01 lány férfibicikli kukorica.jpg

Édes istenem, ez már tényleg a legalja: újra forrong a turbómagyarok vére, háborgó, álszent cikk a kurucinfón és a szlovmagyar kurucon, a bumm.sk oldalon is, feszül már a magyar ököl, pattannak a magyar erek, egy olvasó izibe fel is jelentette a csehszlovákiai tehetségkutató műsor szlovák rezidensét, eszemfaszom megáll. Ez a szintű kreténség utoljára a Szent Korona Rádióban jelent meg, amikor hazafias kommentárral, komolyan véve leadták a Magyar Nemzeti Hip-Hop opuszt a Belgától. Muha!

Tetszett sixxnek a csehszlovák Csillag születik szlovák műsorvezetőjének magyar tudása  – meg kéne hogyvoltozni? – bár nem ajánlotta napi használatra Magyarországon. A commentes kommentezők már nem voltak ennyire megértők, sokan nem is tudták hova tenni a dolgot. Mindenki olvasta már mi történt, aki esetleg mégsem, kattintson valamelyik linkre feljebb és háborodjon fel, min mulatnak – már megint! – a „mocskos pofájú cselédek”, „országrabló, kecskepásztor” szomszédaink, akiknek, ugye, nyelvünk sincs, és ami van az is „macskanyávogás vagy kutyaüvültés”, így jajveszékelnek a szellemi toprongyok.

Egészen irracionális bazmeg, ami nálatok történik, a kutyabüdörúristenit a fehérvári huszárokba!

Aki nem követné a ČeskoSlovensko má talent műsorfolyamot: a két műsorvezető minden részben más cseh és szlovák országrészről jelentkezik be. A néhány perces bejátszókban aztán a cseh és szlovák műsorvezető rendszeresen zrikálja egymást és nagyon logikusan megemlékeznek néhány vicces kiszólással arról a vidékről is, ahonnan éppen bejelentkeztek. Egyszer a pozsonyiakat, aztán a morvákat, a prágaiakat, a keleti szlovákokat, vagy a záhorákok szokásait, nyelvi kifejezéseit csipkedik. Júliusban aztán a történelmileg vegyes, szlovák-magyar vidéken, Érsekújvárra érkezett a tehetségkutató műsor stábja.

Felvidéki zsiványok, szevasztok!

Hallottuk a szokásos viccelődést Érsekújvár szlovák nevével (Nové zámky, szlovákul a lakat: zámok), majd jött az elhíresült Viszontlátásra! – Gyere baszni! – és máris születőben az újabb legenda, ezek már megint magyaroznak (!), jelzem: a vicces kiszólásnak annyi köze volt a gúnyolódáshoz, mint a magyarországi olvasónak Hviezdoslav szonettjeihez. A jelenet egyébként úgy folytatódott, hogy a cseh szpíker elindult az egyik irányba, a szlovák kollega pedig utánaszólt: - Nem arra van Magyarország! (azaz Szlovákia), de, hát ugye ez már nem fért volna be a sémába, itt a buta totocska gúnyolódik, na vajon kiken is?

1-falunap013.jpg

Egy kis háttérinfó, a szlovákiai viszonyokat kevésbé ismerőknek: a Pyco által idézett klasszikus kifejezés eredeti, teljes, vágatlan terjedelemben így hangzik: „gyere kislány baszni kukoricásba”. Ezt a kifejezést minden, a déli vegyes területeken élő ember ismeri, de ha megkérdezel egy északi szlovákot, magyarul két dolgot biztosan fog mondani: „bazmek” és… „gyere kislány baszni kukoricásba”. Amikor Pozsonyban éltem, több alkalommal is rákérdeztem ez utóbbi kifejezés eredetére, senki nem tudta. Kommentekben persze várom a lehetséges magyarázatokat, elképzelésem nekem is van, persze: egyszerűen jól hangzik. Ahoj Poplacsek, vágod? Vagy itt van a klasszikus szlovák mondat, „miň ten ker, ker mi ďere tvár”, mindenki ismeri, együtt nevetünk rajta, mert úgy hangzik, mintha magyarul mondanánk, egyébként azt jelenti: „kerítsd el a bokrot, a bokor szétmarja az arcom”, logikus, nem?

Ha már „Gyere baszni”, azt hallottátok, „kirántott lepkefasz”? Kellemes magyar nyelven, szép magyar szöveg, a körmöcbányai szlovák nemzeti párt helyi elnökének lányától (hú, de jó csaj volt) hallottam Pozsonyban, egy szót nem beszélt magyarul. Aztán itt van keleten: „Bazmeg City”. Katolikus tekintetű, kiskosztümös-kontyos nénik Márai városának ismerik, harcos antifasisztáknak Csatáry bácsi jut eszébe ugyanarról a helyről – így állunk, bazmeg, Kassán alapszó, szlovákok és magyarok is használják, ti átvettétek a földműveléshez, és a kereszténységhez szükséges szavakat, mi pedig tőletek tanultunk káromkodni, deal.

Rikácsol a sok lófaszjóska, annyi magyarellenesség van ezekben a kiszólásokban, mint a kurucon a tolerancia, de hallgassatok egy kis kollektív német-, japán-, és szlovák-gyűlöletet, borzasztó:

Ráadásul a sok álszent felháborodó tényleg elhúzhat a ferde faszba: szinte nincs olyan szlovák vagy cseh politikai, gazdasági, sport tartalmú téma, ahol a nagyon okos kommentelők ne kezdenének el benes-dekrétumozni – ki a picsát érdekel, 2012-ben? – vagy lopott országozni, idősebbvagyokozni. Ja, hogy az nem számít? Hoppá, miért is? Sértegettek, gúnyolódtok egy szomszédos nemzeten, amelyhez legalább olyan sok közötök van, mint saját magatokhoz? Ki ne ismerne olyan szlovákokról szóló, nem túl kedves szólás-mondásokból legalább egyet – pl: Állj fel lószar, légy tóttá! – amelyek az agyonrajongott Monarchia idejében alakultak ki és terjedtek el a magyarok körében?

Az egész ügy persze azért is nevetséges, komolytalan, mert a sztori és az inkriminált mondat minden vegyes szlovák-magyar társaságban előjött két korsó sör után. Soha, sehol ebből negatív felhang vagy nemzeti feszkó nem származott, inkább egymás kölcsönös megismerésére inspirált. A magyarok szétbombázták cseh és szlovák asztaltársaságot a nyolcvanas években született bárgyú példákkal. Terminátor csehszlovákul? Elektromodulátor dva! Majd bedobták a Szepesi-féle „Jönnek a csehszlovákok!” és a „csehül állunk” kifejezések etimológiai magyarázatát - vajon ezen mikor polcolják fel az agyuk a csehek? Vajon kollektív cseh gyűlölet van Magyarországon?

Aki ezen befeszül, az már tényleg a legalja. Igazából elég fárasztó ilyen alap dolgokat magyarázni a hülyemagyaroknak, mondhatnám a kurva anyátokat, végre. Aki normális, empatikus ember megérti, aki meg tele van komplexusokkal, az sajnos soha.

Ez az egész eset igazán felháborító. A cseh és szlovák nemzet nevében ezennel megkövetem a magyar nemzetet!

113 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr904851203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dögölj meg 2012.10.16. 11:20:07

@tamdhu: Náci lett volna?! Annyira csak,mint a Te öregapád !

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.10.16. 11:22:24

@Terézágyú: Gondolom a sok évszázad együttélés után sok szó ment át a szlovákba és vice versa. ;)

Csömörön (igazi tót falu. Pár éve még sokszoknyás nénik jártak a templomba) hallottam: taposinszki pedalu. :)

radikalisviccek 2012.10.16. 11:35:20

"Ereszd be a tótot, kiver a házadból"

Persze, tényleg semmi igazságtartalmuk nincs ezeknek a buta-butácska mondásoknak...

Azt mondták már neked, hogy egy átlag kuruc kommentelő türelmes kezesbárány, és a választékosság ennen maga hozzád képest, kedves Pán Kokot?

A Benes-dekrétumok bagatellizálásáért - különösen a Csatáry körül csapott hisztirohamod után - meg külön a kurva anyádat. Annyi agyad lehetne, hogy legalább ne ugyanazon a blogon szarj a saját, korrektnek hirdetett elveidre.

dr. saint555 2012.10.16. 11:35:51

Kinek a farka vége ez a bloghuszár? Megint egy Magyar katona által felpofozott senkiházi fattya? Ki a f@szt érdekeltek tót majmok? A legtöbb magyarnak évente max. 5x juttok az eszébe. Megint valami kisebbségi érzéstől megvadult primitív "megélhetési Magyar" ugat itt? Ideje lenne végre tudomásul vennetek, hogy a legtöbb Magyar olyan magasról sz@rik rátok, hogy arra mértékegység sincsen. De ha már a mondásoknál tartunk. Van itt nálunk dél-békésben (sok betelepült tót él erre) egy mondás arra, ha valaki annyira hülye, hogy már vitatkozni sem érdemes vele:
- Hagyd rá. Nem látod, hogy tót?
Ennyi

kifordított nagyanyó 2012.10.16. 11:39:14

Persze ebben is a magyarokat kellett leszólni és kellett bele egy kis Csatáryzás is.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.10.16. 11:43:31

A Benes dekrétumok kapcsán te mocskos hazudozó tetű:
hu.wikipedia.org/wiki/Bene%C5%A1-dekr%C3%A9tumok

Betiltották a magyar nyelv használatát a közéletben, kizárták a magyar hallgatókat az egyetemekről, feloszlatták a magyar kulturális egyesületeket, befagyasztották a magyarok bankbetétjeit. Lehetővé tették és szabályozták a németek és magyarok földjeinek elkobzását, melyekre cseheket és szlovákokat telepítettek.

A bónusz pedig:
2007. szeptember 20-án a szélsőségesen nacionalista Szlovák Nemzeti Párt kezdeményezésére a szlovák parlament összes pártja (kivéve a Magyar Koalíció Pártja) megszavazta a Beneš-dekrétumok sérthetetlenségéről szóló 1487/2007 számú határozatát

Szóval ti náci disznók vagytok. Nemzetiségi alapon diszkrimináltok minket a mai napig.
Gennyes tetű szlovák nácik vagytok.

Rwindx 2012.10.16. 11:43:39

@már foglalt:
Azért mert vannak akiket nem mert saját érdekein túl mindenbe beleszarnak, az nem azt jelenti senkit sem. Nehéz elképzelni mi?

piratesinthesnow 2012.10.16. 11:54:33

Hogy kit érdekel 2012-ben a Benes dekrétum, mondjuk a barátnőmet közvetlenül. Édesanya kitelepítették, földjeiket elvették semmilyen kárpótlást nem kaptak érte. Édesanya testvérét agyonverték Pozsonyba, mert magyar volt.
Ilyen ostobaságot csak egy olyan szélsőségesen elfogult és gyűlölettől fűtött ember tud kijelenteni, mint csehszlovák okoskodó. Ki a picsát érdekel, 2012-ben? hogy mit mondtak a Monarchiában vagy a 80-as években a tótokról????

És milyen remek érvek vannak még, azért csúnya dolog a felháborodás, mert mi is ezt csináltuk a 80-as években??? Ez aztán az érv, mint a 6 éves gyerekeknél, az "azé mert visszaütött"...,

Pan Modry 2012.10.16. 11:57:38

Ez teljesen OK szerintem, legalabbis Csehorszagban nyugodtan viccet lehet ebbol csinalni...

1. Peldaul van olyan radiomusor ahol nagyon durvan, nyiltan figurazzak ki az Ostrava-i reszrol szarmazokat (kabe olyan szinten mintha Sebestyen Balazs arra epitene musort hogy Szabolcsban mindenki buta tirpak)
2. Aki Brno-i es buszke ra, arra azt mondjak hogy valojaban szegyelli, es minden Brno-i pragai szeretne lenne, de ahhoz szuletni kell. Sot a Starobrno sor is csak azert szuletett, mert feltekenyek voltak hogy a pragaiaknak ott a Staropramen.
3. Ha valaki Pragaban ugy all a mozgolepcson (tehat ketten egymas mellett), hogy nem lehet mellettuk elmenni, akkor az buran. Vagy biztos Brno-bol jott :)))

En lattam a musort, nem ereztem sertonek.

Egyebkent ebben az adasban volt hogy egy szlovak eloadta a fekete Vonat egyik szamat es tovabbjutott.

budai zöld 2012.10.16. 12:02:15

Az kimaradt, hogy milyen jó lenne, ha Magyarország helyén tenger lenne.

www.pestiside.hu/20090625/lifes-a-beach-for-hungaryflooding-slovak-smartalecs/

The only way to fix it is to flush it all away
Any fucking time, any fucking day
Learn to swim, see you down in Bratislava bay

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.10.16. 12:04:57

@TrueY: @Pan Modry: srácok, köszi a példákat, erről van szó! :)

Mikrobi 2012.10.16. 12:13:37

Borzalmas mocskos szád van, szégyellhetnéd magadat! És a Benes-dekrétumok éppannyira számítanak 50 év után a magyaroknak, németeknek, mint a holokauszt a zsidóknak. Kit érdekel? Nagyon is sokakat!

Demis Castro 2012.10.16. 12:13:54

Beszéljünk szlovákul!

Te figyelj jóbarát, már rég meg akartam kérdezni, hogy a blogod címe az egy szóvicc?

Mert úgy tudom - javíts ki ha tévedek -, hogy a csehek szurkolnak úgy, hogy "ČEŠI, DO TOHO". Most akkor ez a "dotoho" ez cseh vagy szlovák szó???

Vagy mindkettő?

Esetleg csak "vicceltél" és a blogod címének egyik fele szlovákul van a másik fele meg csehül? Mert ha igen, akkor áruld már el nekem, hogy hogy van szlovákul, hogy "Hajrá szlovákok"???

És írhatnál már egy posztot arról is, hogy mi a különbség a cseh és a szlovák nyelv között, mer mi itten Uhorszkóban nem vagyunk eléggé kiművelve ebben a témában...

Demis Castro 2012.10.16. 12:13:59

Előzetes moderáció???

Gratulálok fiam...

mg007 2012.10.16. 12:20:18

Féreg blogger gyatra posztja. Mégis ki a fasz vagy te. Az ilyen cikkek mellé vállald az arcod te senkiházi.
Ha mered :)

ErrOr 2012.10.16. 12:29:42

Inkább azon gondolkodj el, hogy mennyire hamisítjátok ti odaát a történelmet. 25 éves tót csaj 2 évvel ezelőtt megkérdezte tőlem, hogy nem is érti, mit keresnek egyáltalán magyarok szlovákiában. Aztán mikor elmagyaráztam neki, akkor bámult rám, lehazugozott. Lopott ország, lopott nyelv, lopott történelem, lopott címer stb... Nem mellesleg én érintve vagyok közvetve, vagy közvetlenül a Benes dekrétumok miatt.

ErrOr 2012.10.16. 12:32:20

@Demis Castro: semmi, nálunk tájszólásnak hívják, náluk már külön nyelv. valamivel igazolniuk kell, hogy önálló "nemzet"

Régi Péter 2012.10.16. 12:43:23

Így már érthető a történet, hogy ilyen szépen elmagyaráztad. Sőt, lépjünk még tovább, valójában a műsorvezetőt dicséret illeti a jó poénért, nem?

Chicano 2012.10.16. 12:49:04

Ez itt most miez? Megint egy fröcsögés egy olyan dologról amiről a hazai olvasók 99%-a se nem hallott se nem érdekli. De a posztíró szerint ezen uszulnak a hazai nácik. Szerencsére nem tudom hogy min uszulnak (igaz nem is érdekel), de ha tényleg ezen akkor örülök neki. Ez legyen a legnagyobb baj a nácikokkal. Akik a posztíró szerint nyilván a hazai többség. Egyszer azért csak el kellene ide látogatnia, meglepődne mennyire nem téma itt az ami szerinte az.

Cerkamatyi 2012.10.16. 12:52:01

Ez a blogger egy végső fasz. Minden alkalommal meggyőz róla. Ez a poszt gyakorlatilag ugyanazt tartalmazza tót nézőpontból, ami ellen kikel a magyarok felé. Olyan szintű önellentmondás, mintha azt mondanád, hogy raaszista zsidók vagyunk. Gratulálok megint. És igen, légyszi ezt is moderáld ki, mint az összes eddigi kommentemet.

okostojgli (törölt) 2012.10.16. 13:01:44

Hmm, kretén turbókák, finom kis gyulait reggeliztem.

Ezek a tótok tudnak valamit, az anyjuk indenit!

gonosz1hal 2012.10.16. 13:10:55

Mi egy éjszakát röhögtünk át Párizsban egy irtó durva becsületsüllyesztőben néhány éve egy szlovák és egy cseh nyelvésszel ezeken... jaja, én Áhoj poplacsekeztem, ők megmagyarázták, milyen az, ha valami magyarul van, én panaszkodtam, hogy csehül állunk sörrel, ők jöttek az inkriminált gyerebásni-val, stb.
Nemtom, mi a baj itten, kéremszépen.

M, az állat 2012.10.16. 13:11:27

Borzasztó, komolyan mondom. Elhangzik egy mondat. A XXI. századi "teknika" áldásait felhasználva pedig eljut sok emberhez. Valaki kifordítja, megseggeli, kiragad egy részletet. Fél százalék turbómagyar rábukik, mint lúd a gyöngytakonyra. Vagy mi. Szerinted meg ez felháborító, lenézed ezeket az embereket. Holott ez teljesen normális. Tudod, mi úgy hívjuk, hogy Internet. Ideggyengéknek, mint te, nem való. Alássszolgája'

Bogyó 2 2012.10.16. 13:15:48

Meglepődtem az indexes címoldal beharangozóján, de gondoltam, hogy ilyen nincs. Hogy egyszer is mi, magyarok jól jöjjünk ki egy dologból. Nem kellett csalódnom. Megszokhattuk, hogy ezen az oldalon a magyarok rohadt, büdös, gyűlölködő bunkók, északi szomszédaink pedig felsőbbrendű lények, minden cikk ezt sugallja.
Sértegettek, gúnyolódtok-írja, mintha minden magyar egységesen ezt tenné, a magyarokat a Dunába feliratok meg nem téma, Benes-dekrétumok, ugye, kit érdekel. Nyilván azt, akinek a mai napig fáj, nyilván azt, aki mély igazságtalanságnak érzi és kettős mércének, amikor a magyarok fejére évtizedekeln keresztül olvasták a "bűnös nemzet, utolsó csatlós", stb. jelzőket, mintha Jóska bácsi a tanyán is náci lett volna és Hitler-rajongó.
Unalmas már, hogy az meber kiszámíthatja előre, hogy na, megint egy cikk, megint lesz kurucinfózás, rasszista magyarokozás, mert itt mindig bántják a békés és toleráns szlovák embereket.
Csak azt tudnám, hogy akkor miért építhet egy párt náluk kifejezetten programot a magyarellenességre, nálunk meg rohadtul nem foglalkozik senki a szlovákokkal?

Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.10.16. 13:15:59

Ha meg akarjuk érteni a szlovákok eltorzult, tudathasadásos lelkivilágát, akkor elég egy pillantást vettünk Pozsonyra. Szlovákiának ma egy olyan fővárosa van, melyhez 1920-ig konkrétan semmi közük nem volt azon kívül, hogy bejártak a város piacára és munkásként dolgoztak a építkezéseken (ahogyan ezt Budapesten is tették). Pozsony tudniillik soha nem volt szlovák város. Az 1910-es népszámlálás adatai szerint Pozsonyban 78 ezren laktak, ennek 41 százaléka magyarnak, 42 százaléka pedig németnek vallotta magát. Ezeknek az etnikai-demográfiai adatoknak a birtokában bátran kijelenthetjük, hogy Pozsony egészen Trianonig egy nagyon hangulatos kis német-magyar város volt, amit a szlovákok elloptak, kitelepítették az őshonos lakosságot, kicserélték az utcanévtáblákat, leverték a címereket, bezúzták a magyar vonatkozású szobrokat, majd végül pofátlanul beköltöztek.

tamdhu 2012.10.16. 13:16:09

@dögölj meg: nem szidjuk a másik családját. Ezt még egy szarházi szélsőjobbos is tudhatná.

Poptaritop 2012.10.16. 13:33:48

Megboldogult nagyapám mondta, ha magasra másztunk gyermek korunkban: "vigyázzá fiam, mert ha onnan fejre esel totocska lesz belőled" ;) Tapasztalt volt az öreg na.

telepi vagány (törölt) 2012.10.16. 13:34:01

@ErrOr: hasonló szomorú tapasztalatom van sajnos archeológia szakos lányokkal, szlovákok, elmentünk egy temetőbe szétnézni Dél-Szlovákiába elég északon (magyar szemmel), Nyitra környékén, a vezetőnk, egy helyi magyar archeológus srác, aki folyékonyan beszél szlovákul, csehül, magyarul meg még vagy 6 nyelven mutogatta a sok száz éves fejfákat, meg a nem is olyan régieket és nagy részükön magyar nevek voltak, magyar sírfeliratok, versek

a szlovák lányok feje vörösödött, gondolom azt hitték, hogy közben át lettek csempészve a már nem létező határon, át vannak verve...
azt se tudták, hogy élnek magyarok a környéken, holott történelem-archeológia stb szakosok voltak

nem tudom, nálunk Magyarországon azért a Nyírségben, Békésben simán tudjuk, hogy ki a tót vagy román származású, nem rasszista, fasiszta, hungarista, elnyomó, megkülönböztető indokból, hanem mert érdeklődünk iránta

nekem is volt román nemzetiségi származású (nem áttelepült magyar!) barátnőm, semmi bajom nem volt a származásával, meg hogy a családja pár száz éve ide települt a török hódoltság után

telepi vagány (törölt) 2012.10.16. 13:34:09

@tamdhu: a bácsizás életkort sejtet
minden öregnek jár a tisztelet a kora miatt, a múltbéli tettei miatt meg a jogszerű ítélet
de a korát akkor sem szabad eltagadni és leköpni senkinek

százas 2012.10.16. 13:34:31

Elgondolkodtató a poszt, egyrészt nem túl empatikus (Benes dekrétum), másrészt sok igazságot tartalmaz.
Miért kellene pattogni egy ilyen szövegen?
Semmilyen alapunk nincs arra, hogy felháborodjunk az ilyen és effajta sztorikon, ugyanis pont a mi népünk az, aki előszeretettel cigányozik, zsidózik, románozik, szlovákozik, mindennap. A világ legtermészetesebb dolgai közé tartozik az, hogy mi mindenkit utálunk, mert minket mindenki utál. A zsidók megveszik kilóra Magyarországot, a szlovákok ellopták az országunkat, ahogy a románok is, az osztrákok a Fertő tavunkat ecetera-ecetera....
És?
Mit tudsz ellene tenni?
Ez az elmúlt században volt.
Mi sem bántunk épp a kisebbségeinkkel kesztyűs kézzel. Ez nincs meg? Az sincs, hogy a szerbek mit kaptak tőlünk, vagy hogy a szlovákokat (bocs tótokat)állandóan vegzáltuk?
A gyerekedbe is beleneveled, hogy utáljon mindenkit? Ettől miért lesz neked jobb, és neki? Mennyivel jutsz előrébb, ha mindennap sík idegre teszed magad a 100, vagy 70 évvel ezelőtt történtek miatt? Csak ez az egy nép járt rosszul a történelemben?
Csak mi szívunk? Nem. Ilyen az élet!
Lépjünk tovább, azt ne hagyjuk, hogy kócos öregasszonyozzanak, és kérjük ki magunknak ha a köztársasági elnök nem léphet be az ország területére, de lassan el kellene kezdeni barátkoznunk, ugyanis nagyon-nagyon pici gazdaság vagyunk ahhoz, hogy szabadság harcoljunk... Ja és itthon sem lenne rossz legalább egy-két fontos sarokpontban megállapodnia az ellenzéknek és a kormánynak.
Ez elmúlt évben Prágában, Varsóban, Londonban jártam. A sörözéseknél mindenütt megkérdezték, hogy miért csináljuk ezt (kormányzati és egyén szintjén)? Miért gyűlölködünk, emberkedünk, erősködünk ennyit? A britek reakciója festette le a legjobban azt hol vagyunk az Eu-ban.
Egy székrekedéses vörösfejű öregembernek nézünk ki, akinek elfogyott a wc papírja, de annak, aki a wc papírt nyújtja állandóan rácsapunk a kezére a botunkkal...
Szeretném azt érezni, hogy mi nem az a nép vagyunk, akiket utálni kell Európában, mert mi mindig mindenkivel csak b@sz@kszunk....

okostojgli (törölt) 2012.10.16. 13:34:40

Ha ennek a Ficónak egy csöppnyi esze lenne akkor nemhogy tiltaná de egyenesen támogatná a kettős állampolgárságot. Magyar lenne ismét minden tót, mert ugye, kreténkék, minden tót magyar volt valaha...

Sir Galád (már foglalt) 2012.10.16. 13:34:47

@Rwindx: a személyeskedésen túl a "senkit sem érdekel" egy kifejezés arra, hogy kevés embert érdekel, nem mellesleg szerintem nem is fontos.

telepi vagány (törölt) 2012.10.16. 13:35:00

@Bogyó 2: hát igen, a magyar radikálisoknak a huszadik hátsó gondolata sem a románok, ukránok, szlovákok körül forog...
valahogy még a magyar szélsőjobb sem azzal van elfoglalva, hogy az itt élő románokat, szlovákokat, ruszinokat cseszegesse
a szlovákok, ukránok meg állandóan, állami szinten csesztetik az ott élő magyarokat

a kurucinfó meg nem egy kormánypárt, mint Szlovákiában a szélsőségesek voltak (és jelenleg is...)
a kettő valahogy nincs egy súlycsoportban

angyalföldi partizán 2012.10.16. 13:35:08

@okostojgli: mit mondott neked meg a haverodnak a pincér? uraim,kapják be a gyulaim?

Bambulka 2012.10.16. 13:35:18

Mellesleg elég király a ČeskoSlovensko má talent. A fellépőket is szokták szivatni egy kicsit - aztán néha leesik az álluk:

www.youtube.com/watch?v=UH6x91aenHU

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2012.10.16. 13:38:42

Kedves blogíró. Néha, ha az index erre hivatkozik, beleolvasok a blogodba. De igazán nem tudom mire vélni az egész produkciódat. Kicsit olyan ALice csodaországban fíling. Az ember nézi, hogy ez most mi.
Azt hiszem azt kell megértenie minden tótnak, hogy ő nem attól lesz annál nagyobb tót, minél jobban gyűlöli a magyarokat. Hanem attól, hogy büszke a saját kultúrájára. (S ha nincs neki, akkor ezért ne mást okoljon.)
Szóval mit kívánhatnék neked kedves blogíró:
Igyál sok kofolát!

2012.10.16. 13:38:50

@dr. saint555: Nos, megszólítva érzem magam, tekintve ogy apai végről magam is békési tótoktól származom. Semmi okod nincs rá, hogy lenézd ezeket az embereket, hogy butának tartsd őket.
Hideg vizet nem ihatsz a seggemből se, érted, te kis primitív köcsög?
Mitől vagy te magyarabb, mint én? Anyádat lehet hogy egy ruszki kiskatona vágta be a szalmába, és ebből lettél.

hogymivan 2012.10.16. 13:39:08

Először azt néztem, mit reklámoz egy ilyen do tohot az index, de hogy megláttam az önmeghatározást, hogyaszongya "budai gyerek", megvilágosodtam. Mindent értek. :)

Do toho budai gyerek, drukkolj csak továbbra is a szlovák válogatottnak.

Úgy vagy te magyar, ahogy én római pápa.

dr kivancsivagyok 2012.10.16. 13:45:46

nem kell rugozni ez csak csinalja itt a feszkot mert a lanyok nem buknak ra...

miller draft 2012.10.16. 13:50:39

Komolyan érdekelne, hogy te azért kerülsz gyakran az Index címlapra, mert 1: tesztelik az olvasók ingerküszöbét. 2: rendszeresen leszopod az egyik szerkesztőt. Több lehetőség nincs, mert írni nem tudsz, érdekes nem vagy!

Messzi Vetek 2012.10.16. 13:51:26

@Cerkamatyi: +1
vö.
"Édes istenem, ez már tényleg a legalja: újra forrong a turbószlovákok vére, háborgó, álszent cikk a dotohón, feszül már a tót ököl, pattannak a tót erek, eszemfaszom megáll."
kedves csehszlovák kém, ön most tényleg azon háborodik fel, hogy valakik felháborodnak valamin? ugye, nem? inkább csak provokálni és hergelni áll módjában? nem elég terheltek a kapcsolatok így is; de bizonyára önnek érdekében áll a gyűlölet szítása.
hát mindkét nemzet hálás lehet ezért.

tamdhu 2012.10.16. 13:51:37

@telepi vagány: A tiszteségben megélt kor tiszteletet parancsol. A gazember fiatalon is és öregen is gazember. Ha tót, ha sváb, ha magyar, ha hotentotta! Itt a legtöbben köpködnek. Te meg engem vádolsz, aki nem köpköd. Nem vall éleslátásra. Ha látnál, azt is látnád, hogy ez a szomszédgyűlölet csak rosszra vezet. Ti vádoltok mindenkit gyűlölettel, mikor a magyar mindenkit gyűlöl. Még a saját fajtáját is! Kinek jó ez?

pástétom 2012.10.16. 14:07:14

Mi ezzel a probléma?

Köztudomású, hogy:

1. Magyarország a pornófilmezés mekkája.

2. Tele vannak az európai lokálok magyar lányokkal. Dícsérik is őket rendesen bevállalósságuk miatt.

3. A magyar nők meglehetősen könnyűvérűek, könnyen adják oda magukat.

Chicano 2012.10.16. 14:07:25

@tamdhu: "Ti vádoltok mindenkit gyűlölettel, mikor a magyar mindenkit gyűlöl."

Mint magyar köszönöm hogy nem köpködsz. Ha már én mindenkit gyűlölök. Ez aztán a színvonal, gratulálok.

középcsatár 2012.10.16. 14:07:34

Milyen nemzet az, amelyiknek sosem volt nyelve, országa, királya, hadserege, de még egy nyomorult (akár levert) szabadságharca sem? A tótnál hitványabb népséget elképzelni sem lehet.

Con_Sole 2012.10.16. 14:08:07

Szerintem ezzel az egésszel csak egy baj volt, hogy lement adásban. A kocsmában egy sör mellett Brnoban vagy Smoleniceben és is szivesen társalogtam ilyesmiről a szlovák, cseh német kollegákkal, de adásba betenni és lenyomni szerintem sem ildomos. Ezen az sem változtat, hogy ez a műsor olyan, hogy a csehek meg a szlovákok egymást fikázzák. Tegyék egy ország voltak hivatalosan is csehszlovákiának hívták őket a közelmúltig. Minket meg hagyjanak ki a fikázásból ADÁSBAN!

Rwindx 2012.10.16. 14:10:39

@már foglalt:
Honnan veszed hogy keveseket érdekel? Csináltál felmérést megfelelő méretű mintában és társadalmi eloszlásban? Esetleg beszéltél érintettekkel? Nah..

SZERINTED senkit nem érdekel, ez lenne a helyes kifejezés. Az meg SZERINTEM "kit érdekel?"...

okostojgli (törölt) 2012.10.16. 14:10:49

@angyalföldi partizán:

Haveromnak? Pincér?
Összekeversz valakivel.

De ha már így rákéredzkedtél a szopóágra, a barátnőm a csabait szereti.
Csaba vagyok.

Chicano 2012.10.16. 14:17:28

@pástétom: Amit itt leírtál az szóról szóra igaz a cseh csajokra is. És ott még nem is a romák dominálják a piacot.

Szumi 2012.10.16. 14:17:33

Co Ty jebe!!!!!!!!!!!!

okostojgli (törölt) 2012.10.16. 14:18:07

@Űrfejvadászharcoskiborg: "de még egy nyomorult (akár levert) szabadságharca sem?"

2 örmény, 4 német, egy-egy osztrák, horvát, szerb, és csak 3 kibaszott magyar, mi az?

tamdhu 2012.10.16. 14:24:34

@Chicano: A valóság leirása nem köpködés. De ha sért az igazság, akkor elnézést kérek, hogy megsértettem a lelkedet! Az igazsággal jobb minél hamarabb szembe nézni.
Esetleg ha megcáfolnál. Az jó lenne. Olvasd el a hozzászólásokat, és gondolkodj el!

hogymivan 2012.10.16. 14:47:25

@pástétom:

Magyar lányok?
Avagy:
Magyar állampolgárságú lányok?

Mert piszkosul nem mindegy.

tamdhu 2012.10.16. 14:47:26

@Chicano: Még valami. A magyar tudja utálni a románt, a szlovákot, az oroszt, csehet, osztrákot, "digót", Az Amerikai Egyesült Államokat, az Eu-t, az IMF-t, a négereket, a kinaiakat és az arabokat. Ja persze a zsidókat, de ezt lassan beírják az alaptörvénybe is. A szegényeket, a gazdagokat, a nyugdijasokat. Akik nem szülnek gyereket, meg akik szülnek. Még az orvosokat és a buszvezetőket. A lista nem teljes. Csak a nácikat nem szabad bántani, mert azok olyan aranyos bácsik. Jóember ne sértődj, próbálj változtatni, mert ez zsákutca. De ha örömet okoz, szidjál engem. Mondtam nem teljes a sor!

ErrOr 2012.10.16. 14:47:37

@okostojgli: meg 24000 magyar honvéd

no successful 2012.10.16. 15:02:21

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"2007. szeptember 20-án a szélsőségesen nacionalista Szlovák Nemzeti Párt kezdeményezésére a szlovák parlament összes pártja (kivéve a Magyar Koalíció Pártja) megszavazta a Beneš-dekrétumok sérthetetlenségéről szóló 1487/2007 számú határozatát
"

Ebből is látszik, hogy valakiket még kurvára érdeklik a benesi dekrétumok, konkrétan a tótokat, fel is frissítették.

okostojgli (törölt) 2012.10.16. 15:08:43

@ErrOr: "24000 magyar honvéd"

Talán hősiesen életüket adták valamelyik nem magyar forradalomért?

Sir Galád (már foglalt) 2012.10.16. 15:18:02

@Rwindx: Mert ha nem csináltam felmérést, sok embert érdekel... Személyeskedjek most erre én is? Senki nem beszél általában erről, bárhol jársz-kelsz. Csak olyanokat érdekel, akik szeretnek felháborodni mindenféle marhaságon. Ha nem érdekel a véleményem, ne beszélgess velem.

Jimbo75 2012.10.16. 15:18:11

Én mindig csak röhögtem ezeken a cseh/szlovák dumákon, úgymint ahoj poplacek, meg a prágai metróban: Ukončete prosím výstup a nástup dveře se zavirají!
Ezen a két nyelven csak röhögni lehet, röhejes mindkettő:DDD

százas 2012.10.16. 15:19:43

@tamdhu: chicano-s reagálásra:
Azt azért hozzá kell tenni, hogy a szlovák, román, szerb sem jobb. Nem kevésbé rasszista nemzetek. Csak mi ahelyett, hogy magunkba néznénk, és azt mondanánk, hogy igen, mi egy ilyen anyázós nép vagyunk, mi ahelyett azt hisszük magunkról, hogy mi vagyunk az ászok, verjük a mellünket a semmire (vagy a múltunkra, ami valljuk be rajtunk kívül senkit sem érdekel).
Az önkritika azért jó, mert segít tanulni a hibáinkból, de mi még nem jutottunk el oda...

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2012.10.16. 16:18:34

@hogymivan: Sajnos magyar lányok. Tényleg a morva a fő exportcikkünk jellemzően a Pástétom által emlegetett kiszerelésekben.
Egyébként, ha már a tótoknál vagyunk: ez a magyarok lakta délszlovákiára is jellemző. Pl, ha Ipolyságnál átléped a határt több műintézményt is találsz kitáblázva a főút mentén Zólyom felé.

Sir Galahad 2012.10.16. 16:19:09

Na most, ezen a bugyuta beszóláson műfelháborodni tényleg baromság. Én is szórakoztam hasonlókkal - jó, mondjuk az még általános iskolás koromban volt, de hát van ilyen, nem mindenki nő fel. Hanem, hogy Csehszlovák Kém bocsánatot kér tőlünk a csehek meg a szlovákok nevében? Ő, aki a blogjával többet tett azért, hogy a magyarok gyűlöljék a szlovákokat, mint Vona meg Slota együtt? Na ne már...

ErrOr 2012.10.16. 16:19:17

@okostojgli: hát, ha körülnézünk, szerintem mi is találunk 10 embert, akik bárhol a világon harcoltak és hősi halált haltak más országok szabadságáért. Jutott nekünk éppen elég szabadságharc, hogy ne kelljen máshová mennünk érte.

Chicano 2012.10.16. 16:19:44

@tamdhu: Azt írod hogy MINDEN magyar gyűlölködő. (Itt persze felvetődik hogy te magyar vagy e, mert ha igen akkor gondolom te is.) Gondolom ez szerinted nem köpködés. Szerintem meg az. Ezen meg te gondolkodj el.

Namely 2012.10.16. 16:19:51

A barátnőm szlovák, de a Benes-dekrétumokkal pl ő sem ért egyet. Szerinte is el kellene törölni, olyan, mintha a zsidó-törvények még mindig élnének.
Amúgy én nem láttam soha semmilyen magyarellenességet kint (ez nem azt jelenti, hogy nincs, én spec nem találkoztam ilyennel). Viccelődni szoktunk a bnőmmel is egymással a nemzeti hovatartozásunkon. Szerintem ennek a poén szintjét ma már nem szabadna túllépnie a 21.században. Mondjuk olyan pártoknak sem szabadna megélniük, amelyek pedig jelentős szavazatokat szereznek a határ mindkét oldalán.
Ja, a bnőm is kente vágta a bazmeget, bár már jobban tud, mivel jár magyar nyelvoktatásra, meg tőlem is tanul.

Teszünk kicsit a szlovák-magyar megbékélésért :)))))))))

ErrOr 2012.10.16. 16:19:52

@százas: ők nem rasszisták, irigyek. Van egy nemzet, amelyik 1000 éve tartja magát, ha jó, ha rossz szakad a nyakába. A román a 19. sz-ig nem nagyon tudta magát hova rakni, azóta sem túl dicső a történelmük(ergo úgy pörögnek, mint egy ventilátor, ha szövetséget kell választani), a szerbek is csak akkor lettek tényezők, mikor létrejött jugoszlávia, a szlovákok meg még most sem tudják, hogy merre állnak arccal és magyar királyokat szlovákosítanak pl. Eközben mi harcoltunk törökkel, tatárral, mongolokkal, osztrákkal, orosszal stb., hol sikerrel, hol kudarccal, hol magunkban, hol szövetségben, és még mindig itt vagyunk. Na ezért irigyek. Nem a jelenünkre, a múltunkra.

Chicano 2012.10.16. 16:19:59

@tamdhu: Szerintem nálad valami nem stimmel. Hol szocializálódtál ember? Valami gettóban?

dr. saint555 2012.10.16. 16:20:00

@_zulu_: Haha. Ki szólított meg téged, elmeroggyant? Ez egy létező mondás itt. Ha te még nem hallottad, az nem az én bajom. Nem tegnap óta, hanem már legalább 30-35 éve hallom napi használatban. Ugyanígy azt is hogy:
A tótnak addig van esze, amíg a feje az édesanyjában van. Akkor most mi van? Nekem is mondták már. És? Ki nem sz@rja le? Azt nézem ki mondja, nem azt hogy mit. Egy szóval nem mondtam, hogy bármivel is különb vagyok bárkitől. Mellesleg hatalmas lufot rugtál aranyapám, mert nagyanyám, anyám még "gyakujem peknye" felkiáltással köszöntek még gyerekkoromban az utcán. Nem tudom ennyiből leveszed-e a lényeget? Ide születtem. Ezt a nyelvet beszélem. Ide fizetem az adómat, járulékaimat. Itt dolgozok, itt élek. Itt van a családom. Ergó: Magyar vagyok. Nem járok egyetlen tót rendezvényre sem. Nem követelek magamnak szavazati jogot, de el sem fogadnám, ha ilyesmivel kínálnának, egy olyan országban, ami soha nem is létezett. A sok kinti rokonnal ellentétben én adok is valamit ennek az országnak a szavazati jogomért. A végbeledből pedig valamelyik szlovák elvtestvéred szipkázza ki a hideg vizet. Vagy egy krokodil. :D

no successful 2012.10.16. 16:28:04

@százas:

"A britek reakciója festette le a legjobban azt hol vagyunk az Eu-ban.
Egy székrekedéses vörösfejű öregembernek nézünk ki"

Majd megnézném, milyen fejű öregembernek néznének ki az angolok, ha hirtelen azt mondanák nekik, hogy az északi területeket skóciához csatolják Liverpoollal Manchesterrel együtt, a hivatalos nyelv a ghael lesz, a nyugat welshez, a keletanglia meg svédországhoz, mert ott amúgy is viking települések voltak.

A példámban nyilván vannak hibák, de talán érzékelteti, hogy miért nem értenek bennünket. Ők azt hiszik hogy mi csak gyarmatokat vesztettünk mint ők, holott nálunk a nemzet egyharmadát csatolták el, történelmi városainkkal.
Ők nem tudják pl, hogy Boszniáért eszünkben sincs sírni, holott a 19. sz végén a Monarchia szerzeménye lett.

Az viszont vaskos "tréfa" volt ellenünk, hogy színmagyar területek városok kerültek idegen kézbe, a magyarság egyharmadának elszakításával. Eredmény, a magyar nemzet a többinél gyorsabban erodálódik, hiszen az európában is megfigyelhető demográfiai folyamatokra rárakódik még a környező országokban folyó spontán és irányított asszimiláció.

Az angolok egy dolgot nem vettek figyelembe, vagy nem magyaráztad meg nekik.

Ők a gyarmatbirodalmuk elvesztésével olyan területeket vesztettek, ahol csak a hivatalnokaik éltek, meg a kizsákmányolt lerabolt őslakosok.

A különbség tehát, ők raboltak, aztán elpályáztak.
Bennünket meg kiraboltak, nemzetünk egy része meg a rablott területeken maradt.
Nem mindegy.

dr. saint555 2012.10.16. 16:44:25

@dr. saint555:_zuluka_ - Haha. Ne az előző hsz.-emből is látszik, mennyire foglalkozom a tót gyökerekkel. Sőt, hogy általában mennyire érdekel. A "dakujem pekne" -ről mindig azt hittem, hogy köszönés. Na ennyire foglalkoztatja kb. az itt élőket a tót nép mint olyan, kb. mint engem. Akkor kerül szóba, amikor valamelyik öntudatos tót senki szóba hozza a szokásos kisebbrendűségi komplexusából adódó fröcsögéseit. Mint már írtam:
- Hagyd rá, hiszen tót.
Én ezt teszem most veled. Rád hagyom. Pá.

Mr.Fox 2012.10.16. 17:04:11

Maradtál volna a gasztronómiánál meg a focinál :), egyébiránt furcsa, hogy én mint magyar a blogod által általában negatívan vagyok megcímkézve, hisz a legtöbb posztod, amiben a "nácijobbikszéljobboldalt" (is) szidod, nos szóval a legtöbb ilyen cikked erősen általánosít, ez által engem is sért. Elhiszem, hogy van egy nézőpontod, de azt nem értem, hogy ha abban van hiba, akkor miért véded olyan elszántan, vagy miért nem veszel a hibákról tudomást, azt sem értem miért tekintesz ellenségnek mindenkit, még azt is aki valamely érvedre ellenérvekkel válaszol, kulturáltan, nem háborogva. A legtöbb bejegyzésednek se füle se farka, és valahogy úgy tűnik többet dolgozol azon, hogy a magyarokon élcelődj, mint azon, hogy kialakuljon valami értelmes dolog. Alapvetően nincs gondom sem a csehekkel sem a szlovákokkal, szoktam is évente 1-2 Szlovákiában járni, de minél több bejegyzésedet olvasom, annál inkább csalódom az átlag "szlovák ill cseh (mert, hogy annak aposztrofálod magad) mentalitásában. Ugyan úgy gyűlölködsz, de a másik oldalon ezt számon kéred. Magyar vagyok, ennek ellenére, rühellem a széljobbot, semmi gondom a zsidókkal, nem dobálok szappant, és még csak "idősebb vagyok mint Szlovákia" pólóm sincs, a cikkeid egy jó része a hangvétel és az általános nézőpont miatt sért, persze tudom, ez nem igazán számít manapság, egy olvasó nem olvasó, meg amúgy is....

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.10.16. 17:05:08

@okostojgli:
Azon nyilván nem gondolkoztál még el, hogy mit keresett ugyanakkor sok magyar tiszt az osztrák hadseregben, ugye?

Namely 2012.10.16. 17:05:27

@ErrOr:
na hagyjuk ezt a denagyonirigyekazezerévesmagyarhonra, jó??
őszintén mondd meg, hogy az ún 1000 év alatt hány évet is volt független, vagy kb független Mo? Ha 300-at, akkor sokat mondok!
Amúgy meg kit érdekel, hogy mikor jött létre egy ország? Engem nem... tudjuk kormányozni magunkat? Lófaszt! Csak ez számítana pedig. Elég nagy szégyen szerintem, hogy a szlovákok 20 éves államisággal a hátuk mögött tovább jutottak, jutnak, mint mi, a nagy Mária-országával.
Amit tudok tanácsolni, hogy ne dőljetek be a politikusok egyszerű képletének, miszerint könnyebben uralkodnak az embereken, ha egymásnak uszítják őket. Ne azt nézzétek, hogy miben különböztök egy szlováktól, hanem, hogy melyek a KÖZÖS elemek. Én a boldogságomat egy szlovák lány mellett találtam meg, akivel még most is csak angolul tudok színvonalasan beszélni, de tudom, hogy bármennyire is szeretnének egyes politikai erők ennek az ellenkezőjét bizonyítani, de:
közös a múltunk, a jelenünk és a jövőnk is. Egyazon vérből valók vagyunk, azonos a kultúránk, semmiben sem különbözünk egymástól. A határokat, amelyeket Trianonban húztak, csak úgy tudjuk áthidalni, ha azt a szellemiséget semmisítjük meg, ami Trianont létrehozta.

Messzi Vetek 2012.10.16. 17:15:55

@tamdhu: vicces, hogy mennyire nem veszed észre, hogy te gyűlölködsz és nem az, akinek címzed. :)
ha te ilyen "magyarokat" ismersz, amit leírtál (családod? barátaid?), az azt hiszem, hogy téged minősít. :)

százas 2012.10.16. 17:26:23

@ErrOr: nagyon nehéz megállapítani azt, hogy ki mióta van itt Európában, a dákok (Dacia) szintén régóta koptatják a balkáni kövezetet, a tótok meg tudomásom szerint már a letelepedésünkkor is voltak ezen a környéken, ezért nem látom értelmét az "öregebb vagyok, mint a Szlovák állam"-ozásnak. Mi is próbálkoztunk a szövetségesekhez átállni (2VH), de későn és bénán csináltuk, ezért nem jött össze. Ne érts félre, nem azt mondom, hogy mi vagyunk az alja és a szomszédok az istenek. Én csak azt szeretném, ha egy picit magunkba néznénk (hisz egy színmagyar ember sincs köszönhetően a sváb,tót,román,szerb betelepítéseknek vagy még régebben akár az olaszokra gondolva (nekem tót-erdélyi vér csörgedezik ereimben, pedig 4. generációs Magyar vagyok). Ne is beszéljünk arról, hogy trianon pillanatában 54% volt az idegen ajkúak aránya M.O.-n. A szerbek elég sokat segítettek nekünk akkor, mikor csatlós nemzetünk volt, minden háborúban őket küldtük előre (mint anno az amerikaiak a fekákat, meg az indiánokat). Mindegy, elkanyarodtam. Mi sem fogadjuk el a múltjukat, pedig van nekik. Sőt, beszéljünk 1968-ról... Van mi miatt szégyenkeznünk kellene, de mi valamiért azt hisszük, hogy mi vagyunk a kiválasztott nép... Volt idő mikor zsigerből kirohantam én is az ilyen mondatok hallatán, de ez nem old meg semmit. Nem lesz elárasztva a medencénk, Hunyadi a mi királyunk, ezt mi tudjuk, ezen lehet nevetni, de hőbörögni, meg felcseszni az agyam? Neeem. Nem fogom. A mi országunk is ugyanazzal az identitásválsággal küszködik, mint Szlovákia, csak ezért megköveznek ha kimondom. Pedig be kéne látnunk, hogy egy kicsi 10 millió alatti ország vagyunk, elenyésző gazdasággal, nevetséges hadsereggel, emellett történelemformáló múlttal rendelkezünk, olyan szürkeállománnyal és sport teljesítménnyel, ami párját ritkítja a világon. Ezekből kellene táplálkoznunk és nem a gyűlöletből....

ErrOr 2012.10.16. 17:38:29

@Namely: a probléma ott van, hogy amíg a odaát(körben szinte mindenhol) nemzetet próbálnak csinálni a népből, nálunk még mindig csak nép a nemzet. Bárki is próbál meg nemzetet csinálni a népből jön a sok balos és hörög, hogy kádár így úgy, meg elkezdi dalolni az internacionálét. 2014ben valódi forradalmat kell csinálni és az elmúlt 20, most már 22 évért igenis nyakon kell verni őket. És bizony, ahhoz, hogy újra nemzetté váljunk Trianont is át kell beszélni, ki kell alakítani egy népesedési tervet, ami alapján majd 50-100 év múlva népességi arányok alapján vissza lehet csatoltatni a területeket. Ezt csinálták ők is, nem kell messzire mennünk a receptért...
Azt meg amit leírtam, olvasd el még egyszer, mert félreértettél valamit.

Namely 2012.10.16. 17:38:36

@százas:
1. Dákok nem románok
2. A szlovák nép kb a 17. 18. század közepére formálódott ki.
3. "Ne is beszéljünk arról, hogy trianon pillanatában 54% volt az idegen ajkúak aránya M.O.-n."
A nem magyar ajkúak aránya. Ettől még nem idegen, főleg egy olyan országban, amelyik nemzetiségileg az egyik legtagoltabb terület.

A többivel MAXIMÁLISAN egyetértek!

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.16. 17:47:13

Igazad lenne cikkíró, de sajnos annyira ki akarod használni ezt a hülyeséget, hogy az ellenkezőjébe csap át a mindenáronságával.

És ami a Benes dekrétumokat illeti, nagyon erőltetett az idekeverése. Egészen más, más természetű ügy. Szóval a nagy igyekezeted inkább mellémegy.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.16. 17:54:42

@százas:

Ami azt illeti Trianon pillanatáben a fordítottja volt a helyzet, mint mondod, vagyis 54% volt a magyar ajkú Magyarországon. Horvát-Szlavonországgal együttvéve 48% volt, szóval így is úgy is kiderül, hogy könnyebb neked a lét, ha valahogy lejjebb tudod nyomni ideológiai nagy megfelelni akarásodban a saját néped. De ha örömet szerez, tőlem tedd, csak elvből nagyon utálok mindenféle hazugságot, ez vele a problémám. Ha csak tévedtél, az más, de akkor érdeklődéssel várjuk a helyreigazításod.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.16. 17:56:19

@százas:

Más vonatkozásban, azaz a lényeget tekintve még egyet is értek. Csak dákokat ne említenéd, mert annak nagyon de nagyon semmi köze a témához. Mert ha esetleg azt képzelnéd, hogy a legcsekélyebb közük volt valaha a románokhoz (Erdélyben jáértál iskolába, ott oltottak be, vagy mi?) és erre utalnál, akkor lenyűgözően tévedsz. Annyira igaz, mint, hogy mi meg a Szíriuszról jöttünk, vagy sumér volt a nagynéni.

Namely 2012.10.16. 18:14:31

@ErrOr:
"(körben szinte mindenhol) nemzetet próbálnak csinálni a népből" mindenhol nagy sikerrel. Kár, hogy nem látja senki, hogy ez bizony korábban sem működött, de azért újra meg kell próbálniuk.
"Bárki is próbál meg nemzetet csinálni a népből jön a sok balos és hörög, hogy kádár így úgy, meg elkezdi dalolni az internacionálét."
már megint a balos! Úgy beszélsz, mintha az ún jobboldal egységes lenne. Jó dolog mindenért a ballibet okolni, de sajna kis hazánkban a recept egészen más.
Jobbosok: súlykold bele az emberekbe, hogy magyarnak lenni komoly fegyvertény már önmagában is. A magyarság piacképes áru, ami perdöntő a vitákban.. vö, aki magyar az érti ezt, aki magyar velünk van, a másik oldal nem magyar, hazaáruló, csak a mi véleményünk a magyarság egyetlen útja.
Kérdem én, valóban ez mutat a jövőbe? Ami már többször megbukott a Kárpát-medencében?
"2014ben valódi forradalmat kell csinálni "
te hol élsz?????
"ki kell alakítani egy népesedési tervet, ami alapján majd 50-100 év múlva népességi arányok alapján vissza lehet csatoltatni a területeket."
Népesedési terv??? Ember, ki vagy te Dr Mengele??? A diktátorok gondolkodnak így, hogy akkor ha ennyivel növelem a népesedési rátát, és kötelező 4 gyereket írok elő, akkor itt többen leszünk, stb. 50-100 év??? Amit te most eltervezel.. gondolom úgy is lesz... kb mint Hitler az ikerszülési terveivel...

Mindegy... alapvető különbség van a gondolkodásunkban. Én azt mondom félig telt üveg, te azt, hogy félig üres. Időpocsékolás az eszmecsere. Evvan, további szép napot, sikereket a jövőben.
:)

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.16. 18:18:45

@Namely:

Veled is egyetértenék a fő üzeneted tárgyában – kivéve a szellemiségről szólót, ahol nagyon el vagy tévedve – de azért ha már történelmi dolgokkal érvelünk, érveljünk pontosan, igazsághűen, vagy sehogy. Szóval, lehet a lány akit szeretsz és akivel sok boldogságot, nagyon helyes és kedves, de ne azzal akarj nála jó lenni, ha ez kérhető, hogy a függetlenségünk idejét megfelezed. És nem is ez a legfontosabb. Ha úgy négyszáz évig korlátozott önállósággal is, de azért Magyarország tényleg ezer éve, azaz 1100 éve inkább, létezett. Nem dicsőség tárgya, de tény. A Szlovákia szónak pedig értelme sem volt 1918 előtt, ha mondtad volna senki sem tudta volna, sehol a világban, mit jelent. Ők maguk sem. És náluk valóban nagy görcsök vannak igen fölöslegesen ezzel kapcsolatban. Ha tényleg elfogulatlanul akarjuk nézni ezeket a dolgokat, ahogy szerintem is helyes, az ne abból álljon, hogy a saját nemzeti érzésünk fölszámolásával hajbókoljunk egy másik nép állami szinten is patológikus sovinizmusa előtt. KÖLCSÖNÖS tisztelet, elfogadás, a valóság alapján állva ideértve a történelmi valóságokat is lehet csak az alap a kívánatos együttélésre, együttműködésre. Nem olyan mazochisztikus megközelítés, amilyennek az elemeit nálad érzem.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.10.16. 18:31:56

@ErrOr:

Érzes szinten veled vagyok, de népesedési terv? Mondjuk, ha van tíz jelentkező csaj, én szívesen kiteszek magamért, de különben ez nem így megy. Jó hangulatnak kell lenni a országban, olyan közegnek ahol szívesen szaporodik és sokasodik a nép. És ez nem csak anyagi kérdés, sőt főleg nem az. Jó nyomon jársz viszont, amikor a politikát érzed kulcsnak.

okostojgli (törölt) 2012.10.16. 21:24:50

@Gudea enszi: "mit keresett ugyanakkor sok magyar tiszt az osztrák hadseregben"

Pontosan ez a kérés, jó reggelt kívánok, hol a faszban voltak a magyarok, miért örmények meg lengyelek adják a vérüket a MAGYAROK szabadságharcában?

okostojgli (törölt) 2012.10.16. 21:24:51

@ErrOr: "ha körülnézünk, szerintem mi is találunk 10 embert, akik bárhol a világon harcoltak és hősi halált haltak más országok szabadságáért"

No, okostojás, ebből pont nem következik, hogy tíz tót sincs akik ne harcoltak volna a magyar szabadságharcban.

Ergo a tótok mert tótok még nem tetvek, mint lelkitársad kifejtette.

Namely 2012.10.17. 02:01:50

@ByA: jó, most, hogy utána számoltam az mondjuk kb 1490-ig, az kb 600 év + ezt dobjuk meg még 50 évvel, az sacc/kb tényleg van 650 év. "Kicsit" megszaladt a tollam.
"A Szlovákia szónak pedig értelme sem volt 1918 előtt,"
Sőt, utána sem nagyon, mivel csak Csehszlovákia volt.
"És náluk valóban nagy görcsök vannak igen fölöslegesen ezzel kapcsolatban."
Én eddig ezt nem vettem észre, pedig nem egy szlovákot ismerek.
"a saját nemzeti érzésünk fölszámolásával hajbókoljunk egy másik nép állami szinten is patológikus sovinizmusa előtt."
Ezt nem is mondtam, helytelen is lenne. Azonban a Slota marhaságaira nem az a válasz, hogy mi meg akkor létrehozzunk a Magyar Gárdát, és rázzuk az öklünket észak felé. Gondolom te is belátod, hogy ha 1920-ban tanultunk volna a hibáinkból, akkor jelenleg hozzánk tartozna az összes határmenti magyarok lakta terület. De nem tanultunk. Sajnos. Jelenleg is ugyanaz a magyarság, mint amelyik okot adott a nemzetiségeknek arra, hogy az első adandó alkalommal az akkori hazájuk ellen forduljanak.

Jelenleg is kikönyököl a hazai gondolkodásmódból, hogy a környező nemzetiségek között mi vagyunk a kiválasztottak, akik uralkodásra termettek.
Na ez a gondolkodásmód pedig nagyon régi örökség, ami nem felejtődik el, hiszen a szülők továbbadják a gyerekeiknek.

Úgyhogy a kölcsönös tisztelet a magyarság nagy részéről nincs meg. Én MINDIG megadtam ezt MINDEN nemzetiség irányába, és valahogy sohasem kellett csalódnom. Sem Szlováliában, sem Ukrajnában, sem itt élő románok, szerbek esetében.
Talán mindenkinek ezt kellene, nem pedig az öklét ráznia és emlegetnie a múlt hibáit. Mindkét oldalon.

ottomoll 2012.10.17. 02:02:10

Na, csehszlvák kém, újból zsebben a 3 pont. Elvertük 3-1-re a törököket:). Örömömet csak fokozza, hogy a szlovákok kikaptak a görögöktől 0-1-re. Szegény tótocskák:))).Rádásul a cseheknek is csak egy szerény 0-0-ra futotta a bolgárok ellen. Ez van...

ottomoll 2012.10.17. 02:02:19

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Önálló szlovák államisaág a kelet-európai kommunista rendszerek bukásáig soha nem létezett. Rendi társadalommal a szlovák nép soha nem rendelkezett. Ez pedig a középkorban és a kora-újkorban elengedhetetlen volt a történelemformáláshoz, később pedig a kulturális értékek megteremtéséhez. Mindig is másodrendű szolganép voltak. Ezért halmozódott fel bennük óriási mennyiségű kisebbségi komplexus.
Magyarország viszont hiába volt az osztrák birodalom része, a Habsburgoknak a magyar rendekkel folytonosan alkudozniuk kellett,(akik II. József császárral is képesek voltak visszavonatni a nekik nem tetsző rendelkezéseket). Ezek a szikár történelmi tények, amelyek jól mutatják a két nép közötti minőségi különbséget.

Namely 2012.10.17. 10:26:19

@ByA: nézd meg OTTOMOLL hozzászólását! Ilyen az átlagos magyar gondolkodásmód! Csoda, hogy itt tart Magyarország? Sajnos nem: simán megérdemli Orbánt, Vonát, Gyurcsányt, stb-t.

corny 2012.10.17. 10:27:21

Te, sztrapacskazabáló! Mikor lesz szó arról, hogy képesek voltatok kikapni a görögöktől, a magyarok meg elverték a törököket tegnap? Izgatottam várom, milyen kiérlelt "liberális" véleménnyel lepsz meg minket, hogy kanyarítod arrafelé a mondandód, hogy megint szart okádj. Mit szólsz ehhez: a rasszista magyarok megalázták a muzulmán látogatóikat egy békés összejövetelen. Bezzeg a bátor, finom és toleráns szlávok engedték, hogy az amúgy is sanyarú sorsú görög barátaink, elégedetten távozzanak, pusztán emberbaráti célból összehoztak nekik egy gólt. Elismerem, te sokkal undorítóbb és nyakatekertebb gondolatfüzéreket engedsz el a blogodon, dehát te liberális vagy, ugye? Nem egy nacionalista provokáló féreg vagy, á, dehogy.

ottomoll 2012.10.17. 14:32:36

@Namely: Érdemi vitára képtelen vagy. Csak pocskondiázni tusz, mert tudod, hogy igazam van...

ottomoll 2012.10.17. 14:32:42

@Namely: Be kellett volna néha járnod töriórára. Ismereteid hiányosságával csak lejáratod magadat..
Gondolom a 300 évvel arra próbáltál célozni, hogy az Anjou-ház uralkodásának kezdetétől nem volt független magyarország. Hát ez egy jó nagy emeletes ökörség. Kb. olyan, mintha azt mondanánk, hogy Nagy-Britannia Viktória uralkodásának kezdetétől német uralom alá került.
A szlovákok színvonalához meg csak annyit, hogy majd 20 év alatt nem voltak képesek eltörölni a kollektív bűnösség elvét valló Benes-dekrétumokat. Gratulálok.. De ez Európa szégyene is, nem csak az övék...

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2012.10.23. 14:58:06

szlovmagy kuruc :DDD felülbírálok mindent, amit eddig gondoltam a dotohóról, kérek abból az anyagból én is, amit rendszeresen szedsz. Hátha festek tőle valami jót, amiért milliókat lehet kaszálni egy műgyűjtőtől.

Namely 2012.10.26. 16:20:15

@ottomoll: hülyegyerek, erre már reagáltam, de nem neked, hanem az értelmes ByA nevű kommentelőnek. De persze gondolom csak "véletlen", hogy azt nem láttad, és másra nem reagáltál, pl arra, hogy a Benes-dekrétumokkal még a bnőm sem ért egyet, pláne én. Nem baj, éljen a szelektív, egyáltalán nem soviniszta, hazai, etalon-hozzáállás.
"De ez Európa szégyene is, nem csak az övék... "
mitől lenne ez Európa szégyene??? Van lehetősége Európának azt mondani, hogy töröljék el? Nem. Akkor meg? Ez egyedül Szlovákia és Csehország döntésén múlik, amely addig nem fog változni szlovák részről, ameddig a paranoia meg nem szűnik.
A te színvonaladhoz meg csak annyit, hogy egy sporthírből egy nemzetiségi kérdést csinálsz, de szigorúan csak akkor, amikor véletlenül nyer a magyar csapat. Beírsz ide hencegni, hogy bibibiii, a magyarok a jobbak, mert nyertek, míg a TÓTOK veszítettek. Tiszta óvoda. Beírtál 2010-ben is, amikor a szlovákok nyertek az olaszok ellen ott, ahová mi ki sem jutottunk????

ottomoll 2012.11.05. 09:40:11

@okostojgli: Ezt a kettős mércét nagyon bírom a hozzád hasonlókban. Persze,ha mondjuk Kálid Artúr, vagy Mohamed Aida, vagy mondjuk Sweitzer főrabbi magyarságát megkérdőjelezné valaki, akkor nyilván rögtön felszisszennél. Persze az aradi vératanúk származásán lehet viccelődni.Ti humorozhattok a származáson, ha a másik oldal teszi ugyanezt rögvest rasszizmust kiáltotok. De-hála a jó istennek- kihalóban lévő állatfaj vagytok.
A lényeg, hogy a magyar szabadságért harcoltak, zömmel magyar nyelvű tömegeket vezettek, és ennek a harcnak lett a szerves következménye, hogy a Habsburgok később kénytelenek voltak kiegyezni,és a magyar politikai elitet bevonni a monarchia irányításába. Míg például a csehekkel nem kényszerültek ugyanerre. A tótokról meg beszélni sem érdemes.

NemNick 2013.08.09. 09:18:13

tök véletlenül tévedtem ide (félrenyomtam) de a bejegyzés maga és a kommentek is ledöbbentettek... egy újabb rossz pont az Indexnek, hogy ez a sz@r címlapos, ráadásul rendszeresen.
Nem a gondolkodásra, vitára ösztönzés zavar. A provokatív módot is le tudnám nyelni, ha értelmes célja lenne.
A stílusa, amiatt hátat fordítottam ennek a bognak, már jó ideje.

Ami maga az ember, mint az köztudott...

Pár észrevétel, hátha még más is idetéved és olvassa - gondolatébresztőnek, a hozzászólások nyomán:

@pástétom 2012.10.16. 14:07:14:
azért azt jó tudni, hogy azok a lányok, akik magyarként szerepelnek a bűnügyi statisztikákban, lokálozás, konzumálás, kurválkodás, miegyéb, itthon is a primitívebb bűnelkövetésben felülreprezentált kisebbségből kerülnek ki.
Azaz nem magyarok, hanem magyar (nyelvű) cigányok.
De elég sok magyar nyelvű román cigány is van köztük.
És természetesen magyarok is, de lényegesen kevesebben, mint amiről a hírek szólnak.
Én is éltem idegenként külföldön - és az idegen mindig vonzóbb... de nem vettem észre, hogy az európai átlagot meghaladná a magyar lányok könnyűvérűsége. Sőt.

Amit @százas leművel az szép példája a csúsztatásoknak (pl. itt: 2012.10.16. 17:26:23)
csak a lényegesebbek: pont annyi bizonyíték (különösen tárgyi, tehát nehezen cáfolható) van a Dákok=románok elméletre, mint a Morvák=szlovákok elméletre. Semmi.
Egyszerűen mindkét nép fabrikált magénak előkelő (?) ősöket.
Mondhatnám, hogy olyan ez, mint a mi hun-magyar rokonságunk, de még azt is több dolog támasztja alá, mint ezeket... sajnos Százas valahol az említett államokban tanulhatott történelmet és úgy maradt azóta is.

A trianoni statisztikákkal kapcsolatosan: tényleg 54% (és nem kevesebb, mint keveri) volt a magyar ajkúak száma DE ez nem indok, hogy utána annyi magyar ajkút külföldre szakítsanak plusz, azért azt is tudni kell, hogy a Monarchia volt az egyetlen, nem nemzetiségi alapokon nyugvó állam akkoriban Európában.
Érdemes elgondolkodni azon, hogy lehet,hogy túl modern volt? Vicc nélkül, az akkori Európába nem illeszkedett.
Szóval támogatom hosszúnevű @kormányváltás... véleményét és érveit...

@ Namely 2012.10.26. 16:20:15:
Európának természetesen lenne lehetősége beleszólni a Benes-dekrétumokba. Igazából fel sem lehetett volna venni őket így, szóval pláne...

Szóval ésszel ezzel a mocsokhalommal - de a legjobb, ha egyszerűen ignorálja az ember. Tudod, ne etesd a trollt.

még ha "csehszlovák" is.
süti beállítások módosítása