lead_1.jpg

Felejtsd el, amit eddig tudtál az ukrán forradalomról. Túltolta a propagandát a Schwarzenberg-szimpatizáns szakértő. (Leadkép: tüntetők a Majdanon izraeli zászlóval)

 Nincs mókásabb a konteó-elméleteknél! Ha azt hiszed, hogy a Szíriusz bolygóról származó Tudás Népe örökös küzdelme a legjobb tartalom e műfajban, tévedsz. Az ukrán belpolitikai események kapcsán is olyan szép történetek születnek, hogy Bogár László vagy Szaniszló Ferenc legyen a talpán, aki ezt követni tudja! Most megtudhatod, hogy még a Majdan mögött is külföldi katonai táborokban  kiképezett, ukrajnai zsidók állnak!

201402211806_ukrajinska-vlada.jpg

Ugye azon nem már senki nem lepődik meg, ha azt mondom, a Jobb Szektor szerint a Janukovics kormány zsidó, amely elárulta Ukrajnát (kép). A Jobb Szektor szerint Klicskó és Jacenuk is zsidók és elárulták Ukrajnát. Janukovicsék szerint Kijev utcáin náci horda tombolt, amely elárulta Ukrajnát. Moszkva és a budapesti Kossuth Rádió szerint terroristák lövik a rendőröket. A Szabadság Párt megköszönte a Jobb Szektornak a harcot, mert amit tettek, azt lehet hazafiságnak nevezni. És a kör bezárul, a minap megtudhattuk: a Jobb Szektor tagjai zsidók, a Berkut pedig náci!

Hétfőn én dicsértem meg a cseh közszolgálati televíziót, mert színvonalas műsorokkal tájékoztatta az ukrán eseményekről a tévénézőket. De csak nem bírta ki ez a csatorna sem propaganda nélkül, igaz, ellenkező előjellel. Történt mindez a ČT24 február 20-i Horizont elnevezésű, egy órás speciális háttérműsorában. Kubala műsorvezető egy ukrajinistát mutatott be nekünk, nézőknek. Valentyna Lyulya a Nemzetközi Kérdések Társaság tagjaként mutatkozott be, aztán máris belefogott. Csehül értő olvasóink számára embedeltem a kérdéses részt:

Ukrajna: a Jobb Szektor tagjai zsidók

Az ifjú vendég hamarosan ecsetelni kezdte milyen barbár cselekedeteket hajtottak végre a Berkut emberei, akiket nemes egyszerűséggel csak a nácikhoz hasonlított. Amikor Kubala műsorvezető párhuzamba állította a Berkut túlkapásait a tüntető radikálisok szélsőséges cselekedeteivel, a stúdió-vendég kikérte magának az összehasonlítást, mert szerinte a Jobb Szektor tagjai nem banderisták, hanem zsidók! Ezt itt kétszer is visszascrolloztam, jól hallom-e. Jól.

A láthatóan meglepett riporter is érdeklődött, akkor ez most így hogy. Megtudhattuk, hogy Kijev utcáin a Tryzub szervezet tagjai, ukrajnai zsidók harcolnak, akik valamikor régen elhagyták Ukrajnát, de most visszatértek harcolni. Ezek az emberek állítólag az izraeli hadseregben (Zahal) voltak kiképezve. Kapkodtam a fejem, de már ott gyanút foghattam volna, amikor Lyulya a Russian Today fegyveres tüntetőket mutató felvételeit úgy kommentálta, gyanúsak, mert egyetlen egy másik csatornán sem látta a felvételeket.

A Zahal hivatalos oldala itt elérhető. Behívott vendégünk gyorsan közli azt is, hogy az Euromajdan egyik vezető alakja, Josef Zisels, az Ukrán Zsidó Szervezetek Szövetségének vezetője is egyben azt nyilatkozta, hogy együttműködik a Jobb Szektorral. Miről lehet akkor még most itt beszélni? – kérdezte a vendég, mire Kubala műsorvezető csak ennyit mondott, semmiről, mintha ezzel minden világos volna és berekesztette a beszélgetést.

A Kossuth rádió esetében a hírszerkesztő, a cseh közszolgálati csatorna hírháttérműsorában Kubala műsorvezető nem állt a helyzet magaslatán.

96 komment

Címkék: #ukrajna #zsidó #jobb szektor

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr505831649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 12:20:29

Arról is a zsidók tehetnek, hogy ma borult idő van.

Gazz 2014.02.25. 12:20:47

A söpredéknek egyszerű megoldások kellenek.

csiszlikek dáridója 2014.02.25. 12:21:00

A műfaj ismerős. Megboldogult (megbolondult?) Csurkapistabácsi is megírta, hogy Vona Gábor szefárd zsidó, a jobbik meg az új szdsz. Ettől függetlenül evidens, h minimum megfigyelőként algák és moszadok is részt vesznek az ukrán forradalomban.

Gera 2014.02.25. 12:21:05

A végén kiderül, hogy Ukrajnában mindenki zsidó.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.02.25. 12:21:43

Kufaristak itt is? Akkor nem kerdes ezek utan, hogy Ukrajnaban is a Birodalom mozgatja a szalakat.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2014/02/birodalmak-tere.html

Gazz 2014.02.25. 12:21:52

Nem tudom figyelitek-e, a Jobbik hogy kussol az ukrán eseményekről.
Ugye, miután Putyin továbbképzéseire járt a vezérkar, most egyértelmű, kinek szurkoltak. Pedig a Szvobodna ugyanolyan hasonszőrű nácikból áll, mint ők.

nagykerek 2014.02.25. 12:23:09

Ukraine Protests: Israeli Ex-Officer 'Leads Militant Group'
By Ludovica Iaccino , February 18, 2014 09:46 AM GMT

www.ibtimes.co.uk/ukraine-protests-israeli-ex-officer-leads-militant-group-1436865

gigabursch 2014.02.25. 12:23:20

Ahhoz nem kell nagy IQ, hogy az egész egy óriási felforgatás, ami kívülről pénzeltek.
Az meg, hogy kiknek van pénze és rendszeresen kik állnak az ilyen események mögött, már nem konteó, hanem tény.

Shopping 2014.02.25. 12:24:06

Lassan lassan egyre több részlet lát napvilágot, erről az ukrán balhéról, és kezdjük megérteni az összefüggéseket.

És még ezek akartak az Eu-ba jönni.
NO THX!

azbesztos 2014.02.25. 12:43:30

A MOSZAD gyujtogatta a gumikat?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.02.25. 12:43:36

Itthon is terjesztik több blogon, hogy az ukrán forradalmat a zsidók robbantották ki és pénzelik...

ggiza 2014.02.25. 12:48:09

Pledául A zUSÁnak érdeke lett volna, hogy Putyin Ukrajnával erősödjön? Nyilván nem... Annyi tudható, hogy at ámerikai élnök egy báb, aki úgy ugrál, ahogyan rángatják. A zUSÁsok döntöttek máá meg kényük kedvük szerint "rezsimeket"? Van még kérdés? Ugyi, ja zamerikai nágykövetAsszony még csak a világítós földgömb térképen keresi Budapestet (Bukarestet?), de máááá nácizmus van itten. Orbáncicának jó lesssz vigyázni! :)

I_Isti 2014.02.25. 12:48:24

Azért annyira nem vidám a téma: Ukrajnában még mindig kb 200 ezres zsidó diaszpóra van, az alijázási kedvük nem volt túl jelentős (tavaly csak ~2000-en költöztek Izraelbe) viszont olvastam már olyat is, hogy azt tanácsolják, hogy hagyják el Kijevet, és lehetőleg az országot is!

indapass90210 2014.02.25. 12:48:33

Mindenki vigyázzon, a gondolkodás ősi zsidó furfang!!!

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 12:58:33

@Online Távmunkás:
A külföldi események megítélésében az a nehézség, hogy először meg kell határozni kik is a jófiúk és kik a rosszfiúk. Ha ez már megvan, akkor politikai nézeteidtől függően mehet is a megfelelő támogatók hozzárendelése a rosszfiúk mögé, ha hazai szélsőjobbos vagy, akkor ez esetben ezek elsősorban A Zsidók, így nagybetűvel.

kigyurt álat 2014.02.25. 12:59:02

Minek játszátok itt a meglepettet? A zsidók voltak az első kizsákmányoló nagytőkések, de ők nyomták a világra a kommunizmust és a liberalizmust is. Állítólag Hitler egyik nagyszülője is zsidó volt. Ha ez igaz, akkor ez rájuk nézve még borzasztóbb, mint elsőre gondolnák.
Tehát mindig minden szélsőségben benne voltak és vannak. A vérmérsékletük olyan (tudományosabb kifejezéssel élve genetikailag olyanok), hogy képtelenek nyugodtan építkezni, viszont a feszültséget folyamatosan keltik.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.25. 12:59:07

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:
A keresztesháborúk is a zsidók miatt törtek ki, nem emlékszel? Szentföld, tudod. :-)

Azt ismered, hogy a 2. világháború és a holokauszt valójában arról szólt, hogy a nyugati (amerikai) zsidók hatalomra segítették Hitlert, hogy az kiirtsa a konkurens keleti (európai) zsidókat?

Vagy azt, hogy valójában az oroszok provokálták ki a 2. világháborúban azt, hogy a németek megtámadják őket? Egy Földes Pál nevű hiteles történésztől olvastam. :-)

DezInf 2014.02.25. 13:18:48

@kigyurt álat:

Most nézem a neved.
Te szerencsétlen, elmehettél volna egy nyelvtannácihoz, mielőtt regizted a nevedet:)))

( nácik egymásközt-mint jóbarátok )

DezInf 2014.02.25. 13:19:18

@kigyurt álat:

Naná!
Mindenki zsidó, kivéve azt aki a Jobbikra szavaz:))))

A szavazásnál hagyják otthon a kipát, ha kérhettyük:D

Mindenben a Jobbik a Jobbik, még a genetikában is!!!!!!!

( te kigyúrt állat, azt a genetikát melyik lexikonban találtad? )

1349973572759 2014.02.25. 13:19:26

@kigyurt álat: Mi a magyarság vagyunk a világ őre és világossága, csak nem ismerik el a korlátolt emberek a nagy jólétük miatt, pedig tőlünk tanulhatnának gazdasági fellendülést is.

Vahakomb 2014.02.25. 13:19:31

Hát, nem tudom! De egyben biztos vagyok: ezzel a "forradalommal" Ukrajna nem sokat nyert. A most felkerülő politikusok ugyanúgy vissza fognak élni hatalmukkal. Szerintem 2-3 év múlva jön majd a következő "forradalom", ami a mostaniakat fogja elzavarni a pi...ába. Stb...

Drago Brutic 2014.02.25. 13:19:37

Egy ismerősömnek az ismerősének az ismerőse mesélte, hogy a Kazinczy utca romkocsmáiból toborozták a zsidó hipsztereket Kijevbe. Csak a Mikából 200-an indultak el éjszaka.

Boka1 2014.02.25. 13:29:43

@Drago Brutic: Igaz. Nekem 4 ismerősöm volt ott, amikor Fridinek összevarrták a fenéklyukát. mind a négy orvos volt.

Anyámat ne lássam salak motorozni, ha nem igaz !!!!!

roka 2014.02.25. 13:29:47

A Gyurcsány az oka mindennek !!

Gérard Duchemin 2014.02.25. 13:29:51

@kigyurt álat:

"Tehát mindig minden szélsőségben benne voltak és vannak."

A helyzet rosszabb. Minden rosszban ők vannak. Ha fáj a fejed, az azért van, mert távolról besugaraznak, ha rossz az idő azt is ők okozzák. Még azért is ők felelősek, hogy 24 órából áll a nap, és ezért nem lehet naponta 20 órát aludni, így mindenki kialvatlan. Döbbenet mennyi kárt okoz ez a nép. Amúgy a 200 millió évvel ezelőtti nagy fajkihalást is ők idézték elő.

dr Smittpálelnökúr 2014.02.25. 13:30:22

@kigyurt álat: Adj hálát a liberalizmusnak, ha az nem lenne, akkor most vagy rendfenntartó lennél, vagy csőcselék. Mint az itt kommentelők mindegyike.
Ugyanis a liberalizmus tette lehetővé pl., hogy itt pofázhasson mindenki. Az segített abban, hogy az egyértelmű határvonal megszűnjön a társadalom tagjai között, hogy átjárható legyen a társadalmi osztályok közötti szakadék, stb.

Gérard Duchemin 2014.02.25. 13:40:00

@dr Smittpálelnökúr:

Igen, de az ilyen suttyók nem látják ezeket az összefüggéseket. Különben is, annyira szeretik a gyűlöletet, hogy inkább élnének szegénységben, nyomorogva, de gyűlölködve, mint jólétben. A gyűlölködés drog a szélsőjobbereknek.

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.02.25. 13:40:07

@Gazz:

"Nem tudom figyelitek-e, a Jobbik hogy kussol az ukrán eseményekről"

Nekem is feltünt. A köcsög.infó (is) kussol. Megkapták a parancsot a Vonától, hogy nem foglkalhatnak állást.

DezInf 2014.02.25. 13:40:13

@wmiki:

Megvan! Te vagy a kigyúrt állat szellemi mentora:)))

Ezt hívják evolúciónak?
Netán szelekciónak?

( az erekció más, az nem ide tartozik)

shwarcz bácsi 2014.02.25. 13:46:08

@Narancskommunista: Az összes keresztes háború a zsidók miatt tört ki?

A keresztes háborúk a római katolikus egyház és a pápa által szentesített, a keresztes lovagok részvételével folytatott nagyarányú hadjáratok voltak a 11–13. században. Fő céljuk a Szentföld megszerzése volt a muszlim araboktól és törököktől, bár némely hadjárat más afrikai és európai területek ellen irányult, például a negyedik, Konstantinápoly elleni keresztes háború. Keresztes seregeket később is szerveztek, például a Magyarországot megtámadó törökök ellen 1456-ban (lásd: nándorfehérvári diadal).

A keresztes hadjáratok két évszázadnyi küzdelem után látszólag eredménytelenül zárultak. Valójában azonban a hadjáratoknak voltak pozitív és negatív hatásai is. Negatív hatás volt kétségtelenül, hogy a keresztes háború a keresztények, muszlimok és zsidók közötti viszony megromlását okozta. Pozitív hatás volt azonban, hogy a hadjáratok alatt fejlődött a kereskedelem Kelet és Nyugat között, az arabok közvetítésével számos keleti fűszer, növény, találmány került át Európába.
A kisebb keresztes hadjáratoknak számbavétele igen nehéz. Számuk meghaladja a félszázat. A szakirodalom "kései keresztes hadjáratok" néven ismeri őket. Ide számítják a teuton lovagok által a Baltikum meghódítására folytatott hittérítő háborúkat. De a magyar királyok is több keresztes hadjáratot folytattak a Balkánon.

Slothrop 2014.02.25. 14:01:30

Klicskónak tényleg van egy zsidó nagymamája :)

MACISAJT 2014.02.25. 14:01:55

Tetszenek emlékezni még "Szeva bácsira"?
Nem?
Pedig Szemjon Mogiljevics maffiafőnök Budapestről irányította "üzleti ügyeit", Juszt eftárs sokat mesélhetne,a Népszabadságban is dukált neki PR riport, de még Lakat T. Károly szemébe is mélyen belenézett a Napkeltében, mondván hogy "maffia? mesebeszéd. én csak egy szegény kis ukrán zsidó vagyok."
Aztán kiszorították az első Orbán kormány alatt Magyarországról.

Hogy hogy jön ez most ide?

Olekszandr Turcsinovot bízta meg az ukrán parlament az államfői feladatokkal. Turcsinovot szombaton átmeneti kormányfőnek is megválasztották, miután pénteken ő lett a parlament elnöke is. Magyarán:
most egy ember kezében összpontosul a teljes végrehajtói hatalom, és még a törvényhozást is ő vezeti.

Turcsinov Julija Timosenko Batykivccsnia (Anyaföld) pártjának a tagja. Politikai karrierjét Leonyid Kucsma tanácsadójaként kezdte, még 1993-ban, amikor Kucsma miniszterelnök volt. Ő segítette elnöki hatalomhoz Kucsmát, akit aztán ő is buktatott meg 2004-ben, a narancsos forradalom idején, már Timosenko támogatójaként.

2005-ben ő vezette az ukrán titkosszolgálatot, 2007-10 között első miniszterelnök-helyettes volt Timosenko kormányában.Olekszandr Turcsinov
Timosenko jobbkeze 2005-ben lett az ukrán KGB-utód, az SZBU első civil főnöke. 2006-ban meggyanúsították, hogy Szemjon Mogiljevicsről szóló aktákat semmisített meg, de végül négy havi nyomozás után ejtették az ügyét.

Hát így.

kigyurt álat 2014.02.25. 14:13:22

De sok választ kaptam, valamibe biztos nagyon beletenyereltem.

@dr Smittpálelnökúr: Nem a józan liberalizmussal van gond, hanem az eltúlzott liberalizmussal. Amikor nem azt pofázik mindenki, amit akar, hanem azt hazudik mindenki, amit akar, mindenféle következmény nélkül. Vagy amikor a média szennyet tol a néző arcába azzal a felkiáltással, hogy az kell a népnek, mert annak van nézettsége. Hadd hülyüljön csak a sok birka.
A társadalmi átjárhatóság tekintetében is néha valahogy átesik a dolog a ló túlsó oldalára. Ennek köszönheti például Bill Gates a vagyonát, és még sokan mások, pedig a korlátlan meggazdagodásnak nincs semmi társadalmi értéke, ő sem tudja hasznosan elkölteni a pénzét, csak elosztogatja. És akkor nézzünk fel rá, hogy milyen jószívű. A túrót. Ezzel szemben társadalmi átjárhatóság szempontjából sokkal kedvezőbb lett volna, ha olcsóbban adja a termékeit és jobban megfizeti az alkalmazottait.
Jó példa volt erre Ford, aki egyrészt azért szimpatikus, mert hitelfelvétel nélkül építette fel a vállalatát, a nyereséget visszaforgatva, másrészt olyan bért adott a munkásainak, amivel azok is meg tudták vásárolni a saját maguk által gyártott autókat. Ma egy futószalagon gyártott Mercedest meg tud venni egy német melós? Nem.

Remélem kezded érzékelni a különbséget liberalizmus és a túlzásba vitt liberalizmus között. Na ez szokott egyeseknek a nehezére esni. Túltolnak mindent, egyszer a liberalizmust, máskor a kizsákmányolást, aztán az egyenlősdit (kommunizmus), stb. stb.

delano 2014.02.25. 14:24:53

@MACISAJT: Jól értem, h az írtad le kurva hosszan, hogy az új ukrán államfő talán megsemmisített Szeva bácsiról aktákat? Persze a vádakat ejtették tehát lehet, h nem. Ebből tényleg logikus mostmár, h mindenki zsidó. :)

tollas 2014.02.25. 14:46:41

Roppant vicces, hogy a baloldali söpredéknek a kijevi molotovkoktélozás rendkívül tetszik, míg a 2006-ban a hatalomban lévő Gyurcsány szemkilövetésének szurkoltak.

Az ukrán példa alapján akkor Gyurcsányt kellett volna elzavarni, talán most nem osztaná megint itt az észt.

A magyarországi baloldal nem elég hogy pofátlan, még arra sem veszi a fáradságot, hogy némiképpen következetes legyen.

Szúnyog 2014.02.25. 14:46:43

Izrael aktív szerepe az ukrán ügyben maximum a szerzőnek új, vagy neki se, csak terel, meg hülyének néz másokat.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.02.25. 14:46:45

@I_Isti: "Ukrajnában még mindig kb 200 ezres zsidó diaszpóra van"
Akkor nyilván mindkét(!) oldalon voltak zsidók.
A vitát ezennel lezárom, lehet arréb fáradni egy másik blogba. :)

Alick 2014.02.25. 14:46:48

@shwarcz bácsi: "Az összes keresztes háború a zsidók miatt tört ki?"

Végső soron a kereszténység is az egy zsidó kontra sok zsidó ügy miatt tört ki.
:)

DezInf 2014.02.25. 14:46:50

@MACISAJT:

Te Márkó!

Mint jólértesült brancson belüli, mesélj már picit arról az ukrán házaspárról, akit annyira ki akar adni a BM az ukránoknak, még a törvénytelen lépésektől sem megriadva. Addig megvan, hogy a bíróság megakadályozta a kiadatást.
Milyen kapcsolatban van ez, azzal az aranyozott dísztőrrel, amit a főzügyész palotájában találtak?
Ki lépett kinek a körmére?

randomuser1 2014.02.25. 14:46:53

Чемодан – вокзал – Майдан!

2002 2014.02.25. 14:51:24

@Gérard Duchemin: Sőt, észrevehettétek, hogy télen egyre korábban sötétedik esténként, és ez a helyzet csak romlani fog, nemsokára már délután négykor is sötét lesz. Kinek érdeke a korai sötétedés? A zsidó kezekben lévő energetikai cégeknek. Azt azért nem gondolhatjuk, hogy ha többmilliárdos bevételről van szó, akkor bármi is véletlenül történik.

Természetesnek vesszük a nappalok rövidülését, de miért? Mert így tanultuk. De ugye a zsidók szerkesztik a tankönyveket és manipulálják a tanárokat?

S aki szerint ez hülyeség, az gondoljon abba bele, hogy hány olyan embert kivégeztek, akikről később kiderült, hogy igazuk volt...

J.László 2014.02.25. 15:00:33

A világ már csak ilyen. Vannak, akiknek mindenről a zsidók, vannak, akiknek mindenről a nácik jutnak az eszükbe.

Józsi01 2014.02.25. 15:00:54

Látom próbálkoztok!!
Kiderült, hogy külföldről pénzelt és támogatott terror akció nyomán destabilizálták Ukrajnát.
Ez gáz!!!
Gyorsan, gyorsan húzzuk elő az antiszemét kártyát, nem jött be. No akkor csináljunk viccet belőle.
Ha ez sem jön be, akkor betiltotok minden kommentet és büntethetővé teszitek ezt is, mint a kosztotokat. holokosztotokat.

2014.02.25. 15:15:51

@MACISAJT: Bizony, bizony! A zsidók pénzelték az ukrán lázadókat. Nomeg a magyar lázadókat is 2006-ban. Ja, nem. ott a szemkilövetést pénzelték. Vagy mégse? Olyan bizonytalan vagyok. Merthogy fasiszta csőcselék tombolt Kijev utcáin, Budapesten meg hősök. Node. Az ukrán csőcselék zsidó volt, tehát a fasiszták zsidók. Viszont a magyar meg nem. Vagy mégse?

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2014.02.25. 15:15:58

@Svájc kiadta a szökésben lévő elítélt expolitikust: A jobbik most jófiút jáccik, és gyűjti a szavazókat. Tippre 20% körüli eredményük lesz.... Megszorítják az összefogást rendesen

2014.02.25. 15:16:07

@tollas: Annyira sötét vagy, hogy még saját véleményed sincs. Nincs összefüggés a gyurcsányi és az ukrán lövöldözés között. Vagy, a 2006-os zavargásokat is a zsidók pénzelték!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2014.02.25. 15:16:16

@maxval a nem gondolkodó birca:
Nem minden zsidó keresztény, de minden keresztény zsidó. Ez tény!

A keresztények olyan zsidók, akinek a megváltója már eljött. A többi csak formaság!!!!

2014.02.25. 15:16:24

@nagykerek: Kicsit olvasni is kéne, amit belinkelsz! A hírt egy iráni médiától vették át. A felvétel is onnan ered. Teheránban működő, ott bejegyzett, angol nyelvű hírcsatorna. Szóval tutttifrankóóóóó.

Zolika817 2014.02.25. 15:41:38

@Narancskommunista: A legjobb amit halottam, hogy a zsidók pénzelték Hitlert, hogy gyűjtse össze a zsidókat, és hajóval küldje őket izrealbe(ami, úgye akkor még nem is létezett), majd kezdett megtelni izrael, és szóltak Hitlernek, hogy ne küldjön többet, de a már begyűjtöttekkel nem tudott mit kezdeni ezért nyírta ki a maradékot.

hát ennyi, nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek

mindkét oldaltól kivagyok, a szélsőjobbtól is, meg a mindig mindenért kárpótlás jár "szélső-zsidóktól"-is

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.02.25. 15:41:47

@Magánvéleményem: öööö. Azért én megkérdezném erről a Mazsihisz véleményét is.

DezInf 2014.02.25. 15:41:57

Na jó , elmesélem a tutit.
Azért lett vége a lövöldözésnek, mert a kijevi reptéren leszállt két Herkules c-130ji gép a fedélzetükön egy izraeli különleges egységgel.
Magukkal hozták a vaskupola továbbfejlesztését, a pukkancsot.

Ez két páncélozott vezérlő autóból, két galamb méretű kukkoló pukkancsból áll.

A kukkoló pukkancs egy drón, speciális kamerákkal felszerelve. Olyan 150-200 méter magasságban lebeg fixen és pásztázza az alatta elterülő épületeket.

Felderíti a mesterlövészeket.
Ekkor inditják a puki-pukkancsokat. Ezek veréb méretű koaxiális légcsavarral ellátott harci drónok. A fedélzetén elhelyezett mikrokamera képét látják a páncélozott vezérlő autóban.
Odanavigálják a mesterlövészhez, szemmagasságba ereszkedik és retina szkennerrel azonosítja a célpontját. Amint ez megtörtént akkor felrobbantja magát. Csak egy kis pukkanás hallatszik, de a repeszek mellett mérgező rózsaolajat is permetez.
Van egy pici hibája még, az hogy vak mesterlövészek esetén a retinaszkennerrel problémák adódtak.

Na ennek a hírére pucoltak el a mesterlövészek a környékről. Még a vakok is, mert a pukkancsnak ezt a hibáját a fejlesztők eddig titokban tartották.

Sajnos linket nem tudok adni, anyámra meg nem hivatkoznék mert tud salak motorozni.

Viszont a haverom mesélte, hogy egy szuahéli hetilapban jelent meg, amit átvett az azerbajdzsáni sajtó, majd iránon keresztül celofánba csomagolva ceylonba ért, ahol leöntötték teával. Igaz már Sri Lanka a neve, de a tea ceyloni.
Onnét egyiptomon keresztül gázába került, ahol azóta is rettegnek minden kisebb madártól.
Ebből a al-al-mizéria készített riportot.
Nem esküdnék meg, hogy a sztori minden szava igazság, főleg hogy kopt keresztényre is fordították ...... a végén még az is lehet, hogy az egész cikk a sivatagi akác virágának vadméhekkel történő megtermékenyítéséről szól .......

wallenberg8805 (törölt) 2014.02.25. 15:42:03

@Magánvéleményem:

A zsidó az nem vallás hanem faj (vö angol race). Rákosi például ateista volt tehát nem vallásos (izraelita), de zsidó fajú (race) tehát ha Amerikában ki akart volna csekkolni a repülőtéren, akkor a nyomtatványon a faj (race) rovatban a zsidót (jewish) kellett volna megadnia, Radnóti meg római katolikus vallású volt és szintén zsidó fajú (race) mint Rákosi.

Bogyó 2 2014.02.25. 17:23:29

@wallenberg8805: Csak azt nem értem, hogyha a zsidó az egy faj, akkor miért keresztlevéllel igazolták magukat az emberek, amikor kérdés volt a hovatartozásuk?
Ha a zsidó az egy faj, akkor miért nem mutatható ki olyan genetikai egyezőség, amely alapján el lehetne dönteni, hogy ki az és ki nem?
Ráadásul ez a többi nemzetnél is eléggé problematikus, pl. genetikailag Magyarország lakossága is sokkal, de sokkal közelebb áll a szomszédjaihoz, mint bármelyik keleti néphez, amelyek között állítólag a rokonaink vannak, legyenek azok törökök, mongolok, japánok, kazahok, vagy hantik és manysik.
De nem is kell ehhez genetikusnak lenni, csak elég kimenni Varsó, Prága, Szófia vagy Belgrád utcáira, utána meg isztambulba, Pekingbe, Alma-Atába meg a többibe.

kvadrillio 2014.02.25. 17:23:43

A The Jerusalem Post című izraeli lap tavaly decemberben arról írt, hogy több zsidó vezető kérése ellenére fiatal metéltek az első sorokban (értsd: hangadóként) vettek részt az ukrajnai tüntetéseken. Alexandra Oleynikova, egy fiatal zsidó aktivista azt mondta a lapnak, hogy ugyan néhány zsidó félt kimenni az utcára, de a nemzetközi szervezeteknek dolgozók "igazán aktívak" nemcsak a tüntetők támogatásában, hanem a barikádépítésben is.
A Jewish Telegraphic Agency (JTA) is arról adott hírt, hogy "egy bizonyos számú fiatal zsidó" részt vesz a megmozdulásokban, ami egy sokrétű koalíciót eredményezett a "liberális" ifjak és az ellenzéki pártok között, ebbe ugyanis beletartozik például az ultranacionalista Szvoboda párt antiszemita vezetője is.
(Kuruc.info)

ILYEN EGY NAGY NEMZETKÖZI ÖSSZEFOGÁS......

Vombatus Ursinus 2014.02.25. 17:23:50

@wallenberg8805: Jó nagy a zavar a fejedben, de hát, mit lehet tenni...

Lacusch69(Sch.Lacika) 2014.02.25. 17:24:09

@Zolika817: Röhögni fogsz, de van alapja a sztorinak. Bizonyos A.Eichmann volt benne német részről, és X számú zsidó Palesztinába telepítése után egy-egy 3tonnás teherautót kért. Az angoloknak ez nem tetszett, és nem lett belőle semmi...
Na de a tót kém ezt jobban kellene, hogy tudja, mert a könyvet, ahol olvastam, egy másik bregyó írta...
V.P.Borovicka: Izraeli hírszerzők

Gérard Duchemin 2014.02.25. 17:24:17

@wallenberg8805:

"tehát ha Amerikában ki akart volna csekkolni a repülőtéren, akkor a nyomtatványon a faj (race) rovatban a zsidót (jewish) kellett volna megadnia"

Az a bizonyos nyomtatvány tényleg létező dolog. És tényleg iszonyú nagy faszság, butaság, áltudományos ökörség.

Gérard Duchemin 2014.02.25. 17:24:35

@wallenberg8805:

"A zsidó az nem vallás hanem faj (vö angol race)."

Az ember az egy darab faj, és még alfajai sincsenek, tehát iszonyúan homogén. Vagyis az állítólagos "fajok" (zsidó, cigány, ázsiai stb.) nem különülnek el egymástól, és nem is különíthetőek el. És mivel szabadon, bármilyen arányban keverednek, így értelmetlenség külön zsidó fajról (race) beszélni, mert ez kábé ugyanolyan ökörség, mint a házimacskák csoportosítása foltos, nagyon foltos, mégfoltosabb alkategóriákba. Szóval ez komoly nagy állatság.

2014.02.25. 17:24:51

@tollas: Roppant vicces, hogy a jobboldali söpredék a kijevi molotovkoktélozást elítéli, míg 2006-ban az ellenzékben levők kuka gyújtogatásának szurkoltak.

Ukrajna példája okán akkor a jobb oldali zavargókat kellett volna lenyomni, talán most nem osztanák itt az észt.

A magyarországi jobboldal nem elég hogy pofátlan, még arra sem veszi a fáradtságot, hogy némiképpen következetes legyen.

Te egyszerű gyerek te.:DDD

MACISAJT 2014.02.25. 17:25:00

@Könnyen elkaptuk, uram!:
(" Az ukrán csőcselék zsidó volt, tehát a fasiszták zsidók.")

Ráhibáztál.(No nem mintha nehéz lett volna, ahol bármilyen szar, forradalom, önkényuralom,polgárháború,tömeggyilkosság, maffia ügylet van-ott garantáltan megtalálod a zsidókat is.)

Itt van példáé
ul a szomszédos Oroszország legszélsőjobboldalibb, na jó , fasiszta pártjának vezére, Európa Tanács tag, Zsirinovszkij.

Gondoltad volna, hogy még ő is zsidó származású?

Vladimir Volfovich Zhirinovsky , born Vladimir Volfovich Eidelstein is a Russian politician and political activist. He is a colonel in the Russian Army, founder and the leader of the Liberal Democratic Party of Russia (LDPR), Vice-Chairman of the State Duma, and a member of the Parliamentary Assembly of the Council of Europe.
His father, Volf Isaakovich Eidelshtein , was a Polish Jew, and his mother, Alexandra Pavlovna (née Makarova), was of Russian background.Zhirinovsky himself is an Eastern Orthodox Christian.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.02.25. 17:25:04

Bastya elvtars is zsido volt, Virag elvtars is, Pelikan pedig fizetett ugynok - tolem kapta a fizeteset.

Vona Gabor egy kijevi dacsa buvarharangjabol iranyitotta a torteneseket ket fekete - vagas kozott. Akkor mar 79. Napja nem akartak megolni Bastya elvtars, cselekedni kellett.

Gyingizik 2014.02.25. 17:25:12

A cikk alapján végképp érthetetlen, hogyan támogathatja a Nyugat (ami mint az köztudott filoszemita, Izrael legnagyobb támogatója kollektíven) a Janukovics ellen felkelőket. Miközben azok a felkelők nacionalista pártok (pl. Udar) sőt van közöttük fasisztoid náci is (Svoboda). Egész biztos vagyok benne, hogy a dotoho által leírtakkal ellentétben a "felkelés"-ben nincsen benne semmiféle titkosszolgálati tevékenység (se CIA, se Moszad) hiszen pl. az arab tavaszban, ill. a 2004- es ukrajnai narancsosban sem volt! A nyugati világ vezető országában nincsen zsidó lobbi, se bejegyezett zsidó lobbiszervezet (pl. AIPAC), ami pl. egy ilyen esetben nyomást gyakorolna a titkosszolgálatokra oroszok gazdasági visszaszorítása érdekében. Izrael a legutóbbi, Grúz-oszét konfliktusban sem fejtett ki semmilyen tevékenységet a térségben. Sosem támogatott szélsőséges antiszemita csoportokat az oszd meg és uralkodj elven (adott esetben egymás ellen uszítva őket.) Így tehát teljesen korrekt, objektív, és hihető a cikk. Jól lerántotta a leplet a buta nacionalisták nevetséges fantáziálásairól.

a nemzet fogatlan provokátora 2014.02.25. 17:25:18

@Szúnyog: Éppen ez az ilyen típusú a provokációknak a lényege. Mondatni ezt a jó nagy hülyeséget egy fizetett provokátorral, aztán ha a későbbiekben valóban felmerülne Izrael valamilyen szerepe, vagy gazdasági érdeke az országban, akkor már csak röhögve mutogatni kell erre az idióta nyilatkozatra, amellyel le lehet járatni az esetleges valós veszélyekre figyelmeztetőket..

Csumpitáz Alfréd 2014.02.25. 17:25:32

Nem akarok semmilyen összeesküvés-elméletet gyártani, de nagyon nem tetszik, az ami felé haladunk. Valahogy úgy érzem, hogy eltelt egy kritikus idő, ahhoz, hogy a mai fiatal generációk - az én generációm (38 éves vagyok) és az utánam jövők - már nem érzik saját élményként egyik nagy világégést sem, ezért kiélezett történelmi helyzetekben könnyebben és kritika nélkül magukévá tesznek mindenféle szélsőséges (mindegy melyik oldali) ideológiát. Ehhez jönnek hozzá azok a tényezők, amik ilyenkor a helyzet eszkalálódásához szoktak vezetni: világválság, egy egykori nagyhatalom határain átívelő hatalmi törekvései (Putyin), a nyugat lassú és nehézkes reagálása (EU-USA), kisebb puccsok és lázadások, szélsőségek előretörése... Amiről a történelemkönyvekben olvastunk, az kezd a valóságban is lejátszódni? A történelem lassan ismétli önmagát?

a nemzet fogatlan provokátora 2014.02.25. 17:26:06

@Magánvéleményem: Konrétan hülyeség amit írtál. Szent Pál(aki maga is zsidó volt) éppen azért konfrontálódott a zsidó származású korai keresztényekkel, mert azok nem akarták kiterjeszteni a jézus hitet a nem zsidókra, hanem egy zsidóságon belüli irányzatként akarták tovább vinni azt, de végülis Pál elképzelése valósult meg.

gigabursch 2014.02.25. 18:35:06

@wallenberg8805: @Gérard Duchemin:
Az a helyzet, hogy mindkettőtöknek igaza van.
Szigorúan véve a faj fogalmát a zsidó-néger-mongoloid, stb. nem különbözik, mert szaporodni képes, stb...
Viszont azt senki nem vitathatja egy eszkimó és egy pigmeus gyermeke, ha megszületne ne lenne belőle jó gyermek az - teszem azt - a mediterránumba.
S ebben az értelemben a zsidó népcsoport nem pusztán vallási, de vérségi alapon is elkülönül, tehát mégiscsak tekinthető önálló faj-szerűségnek, akik eredendően egy klíma-táj-táplálékviszony, stb. rendszerhez alkalmazkodtak. Ahogy sokmindenki más is.
(Képzeljük csak el, hogy valaki elmagyarázza a sarkkörön az inuitoknak, hogy a mediterrán étrend milyen egészséges. Alighanem hamar beledöglene mindenki, de vsz. a fókazsír is megfeküdné a maszájok hasát.

DezInf 2014.02.25. 18:35:31

@MACISAJT:

Ejnye Márkó!

Még válaszra se méltacc.
Ennyire kis ponty lennél a nagy gépezetben, hogy ezt a kiadatásos sztorit sem tudod megkérdezni a vezetőjidtől?
Vagy nem mered, mert túl forró krumpli a dolog?
Csak nem megégne valakinek a kacsója?

Ne is válaszolj, mert ezért nem jár plusz ponty:)))

... meg amúgy is ez ukrán belügy, az érdekelt meg már menekül :)

mrZ (törölt) 2014.02.25. 18:35:40

Eddig kussban voltak, most meg ők csinálták az egészet. Igazi zsivány virtus. Nálunk partizánban meg forradalmárban játszották el ugyanezt.

Tapogatott Kukorica 2014.02.25. 20:17:12

Nem lepodne meg senki, ha kiderulne, hogy kik allnak ez a blog mogott is. A bal felso sarokban levo logon levo valaminek 6 aga van - pont mint a David-csillagnak. Ugyeugye.

A legaljan levo futballcipo pedig egyertelmuen szabadkomuves jelkep.

no_successful2 2014.02.25. 20:17:26

Hmm az mindenképpen érdekes, hogy a balhé Kijevben csak egy nagyon kis területre korlátozódott, a központban, azon kívül csend volt (szemtanúk szerint).
Messze nem volt olyan széleskörű és tömeges a felkelés mint pl. Pesten vagy úgy általában Magyarországon 56-ban.

ledo76 2014.02.25. 20:17:51

@gigabursch: Így van a zsidók nem vallási alapon különülnek el, mert egy nép (mint a magyar, olasz stb) és mint minden nemzetiségnek nekik is vannak jellemző vonásai, de mivel szétszóródtak még jobban keverékek mint a népek általában. Viszont fajta (ez a helyes kifejezés nem a faj) szerint nem különülnek el, mert ugyanúgy fehér emberek mint mi vagy más európai népek.
@Gérard Duchemin: Ez a fajozás a biológia óráról való távolmaradás (fizikailag vagy szellemileg) következménye...

martineden 2014.02.25. 20:17:58

@kigyurt álat: Ma egy futószalagon gyártott Mercedest meg tud venni egy német melós? Nem....Te ennyirre hulye vagy,vagy csak tetteted magad?Jartal te mar nemeteknel?Vagy csak a falusi budit nezed az ablakotokbol?

martineden 2014.02.25. 20:18:13

@MACISAJT:hogy "maffia? mesebeszéd. én csak egy szegény kis ukrán zsidó vagyok."
Aztán kiszorították az első Orbán kormány alatt Magyarországról....Hat erossebb kutya..Tudod.Az orban-pinter maffia nem tur konkurenciat

Ј.László 2014.02.25. 20:18:20

Nem értem. Nekem a rabbim mondta, hogy semmi közünk az ukrán ügyhöz. Nem éri meg, mert ilyen balhénál mindig a sok náci idióta kihasználja hogy antiszemitizmust szítson.

jogalany 2014.02.25. 22:31:57

Ezt írtad: "Állítólag Hitler egyik nagyszülője is zsidó volt. Ha ez igaz, akkor ez rájuk nézve még borzasztóbb, mint elsőre gondolnák."

@kigyurt álat:
Hitler eredeti neve Alois Slikkgruber, édesanyja sok verést kapott, ami zsidók közt ritka, de az alkohol.....
Hitler Nővére 2 éven át a Bécsi zsidó gyermekotthon vezetője volt, majd öccse pisztolyával belülről bezárt szobában tarkón lőtte magát.
Hitler barátnője, későbbi felesége, személyi titkárnője, testőr parancsnokának felesége (a Reistagban volt az esküvő és Hitler volt a tanúja), kijelölt utódja Heidricht (aki tökéletesen beszélt héberül), 13 tábornoka szintén jobboldali zsidó volt és még Göring is félig.
Ez is azt mutatja, nem a származás a fontos, hanem a tartás, az ember.

2014.02.25. 22:32:21

@kigyurt álat: Amit írtál az irónia, vagy komoly? Nem mintha érdekelne, csak házi doga írás közben idetévedtem...

delano 2014.02.25. 22:33:36

@MACISAJT: "Ráhibáztál.(No nem mintha nehéz lett volna, ahol bármilyen szar, forradalom, önkényuralom,polgárháború,tömeggyilkosság, maffia ügylet van-ott garantáltan megtalálod a zsidókat is.)"

Na meg a keresztényeket. Ja, és esetleg a muszlimokat.

Sapika 2014.02.25. 23:49:30

@Gérard Duchemin: "Az a bizonyos nyomtatvány tényleg létező dolog. És tényleg iszonyú nagy faszság"
Úgy adódott, hogy éltem valaha olyan másfél évet az USA-ban (több részletben). Egyszer orvosi ellátásra szorultam, ott kellett kitöltenem egy lapot, ezen az egy helyen kérdezték a "race"-t. Beírtam legjobb tudomásom szerint, hogy "homo sapiens sapiens". Mire elmagyarázták, hogy nem kell itt viccelődni, és kijavították fehérre (caucasian). Orvosi szempontból kellett szerepelnie ennek a kórháznak az adatbázisában, mivel az egyes egészségügyi problémák szerintük más valószínűséggel szerepelnek például a polinézeknél, mint nálunk.

Sapika 2014.02.25. 23:49:47

@Bogyó 2: @Gérard Duchemin:
Ti itt észérvekkel akartok hatni elmebetegekre, vagy olyanokra, akik viccből elmebetegeknek tettetik magukat. Sztem reménytelen. Példaképpen nézzétek meg az adat bázisukban a tudományos megalapozást (juszt sem írom ide a linket, írjátok be a gugliba ezt:
metapedia zsidó faj
és mindjért kijön a link.

A kedvencem ez a két tipikus zsidó fénykép-arc a szócikkből:

"Charles, velszi herceg"

"David Dwight Eisenhower- *1890 +1969, II. vh-s tábornok, háborús bűnös, az USA elnöke"

Még érdemes elidézni a tudományos kategóriák nevén is. Gyönyörű például ezek a terminus technikusok a zsidó arctípusok felsorolásakor:

"Kovács László típus (északi, táskás szemű)"

"Vágó István típus (görögös alfaj)"

"Trockij típus" -- ide tartozik szerintük Szájer József például :-)))

Na most mit lehet tenni azokkal, akik ezeket írják, olvassák és elhiszik?

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2014.02.25. 23:50:16

Csak tudnám hogy egy ilyen fantasztikus blogot mi a fasznak moderálni, de komolyan. Ez a cucc alapból behúz 300 kommentet meg ki tudja hány péjdzs impresönt.

2014.02.25. 23:50:31

@jogalany: Bizony, a tartásra Stauffenberg a legjobb példa, az utolsó szavai „Es lebe das heilige Deutschland“ voltak. Látsz a szavak között Izraellel kapcsolatos vonatkozást? Én sem, valószínűleg nem ügynök volt:)

gigabursch 2014.02.26. 07:45:02

@Bogyó 2:
H a történelmet egészen más szűrőn keresztül szeretnéd nézni, mint ahogy ma oktatják, ráadásul szeretnél eljutni szellemileg arra a szintre, hogy egy rakat méregfogat kihúzhassanak, akkor esetleg tudom ajánlani a maghreb.blog.hu oldalt.
Előrebocsátom:
Mielőtt elkezdesz azonnal tiltakozni lelkileg az ott olvasottak ellen, olvasd tovább (kezd a legrégibb bejegyzéssel, lentről, mert ott is van egy érési folyamat a szerző és a közönség részéről), majd utána meg emészd az egészet.
Persze más is olvashatja.

gigabursch 2014.02.26. 07:45:08

@ledo76:
Az a baj a fajta kifejezéssel, hogy az valamilyen nemesítési folyamat eredménye.
Tehát a vizsla, a kaukázusi, stb. az értelmezhető fajtaként.
Embereknél nemesítésről beszélni talán túlságosan kirekesztő valamilyen/akármilyen szemszögből nézve, de legalábbis félrevezető.

Az alfaj kifejezés megintcsak nem helyes.

A nép, népcsoport => populáció a leghelyesebb.

Persze az meg milyen hülyén hangzik, hogy:
"...itt-ott fokozódik a populáció gyűlölet."...
:-)))

Persz ez meg rávilágít arra, hogy a média ügyeletes szófosói még az általános iskolai élettan-természettan tantárggyal (gyk: biológia) sincsenek tisztában.
Viszont a szavak jelentését össze-vissza kiforgatják és keltik a hülyeséget.

Egy szó mint száz.
A zsidó (legalább) kettős jelentés tartalommal rendelkezik:
- népcsoport
- vallás.

Ránézésre mondjuk a fekete-zsidók úgy hasonlítanak Steiner Kristófra, mint én a Római Pápára vagy a Dalai Lámára, nem bezsélve Minden Oroszok Pátriárkájáról, de végülis csak kikutatták, hogy rokonok. Na.

Viszont ez már rámutat a ko-evolúciós hatásokra, amik néhány ezer év alatt végbe tudnak menni egy populáción.
Vö: Magyarábok. (egy nagyobb török-kori "transzport" Egyiptom-Szudán területére)
Utána lehet keresni a neten, még fényképek is előkerülnek. A szemük jellemzően kék, viszont a bőrük már erősen barnább, mint a mai átlag magyaroké, ugyanakkor messze fehérebb, mint a környező araboké, szudániaké.
Ez egy tipikus ko-evoluciós hatás, és még keveredés sem szükséges.

Miért ne lenne vörösebb a haja és kékülne ki a szeme azoknak a zsidóknak, akik - alsó hangon - idestova két évezrede teszem azt Skandinávia környékén élnek, ráadásul a szük génáramlás miatt egyes mutációs hatások felerősödnek?!?!

wallenberg8805 (törölt) 2014.02.26. 10:39:57

@Gérard Duchemin:

A látszólagos ellentmondásra az a megoldás, hogy a biológiai "faj" és a jogi "faj" fogalomnak nem azonos a jelentése. Tehát a biológiában az emberiség egy faj, a jogban viszont több. Az alaptörvényben, az egyenlő bánásmódról szóló törvényben, a Btk-ban, számos jogszabályban a "faj" kifejezés szerepel.

bgp 2014.02.26. 10:41:52

@DezInf: Smitpál idejéből származó reg. Akkor az volt a hejes.

Medgyesi Iván 2014.03.01. 20:04:04

Emlékezzünk az ukrán kápókra 1944-ből

Sapika 2014.03.01. 20:04:08

@gigabursch: "Miért ne lenne vörösebb a haja és kékülne ki a szeme azoknak a zsidóknak, akik - alsó hangon - idestova két évezrede teszem azt Skandinávia környékén élnek, ráadásul a szük génáramlás miatt egyes mutációs hatások felerősödnek?"
Azt nem tudom, hogy mi a helyzet Skandinávia környékén.
Viszont úgy kb. 1000-ig teljesen bevett dolog volt egy-egy csinosabb vagy kedvesebb nem-zsidó nő (pl. szolgálólány vagy rabnő) feleségül vétele, az Ótestamentum bőségesen hoz példákat. (Tudtommal csak a kohenitáknak volt ez tilos.) Amellett betérések is voltak, egyes helyeken tömegesen (kazárok), korábbi tömeges betéréseket feltételeznek (pl. a Földközi tenger városaiban élő punok betérését Karthágó bukása után), más tömeges betérések eredménye pedig ránézésre látszik (pl. az etióp zsidóké).
Ez a világ legtermészetesebb dolga, egész Európa népessége évezredes keveredések alapján alakult ki, tessék elolvasni bármilyen szakmunkát a tárgyból, és ebből a keveredésből nem lehetett kimaradni.
Itt legfeljebb az egyes fenotipusok előfordulási gyakorisága különbözik (tehát Európa legkülönbözőbb részéről származó külsődleges jegyek más gyakorisággal fordulnak elő azoknál a honfitársainknál, akiknek néhány őse mondjuk Spanyolország déli részéről érkezett, mint azoknál a honfitársainknál, akik ősei között a szlovákok (=tótok) vagy a németek (=svábok, szászok) voltak többségben.
süti beállítások módosítása