1280865_684838891544128_1543900548_n.jpg

Megérkezett a fiatal és okos srácok egy csoportja Bukarestbe. 

Így kezdődött:

Délelőtt Bukarestben:

1011631_684770364884314_1538802187_n.jpg

Bukaresti belváros mongoljárás után

1170743_684754661552551_2144684715_n.jpg

Megérkeztek. Aki nem áll be a sorba, így jár. Lehetne ezeket a rendőröket a magyar bajnokikra is kölcsönkérni?

bif4017.jpg

Megcsúszott

bif4022.jpg

Ne feküdjél hideg kőre!

bif4055.jpg

Értelem, magyar módra

img-20130906-wa0004.jpg

A mocsok és a szemét maradt csak utánatok

szemet.jpg

Ez tényleg nem Európa!

fani1.jpg

Még délelőtt fiatal és okos srácok egy másik csoportja tett arról a bukaresti belvárosban, hogy garantált legyen az újabb zárt kapus mérkőzés és pontlevonás. Köszi srácok, így tényleg nem érdemes már a továbbjutásról beszélni.

1237141_518139144932392_746022713_n.jpg

Hát még ezt is elhagytátok. Újpest drapi (a nagy Kaos!) román kézben, lefordítva!

186 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr305498270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dontals 2013.09.06. 16:48:36

Te beszélsz?

Láttál már kulturállamban rendőrt fejre ütni gumibottal?

Szerinted ennek milyen hatása lesz?

dontals 2013.09.06. 16:56:54

@Csehszlovák Kém: úgy látszik felétek is ez a szokás, mint Dunaszerdahelyen... Lehet ütni, főleg, ha magyarokról van szó. Csak azt nem értem, akkor mi a francnak írsz magyarul.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.09.06. 16:58:38

@dontals: ee, nem a magyarokat ütik, hanem azokat, aki nem tudnak viselkedni. Szarul áll nektek ez az áldozatszerep, bátor legények

Everyl 2013.09.06. 17:05:32

@Csehszlovák Kém:

naaa, azért neked sem ártana polkorrektnek lenni, gondolom a román rendőrséget is hasonló jogszabélyok kötik mint bármelyik másikat.

Természetesen szörnyű, amit az ultrák fogknak kint művelni, egyszerű ember (90IQ, vagy kisebb) ez alapján fog megítélni minket sajnos. Úgy gondolom az a fairplay a részedről, ha megemlíted, hogy na hülye ultrák, kötekedni mentek, de mellette ezt is megemlíted: "A román televízióban bizonygatják, hogy a magyar nép vad és erőszakos. Eközben arról számolnak be, hogy az"....

Természetesen nem kizárt, hogy a román ultrák virággal, frissítővel várták a magyarokat, de az esélyeelég csekély.

petraeus 2013.09.06. 17:05:45

@Csehszlovák Kém: Ja mert Dunaszerdahelyen a rendor kulonbseget tett "hooligan" meg szurkolo kozott...
es ha hooligan volt is attol rendor a rendor, hogy ra mindenkeppen vonatkoznak a torvenyek, egyebkent mond mar el, mit is csinaltak azok a Dunaszerdahelyi szurkolok ami kivaltotta azt a gondolom szlovak torvenybe fogallat rendorsegi intezkedest, hogy: "1000 fos szektort minimalis helyre osszeszoritva, menekulesi utvonalat nem biztositva vegiggumibotozom oket", merthogy a petardakat a masik tabor dobalta be...

pass111 2013.09.06. 17:19:14

Csehszlovák Kém, nagyobb örömöd ne legyen az életben mint az hogy itt írogatsz névtelenül te szerencsétlen.Valószínű valakit leszoptál az indexnél azért került már többször ki a blogod.Te egy igazi PARASZT magyar vagy.Itt éled ki magad az interneten menjél aztán verd ki a gumibotos képre te csicska.

dontals 2013.09.06. 17:20:45

ee, akkor nézd meg a videót te szerencsétlen amit linkeltél, mi történt, ami miatt be kellett nyomulni a tömegbe és agyba-főbe ütni mindenkit a gumibottal

petraeus 2013.09.06. 17:20:58

@dontals: Nem erdemes ilyesmikkel probalkozni ennel az orultnel, mint, hogy :jogallam" meg "demokracia"
A csavonak kb. egy dolog szamit az antifasizmus, az viszont barmi aron.
Tenyleg CSK, te minek vallod magad?
Demokratanak, liberalisnak, anarchistanak, kommunistanak?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.09.06. 17:25:41

@dontals: el volt nekik mondva, h mi a rezsim, nézd meg te is kishaver, ki mit nem tartott be. arról nem is beszélve, hogy délelőtt szétzúzták a haverjaitok bukarest belvárosát, kár, remélem mind ott rohad a sitten bukarestben!!!

@petraeus: mit jössz állandóan dunaszerdahellyel? magyar nácik átmentek provokálni, azt kapták a pofájukra, amit megérdemelnek.

@pass111: tévedés. akiről te beszélsz, azok most ott vannak bukarestben és épp eljátszák a válogatott továbbjutási esélyeit. Garantált a pontlevonás, zárt kapus meccsek, köszi fijjug, újra elintéztétek! Na és akkor kezdj neki a kommentednek még1szer, csicskaultra.

Baloldali érték 2013.09.06. 17:26:23

"Megérkezett a fiatal és okos srácok egy csoportja Bukarestbe."

Megérkezett az index legundorítóbb taknyoslibsi bloggere. Igazából látensen vonzódik az ultrákhoz csak magának se meri bevallani, ezért csak távolról nyálcsorgat.

HCaulfield 2013.09.06. 17:29:13

Te vagy a kecskebaszó tót? Szurkolj ám este a szintén ilyen hagyományokat ápoló oláhoknak! :D

Zoley 2013.09.06. 17:29:23

"mit jössz állandóan dunaszerdahellyel? magyar nácik átmentek provokálni, azt kapták a pofájukra, amit megérdemelnek"

ember! miről beszélsz? maszkos, jel nélküli tótok agyba főbe vertek mindenkit! semmit nem csináltak, nem verték szét a szektort, semmi! volt egy hazugság hogy mutogatták a seggüket, kár hogy erre semmi bizonyíték sincs...

Hé Gazsi! Én? Milyen tyúkot?! (törölt) 2013.09.06. 17:37:45

@kábítószert minden anyának!: Ezek tényleg büdös magyarok. A mieink ugyan, de büdösek. Remélem akkorát basznak a fejükre, hogy a vonatra se tudnak már felszállni.

sotomi 2013.09.06. 17:42:45

Magukat ultrának nevező parasztok épp szégyent hoznak az országunkra. Hát nem tanultak az uefa büntetéséböl az Izraeli mecs után? Persze megint majd az mlsz-fog fizetni...nem keveset!

dontals 2013.09.06. 17:55:13

@Csehszlovák Kém: Akkor ismételtem kérném, nézd meg az általad linkelt videót és tájékoztass, mi olyan történt, ami miatt a gumibotos rendőröknek a tömegbe kell nyomulni és mindenkit agyba-főbe verni. Azt meg ne keverd már ide, hogy délelőtt mi történt egy teljesen más helyen teljesen mások részvételével, teljesen más okból kifolyólag.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.09.06. 17:56:48

@dontals: Petárdával és görögtűzzel dobálták a rendőri erőket, szervezőket. Néha ilyen csürhében érdemes rendet vágni, hogy tudja, hol a helye, mit nem értesz?

teetotaler 2013.09.06. 18:10:15

Magyarországi szlovákként elég régóta ezt az oldalt tartom a legkártékonyabb, legszűklátókörűbb blognak a "magyar" interneten.

Remélem, kedves magyar honfitársaim azért érzik valahol, hogy nem minden szlovák ilyen sötét és korlátolt.

Emmet Ray 2013.09.06. 18:14:21

www.prosport.ro/fotbal-intern/nationala/asalt-mondial-live-blog-romania-ungaria-toti-cei-2-800-de-suporteri-maghiari-au-intrat-pe-stadion-11296719 - nyugi, a román ultrák sem jobbak. A Prosport szerint a történelmi belvárosban volt probléma a magyarokkal, a Pantelimonban a románok hőzöngtek, őket is megrakták rendesen a zsandárok.

Démonmac1 2013.09.06. 19:43:39

Nagyon remélem, hogy az összes barmot, akik nem tudnak normálisan viselkedni, jól meg fogják verni a rendőrök, mert úgy tűnik ezek a szerencsétlenek, csak az erőszakból értenek.

bagir 2013.09.06. 19:49:03

Hát ahhoz képest, amikor a vétlen magyarokat szarráverték a tót barmok, nem kellene feszelegni. Ti aztán kultúrnemzet vagytok, csak tőlünk kell lopnotok, himnuszt, országot, híres embereket.
csak azt nem értem, hogy miért írta Petőfi tót származású létére: ha nem lennék magyar, e nemzethez állanék én?

Mojo Dawg 2013.09.06. 21:11:50

@dontals: "Láttál már kulturállamban rendőrt fejre ütni gumibottal? Szerinted ennek milyen hatása lesz?"

Fájni fog a feje ...

Mensikov 2013.09.06. 21:12:02

Hát nem szurkolók hanem rendbontók, hőzöngők, részegek, tahók vannak kezdve az érkezéstől.
Szégyen, hogy ilyen előfordul. Ezért nem kell kimenni.
Igaza van a posztolónak...

Ensiada Arkoveitie (törölt) 2013.09.06. 21:12:16

Itt egy közeli kocsmában ordítoznak a hasonló értelmi szinten lévők, ahogy az index címlapon látom az állást, foci az most sincs, balhé az megint van.

Démonmac1 2013.09.06. 21:12:27

"Vétlen Magyarokat" Itt vannak remek képek arról, galeria.index.hu/belfold/2013/09/06/megerkeztek_bukarestbe/12 hogy mennyire "vétlenek"
gondolom annak a bútornak az a természetes használati formája, hogy a levegőben van, és azt dobálják.

Az ilyen söpredék szégyent hoz Magyarországra.
Nem mondta még senki ezeknek az idiótáknak, hogy vendégségben nem szarunk az asztalra?
Az is megér pár szót, hogy mi a fenének kell törve zúzva "szurkolni" .
Az ember azt hinné, hogy saját rendőrségünk, kiemeli az ilyen elemeket, hogy ne hozzanak már szégyent az országra de nem, ki kell küldeni ezeket külföldre...

Szelíd vadrózsa 2013.09.06. 21:12:39

Ismét szégyellem, hogy magyar vagyok.
A nemzeti méltóságában megsértett román csapat megerősödése árható volt.

rockjano 2013.09.06. 21:13:20

És a legszebb az hogy még kurva szarul is játszunk. A románok teljes joggal vezetnek 2-0-ra.

Az igazság az hogy én ennek már lassan örülök is.

Elegem van a magyar fociból és ezekből az állatokból akik a szurkolók.
Verjék őket szarrá a román rendőrök. Vagy mégjobb lenne ha a román hasonszőrűekkel nyírnák ki egymást...

decision_cube 2013.09.06. 21:13:25

@bagir: ki az a Ti? Takarodjál vissza az iskolába történelmet tanulni...talán megérted mi a különbség egy szlovákiai magyar és egy szlovákiai szlovák közt...szerencsétlen, agymosott...

decision_cube 2013.09.06. 21:13:30

Már kettő nulla van. Úgy tűnik hozza a világhírű magyar foci a színvonalat :D még rá kellene költeni 2-300 milliárdot és akkor lehet kijön egy-két döntetlen... Más sportágak sorra szerzik az érmeket, onnan meg elvonnak pénzt, a lényeg, hogy ezeknek a vadállatoknak a szórakozását finanszírozza az ország :D

Messzi Vetek 2013.09.06. 21:13:35

@teetotaler: természetesen tudjuk. CSKnak sajnos nehezebb a dolga, mint elődeinek - a 21 században már nem olyan könnyű egymás ellen hergelni a népeket, mint 100 évvel ezelőtt. ;)

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.09.06. 21:13:45

A szlovákoknál nincsenek ultrák, mert tót barátaink annyira halvérűek, hogy 100 tökös huligánt sem képesek kitermelni.

SPYD3RM4N 2013.09.06. 21:13:52

Most akkor a jobbikos elvtársakat kérem, hogy kicsit álljanak meg, és gondolják át, hogy mi legyen. Most akkor jó a rendőrterrorra épülő állam vagy sem? Mert én azt látom, hogy ti mindenki másra folyamatosan rendőrterrort kívántok, de amikor meg rendőrterror van, akkor meg rögtön elkezdtek rinyálni, hogy jaj, ÁVH? Na most akkor hogy van ez? Most akkor köll a fasizmus vagy nem köll? Tessék már eldönteni végre! Folyamatosan uszítotok a jogvédők ellen, bezzeg amikor odasuhint egy rendőr, mert épp mondjuk tömeges bűncselekményeket követtek el, rögtön fontos lesz a jogvédelem, rögtön a nácibarbi Morvai Krisztike jogvédő szoknyája mögé rohantok sírni? Folyamatosan arról hazudoztok, hogy a cigányok követik el a tömeges bűncselekményeket, közben minden egyes nap tömeges bűncselekményeket követtek el? Folyamatosan arról hablatyoltok, hogy "mindig csak a jogokról van szó, a kötelességekről soha", bezzeg amikor nektek kéne kötelező jelleggel betartani dolgokat, arra soha nem vagytok hajlandók? A kedvenc szkinhedvezér parlamenti képviselőtök is állandóan csak a mentelmi joga mögé bújva mer ugatni? Itthon játsszátok az ellenzékit, miközben a Fidesz bábjaként az EU-ban lehazaárulózzátok azokat, akik az Orbán-rezsim ellen tesznek? Megy a nagy Amerika-ellenes duma, miközben az USÁ-n kívül nem meritek elmozdítani a kurucinfós szervereiteket? Mocskos náci, hazug geci, tetves magyarellenes, idegen érdekeket szolgáló terrorista jobbikosok, a büdös kurva anyátokat! Dögöljön ki a fajtátok, családostul, ti genetikai szemétdomb szarrakás magyarellenes jobbikos gecik, ezt kívánom! Köszönöm, hogy meghallgattak.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.09.06. 21:14:02

A "Bukaresti belváros mongoljárás után" c. képed mégis hol és mikor készült?

Igazán kitehetnéd a hivatkozásokat. Ha már.

Tudod, néha már-már kedvellek, mert akár akarod, akár nem, néha tudsz emberi lenni és mert tudom, hogy sokszor csak provokálsz és röhögni is tudok ezen aa nyilvánvalóságon.
De azért nem lennék a helyedben. Egyszer biztosan megtalál valaki (remélem, nem hiszed, hogy nehéz, sőt), és akkor te nem fogsz nevetni.

Na mindegy, ami a ma estét illeti, akkor is, hajrá magyarok! :D

Single_Side 2013.09.06. 21:14:10

@teetotaler: bár igazad lenne, de hidd el barátom, hogy ez a (teljesen érdemtelenül) piedesztálra emelt kártékony, szűklátókörű, sötét, korlátolt, idióta hülyegyerek a szaros blogjával együtt mindent megtesz, hogy erősítse az előítéleteket.

Szerencsére ő nem magyar, hanem egy magyar nyelven beszélő (cseh)szlovák, akit az index állandóan főoldalon tol a tömegek arcába. Valószínűleg az indexesek sose olvastak akár csak egyetlen cikket sem a blogon, csak tetszik nekik a grafika, meg hangzatos a bevezető 3 mondat. De odáig már nem jutottak el, hogy rájöjjenek, ez egész egy identitásvesztett szerencsétlen kapálózása.

Szerencsére a felvidéki magyarok nem ilyenek, hanem kivétel nélkül jó arcok!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.09.06. 21:14:16

@teetotaler: Tudjuk.
De ebben Cs.kémnek nem sok érdeme van.

Démonmac1 2013.09.06. 21:14:21

Épp akartam kérdezni, hogy az vajon rendben van, hogy pirotechnikai eszközökkel felszerelkezve, és azt eldobálva, randalírozik valaki egy másik országban?
Még itthon is letepernének ezért a rendőrök.

Baloldali érték 2013.09.06. 21:14:27

@teetotaler: Persze érezzük. Mint ahogy azt is hogy a most kiutazott ultracsoport is a legalja színvonalat képviseli. VISZONT! Ahogy normális felfogású ember tudomásul veszi hogy ilyen ultra réteggel minden ország bír - magyar, román, szlovák egyaránt - ez a paplan alatt huligánokra recskázó hülye blogger kollektív magyarfikázásra használja fel az egészet. Mindegy, csak folyjon a vér, verjenek jó sok magyart - csak hogy majd megmondhassa a frankót az undorító magyarokról a bérelt indexcímlapos helyén. (Mintha bárki is kíváncsi lenne rá - ez az a blog amit az olvasóinak 90%-a utál.)

dontals 2013.09.06. 21:14:33

@Csehszlovák Kém: Hogy mit nem értek? Hogy miért vagy ilyen alattomosan szemét. De igazából kit érdekel? Hajrá magyarok!!!!!

Kmg42 2013.09.06. 21:30:59

Én meg azt mondom hogy igen is jól csinálja kint az ultra! Ennek a bocskoros román népnek nem lehet jót tenni. Ha most rendezett sorokban, virágszirmokat szórva vonultak volna akkor se lenne más a magyarok megítélése, max elkönyvelnék hogy milyen mulyák! Ha már minden mindegy akkor forgassák fel az egész várost mint ahogy a román bányász parasztok is felforgatták Marosvásárhelyet. Sárkány ellen sárkány fű! Bízom benne hogy sikerül a kint lévőknek megmutatni hogy milyen az a magyar virtus!

Démonmac1 2013.09.06. 21:31:29

@Baloldali érték: Ha az olvasók 90% utálja, akkor te minek vagy itt?:)

Sword 2013.09.06. 21:31:38

Focizni nem tudunk, szóval szurkolás helyett kiment balhézni a csürhe, hogy még inkább lejárassa ezt az országot.
No nem mintha a románok nem provokálnák ki, őket sem kell éppen félteni.
Ez kell.
Miért nem támogatják az olyan sportokat, amiben jók vagyunk? Miért ebbe a sz@rba kell tolni a pénzt, miközben rengeteg kiváló sportolónk nem tud kijutni külföldi versenyekre, hogy képviselje hazánkat.
E helyett itt égetjük magunkat a focistáinkkal, meg a huligánokkal.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2013.09.06. 21:31:45

a kedves nácik, akik ide járnak, ugyan mondják mér meg, hogy miből gondolják, hogy
1. a szerző CSAK a magyarokra van ráállva, csak a magyar nácikat nácizza
2. miért kéne X-ek _indokolt_ lenácizását egy "de azért más is hülye" kitétellel hígítani. Másokkal foglalkozzon a saját CSK-juk.

Egyébként lehet, hogy szerző vezet egy hajramagyarok.sk oldalt is, ahol a szlovák nácikat ekézi. Erről az áldozatszerepről, hogy mindenki minket bánt, kéne már végre leakadni.

objekt678 2013.09.06. 21:49:58

@Csehszlovák Kém: Te zsidó vagy .

Neked , mint nomád szarkeverőnek ,imdegy, hogy ki kivel van rosszban.
Zsidó
Írj le egy olyan mondatot , hogy "én zsidó, nem viselkedek a környezetemtől eltérően.

Megy ez neked, mocskos szarkavaró zsidó ?

tcom 2013.09.06. 21:50:11

Knézi!

Ezek ennyit tudnak! Hagyd már abba, hogy nem hajtanak.

Ennyi: 0.

objekt678 2013.09.06. 21:50:17

Te mocskos zsidó! most már hetente tör be hozzám a másik mocskosnomád fajotok, a cigány. Pokolra veletek, ti karoltátok őket fel, patkány, mocskos zsidók.

szamarhegy 2013.09.06. 21:50:21

Kimegy a vandál barom Bukarestbe, ráhangolódásképpen szétver ezt-azt , majd a rendőr megveri és van, akinek erről csak annyi jut eszébe, hogy rendőri túlkapás, meg a román rendőrt is kötik a jogszabályok.

prolee 2013.09.06. 21:50:28

@teetotaler: Jaj ne már! Az én nagymamám is tót asszony volt (bár ő nem nevezte magát szlováknak). Ugyanolyan kedves, rendes asszony volt, mint a többi.
Vannak jó emberek és vannak rossz emberek, ebből a szempontból semmiféle jelentősége nincs annak, hogy ki milyen nemzetiségű, milyen származású, milyen vallású.
Én sem vagyok törő-zúzó vadbarom csak azért, mert ezek a mocskok ott randalíroznak.
Engem nem is érdekel, hogy ezek magyarok-e (nyilván nem mind azok, hiszen pl. a Magyar Gárdába is beléptek olyanok, akiknek szerb, vagy szlovák vezetéknevük van).

Ne zavarjon, hogy CSK ilyen gyűlölködő blogot csinál, gondolom ennek valami gyerekkori trauma lehet az oka. (Pl. magyar apuka pácban hagyta a cseh, vagy szlovák anyukát, aki CSK-t egyedül nevelte fel, vagy ilyesmi.)
A blogtól függetlenül az emberek túlnyomó többsége teljesen normális és nem gyűlölködik.

2013.09.06. 21:50:36

Én megmondtam hogy ezt a csürhét szét fogják kalapálni ott. Ott nincs ám olyan hogy egy ilyne törés zúzás után "békés tüntetőknek" nevezik ki a csürhét a rendőröket pedig brutális állatoknak. Igazából ők onnan hazajönnek, de a romániában élő többi magyar ott marad, ott él. Ők fogják ennek meginni a levét. Gratulálok nemnáci, nembalhés, nemtörőzúzó kultált csürhe. Hamarosan lesz szép új stadionotok az én pénzemből amit majd szintén össze törhettek agyhalott nyomoroncok.

prolee 2013.09.07. 00:59:46

@rugesz: De jó is lenne! De a zöme haza fog jönni és itthon veri szét a metrót, meg a várost.

Hiába no! A sport nemesít.....

Utálom a focit is, meg a szurkolótáborát is, meg a pénzzel kibélelt, tehetségtelen de nagyképű focistákat is. Nem tudom eldönteni, melyik primitívebb.
Bukarestbe meg akkor se mennék el, ha Puskás aranycsapata játszana ott. :))))

Démonmac1 2013.09.07. 01:00:04

Csak zsidózásra és cigányozásra futja, ezektől a szánalmas gyökerektől, csak gratulálni tudok, jó kis országimázst építettetek fel ismét:))

Most még haza is kell jönnie a népnek, olyan boldog lennék, ha néhány szurkolót megtartanának a szomszédaink, néhány évre, addig se itthon őrjöngenek.

pióc 2013.09.07. 01:00:18

nézd Csehszlovák Kém, én örülök hogy kicsit szétkaptuk bukarestet a nagy magyar falut :) Tudtam hogy ugyis kikaptunk de orultem hogy legalabb volt egy kis erődemostracio. Nem árt egy kis erőt mutatni a bizanci szomszedainknak ! Mar varom egyebkent mikor megyunk Pozsonyba vagy Prágába, sóval hintjuk majd fel a helyét :)
pióc

Már a magyar foci is jobban teljesít! 2013.09.07. 01:00:27

Itt az ideje még SOKKAL több közpénzt belenyomni a magyar futballba!

Ma megmutattuk!

bgp 2013.09.07. 01:00:30

Legalább megkapták amit érdemelnek.

tomfree 2013.09.07. 01:00:35

@Csehszlovák Kém: a kibaszott csehszlovák blogod mi a faszomat ugat bele a román-magyarba? Takarodjál haza te senkiházi.

hoseman 2013.09.07. 01:00:44

@Kmg42: na baszdmeg....te sem repetáztál amikor az észt osztották...:)))

Holger Hartland · http://hartland.blog.hu 2013.09.07. 01:00:54

Csehszlovák Kém, ha te valójában a szélsőjobbnak szavazatokat termelő fizetett ügynök vagy, akkor jó munkát végzel, bár azt ne várd, hogy gratuláljak.

Ha viszont nem, akkor próbáld meg a focihuligánokat magyarozás, egyáltalán, a nemzeti hovatartozásuk fölemlegetése nélkül szidni.

bigthereal 2013.09.07. 01:00:59

már vártam az újabb magyargyűlölő posztot...

dr kíváncsivagyok 2013.09.07. 01:01:11

@Démonmac1:
Ezeket a moslékzabáló nácikat ki se kellett volna engedni !

dr kíváncsivagyok 2013.09.07. 01:01:14

@Single_Side:
"Szerencsére a felvidéki magyarok nem ilyenek, hanem kivétel nélkül jó arcok! "

Hogy Ti nácik milyen humorosak vagytok...

never again 2013.09.07. 01:01:17

@Sword: Szerintem is, annyi remek sportág van még... Rengeteg olyan is, ahol magasan a világ élvonalában vannak a magyar sportolók, inkább ők érdemelnének figyelmet ehelyett a horda helyett.

dr kíváncsivagyok 2013.09.07. 01:01:21

@Kmg42:
"sikerül a kint lévőknek megmutatni hogy milyen az a magyar virtus! "

Én is bízom benne ...és abban is , hogy kitiltanak minket a Vb -ról...

dr kíváncsivagyok 2013.09.07. 01:01:28

@teetotaler:
" Remélem, kedves magyar honfitársaim azért érzik valahol, hogy nem minden szlovák ilyen sötét és korlátolt. "

Én a sötét és korlátolt magyarokat itthon a náci fradi jobbközép táján keresném !

never again 2013.09.07. 01:01:33

Szégyellem magam ezek helyett az állatok helyett is. Ez nektek Európa?!?
Mindegy milyen nemzet milyen városába érkezik ez a vonat ILYET NEM CSINÁL NORMÁLIS EMBER!
És megint felkerülhettünk a videómegosztókra, mint radikális, viselkedésre képtelen balkáni horda, éljen!

dr kíváncsivagyok 2013.09.07. 01:01:37

@Zoley:
"maszkos, jel nélküli tótok agyba főbe vertek mindenkit! semmit nem csináltak, nem verték szét a szektort,"

Mindig is tudtam hogy a (fradi) ultrák ártatlan csecsszopók...

kormanyrud 2013.09.07. 01:01:41

Most őszintén.. MI a különbség a Marian Cozma-t leszúró cigányok és ezek között? Nem sok...

dr kíváncsivagyok 2013.09.07. 01:01:48

@Baloldali érték:
"látensen vonzódik az ultrákhoz csak magának se meri bevallani,"

ez jó...

Hányingerem van tőletek és nem csak nekem .
Remélem lesz pontlevonás is .

Lesz még Magyar Köztársaság 2013.09.07. 01:01:52

@dontals: "Láttál már kulturállamban rendőrt fejre ütni gumibottal?"

Láttál már kultúrált, a szó nemes értelmében fociszerető szurkolót törni-zúzni, ordenáré módon kiabálni, verekedni?!

DarthVader 2013.09.07. 01:01:57

Jó ez a blog, nagyon igaza van, abból is látszik, hogy ajvékolnak a jobberek :)

(honnan ismerős ez az argumentum? :)

objekt678 2013.09.07. 01:02:01

Ti zsidók nagyon veszélyeztetitek a létünket.
Ha választani kell, akkor pusztuljon a zsidaja.

McKinney 2013.09.07. 01:02:04

le kéne zárni a határt. amikor jönnének vissza.
nem csak a majmok, a csapatot se engedném haza.

MarbleC 2013.09.07. 01:02:16

A magyar virtust a pályán kellett volna megmutatni 1:0 után! Nem Bukarest szétzúzásával. Akkor tisztelhetnének minket, így tényleg csak a tomboló horda marad meg nekik.

Egy svéd csapat egy ilyen bekapott gól után úgy elkezdene darálni, hogy a meccs végén sárga lenne az egész gyep.

objekt678 2013.09.07. 01:02:21

@objekt678: Látom patkány zsidó, hogy te semmit nem tanulsz a történelemből.
Jönni fog egy Dolfinál is durvább leszámolás, mert nagyon elpimaszszkodtatok. Rettenetesen elszemtelenedtetek ti zsidók.
Szupremácia ?
Ti zsidók nem kelletek.
Fölöslegesek vagytok.

komplikato 2013.09.07. 01:02:33

Szép kis videó, a vonat be sem ért az állomásra már megpróbálták felgyújtani a pályaudvarral együtt.

Milyen lenne ha "csináltak volna valamit" ezek a szurkolók?

Mondjuk előre sejthető volt, ki van ezen meglepve.
A híradóban meg vonat induláskor kiabált 3:1 meg lehet be fog jönni, csak szerintem ők nem úgy gondolták ...

A blog viszont megint elment agresszív kötekedős kismalacba.

szaszo71(D) 2013.09.07. 01:02:43

Nem igaz,hogy ezeket az ökröket nem lehet kilistázni (ha már úgyis mindenféle lista van), és egyszerűen nem kiengedni egy ilyen külföldi focimeccsre. Angliában meg tudták csinálni.

Sinistroll 2013.09.07. 01:02:46

@objekt678: Szép kis "környezet" vagy Te, mondhatom. LOL.

AbsolutGeist 2013.09.07. 01:02:57

@teetotaler: én is szlovák szármaázsú vagyok bár nem vagyok már szlovák igaázból..mindenesetre normális jóvizonyt kívánok a szlovákokkal, de a Csehszk Kém világképe szerintem taszító. Átesett a ló túloldalára, mi ez hogy mongolozza a saját honfitársait??

Akkor is ha a seggfej szurkolókra gondol. Azok csak seggfejek.

Sinistroll 2013.09.07. 01:03:18

3:0...
Nem lehet ennek örülni, de tényleg annyira jellemző az állapotainkra. Fél évig fújják fel a meccset. Kimegy a legalja fasiszta csürhénk "szurkolás" címén. Ezerrel megy a féktelen románozás, meg Erdélyezés.
Aztán a nyomorult lúzerei szarrá veretik magukat, aztán meg a csapat teszi ugyanezt...
Helyes, öntsünk még 30 milliárdot a magyar fociba.

平八 2013.09.07. 01:03:32

Kedves Kém! Egy kérdésemre kérlek, őszintén válaszolj, mert nagyon érdekel! Amikor anyádat toltam este (#YOLO), nem sikongatott állandóan, viszont te állandóan sipákolsz és sír a neten. Folyamatosan. Megállás nélkül. Miért van ez? :)

Pan Modry 2013.09.07. 01:36:24

Vegre. Remelem jo beverik a pofajukat a rohadek magyar ultraknak. Ha a magyar rendorok keptelenek erre, nagyon is orulok hogy a roman rendorok beverik a pofajat ennek a bunozo csurhenek.
Csak azt sajnalom hogy nem basszak be oket egy olyan roman bortonbe, ahol azert konyorognek hogy az ozdi vagy ladanyi ciganyok ( ganxsta zolee utan szabadon) kurjak inkabb seggbe oket, csak ne a havasalfoldiek.

Azilyen debil, antiszocialis faszfejeket ki kell szoritani a tarsadalombol, ha a magyar rendorseg nem teszi meg, remelem majd valamelyik balkani igen, jelen esetben a roman.

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.09.07. 02:21:06

azon kívül, hogy erősen provokálni próbál a blog házigizdája, belegondolhatna abba is, hogy mi van akkor, ha pár forrófejű emberke, megkér egy informatikus cimbit, hogy nyomozzon már kicsit utána?

bkover 2013.09.07. 02:21:35

mégis mit vártatok??? egy ilyen meccsen ez tök rendben van. csak a kis libsi faszrágók mantrázzák itt az európér szöveget, ahelyett, h kurvára körülnéznének a világban, hogy MINDENHOL ez van! youtube a jóbarátod paplanszájú! ébresztő!

Tizenötmillió Magyarok 2013.09.07. 08:27:45

Igazuk van jól tettek. Majd megtanuljak ezek mocskos románok, hogy Erdély NEM AZ ÖVÉK.

Ahogy haza érkeznek, azonnal állami kitüntetést kéne adni mindegyiknek aki ott volt.
Az egész ország büszke rájuk.

Jhonnyq 2013.09.07. 08:29:05

Már megint nincs szó arról. hogy milyen kutyaütő egy csapata van Magyarországnak.
Nem,hogy pénzt nem kellene beletenni a fociba,de éppen kivonni kellene onnan.

Orbán azt hiszi,ha stadionokat húz fel ezeknek,akkor jobban megy majd a játék...
Nem érti,hogy hiába vesz Ferrarit egy tanuló vezetőnek,az nem nyer majd sorra versenyeket pusztán attól, hogy profik az eszközök.

Magyarország jobban teljesít -Szóban,Rombolásban,suttyóságban de nem a fociban.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2013.09.07. 08:29:17

Ehhez a csürhéhez túl finomak voltak a román rendőrök. Barom állatok ezek, nem szurkolók, csak rombolni tudnak!

kverti 2013.09.07. 08:29:38

Egy dolgot árulj már el kedves csehszlovák kém. Ha már eltakarodtál Magyarországról, és jelenleg a csehek faszát szopod, mi a búbánatos retkes faszért foglalkozol a Magyarokkal? Itt most nem erre a romániáig sör-bor gőzben kivonatozott, magukat ultraként előszeretettel emlegető tulokcsordára gondolok. Mindemellett persze ők is Magyarok, csak az ő kis világukban bőven elég a teljes fizikai és szellemi kielégüléshez annyi, hogy berúgva büdösrománzsidócigányozzanak.

2013.09.07. 08:29:57

@replikátor:
"megkér egy informatikus cimbit, hogy nyomozzon már kicsit utána?"

Pfff :) Ez a hét vicce. Informatikus ultra :) Azt hittem ők csak akadémikusok, agysebészek és professzorok. Na de informatikusok..... Kaparjátok össze azt a pár idiótát akinek volt 8 zenés casio órája, belőlük talán lehet infos annyira hogy hogy mondjuk egy traceroute-olást lefuttasson vagy meg PING-elje a localhostot :) Ez volt a legjobb komment eddig. Ultra aki nem agyhalott. Ebből talán valami sci-fi thrillert is lehetne csinálni. "A tanult ultra kalandjai" aztán "A tanult ultra visszatér" :)

BKV reszelő 2013.09.07. 08:30:01

@bkover: Kellően ostoba vagy, a hülye anyád büszke lehet rád, reprodukálta önmagát.

2013.09.07. 08:30:08

@Kmg42:
"sikerül a kint lévőknek megmutatni hogy milyen az a magyar virtus!"

Meg is mutatták. 3:0! Pont ennyi az általad említett magyar virtus. Se több, se kevesebb.

BKV reszelő 2013.09.07. 08:30:13

@Kmg42: Sikerült. Tahó, neveletlen, közönséges, alkoholista, primitív, ostoba, tanulatlan, taknyos, mocskos, büdös. Érdemes mutogatni.

na__most__akkor 2013.09.07. 08:30:22

@petraeus: "attol rendor a rendor"
@pióc: "orultem hogy legalabb"
@Pan Modry: "bunozo csurhenek"

Ezek itten fent fajmagyarok.

Ez egybŐl lÁtszik a szÖvegÜkbŐl.

2013.09.07. 08:30:47

Hehe!

Kiment egy csomó magyar értelmiségi, megmutatni a szőröstalpú románoknak hogy mi is az a magyar futball... :)

Sikerült!!!
A leggázabb az, amikor kiszállsz brusztolni a forgalomban egy sofőrrel, majd miután feltépted az ajtaját és üvöltesz neki, hogy szájjá ki köcs*g gyerek, szétütöm a fejedet. Majd kiszáll és úgy megver, hogy taknyod-nyálad egybe folyik.

Itt is ez történt, kimentek az okos gyermekek hogy majd most hülye prosztó romáok, szétverjük a városotokat, majd a nemzeti 11et is szétütjük, éééés nem.

Lent es fent (törölt) 2013.09.07. 08:30:53

Kurva anyad te szlovak fasz! Pont az ilyenek miatt utalom a totokat mint te!

koszi 2013.09.07. 08:31:24

...csak annyit az előttem szólókhoz....hogy valószínű fiatal és tapasztalatlan gyerekek vagytok!A leg többje még katona sem volt.....tehát az a "valami plusz" ami ahhoz kell hogy egyáltalán férfi ember módjára gondolkodjatok és egyáltalán tudjátok vagy felfogjátok azt hogy mi a fegyelem vagy mi az hogy rend....egyáltalán fogalmatok sincs!A magyar fociról meg annyit hogy NINCS !Egy nagy lószar az egész...az ahogy szurkolnak és az ahogy a nyomorék játékosok " fociznak "....annak pedig nincs ki a négy kereke aki 10-15 órát utazik azért hogy ezeknek a nyomorékoknak szurkoljon...mozgásból nem tud átadni egy labdát...mozgásban nem tud átvenni egy labdát....a futógyorsasága nem megfelelő....fordulni nem tud...tehát sorra olyanok vannak a pályán akik vagy protekcionizmusnak vagy kiváltságos helyzetének köszönheti hogy a válogatottban játszik....SOHA NEM FOGUNK bejutni a VB-re....talán jobb is így....az meg hogy elverték a sok szerencsétlent....hát ha az Én portámra valaki így jönne be....azt meg is ölöm!Függetlenül attól,hogy magyar,szlovák,román vagy legyen a jó isten akárkije!...és ha valaki ezzel nem ért egyet az röviden fogalmazva: nem normális idióta!

valakiatömegből 2013.09.07. 08:31:29

Aki nem tud viselkedni, ki kell tiltani meccsről, országból. Lásd angol szurkolók. Ennyi!

2013.09.07. 08:31:40

Nem értem a bloggernek mit fáj ez. Úgy tesz mintha eddig nem utálta volna a magyarokat. Ezeknek a szurkolóknak legalább van vér a pucájukba.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.09.07. 08:37:50

Kimegy a bunkó focibuzi randalírozni hullarészegen, és az ország megítélését is szétbassza, szórakozásból. Kár, hogy a románok nem verték fejbe az összeset úgy, hogy ott maradjanak. Nekem nem kell ilyen magyar ide!

csabakirályfi 2013.09.07. 08:49:36

@MarbleC: Nem tudom láttad-e, de pont ez történt. Az írek vezettek 1:0-ra, a svédek nyertek 2:1-re. Persze volt egy halom svéd szurkóló a meccsen. De nem volt fradi B-közép...

dr kíváncsivagyok 2013.09.07. 08:54:22

" Egervári sajnálja a szurkolókat, de a súlyos égés nem kérdőjelezheti meg az elmúlt 3 év eredményeit."

A jó kurva anyádat...azt ...

röf 2013.09.07. 08:54:48

Tisztelt seggeCs.kém!
A múltkor írtam, hogy nyilvánvalóan azért imádkozol, nyerjenek a románok.
Tegnap gondolom minden gólnál rárántottál, úgy hogy ma el vagy gyengülve.
Borogasd a csuklódat.

zila5 2013.09.07. 08:54:52

Nem kell kétségbeesni, három szurkolója már van az eredeti küldetésünknek is.
www.facebook.com/pages/%C5%90si-Magyar-Szeretet-Vall%C3%A1s/122470131154482

bgp 2013.09.07. 08:54:56

@Jankove: Meg a pofájukon, most hogy kaptak egy kis rendőrbotot.

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.09.07. 09:12:57

Kiment 2.800 szurkoló Bukarestbe, ebből pár száz idióta őrjöngött, ez a szartúró kis geci blogger meg az egész országra általánosít. Mondjuk már megszoktam.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.09.07. 09:20:54

@Joszip Zsugás Vili: Mert mit csináljon? Kimentek a magyarok, és őrjöngtek. Ez a helyzet. Úgy néz ki, ennyire telik.
Ezeknek a turbómagyaroknak lefele görbül a szájuk, hogy a környéken mindenki utál minket, de azért mindig megcsinálják a fesztiváljukat, mindent elkövetnek azért, hogy ez így is legyen. A jó kurva anyjuk nem nevelte meg őket, hogyan kell vendégségben viselkedni.
Szurkoló? Mi a fasznak? Magyar foci? Egy kibaszott vicc. Olyan neves focinemzeteket sikerül csak legyőzni, mint Andorra, meg San Marino. Ebbe borítjuk számolatlanul a milliárdokat! Lófaszt! Ennek meg kell állnia. Most.

balfaszcsaszar 2013.09.07. 09:31:16

azt hiszem, jó lett a poszt ha a sok náci itt ajvékol. rinyáljatok csak nácikák, menjetek és hívjátok a jogsegélyt. büdöskomenyistabolseviknácizsidóbuzzancsok

(és remélem ismerős az érvkészlet...)

Sákif za morro? 2013.09.07. 09:31:22

@pióc: "Tudtam hogy ugyis kikaptunk de orultem hogy legalabb volt egy kis erődemostracio. "

Arra gondolsz, hogy a pályán és az utcán is jól elvertek bennünket? Világ égése ez az ország, néha szégyellem, hogy ide tartozok.

askenázi geci 2013.09.07. 09:31:29

az ún. magyar válogatottal együtt te is elmehetsz a kurva anyádba te hazátlan senki.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2013.09.07. 12:37:14

Általában a kulturált véleménynyilvánítás talaján állok, és a szurkolói vandalizmust is elítélem de a poszt szerzőjét eddigi munkásságát is figyelembe véve a saját farkánál fogva kellene felakasztani, mint a legmocskosabb nemzetáruló szarházit.

röf 2013.09.07. 12:37:29

@Prof. Dr. Sün:
"@Joszip Zsugás Vili: Mert mit csináljon? Kimentek a magyarok, és őrjöngtek. Ez a helyzet. Úgy néz ki, ennyire telik."

Persze. Ez igaz.
Ugyanúgy Európához tartozunk ezzel a kétezer fasszal, mint az összes többi ország a saját kétezer fasz szurkolójával.
Nézd meg mondjuk mi van egy zsidó Ajax és egy nem zsidó Feyenord meccsen.
Úgy csinál ez a blogíró patkány, mintha ez csak nálunk lenne így, és mintha nálunk csak így lenne.
Nem várom el ettől a kisebbségi komplexusban szenvedő majomtól -csak hogy az aktuális román-magyar kontextusnál maradjunk-, hogy minderről például Böjte Csaba jusson az eltorzult agyába.
Nem, neki a román-magyar kapcsán rúgni kell a magyart, ettől alszik jól.
Tulajdonképpen szánalmas egy mazochista figura, aki élvezi, ha elküldik a kurva anyjába.
Kéjes matyizással éli meg azokat az elbaszásokat, amik a magyarokra nézve persze kínosak, de semmiképpen nem egyedülállóak a Tejútrendszerben.
Bár ha jól látom, erősen csökken az érdeklődés a fröcsögése iránt, legalábbis a korábbi posztjaihoz képest. Lassan fölismeri mindenki, hogy kár koptatni a billentyűzetet....

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.09.07. 12:37:43

@Jankove: nácika! Hogy a rühes fajtádtól undorodik valaki, az nem "a magyarokat", csak a magukat magyarnak nevező nyilas férgeket utálja.
Óriási különbség, még ha nincs is annyi eszetek, hogy ezt felfogjátok.

Petyat 2013.09.07. 12:37:49

Minden országban ilyenek a szurkolók. Például az angoloknál is. Kikérem magamnak, hogy bármilyen szinten összefüggésbe hozzanak ezekkel a büdös tahókkal. Az eset nem a magyarságot minősíti, hanem egy bizonyos jól meghatározható réteget. Tanulatlan, agresszív, bunkó senkiháziak, akiknek a tartalmatlan proli életükben az az ünnepnap amikor bölénycsordaként végigtiporhatnak egy városon. Azt is kikérem magamnak, hogy ezekhez az értelmetlen pusztításokhoz eszköznek használják az ország zászlaját.

The Seer (törölt) 2013.09.07. 12:37:58

Mondjuk vicces, hogy ezek a kemény srácok csak addig kemények amíg legalább hárman vannak egy ellen. Amint odabasz nekik egy rendőr gumibottal máris a földön fekszenek ezek a kemény legények és sajnáltatják magukat, hogy ők nem tettek semmit, ők áldozatok.

Upsz, nem ugyan ezt csinálják az általuk nagyon utált cigányok is?

Mercel 2013.09.07. 12:38:06

@Joszip Zsugás Vili:

Tudod ez olyan mint amikor van egy igazi seggfej miniszterelnökünk aki ámokfut a különböző nemzetközi politikai eseményeken, és miatta (is) egy egész országot szopatnak.

Ugyanis Ott és Akkor Ő képviseli Magyarországot.

Vagy amikor pár ezer tolvaj szarházi miatt kiírták Ausztriában az üvegajtóra, hogy magyarok ne lopjatok..

Érted, ha ott vagy, vagytok valahol akkor ott és akkor kicsiben te/ti viszitek egy ország jó vagy rossz hírét.

Ésigen. Általánosítás. Ez így működik már úgy pár ezer éve.

"Frigyes"

The Seer (törölt) 2013.09.07. 12:38:12

Az ilyen sötét barmokat miért nem lehet az első megmozdulásuk után, félholtra veretni a rohamrendőrökkel? Kb mint Egyiptomban.. Ott se szarral gurigáztak a rohamrendőrök, hanem méteres farudakkal aprították a csőcseléket.

hoseman 2013.09.07. 12:38:17

@Tizenötmillió Magyarok:te sötét vadállat teee!... egyébként úgy például mittudomén mondjuk sportdiplomáciailag mi az elképzelésetek a jövőre nézvést?? :))

2013.09.07. 12:38:22

@koszi: Ez a sportág 1954 óta nem hozott értékelhető eredményt. Ennek ellenére évente milliárdok és aktuális szakmai szerencselovagok keveregnek benne úgy, hogy az átlaghoz képest fényévekre van a jövedelmük belőle.
A tegnapi eredmény is csupán a fentieket igazolja.
Pedig még annak idején Végh Antal megírta azóta elhíresült, ám elfelejtett könyvét a "betegség" valós okairól, de megkövezésén kívül semmi nem változott, sőt.

A szurkolói viselkedést pedig nem kommentálnám, mert kommentálhatatlan.
Annyit azonban halkan megjegyeznék, hogy elgondolkodtató a tény, miszerint az ezen a nívón szereplő játékosoknak és szurkolóiknak az állam több tíz milliárdot áldoz arra, hogy ezen áldásos tevékenységüket modern, mindennel ellátott, európai körülmények között gyakorolhassák.

Lehet, hogy véleményemmel nem tudnak azonosulni ezen sportág lelkes rajongói, nekik azt üzenem, higgyék el, a focin kívül is van élet.

Petyat 2013.09.07. 12:38:28

Minden országban ilyenek a szurkolók. Például az angoloknál is. Kikérem magamnak, hogy bármilyen szinten összefüggésbe hozzanak ezekkel a büdös tahókkal. Az eset nem a magyarságot minősíti, hanem egy bizonyos jól meghatározható réteget. Tanulatlan, agresszív, bunkó senkiháziak, akiknek a tartalmatlan proli életükben az az ünnepnap amikor bölénycsordaként végigtiporhatnak egy városon. Azt is kikérem magamnak, hogy ezekhez az értelmetlen pusztításokhoz eszköznek használják az ország zászlaját.

Mercel 2013.09.07. 12:38:33

@kormanyrud:

"Most őszintén.. MI a különbség a Marian Cozma-t leszúró cigányok és ezek között? Nem sok..."

Na ott a pont..
+1

"Frigyes"

Petyat 2013.09.07. 12:38:37

Minden országban ilyenek a szurkolók. Például az angoloknál is. Kikérem magamnak, hogy bármilyen szinten összefüggésbe hozzanak ezekkel a büdös tahókkal. Az eset nem a magyarságot minősíti, hanem egy bizonyos jól meghatározható réteget. Tanulatlan, agresszív, bunkó senkiháziak, akiknek a tartalmatlan proli életükben az az ünnepnap amikor bölénycsordaként végigtiporhatnak egy városon. Azt is kikérem magamnak, hogy ezekhez az értelmetlen pusztításokhoz eszköznek használják az ország zászlaját.

Lasombra 2013.09.07. 12:39:00

@pióc: " legalabb volt egy kis erődemostracio."

aha, olyan mint itt:
indavideo.hu/video/Kikaptal_mert_Pattogtal

az ilyen suttyó "szurkolókat" minden egyes alkalommal 2 évre be kéne baszni kóterba, és villámgyorsan leszoknának róla.
vagy ha nem, addig sem lennének kint.

de lesz még lehetőség balhézni, hiszen még nem futott le a csoportkör. a hollandok lasztminit egyenlítésének hála 5.-ek már nem, de 4.-ek még lehetünk.
hajrá

Le_Penseur 2013.09.07. 12:39:06

Arcoskodva kiutazott a válogatott, a románok elpopsizták őket.
Arcoskodva kiutazott néhány futballhuligán, a románok elpopsizták őket.
Nincs itt semmi látnivaló, kérem oszoljanak!

wigyori7 2013.09.07. 12:39:14

Ki ez a szarházi blogíró?
Te nem is érted, hogy ez miről szól, te szar. Mégis hogy KURVA ANYÁDBA GONDOLTAD,hogy véleményt mondasz valahonnan ahol élsz, ahova szeretnél tartozni, de valakik nem engedik, vagy nem is akarsz igazán tartozni!!! Menj a PICSÁBA

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.09.07. 12:39:23

tót: 36 alkalommal szerepel

román: 30 alkalommal szerepel

zsidó: 16 alkalommal szerepel

kurva: 9 alkalommal szerepel

fasz: 9 alkalommal szerepel

cigány: 6 alkalommal szerepel

geci: 5 alkalommal szerepel

.

Kommentel a magyar football-értelmiség.

2013.09.07. 12:39:28

Na, legalább cigányiát lebontottuk.
Szép volt fiúk.

Fazakas László 2013.09.07. 12:39:35

@decision_cube:
Hmmm.
Olyan ország, hogy Szlovákia - olyan egyszerűen nincsen!
Az, hogy 1920-ban a versailles-i Trianonban a cseh imperialisták megkapták a Magyar Királyság területéből a teljes Felvidéket, aztán mindebből összetaknyoltak egy Csehszlovákiát, sajnos egy történelmi tény.
Ám az 1989 őszén, a "nagy egység" széteséskor, mikor ismét lett egy történelmi Csehország és lett az a másik, az csakis Felvidék lehetett volna. Mert Csehszlovákiában csak Szlovákia nem létezett SOHA!
Nem is tudom, mit szólna Csehország, ha mondjuk továbbosztódnia kellene: - lehetne mondjuk Morvaország és Szudétavidék, mint kis szuverén államocskák.
Azok sem holmi cseh vazallus-ként, hanem a régi önálló történelmi neveiken futnának tovább.

prolee 2013.09.07. 12:39:43

@dr kíváncsivagyok: Ezen a mondaton én is fennakadtam, de nem mertem leírni, mert rühellem a focit, meg nem is értek hozzá.

Az viszont biztos, hogy ha én sportoló lennék, nem tudnék teljesíteni, ha a szurkolótáborom viselkedése miatt csak arra tudnék gondolni, hogy ég a pofám. Ezért aztán minden olyan esetben, amikor az un. szurkolóim megfeledkeznek magukról, erre hivatkozva bejelenteném, hogy nem állok ki, hanem elismerem az ellenfél győzelmét, ők pedig hiába utaztak, hiába fizettek, mert maximum egymás szaros seggét nézegethetik meccs helyett. Néhány ilyen eset után leszoknának az állatságról, meg kivetnék maguk közül a kemény magot azok a károsultak, akik nem balhéztak.

Tizenötmillió Magyarok 2013.09.07. 12:39:51

@Prof. Dr. Sün: "A jó kurva anyjuk nem nevelte meg őket, hogyan kell vendégségben viselkedni."

Kurvaanyád geci, Ők nem vendégségbe mentek, hanem részben a saját országukba. MERT ERDÉLY A MIENK.
Majd ha Erdély újra Magyarországhoz tartozik, akkor majd lehet kedvesen, udvariasan viselkedni romániában. Tolvajokkal így kell bánni.

prolee 2013.09.07. 12:39:57

@pióc: Prága a világ egyik legszebb városa, Pozsony meg magyar város, ezért csak gratulálni tudok a szándékhoz. Nem adhatsz mást, mi lényeged. :(

Drago Brutic 2013.09.07. 12:40:08

@szaszo71:
Igen, mert Angliában volt egy elhatározás, hogy véget vessenek a randalírozásnak. Itt sunyi, álszent, gerinctelen vezetők vannak, akik "kezelik" a problémát: magyarán százezres bírságokkal, meg "tíz ember miatt nem büntessük szegény szurkolókat" szöveggel elkerülik a felelősséget. Persze, mert ezért népszerűtlennek kéne lenniük, ezt meg a csigák nem akarják.
A tegnapi botrány után minimum, hogy elővenném a szurkolói vonat vezetőjét, mint aki felelősséget vállalt az utazásért: vajon miért nem tett meg mindent, hogy ne 1000 atomrészeg viking érkezzen Bukarestbe? Németországban, Angliában az ilyenekhez már meccsnapon beállított a yard, hogy véletlenül se jusson eszükbe meccsre menni. Nálunk meg a hivatalos sportsajtó is szinte hősöknek mutatja be őket. Ez az igazán ciki szerintem.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2013.09.07. 12:40:16

Aki ezt nem látta előre, az nagyon naív / csuva tartja a szemét.

Az ilyenek ellen nem lehetett volna, picit intellektuálisabban fellépni, preventív jelleggel? Mondjuk, valahol a puszta közepén "elakad" a vonat. Akkor csak egy vonatunkba kerül a mulatság.
Remélem egy kimustrált vonatot adtak nekik

Intellektuálisan is le lehetett volna tartóztatni ez a sok mocskot, még országon belül. A szerelvényt telerakni félig rejtett, törés, vandálbiztos kamerával. Amikor a vonat "elakad" a puszta közepén, csak ki kell menni egy adag rendőrnek, egyenként leengedni a népet a vonatról igazoltatás után. Mindegyiknak van szurkolói igazolványa, ugye? Tehát ismerjük az arcképét és a lakcímét.
A vonat kameráinak felvétele után csak ki kell menni a lakcímre, és behajtani rajta az okozott kárt. Ennyi. Meccsen sem rendbontott a tahó, és egy vonatfelújítást is kifzettek. Ez a haszon a népnek. Gyakrabban rendezhetnének ilyen meccset:)

Fazakas László 2013.09.07. 12:40:22

@dontals:
Ez a film (és egyáltalán nem vagyok elfogult, sőt - még a nevemet is bevállalom hozzá, nem úgy mint itt egyesek) azt mutatja be/ lehet, hogy teljesen rossz volt a kamera-állás/, a román csendőrök különösebb ok nélkül hirtelen elkezdték püfölni a megérkező "magyar" szurkolókat.
Most azt, hogy ezek mennyire magyarok, mennyire szurkolók, és mennyire makulátlan jámbor népség (vagy csak úgy simán balhécsináló focihuligánok) - az megint egy másik tészta.
gyurcsányi ávóshadsserege a 2006-os októberi nemzeti ünnepen szinte egy az egyben ugyanezt csinálta a békés budapesti ünneplő tömeggel, akik ettől ettől persze rendesen bevadultak és máris nem lettek békések.
És hiába mondta azt a pápai proli, hogy "majd megunják és hazamennek" - hát nem unták meg és nem mentek haza.
Helyette ő lett menesztve az ország éléről, mert annyira jó hírnevet szerzett a világban hazudozásaival és magyar-szeretetével, hogy híre ment a világban. Lehet, hogy itt a román csendőrségnél még gergényi, bene és a többi ávóstróger volt a szaktanácsadó?

vitéz Beverneky (törölt) 2013.09.07. 12:40:43

MÉG TÖBB STADIONT A MAGYARNAK!!!!
NE SAJNÁLD A PÉNZT(ÜNKET) VIKTOR SPORTTÁRS!!!!

prolee 2013.09.07. 12:40:50

@Démonmac1: Néhányat? Mindet és örökre. :(

Egyébként semmi köze az országimázshoz. Te sem a minősíthetetlen drukkerek alapján ítéled meg a briteket, vagy pl. a "fegyelmezetten" drukkoló észak-koreaiak alapján a hazájukat.

Még CSK - akit nem lehet elfogulatlansággal vádolni - sem azt írta, hogy ti vagytok a magyarok, hanem azt, hogy ti vagytok a magyar szurkolók?
Mondjuk az lett volna a helyes, ha azt írja, hogy "Ti vagytok a magyar csapat szurkolói?". De hát ez így már modoros blogba is mehetne. Én több olyan szép, szőke, kék szemű embert ismerek, aki szláv gyökerekre utaló vezetéknévvel (ide nem írnám ki) gárdázik, jobbikozik, meg fradikázik és egyáltalán az un. "mélymagyarkodás" jellegzetes magatartásformáit produkálja.
Meg ismerek olyan embert is, aki ennek az országnak a nevét viseli vezetéknévként és mégis eladná kilóra, ha megtehetné.

2013.09.07. 12:48:57

Nemrég jártam Bukarestben egy EU-s konferencián, és nagyon jó tapasztalataim voltak mind a románokkal, mind a magyarok iránti közhangulattal kapcsolatban.

Abba kéne már hagyni ezt a rettenetesen destruktív és tahó románozást. Velem mindenki kedves és segítőkész volt, az Északi Pályaudvaron nem rendőrök csapkodtak meg, hanem egy MÁV-hoz képest összehasonlíthatatlanul kedvesebb és hatékonyabb hozzáállással találkoztam az ügyfélszolgálaton.

Tegnap felhívtam a bukaresti román haveromat, és elnézést kértem tőle a magyar szurkolók miatt. Pedig nem nagyon kellett volna, mert ez igazából csak a magyaroknak rossz: ennek csak annyi eredménye lesz, hogy a magyarok tárgyalási pozícióit gyengülnek.

Hozzáteszem, azon az utcán, ami az indexes videón látszik, ott az egyik helyen egy magyar csajszi a pincérnő. Gondoljátok meg, milyen érzés lehet neki hétfő reggel dolgozni menni ezek után.

Ezek az emberek előre megfontolt szándékkal, szervezetten indultak el nacionalista indíttatásból csoportos bűncselekményeket elkövetni egy szomszéd országba, miközben magyar nemzeti szimbólumokat használtak, és a bűncselekményeiket egy sporteseménynek álcázták.

Ki kellett kapcsolnom pár percre a Keletiben készült indexes felvételt, amikor a frusztrált részeg vademberek rázendítettek a Himnuszra.

Egy normális ország ezt a vonatot az egész humán rakománnyal Szegeden megállítja, és viszi a bíróságra.

Az úgynevezett szurkolók szövegeiről meg csak annyit mondanék, hogy nem Erdély elvesztése lesz a szívás, hanem amikor 5-10 éven belül Románia az összes maradék területen lehagy minket, ahol még kis előnyünk van, ahogy tette anno Jugoszlávia vagy napjainkban Szlovákia.

Szégyen.

fidesz=mszp 2013.09.07. 12:49:12

Baltás félázsiai orbán meg ráhellel vagy kicsodával esküvőzget. Ahelyett, hogy kiment volna szotyizni a meccsre s kapott volna ő is pár ütést vlach elvtársaitól.

hoseman 2013.09.07. 12:55:06

@wigyori7: micsoda elsöprő erejű értelmi kitörés.... csak vigyázz nehogy eleredjen az orrod vére... no meg helyesírás,fogalmazás fronton van még egy kis hiányosság... amúgy mennyi lett az erdmény? 3:0?... jó az:)))

Vombatus Ursinus 2013.09.07. 12:55:16

@Tizenötmillió Magyarok: Te sötét, agyatlan barom! Bukarest mióta része Erdélynek?

petraeus 2013.09.07. 13:04:37

CSK: Hogy is volt ez a mondatod? "A dolog egyelőre úgy áll, hogy a lesajnált, balkáni románok példát mutatnak európaiságból"...
Minden normalis ember szamitott arra, hogy a magyar szurkolok egy jo resze balhezni fog, de azt is lehetett tudni, hogy a romanok se most fognak peldat mutatni europaisagbol ebben csak a hozzad hasonlo elfogult provokalo orultek hittek. Nem mintha nem orultem volna ha legalabb az egyik tabor tud europai modon viselkedni...
Szoval nezzuk hol es mikor mutattak "a lesajnált, balkáni románok példát ... európaiságból": Mikor? Amikor kifutyultek a himnuszt vagy amikor az 1918 as evszamot mutogattak, mint "kedves emlekeztetot"? Akkor amikor kozaporral fogadtak a magyar ultrakat? Amikor csoportosan vadasztak magyar szurkolokra, vagy amikor magyar renmdszamu autokat rongaltak meg?
En itt ket allat modjara viselkedo kemenymagot lattam, es egy stadionnyi embert akik annyira nem kepesek, hogy csendben vegighallgassak a magyar himnuszt...
A magyar "szurkolok" viselkedese szegyennel tolt el, gaz, hogy kiengedjuk az ilyeneket az orszagbol, ide az angol modszer kell, a balhezo szurkolok nem hagyhatjak el az orszagot nemzetkozi meccs alatt. A roman szurkolok viselkedese meg szomorusaggal tolt el, hogy 50.000 ember futyuli ki 1.2 millio polgratarsuk himnuszat, ez nem eppen a nemzeti kozossegek iranti tolarenciara utal...

Démonmac1 2013.09.07. 13:04:43

@Tizenötmillió Magyarok:
Erdély, már nem a miénk, azt az ősök elveszejtették.

Ilyen alapon lehetne Magyarország 3/4 e a Törököké, mert ők meg elfoglalták anno.

Tegyük hozzá, hogy a szélsőséges iszlám szerint, ami egykoron mohamedán fennhatóság alatt volt annak vissza kell kerülnie a birodalomba.

Démonmac1 2013.09.07. 13:20:44

@petraeus:
Egy ilyen kezdés után,(videok, képek) ne is várj tiszteletet, a himnuszunknak.

Én is üvöltenék, keepelénk/kürtölnék ha a tatárok randalíroznának a főutcán, megcsinálnák mindazt amit a Magyar ultrás csőcselék végigpróbált a szomszédban.
(székdobálás, szemetelés, üvöltözés, verekedés, törés zúzás stb stb)
És mivel Magyarországot képviselték..
nem érdemel az ilyen semmi tiszteletet.

Miért nem tudnak viselkedni?
(itthon se tudnak, nemhogy idegenben)

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.09.07. 13:33:19

@Mercel:

"Ésigen. Általánosítás. Ez így működik már úgy pár ezer éve."

Aham... ha a zsidókat, cigányokat szidják így, akkor rasszizmus, ha a magyarokat, akkor teljesen rendben van.

Egyébként igazad van, az UEFA is így gondolkodik. Magyarország üres stadiont és pár ezer EUR büntetést kap ugyanazért (zsidók szidása), amiért a románok (magyarok szidása) csak párezer EUR büntetést.

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.09.07. 13:34:34

@Prof. Dr. Sün: "Szurkoló? Mi a fasznak? Magyar foci? Egy kibaszott vicc. Olyan neves focinemzeteket sikerül csak legyőzni, mint Andorra, meg San Marino. Ebbe borítjuk számolatlanul a milliárdokat! Lófaszt! Ennek meg kell állnia. Most. "

Szerintem sem kellene ennyi pénzt ölni a fociba. Ettől függetlenül Bukarestben maximum 2.800 ember csinálta a fesztivált, nem pedig Magyarország.

Vombatus Ursinus 2013.09.07. 13:41:41

@Joszip Zsugás Vili: A zártkapust a FIFA rendelte el, a pénzbírságot meg az UEFA

Vombatus Ursinus 2013.09.07. 13:43:55

@Joszip Zsugás Vili: senki nem mondta, hogy Magyarország csinálta a balhét. A Posztban az szerepel, hogy magyar szurkolók. Vagy talán felbérelt provokátorok voltak?

petraeus 2013.09.07. 13:47:34

@Démonmac1: Nem hiszem, hogy a ketto osszefugg, kulturalt emberek kulonbseget tesznek par ezer megvadult allat es egy orszag himnusza kozott, nem azt varom el, hogy az ultrakat tiszteljek, hanem a himnuszunkat. Egyebkent viszont logikad alapjan azon se csodalkozz ha a magyar ultrak hatatforditva, bemutatva hallgatjak a roman himnuszt, hisz elotte ok meg kifutyultek a magyar himnuszt, ez a ki kezdte elosszor, ki mire reagalt nem igazan mukodik.. szamomra nincs olyan himnusz amit barmilyen okbol kifutyulnek.

Kísérletinyúl 2013.09.07. 15:07:15

egy provokatív mocsok vagy,én kérek elnézést,hogy egyáltalán megnéztem ezt az oldalt!!

2013.09.07. 16:09:20

@Tizenötmillió Magyarok:
" Ők nem vendégségbe mentek, hanem részben a saját országukba. MERT ERDÉLY A MIENK."

Te agyon kultúrált nyolcvankétmillió magyarok+szíriusz rendszer.
Az iskolában látom nem figyeltél oda földrajz órán. Na a 10 forintos kérdés. Bukarest vajon erdélyben van, vagy sem? Ne hamarkodd el a választ.... Kérdezd meg a pajtársaidat is.

2013.09.07. 16:09:36

@petraeus:
"Szoval nezzuk hol es mikor mutattak "a lesajnált, balkáni románok példát ... európaiságból": Mikor? Amikor kifutyultek a himnuszt"

Hmm most csak egy pillanatra felrémlett bennem egy kép. Amolyan vízió, vagy nevezzük látomásnak. Ebben az álomképben van egy stadion. Benne egy magyar és egy izraeli csapat. A háttérben szól valami zene. Mi is lehet ez. Gondolkodom.... nem. Ez nem kárpátia.. hoppá megvan. hisz ez az izraeli himnusz a magyar szukolók pedig mintha fütyülnének. De ez már nem olyan tiszta mivel hipp hopp felébredtem.

petraeus 2013.09.07. 16:54:46

@kowee: nem kene onkenyesen kiemelt reszekre reagalni.
1, kommentem CSK azon megalliptasara volt valasz, miszerint "A dolog egyelőre úgy áll, hogy a lesajnált, balkáni románok példát mutatnak európaiságból" na erre regaltam, hogy ez nagyon nem tortent meg, sajnos.
2, ezt miert nem idezted: "A magyar "szurkolok" viselkedese szegyennel tolt el, gaz, hogy kiengedjuk az ilyeneket az orszagbol" irtam ugyanott
3, picit lejjebb irtam: " szamomra nincs olyan himnusz amit barmilyen okbol kifutyulnek."

The Seer (törölt) 2013.09.07. 17:04:38

@Tizenötmillió Magyarok: Jaj de sötét vagy... Elmondanám, hogy akkor az egész országunk nem a miénk, mivel mi is elfoglaltuk valakiktől baszdmeg. Egyébként meg legfeljebb a Római birodalom része vagyunk.

2013.09.07. 18:41:56

@petraeus:
Bocs. Ezen a részén valóban átsiklottam.
My fault. :(

Papageno68 2013.09.07. 19:00:57

Drága, jó K. Kunó, akárhol is van biztos eldörgölt egy könnycseppet. Megint megmutattuk, mi fán terem a "kultúrfölény".

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.09.07. 20:20:18

2013 március 22-n nem emlékszem rá, hogy a román szurkolók szétverték volna a fél belvárost.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.09.07. 21:10:06

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ha hős szurkolóink nem intézik el a zártkapus mérkőzést, szétverték volna.
Úgyhogy hálával és szeretettel gondolunk rájuk, mert hát micsoda románjárástól mentették meg imádott fővárosunkat.

:-D

Démonmac1 2013.09.08. 10:15:20

"https://www.facebook.com/vonatosszeallitas/posts/564282993621263"

érdemes a hozzászólásokat is nézni, mert van, aki szerint ez nem baj:)
Viszont a jó hír:
": a kártérítésről: a vonat megrendelője köteles kifizetni a károkat a MÁV-Startnak, erre a szolgáltatási szerződés kötelezi őket. A közösen megállapított összeget a MÁV-Start be is fogja hajtani, ettől nem kell tartani "

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.09.08. 10:17:44

@Papageno68: :D +1!

@Démonmac1: A nyomorultak. És ezeknek építenek stadiont.

mortenolsen 2013.09.08. 10:18:52

Érdekes, hogy mindig elfelejtik megemlíteni az ok-okozati összefüggéseket.

Arról nem beszél ez a cseppet sem elfogult blogger, hogy előzőleg féltéglákkal, kövekkel bedobták néhány magyar busz szélvédőjét és kiszúrták magyar rendszámú autók gumijait. Arról sem ír, hogy egy stadionnyi román csürhe hogy viselkedett a himnuszunk alatt...

Csak a nagyobb hitelesség kedvéért.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.09.08. 10:35:07

@mortenolsen:
1. Az hogy van, hogy szeretett virtusmutogató, nemzetképviselő szurkolóink csak és kizárólag neandervölgyieket észlelnek utánzás céljából, de valahogy sehogy se megy nekik egy klasszika-filológus utánzása? Komolyan, felmenti őket, hogy ezek a hős büszkeségek pont úgy viselkednek, mint egy rakás román szurkoló? Maradtak volna természetes közegükben a Dambovica partján.

2. Az utánzás mint kizárólagos magatartásvezérlő motívum az egyén személyiségfejlődésének korai szakaszában jellemző. Egyszerűbben: nincs nekik saját akaratuk, csak utánozni tudnak?

(3., egy egészen picit sovén észrevétel: rendes magyar ember Kárpátokon túli románokhoz két ökölszabályt betartva viszonyul:
- leszarja őket, egyúttal pedig
- ügyel arra, hogy ne lehessen kívülről összetéveszteni velük.)

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.09.08. 10:41:23

@mortenolsen:

Tehát azért verték szét a szurkolók (szurkolók? Faszt! Csőcselék, csürhe, aljanép.) a magyar vagonokat, randalíroztak a pályaudvaron, majd amortizálták le Bukarest belvárosát, mert ezek után a románok fütyültek a himnusz alatt.

.

Nem vakít a negró?

Ajtony 2013.09.08. 13:36:14

Ez szégyen. Maga az eset is, meg a pro/kontra hülyeség is.

2013.09.08. 15:58:58

@mortenolsen:
"Arról sem ír, hogy egy stadionnyi román csürhe hogy viselkedett a himnuszunk alatt..."

Gondolom valahogy úgy ahogy egy stadionnyi magyar csürhe viselkedett az izraeli himnusz alatt. Vagy tévednék?

2013.09.08. 17:03:50

Na akkor nyugodtan megállapíthatjuk és majd a 2/3-ad megszavazza, hogy bár kikaptunk, de mégis legyőztük a románokat.
Viktor, aki a hős vezérek egyike--ha nem a legfőbb dakotavezér--ezért tovább épiti a stadionokat Magyarországon. Hiszen mi vagyunk a világ legjobbjai, mi focizunk a legjobban, és mi vagyunk a világ legszerényebb és legsportszerűbb szurkolói.
Mi nem balhézunk, nem bántjuk a más országbelieket, nem szidjuk őket és nem gyűlöletet hanem szeretetet sugárzunk feléjük.
Teszük mindezt szeretet vezetönkért, okos és nagytudású tanácsadóiért, akik megmutatják és megmondják hogy mit és mikor és hogyan tegyünk.

Amúgy meg a románok helyében még hülyébbre vertem volna a sok barom, részeges állat buciját.
Remélem a FIFA eltiltja a magyarokat 2 -3 évre a nemzetközi szerepléstől és majd a sok alkoholista csőcselék megtanul viselkedni. Ezek nevezik magukat szurkolóknak ? Ezek barbár állat, agyatlan csőcselék banda!

Remélem ha kész lesz az elcsúti stdion, majd megköszönik dakota-Viktor vezérnek, hogy felépitette a stadiont magának. Majd ha feldúlják elcsútot és felégetik az utat, az autókat, mint tették a pesti utcákon, akkor majd jusson eszedbe Viktor hogy mindezt, neked és hű seggnyalóidnak köszönhetjük ! Szép volt fiúk !
Hajrá Magyarország, hajrá Magyarok !

The Seer (törölt) 2013.09.08. 20:17:36

@mortenolsen: Lehet nem kellett volna kurvaanyázva menni a vonaton végig.
Lehet nem kellett volna elkezdeni szétbaszni BUkarestet már a pálya udvaron. A himnuszszarra pedig annyit, hogy ugyan ezt csinálták a nagy magyarok is, Bukarestben is és itthon is az izraeli alatt.

OmfgthisisMoron 2013.09.09. 00:06:07

sok butageci kommentelő, a komment készítőjével együtt. ássátok el magatokat, szégyen emberek!

mesterember 2013.09.09. 02:57:47

El kéne ezeket gázosítani.

Nebameg 2013.09.09. 09:15:47

@OmfgthisisMoron: Végre egy érthető, szabatosan megfogalmazott hozzászólás!

Atihool 2013.09.09. 12:52:27

@The Seer: Ezek a kemény srácok nem szartak be a rendöröktöl puszta kézzel mentünk nekik, és az már az ö saruk hogy ha egy rendör megfeküdt 10en jöttek ránk. de rendben van harcoltunk hogy ki nyert azt mindenki döntse el maga. csak azok ugatnak akik ott se voltak csak a román médiából tájékozodtak, azok meg hülyék lennének mutatni hogy milyen gyorsan futottak a rendörök 20 ember elöl, hogy kerültek rendör gumibotok pajzsok hozzánk :) nem ajándékba kaptuk :)

Atihool 2013.09.09. 14:01:16

Én ott voltam bukarestben :) Lenyügöző volt látni a szétrombolt falut büszke vagyok mindenkire aki velünk volt és segített átalakítani a falu arculatát :) Remélem a következő EB selejtezők során szlovákiával hoz össze a sors, És mehetünk pozsonyba, egy kis renoválás ráfér arra a falura is.

Atihool 2013.09.10. 11:25:44

Nagyon sok ember nem érti és soha nem is fogja megérteni ennek az egésznek a lényegét mert ezt fotelból okoskodva nem lehet megérteni. Látszik is a külömböző kommentekben hogy olyan hülyeségeket írkálnak hogy fáj elolvasni. Nyugatot hozzátok példának? Angliát? Hogy ott milyen rend van? Németországot? Talán elöbb el kéne menni megnézni aztán utánna kiváncsi lennék a

véleményekre. Én voltam Angliában több meccsen is láttam milyen "kulturáltan "viselkednek egy Liverpool-Everton vagy egy Arsenal-Tottenham meccs előtt után. De sorolhatnám még. Ugyanez megy a németeknél is. Olaszországban nincs hétvége balhé nélkül. A spanyoloknál és a franciáknál is hétvégente ugyaúgy balhéznak. Ja hogy ez ujdonság nektek? Petsze mert ezeken a helyeken nem kerítenek akkpra feneket ezeknek az eseteknek. Lemegy egy rövid hír a médiában és kész. Nálunk meg egy fradi-újpest elött egy héttel már minden média azzal foglalkozik mi lesz a meccs elött

kifordított nagyanyó 2013.09.17. 14:03:58

@Atihool: Na ez az!A futballhuliganizmus kicsit más dolog.Máshol ugyanazon nemzet tagjai ugyanezt csinálják egymással.
süti beállítások módosítása