a gatyától alapból nem látni?
Ezen túl pucér fotókat kell mellékelni a nevezéskor?

pilar ternera 2013.05.17. 09:59:58

tyúk vagy a tojás problémája? a sok ketrecharctól lett olyan hülye, hogy így kidekorálta magát vagy már előtte is hülye volt, kivarratta magát aztán már nem sokat számít, ha a ringben még hülyébbre verik?

pilar ternera 2013.05.17. 10:00:04

@Muad\\\'Dib: nem mutogatja nyilvánosan? folyamatosan félmeztelenül küzdeni több ezer ember előtt, az mi, ha nem nyilvánosság?!

Muad\\\'Dib 2013.05.17. 10:09:57

@pilar ternera:
"...„Attila már csak a testét csuklóig elfedő ruhában, úgynevezett rash guardban lép fel. Ha előfordult az utóbbi időben, hogy enélkül jelent meg magyarországi rendezvényen, az a szervezők hibája lehet″ ..."

pilar ternera 2013.05.17. 10:16:22

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Ganxsta "munkájához" nem tartozik szervesen, hogy félmeztelenül mutogassa magát. én pl. nem is tudtam, hogy ilyen tetkói vannak.
ha a seggére lenne tetoválva, akkor gondolom semmi gond nem lenne, mert nem látszik, úgyhogy nem kell pucér fotó a nevezéskor. nem véletlen, hogy nem a seggén van! ha ez csak neki lenne fontos és magánügyeként kezelné, ott lenne a tetkó. de az ilyen, az "téríteni" akar. most meg nem hagyták neki. nem szakad meg érte a szívem.

pilar ternera 2013.05.17. 10:16:28

@Muad\\\'Dib: ja, és a "szervezők hibája lehet" arra utal, hogy mégis előfordul és olyankor nem szól nekik, hogy: fiúk, ez a magánügyem, felveszem a mezt!", hanem ha mégis hibáznak a szervezők, akkor bizony leveszi a szemérmes mezt és feszít...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2013.05.17. 11:10:08

Kínzó kérdés: miért mindig a véletlen sem germán felsőbbrendű árjának kinéző kisemberek a legnagyobb nácik ebben az országban?

Muad\\\'Dib 2013.05.17. 11:10:13

@pilar ternera:
Aha, tehát mások hülyeségéről is ő tehet? A MAGÁNÜGYE a véleménye, és a tetoválásai. Ha kérik felveszi a ruhát minden alkalommal, ha nem kérik, akkor nem.
Mi ezen a bonyolult?

Namely 2013.05.17. 11:10:41

Petrovszki névvel, sötét cigány képpel, kelet-európai ősökkel varratja magára Hitlert és a horogkeresztet, amely éppen az ő alsóbbrendűségét és szolganépek közé sorolását mondta.
Hmmm... ez van olyan, mint a Szegedi Csanád, vagy Zázrivecz Gábor.
Mondjuk korábban is sokszor röhögtem azon, hogy vajon miért cigányképű a skinheadek nagy része... ezt hívják előre menekülésnek...
Gondolom cukrász-csicskaként fáj neki nagyon, hogy ennyire futotta, és saját kisebbrendűségi komplexusát másokon szeretné leverni.
Szomorú ügy, de sajnos eléggé gyakori.
Íme az ok, amiért tanulni kell. Sajna ugyanez lesz a gyerekének a sorsa is a legnagyobb valószínűséggel. Így marad meg a sittes cigány sittes cigánynak, a fehér szemét pedig fehér szemétnek.
Offliner, és az is marad.

belekotty 2013.05.17. 11:10:52

@Hiryu 2,0: "ha kemény a gyerek, ketrecharcoljon egyet Moszkvában.... május 9-én. osztjónapot "
- ez nagy duma! :-))

belekotty 2013.05.17. 11:11:07

@Torghelle AIR Sándor: "megnézném a mérkőzést, hogy ez a dotoho-t szerző kis köcsög egy az egyben szemtől szembe is elmondaná ugyan ezeket az MMA-s gyereknek"
- szóval csak az MMA-s harcosoknak lehet igazuk? Van esetleg valami amit mi megvitatnánk? Mert akkor nekem lesz igazam valószínűleg.

belekotty 2013.05.17. 11:11:15

@Magyar Vitéz: Látom magyar vitéz, a magyar helyesírást nem sajátítottad el. Nekem két egyetemi diplomám van és még mindig van agyam, pedig vívtam pár meccset életemben. Semmi köze a kettőnek egymáshoz.

pilar ternera 2013.05.17. 11:11:35

@Muad\\\'Dib: mióta is ketrecharcol? mióta vannak tetkói? mit jelent az "utóbbi időben"?

Namely 2013.05.17. 12:11:27

@Muad\\\'Dib:
Ugyanez lenne a véleményed, ha egy szlovák/román szeretne indulni egy "Halál a magyarokra!" felirattal a mellkasán?

torrentisz 2013.05.17. 12:11:39

Mi van csehek, nincs nektek Szlotátok???

Van akkor???
Basztassátok a fajtátok nácijait!!!

Tom Bradley 2013.05.17. 12:11:52

@Kotkodus: Azért, mert rá van tetoválva egy jelkép? Meg azért, mert nemzetiszocialistának vallja magát? Nézz már utána annak, hogy mi mit jelent? Persze a toleránsoknak és a liberálisoknak megengedett kirekeszteni egy másként gondolkodót, igaz?
A bácsi kitűzte a csillagot, ő meg hajlandó volt/lett volna eltakarni. Ez a különbség.
Meg a kettős mérce a vörös csillag és a horogkereszt szankcionálásában. Csendben jegyzem meg, hogy azért vannak itt még rejtett tartalékok a tiltandó jelképek terén: a kereszt, a másik csillag és a félhold nevében hány embert öltek meg vagy hány népet irtottak ki?

Egyébként tudd, hogy a profi sportban megemlítik ugyan a nemzetiséget, de hivatalosan nem az országukat képviselik a sportolók, hanem önmagukat illetve esetenként a klubjukat.

Muad\\\'Dib 2013.05.17. 12:11:59

@pilar ternera:
Továbbra is fordítva ülsz a lovon. Mint a legtöbb "békeharcos".
1) Induljunk ki abból az alaphelyzetből, hogy joga van a véleményéhez, a tetoválásaihoz, amíg nem veszélyeztet senkit, és nem követ el bűncselekményt. Még akkor is, ha baromságok. Gondolom erről nincs vita.
2) Ha egy rendezvény ezt felháborítónak, vagy közösség elleni izgatásnak tekinti, akkor nekik joguk van kérni, hogy takarja el a tetoválásait, és ne terjessze ott a nézeteit.
3) Ezek után te a ketrecharcost szidod, mert volt olyan rendezvény, amely nem élt ezzel a jogával.
WTF?

murok 2013.05.17. 12:48:20

@Muad\\\'Dib: Persze, hogy maganugy, angyalka. Az viszont a szervezok maganugye, hogy engedik-e szerepelni. Otthon a negy fal kozott attol meg nyugodtan nezegetheti magat, meg pozolhat a tobbi nyilas elott.

De ne izgulj, majd a Balog kitunteti.

pilar ternera 2013.05.17. 12:48:59

@Muad\\\'Dib:
1. nincs vita
2. ebben sincs
3. attól, hogy a rendezvény szervezői idióták, neki még lehetne esze. (jesszus, miket is feltételezek egy neonáci baromról?!!?)

mellesleg azt nem tudom, hogy pattant ki, hogy rajta ilyen tetkók vannak... merthogy, ugye ha állandóan takargatná, akkor nem is nagyon tudtak volna róla a rendezvény szervezői sem, de miután ő még büszkén hangoztatja is a nézeteit, már akkor sem vállalható, ha épp nem látszanak a tetkók.

...és még mielőtt te is megkérdeznéd: igen, egy Sztálin-tetkó is gáz lenne. de valahogy az nem jellemző. nem is értem miért, annyi hülyét hord a hátán a Föld..

Muad\\\'Dib 2013.05.17. 13:21:09

@murok:
Jobb lenne megtanulnod olvasni, mielőtt írsz. Majd keresd ki, hol írtam én, hogy nem volt joguk kizárni.
Azt írtam, hogy gusztustalan kirekesztő magatartás, pont olyan, mint ami ellen olyan lelkesen küzdeni akarnak. Ugyanis itt most nem a botrányt csináló futballhuligánokról van szó, nem csinált tudtommal semmi botrányt versenyeken, és azonnal beleegyezett volna, hogy eltakarja a tetoválásait.

Muad\\\'Dib 2013.05.17. 13:21:16

@Namely:
Ha nem akarja mutogatni, tőlem az lehet rajta, amit akar.
Ha nem akarná eltakarni a kérés ellenére sem, akkor valóban fel lennék háborodva.

Muad\\\'Dib 2013.05.17. 13:21:26

@pilar ternera:
"...de miután ő még büszkén hangoztatja is a nézeteit, már akkor sem vállalható, ha épp nem látszanak a tetkók..."
Senkit, ismétlem senkit nem lehetne megkülönböztetni a nézetei miatt. Azt abszolút megértem, ha egy verseny vezetősége szigorúan megtiltja neki, hogy ott bármi módon is hangoztassa a nézeteit, vagy mutogassa a tetoválásait. A többi magánügy. Persze joguk van kizárni, hiszen ők a szervezők, csak simán visszataszító.

pilar ternera 2013.05.17. 14:00:10

@Muad\\\'Dib: el is fogadnám, amit írsz, de aki büszkén vállalja efféle nézeteit, az a múltra való tekintettel számoljon azzal, hogy ez sokakat sért, bánt és sok közösség (sajnos nem elég sok) kiveti soraiból. most épp a verseny szervezői.
mellesleg, akinek nézetei alkalmasak gyűlöletkeltésre, uszításra, azt nem olyan főbenjáró bűn "megkülönböztetni".
bár hülyének lenni tényleg mindenkinek jogában áll...

Namir 2013.05.17. 15:18:01

"Szlovák férfi vezet egy ír neonáci csoportosulást"

www.bumm.sk/64646/szlovak-ferfi-vezet-egy-ir-neonaci-csoportosulast.html
2013. május 13.

"...A szlovák neonáci a Vér és Becsület csoport tagjaként ténykedik, a Sunday World olyan fényképeket is beszerzett, melyeken az érintett a birodalmi Németország zászlójával fotóztatta le magát a csoport többi tagjának kíséretében..."

Namir 2013.05.17. 15:19:52

"Neonácik és ellentüntetők Pozsonyban"

2013. március 17.
hir.ma/kulfold/szlovakiai-hirek/neonacik-es-ellentuntetok-pozsonyban/57769

"...a szélsőjobbosok Jozef Tiso sírjához próbáltak vonulni, az ellentüntetők pedig ebben akarták megakadályozni őket..."

Namir 2013.05.17. 15:20:03

"Neonáci katona bukott le Szlovákiában"
Õrizetbe vette a rendőrség szerdán a szlovák hadsereg egyik hivatásos katonáját, aki az interneten újnáci eszméket hirdetett...

"A szlovák neonácik megvédték a Magyar Gárdát"

stb.

kifordított nagyanyó 2013.05.17. 21:20:21

Hát nem tudom a Csehek meg a Szlovákokmennyivel jobbak nálunk ezen a téren.
Nem tudom kellett e volna ezt tiltani.
De ha egy színesbőrű verné el versenyen te faszkalap posztíró,akkor valószínűleg ha tudna akkor sportember módjára gratulálna neki.

@csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj!: Na mi van libsikém,előkerültél?:))
Akkor gondolom nehed horogkeresztes ágytakaród lehet!:))

ottomoll 2013.05.17. 21:20:25

@Munkáspárt 2006: Meg aki vörös csillagot hord azt is, meg az ilyen Che Guevarás gyökereket is mint te!
Annyi haszna van ennek a köcsög munkáspártnak, hogy 2-3%-nyi szavazót elvisz a szociktól a semmibe. Nem gondolkodtatok még el azon hogy a választások közeledtével a jobbos média állandóan titeket mutogat?

lyesmith 2013.05.17. 22:07:03

Ennek semmi köze ahhoz hogy ki náci és ki nem. A Heroes Gate egy kereskedelmi sportrendezvény ami szponzorok pénzéből él. A szponzorok nem akarnak egy olyan rendezvény támogatni amelynek a szereplői elfordíthatják tőlük a vásárlókat.

Valsószínűleg a Hitlet Bt által szponzorált kosárlabda mecsen sem a Harlem Globetrotters fog vendégszerepelni.

k.o._laci 2013.05.18. 11:54:46

Na végre elkaptak egy nácit, mert egy ringben, szabályok között akart volna verekedni. Sebaj, itthon az utcán bármelyik tüntetésen bepótolhatja. Ezt hívják win 2 win helyzetnek.

vitalis06 2013.05.19. 16:53:09

@lokotus: nincs igazad. a fehér árja testvériségtől kezdve sok neonáci szervezet van az USA-ban, ujsággal, honlappal, tagsággal, rendezvényekkel.
nincs betiltva sem a horogkereszt, sem egyéb náci jelkép. ezek a szólásszabadságba tartoznak.
Egészen addig a pontig amíg csak képekről, ideológiáról van szó, nem üldözendő.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.05.19. 19:31:15

@pilar ternera: Ganxstán elég nyilvánvalóan láthatóak ezek, de végülis mindegy.
De a ketrecharcos részéről opció volt az is, hogy talpig mezben versenyez, a kutya se látta volna.
Ettől persze még ugyanúgy a testén lettek volna a tetkók, mint annak, aki egyébként egyszál tangában lép a szorítóba szolíd mosollyal, csak épp a farkán hordja hordja Sztálin/Lenin/Hitler portréját diszkréten, és csak csendes otthoni magányában barkácsolja a konszolidált repeszgránátot.

dennisthemenace 2013.05.20. 08:39:21

@Papageno68: Az biztos.. 2013-ban ilyen tetkókat csak elmebeteg rak magára.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.05.20. 14:14:42

@Tyrion Lannister of Caster: Nem. Ez nem "a cseh toleranciára" példa, hanem az alkoholista Zeman elnök intoleranciájára.

Érzed a különbséget?

Tyrion Lannister of Caster 2013.05.20. 15:46:47

@Csehszlovák Kém: Ugyanannyira érzem, amennyire a DOTOHO is tudja, hogy nem a magyarok a rasszisták, hanem vannak rasszista emberek mindenhol. Mégis, csak a magyar rasszistákkal foglalkozik...

Söpörjetek a saját portátokon, a mi portánkon majd söprünk mi.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.05.20. 15:54:47

@Tyrion Lannister of Caster: közted és köztem az a legnagyobb különbség, hogy én ellentétben veled és állításoddal nem rasszistázok le un bloc egy népet, míg te simán megtetted az előbb egy konkrét ember példája alapján, fene a mocskos náci pofád!

Felületesen olvasod a blogot, és erősen elfogult véleményt fogalmazol meg akkor, amikor azt állítod, csak a magyar rasszistákkal foglalkozunk. Ez is nettó hazugság, miképp az is, hogy a magyarok rasszisták lennének un bloc.

Egyébként ha ilyen nagy harcosa vagy az antiszemita, rasszista jelenségeknek szívesen várok tőled is egy tetszőleges terjedelmű írást, amely a rasszizmussal foglalkozik, saját magyar portádról, dotoho!

Tyrion Lannister of Caster 2013.05.20. 17:24:36

@Csehszlovák Kém: Ha már próbálsz idegen kifejezést használni, az "en bloc" lett volna a megfelelő szó. "Un bloc" franciául nem jelenti az "összességében"-t vagy "általánosságban"-t.

Miután minden kommentelőt lenácizol, aki nem a te véleményeden van, valószínűsítem rólad, hogy érvelésed kissé sekélyes, ráadásul nem hiszem, hogy objektív olvasó arra a következtetésre juthatna a hozzászólásaim alapján, hogy náci volnék. Éppenséggel, hogy nem igazán szívlelem az ilyen kirekesztőket, mint amilyen a megnyilvánulásaid alapján Te magad is vagy. Semmivel sem látom toleránsabbnak a véleményeidet, mint a ketrecharcos kreténét, aki magára varrva viseli hülyeségének címerét.

Közted és köztem a legnagyobb különbség az, hogy én békében élek embertársaimmal, te pedig abban éled ki magad, hogy gyűlölködsz. Ezért semmilyen szinten nem kifogásolod a Benes dekrétumokat, amelyek a kirekesztésről szólnak és legitimizálják a kollektív bűnösséggel való megbélyegzését emberek csoportjainak.
Mindazok, akik ezt a náci kirekesztő dekrétumot támogatják, maguk sem jobbak a náciknál.
Nem vagyok harcosa másnak, csak az emberi hülyeségnek (ebben benne van a rasszizmus és az antiszemitizmus csakúgy, mint az antiszemitizmus gondolkodás nélküli puffogtatása) - "Écrasez l'infame!"

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.05.20. 17:33:33

@Tyrion Lannister of Caster: Miután kisírtad magad, halkan emlékeztetlek, h a nemrég belinkelt cikkhez fűzött ironikus megjegyzéseddel, egy egész népet vádoltál meg intoleranciával. Ez nettó náci beszéd, gondolkodás, mint a Benes-dekrétumok idevonatkozó részei. Már csak ezért sem meglepő, hogy folyamatosan hazudozol – pl, a dekrétummal kapcsolatos megjegyzésed, olvass alaposabban! - kis barátom, ehhez azért korábban kellene felkelned!

Persze, kikérheted magadnak, h mi nem vagy éppen, de a cikkeim pont a hasonló náci, általánosító és kirekesztő gondolkodású emberekről szó, mint te. Az emberi hülyeség elleni harchoz sok sikert kívánok, érdemes lenne az első harcot egy tükör előtt megvívnod, mert legutolsó commented alapján simán csak egy seggfej vagy.

Tyrion Lannister of Caster 2013.05.28. 08:58:17

@Csehszlovák Kém: Még mindig nem érted, nem akarod érteni, vagy szándékosan teszel egyenlőségjelet az intolerancia és a náci jelző közé. Előbbi esetben gond van a fogalmi készleteddel, utóbbiban azonban kifejezetten aljas lennél. Remélem, inkább az első igaz rád.

Ilyen értelemben te magad sokkal inkább náci lehetsz, mivel ismeretlenül minősítgetsz itt engem.

Én viszont úgy érzem, te szimplán intoleráns vagy, abban éled ki magad, hogy mindenkit lenácizhatsz a virtuális térben, akinek a véleménye neked nem tetszik.

kifordított nagyanyó 2013.05.28. 10:07:47

@Csehszlovák Kém: Naa azért @Tyrion Lannister of Caster: -nek igaza van.
Én csúnya jobbikos létemre szerintem igencsak toleránsabb vagyok,mint te.
süti beállítások módosítása