1378039_10151938929381093_149553453_n.jpg

Egy nemzet dühe fordul a labdarúgók felé, holott ők csak azt csinálják, amihez értenek. Most nem kéne hagyni, hogy az Alkotó kushadni (sütögetni) menjen.

Túl vagyunk a nehezén, kaptunk egy nyolcast Hollandiában. Aki látta a meccset, érezhette: ezek a szürke, dolgos iparos legények, a magyar válogatott nem élvezte a focit. A dotoho megkereste, mi volt volt a para és a stressz oka!

Eltörjük a lábatok, takarodjatok az országból, ritkaság ennyi frusztrált embert olvasni, pszihiátriai szakdolgozat témája lehetne Magyarország aktuálisan legjobb  futballistájának Facebook oldalát teleokádott sok tahó véleménye.

A történelem ismétli önmagát, egy kicsit olyan hangulatba került az ország, mint a mexikói 0:6 után: akkor Nyilasi, most Dzsudzsák lett a fő bűnbak és persze a többi játékos, egy ország gyalázza, gúnyolja, fenyegeti a labdarúgókat. Azt még nem tudjuk ma, hogy a történelmi jelzővel illetett vereségnek lesz-e olyan hosszútávú hatása a magyar újságírásra, kortárs irodalomra és közbeszédre, mint a mexikói 0:6-nak, de nem zárjuk ki, hogy 30 évvel később, 2040-ben Németh Krisztián is megírja Döméhez hasonlóan visszaemlékezéseit. Krisztiánnak persze szerencsésebb karriert kívánunk, a párhuzam csak a könyvírásra vonatkozik.

Szlovákiában vagy Csehországban egy elbukott hokisorozat után nincs ennyi gyűlölet az emberekben, ezért kifejezetten sajnálom a magyar "aranylábúakat". Ők ugyanis ennyire képesek, kedves másodosztályú színvonalú, meccs előtt pippantó aranyifjak, akiknek ez a sport huszas éveikben jó alakot, fasza sportautót és király frizurát hoz, komolyabb sportérték és sportkarrier nélkül. Ők is tisztában vannak vele, nem születik mindenki Puskás Öcsinek, de még Dömének sem. Szombathelyen, Debrecenben vagy a Fradiban király lehet, nemzetközi karrierben, ha még ennyi elfér gyorsan múló fiatal éveiben, néhány éves norvég, angol, német másodosztály elfér. Esetleg holland első osztály alsó harmada. Tök jó.

Még mielőtt rákezdene a kommentelő-kórus, természetesen nem irigykedem a frizurára, sportautóra és a sportkarriere, ma Devecseri Szilárdnak, Hajnal Tamásnak vagy Korcsmár Zsoltnak tök jó lenni és kifejezetten sikeres embereknek számítanak, kiemelkednek a magyar társadalomból, sportolnak, jól keresnek és csak rajtuk múlik, milyen karriert futnak be, oké, Hajnal esetében ez annyira már nem igaz, de ő is teljesen szimpatikus srác. Hogy ez nemzetközi szinten mire elég, szintén relatív. A magyar válogatott jó része komoly nemzetközi bajnokságok másodosztályában játszik, ami – üdv a valóságban! – szintén megsüvegelendő teljesítmény.

Tekintettel arra, hogy például idén – vagy visszamenőlegesen évek óta – magyar klubcsapataink hogyan teljesítenek a nemzetközi porondon, nem kérdés: ezek a játékosok nagyon jó helyen vannak és – minden irónia nélkül! - csak gratulálni lehet nekik azért, amit eddig elértek.

Ma akárhogy is nézzük, forgatjuk a statisztikát, 2013-ban a magyar labdarúgás két, nemzetközi szinten valamelyest jegyzett játékossal rendelkezik:

Dzsudzsák Balázs és Szalai Ádám.

Ennyi. De ők is a nemzetközi középmezőny alsó fertályában találhatók, hogy csak piaci értékük alapján legyen fogalmunk értékükről, például a szlovák Marek Hamsík becsült értéke 35 millió euró, és ő szintén nem tekinthető topjátékosnak. Namost egy ilyen válogatottal nem érdemes komolyabb nemzetközi fellépést tervezni, aki ezt józan ésszel nem látja be, az szimplán tufa vagy nem ért a focihoz vagy egy politikai párt kampányfőnöke.

Ha Orbán Viktor nem tette volna államvallássá a magyar labdarúgást, nem kezdett volna vallásának elképesztő mértékben templomokat építeni, a 8:1-es pofon sem fájna annyira az istenadta népnek. A NER alternatív valósága már megint találkozott a való világgal. Ahogy korábban a Ráchel-ügyben is, a Miniszterelenök Úr kitalált, vallási bullshittekekkel teleszórt világa találkozott a puncidörzsölésre vágyó tinilányok mindennapi szükségletével, yolo volt hétvégén a Balcsin. A NER ezúttal Egervári hangján szólalt meg, nem lehetetlen a győzelem Hollandiában sem. Szerencsétlen játékosok már a játékoskijáróban olyan elképesztő teherrel lettek megpakolva, hogy ezt csak tényleg néhány spanglivel lehet lelazítani, respect Devecseri. Ennyi történt, nincs itt semmi látnivaló lehet hazamenni.

Én elhiszem, hogy szarul esik, ha kimondják, ez a mai magyar labdarúgás már csak szubkultúra, néhány ezer ember szórakozása csupán, az persze klassz, hogy milyen szép múltja van. De most csupán futottunk még kategória, és semmi több. Aki szereti ezt a sportot, elmegy Bajától Szigetszentmiklósig alacsonyabb osztályba is hétvégén, és nem álmodozik, mert amit ott lát, az a valóság. Egy egészségesebb, kevesebb autoritással és hatalomkoncentrációval működő társadalomban a labdarúgás csak egy nagyon népszerű sport, de semmiképp nem a Kedves Vezető kedvenc sportja vagy egy politikai párt propagandájának része, amely olyan cuccra szoktatja rá a lakosságot, hogy ez a kudarcorientált magyar sportág a nemzeti érzés és nemzeti identitás része. Egy nagy büdös lófaszt!

Csehországban több kocsmában hallottam már: tökösek ezek a magyarok, ha szivatják őket vagy hülyének nézik, mindig fellázadnak, kimennek az utcára, megtették ezt 1956-ban vagy 2006-ban is. Az állításuk és a két dátum közötti párhuzam igazságtartalmába nem mennék most bele, mivel sokkal jobban érdekelne: hol van most az úgynevezett örökös lázadó, tökös magyar nép? Orbán rafinált, tudja milyen lovat kell betörnie: a magyar nép lázadó hajlamait az Európai Unió és az idegenek ellen fordította tudatos kampánnyal, gondosan kifogva így a szelet a hazai gondok által duzzasztott vitorlából, na de kérem, hallo magyar nép, ennyire vaknak tetszik lenni?

Van abban valami egészen elképesztő pofátlanság, hogy az adófizetők pénzén a NER virtuális világát építik fel huszonvalahányezres stadionokkal, amikor ennek a létszámnak a töredéke látogat ki egy teljes bajnoki fordulóra. Szanaszét szopattak a trafikmutyival, rezsidémonnal, most a szurkolókat nézik totál hülyének, miután stadionrekonstrukciós projektek nyomatásával megvették szavazataikat, jól célzott üzenetekkel bombáznak szét titeket, fejlődött a szerethető. Oszt ne legyetek mán’ annyira hülyék, hogy a játékosokat hibáztatjátok mindenzért. Ők is közületek vannak, nem ők hitették el veletek, hogy Hollandiában van esély, továbbjuthatunk.

Egy olyan, maximum hatezer ember által működtetett korrupt oligarchia ellen nem lázadtok fel, amely láthatóan fél, vagy nem bírja elviselni ha néha kikap. 

169 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr415565972

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Futball Bukása 2013.10.14. 11:42:28

A vezérkar tájékoztatja Orbán Viktort a holland-magyar vb-selejtezőről. A mozgóképet nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.        

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2013.10.13. 17:51:50

Ezt kellene eljuttatni mindenkihez, nem a NER-t.

Eric Teodor Cartman 2013.10.13. 18:00:52

Neked Drótostót minden magyar vereség öröm, ugye?
Most ezzel a zsidózással is az ellenségeinket keresed.
Lesz még nektek is világos. Ugye érted?

fülesboci 2013.10.13. 18:18:00

Nem szlovák ez hanem egy gané zsidó. Pedig a gondolatmenet helyes. De mondjuk mi a faszközöd van az adózásunkhoz? _

franta 2013.10.13. 18:18:19

"akkor Nyilasi, most Dzsudzsák lett a fő bűnbak" Bocsika, de nézz utána. Nyilasit sajna nem vitték ki Mexikóba, nem játszott, így senki semmiféle bűnbakot nem látott benne.

N. Kelly 2013.10.13. 18:19:08

Nem értem. A Kossuth rádióban azt mondták, hogy mi győztünk. Akkor miről beszéltek?

Fullánkos Algol 2013.10.13. 18:21:51

Amíg az egykori tanácsköztársaságiak vezetik ezt az országot és amíg az egykori Lenin-fiúk tartják terror alatt többek között a lelátókat, addig a magyar foci csak az ő rezsimjük fenntartásának lesz az eszköze.
Orbán - Kun Béla
Szájer - Ágoston Péter mek.oszk.hu/00300/00355/html/img/7b.jpg
Pintér Sándor - Garbai Sándor filmhiradokonline.hu/watch.php?id=5227
(ott van mellette a videón az egykori Martonyi meg a Révész Máriusz is)
Rogán Antal - Rákosi Mátyás
Pokorni Zoltán - Kunfi Zsigmond www.delmagyar.hu/133_napon_at_tarto_kulonos_alom/cikk/210/2092123/4.jpg
Németh Zsolt - Landler Jenő filmhiradokonline.hu/watch.php?id=5305
Zagyva György Gyula - Leopold Rado (Roth) (Lenin-fiú) kuruc.info/galeriaN/egyeb/zsidokomm1.jpg
Kövér László - Tisza István
Gyurcsány - Klebelsberg - Metternich
stb...

ATCG 2013.10.13. 18:26:31

Mexicoban Nyilasi nem játszott.
És hogy utaljak egy másik néppel való párhuzamra - akikről tudod azt állítják: a puliszka nem robban - várd ki a végét (az Orbán rendszer végét), nagy lesz akkor a rebellió.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.10.13. 18:26:57

Irigy vagy dotoho. Hol van nektek egy Devecseritek, akit ahogy becserélnek rögtön kapuba talál? Mikor játszottatok utoljára 9gólos meccset? Ahhoz, hogy egyet láss, valamelyik védőnek mindig haza kell gurítania a labdát.

gipsz.jakab 2013.10.13. 18:31:45

nagyon szép és jó meccs volt... én élveztem...
igaz a narancsosoknak drukkoltam !

amugy a narancsosok jobban tejjesítenek...

az elmútnyócgól a hibás...

az a gond a magyar focival hogy kevés a stadion!
még több stadiont kell gyorsan építeni !

ja még egy megjegyzés: BOGDÁN Ádám szerintem világklasszis...
xar lehet neki egy ijjen feudális nemzeti válogatottba (azaz nemzeti kontraválogatott = kontraszelektált) belecseppeni...
anynira hitványak főleg a komcsi vezetők és sport"szakemeberek"
mind léhűtő hitvány élősködő....

drzsivago 2013.10.13. 18:34:50

A torkánál ragadta meg a kérdést Pelikán elvtárs..

czjanos 2013.10.13. 18:40:14

A felháborodás célkersztjében valóban a játékosok állnak, de nem egyedül. Ott van mellettük a szövetségi kapitány (kapitány? Még tizedesnek is gyenge!), az MLSZ, a kormány és Orbán, akitől a szálak (a forint-milliárdok) elindulnak, és mint látjuk, jutnak ebek harmincadjára. Ő meg közben sütögeti a saját pecsenyéjét.

drzsivago 2013.10.13. 18:46:35

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
Virág elvtárs: Nem baj! Nem baj. Visszasírnak még maguk engem!
Pelikán: Hát erre azért nem mernék megesküdni.

Vicca Verza (törölt) 2013.10.13. 18:51:43

Pedig de szép gyerekmese lehetne ez a mérkőzés: Àlomvilág szépen átmegy a Nagy Falon, ahol találkozik a kedves Valósággal, és megszületik kettőjük csemetéje a helyes kis Realìtás...és ez ìgy marad mindörökké már. :-)

baliY 2013.10.13. 18:52:02

Az a baj, hogy 8:1-es zakóhoz nem lenne szükség új stadionokra és adóforintokra sem.

sportautomania 2013.10.13. 18:52:09

@gipsz.jakab:

igen, igen, az egészben az lehet a legszarabb a vezérnek, hogy csupa narancssárgába öltözött fazon csinálta a fiúkkal ezt a gyalázatot

sportautomania 2013.10.13. 18:52:15

@Fullánkos Algol:

hűbazmeg, nem vagy semmi, orvos mikor látott utoljára?

sportautomania 2013.10.13. 18:53:02

@ATCG:

ebben sajnos nagyon sok igazság van, valóban nagy cirkusz lesz, amikor vezércsillagunkat le akarják majd váltani, hogy nem fog simán felszívódni megint nyolc évre, az olyan biztos, mint a nyolc gól

baliY 2013.10.13. 18:58:25

@baliY: És úgy legalább ciki sem lenne. így az.

Leonard Zelig 2013.10.13. 19:03:06

Tényleg a fideszbuzik mindenképpen nyertek, nyolcat rúgtak a narancsosok.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2013.10.13. 19:08:32

A válogatott focistái nem abban hunyók, hogy nem verték el a holland válogatottat, hanem abban, hogy nem a képességeik szerint játszottak, hanem lélek, szív nélkül. Gerinc nélkül.

És nem, még csak nem is a szurkolók vannak arcon köpve, és átbaszva (az adófizetők pénzéből), hanem az összes magyar élsportoló, kajakosoktól kezdve az úszókon át, a vízilabdázókkal folytatva az kézisekig, és az összes többi sportág képviselői. Ők.

Ha van vér a pucájukban, hétfőn reggel egy emberként állnak fel, és mondják azt, hogy "ha ennek a nemzetnek ez a színvonalú futball fontosabb, mint a mi, a sportágainkban elért olimpiai, világbajnoki, európabajnoki, és mindenféle más érmeink, akkor köszönjük, szerzünk majd érmeket valamelyik másik országnak".

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.10.13. 19:09:22

@fülesboci: Mi köze van hozzá? Lehet, hogy csak segíteni akar, nem? :-)

2013.10.13. 19:15:00

Azért annyit elmondanék a magyar focisták védelmében, hogy az ellenfélnél játszó focisták Európa csúcs bajnokcsapatainak legjobbjai. És pl. a Robben vezette Bayern kitömte a Barcelonát is.

Ami igazán rossz a mai futbalban,az az, hogy a rothadék liberálisok által elhintett éljen mindenki a saját hazáján kívül elv miatt felborult a football világ. A nemzeti dicsőség semmi, pénz dominál mindenhol. Ennek csak akkor lesz vége, ha a szemét liberálisok kikerülnek a hatalomból, ahová beásták magukat!

Kim Jong Un 2013.10.13. 19:15:18

Te is csak egy rohadt mocskos libaparti provokator vagy nem tobb. Remelem mindennap letorlod a kopetet a tukorrol te utolso mocskos szar gane!

Önjáró Talajgyalu 2013.10.13. 19:21:03

Détárit Nyilasival összekeverni egy elvileg focidrukkernek indult blogon, az azért priceless. Méltó kém barátunkhoz. Tisztára az a Stirlitz vicc jutottt eszembe róla, hogy:

"Minden év február 23-án Stirlitz harmonikával járta Berlin utcáit és tereit, közben kozák dalokat énekelt. Nem is sejtette, hogy ezekben a napokban milyen közel állt a lebukáshoz."

De amúgy a tárgybéli tévedések mögötti mondanivalóval sajnos egyet kell hogy értsek.

gipsz.jakab 2013.10.13. 19:21:13

@Lindalinda: ja ja...

én is néztem a hazai csapatokat....

nekem is furcsa hogy fradi niggerekből áll...
ok ok dakota környék... de ennyire nincs sötét...

concret 2013.10.13. 19:26:08

Na végre.

Nem, nem örülök, de tényleg.

Csak hát feketén-fehéren: kellett ez, hogy kicsit lássuk magunkat. Ilyenek vagyunk - sajnos, sokan azt hiszik, csak a fociban. Pedig nem.

Kedves feleim, magyarok! A focistáink pont olyanok, mint Mi Magunk (stílusosan: sinn féin). A magyar foci, bizony mondom, pont ott van a világrangsorban (kb), mint a legtöbb országmutatónk: a fejlett világ alsó mezőnyében.

Vajon a magyar gazdaság, ha materiális pályán vívhatna egyet a hollanddal, nem lenne ekkora erőkülönbség? De bizony. Márpedig ezek mind mi vagyunk. Fogadjuk el a focistáinkat alázattal, mint valós reprezentánsainkat.

Ami persze végképp nem jelenti azt, hogy őrült módon önteni kell beléjük a szűkös pénzünket. Éppen hogy nem. Ha ők adekvát képviselői a magyar középszernek, semmivel se éljenek jobban annál (legalább is ne közpénzből!).

Ez az a poszt, amikor csehszlovák kém nem fog tömeges zsigeri undort kiváltani. Pedig a többi írása sem rosszabb, csak azt gyöngén tudjuk dekódolni (nehezebb is azokat, az biztos).

nem várt fordulat 2013.10.13. 19:26:39

a sportban az a jó többek között, hogy az eredmény az eredmény, nem lehet mindenféle marketing szövegekkel csinosítani. a 8-1, az 8-1.

leszarom a dumát, ez lett a hivatalos végeredmény, ami szégyen.

drzsivago 2013.10.13. 19:26:50

@Kim Jong Un: A kémek nem úgy dolgoznak, hogy gyanút keltsenek. Épp ellenkezőleg! De pont az bennük a gyanús, hogy nem gyanúsak.

sportautomania 2013.10.13. 19:30:01

@Fullánkos Algol: szerintem neked nagyon elgurult a gyógyszered, a Máriuszt pl. személyesen ismerem, sőt baráti viszonyban vagyunk, ő most akkor hogyan is kerül a te antiszemita világképedbe? (ja és nagyon nem vagyok fidesz-szavazó)

svega 2013.10.13. 19:30:21

Mindenki aki túlfizetett, túlajnározott és nincs elvárás, az szarul teljesít. Szarul teljesítenek a politikusaink, a focistáink, és a cigányaink is, mert nincs semmi elvárás, csak ömlik a pénz hozzájuk számolatlanul. És orbán politikus, focista és cigány. Mit akar még ez e nép?

gipsz.jakab 2013.10.13. 19:34:38

nem szabad kimondani hogy cigány...

dakota !!! és ebből is mindenki tuggya...
hogy ara gondolunk rézbőrű, benzűlött...

drzsivago 2013.10.13. 19:35:05

@svega: Virág elvtárs: Nem nyitok vitát! Szereti maga a mi nagy, bölcs vezérünket?
Pelikán: Igen!
Virág elvtárs: Jól van, akkor nem lehet semmi baj.

concret 2013.10.13. 19:35:15

Tévedtem egy kicsit.

Kommentem írása alatt megjelentek dicső agyhalottjaink. Nehogy elbízzuk magunkat.

zsebatya 2013.10.13. 19:35:18

@franta: Nyíl '86-ban már nem is volt aktív.

szuperkrumpli 2013.10.13. 19:37:39

Jó poszt! A tökös lázadók sehol sincsenek. Egyelőre a közöny zabálja fel a társadalmat és néma undorral nézi az Orbán rendszer kamuharcait!

itchap 2013.10.13. 19:41:47

" A NER alternatív valósága már megint találkozott a való világgal. Ahogy korábban a Ráchel-ügyben is, a Miniszterelenök Úr kitalált, vallási bullshittekekkel teleszórt világa találkozott a puncidörzsölésre vágyó tinilányok mindennapi szükségletével, yolo volt hétvégén a Balcsin."

... ez... ez baszki!!! ezért le a kalappal, pontosan erről van itten szó!

Fullánkos Algol 2013.10.13. 19:44:03

@sportautomania: attól hogy rugózol még a mocskoláson azzal továbbra is csak magadat minősíted. az hogy te kit ismersz az mire érv, te logikai géniusz? milyen antiszemita világképemről beszélsz te szerencsétlen, kíváncsi lennék hogy ezt miből kalkuláltad ki. én se vagyok se fidesz-, se jobbik-szavazó, nem is az a baj veled, hanem az ahogy minden alap nélkül játszod a nagypofát ahelyett hogy tanulnál.

concret 2013.10.13. 19:47:28

@gipsz.jakab: kedves jakab, egy ilyen síkhülyével akár csak formailag is egyet érteni...
már megbocsáss...

itchap 2013.10.13. 19:50:57

@Eric Teodor Cartman: uramatyám, te értetted, amit olvastál feljebb? Egyáltalán elolvastad a cím alatti, kicsit hosszabb részt is? Ne légyél már ennyire buta légyszi, saját magad járatod csak le!

sportautomania 2013.10.13. 19:51:09

@Fullánkos Algol:

Önben az tetszik a legjobban, hogy "nagypofát" emleget másokkal kapcsolatban, saját szövegét, jelzőit, arrogáns megjegyzéseit olvassa is vagy csak írja? Kettős mérce, más szemében a szálkát stb. ismerősek ezek esetleg?

itchap 2013.10.13. 19:51:16

@Lindalinda: hú de ostoba vagy te Linda! azt a mindenségit neki!

drzsivago 2013.10.13. 19:57:25

@Csehszlovák Kém:
Bástya elvtárs: Mi ez? Bástya elvtársat már meg sem akarják gyilkolni? Én már szart érek?!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.10.13. 19:59:06

@drzsivago: óbaszki, bocsánat! :D
Neked külön köszönöm! :P

drzsivago 2013.10.13. 20:03:02

@Csehszlovák Kém:
Virág elvtárs: Bástya elvtárs már megbocsátott. A jegyszedőt internáltuk – ő felel az egész incidensért.

Fullánkos Algol 2013.10.13. 20:04:20

@sportautomania: olvass vissza ki kezdte a nagy pofát hülyegyerek, én veled befejeztem, trollokra nincs időm

hamlet49 2013.10.13. 20:08:58

@gipsz.jakab: Én az első holland góltól kezdve nem szégyellem bevallani de, teli pofával röhögtem a meccset nézve!Mikor egy csapat csak nézi a meccset,keresik a labdát,képtelenek megakadályozni hogy egy szuperpontos átadás elérkezzen a holland cimzetthez!Mikor képtelenek felvenni a hollandok gyorsaságát,szellemességét,mikor 3-4-en csak diszkiséretet adnak a holland góllövéshez,mikor azt se tudják hogy hol vannak,azon csak röhögni lehet!Ezek akarnak VB-re menni?Tessék mondani minek,labdaszedőnek?ddddddddddddd

zobod 2013.10.13. 20:19:21

Csak Dzsudzsák, meg Szalai? Bulvárból ismered a focit.

Nekem 8, jó 8.

csahos 2013.10.13. 20:24:37

Nemsokára megverjük Tibetet és Andorrát.
Újra a világ élmezőnyében vagyunk.

Tiborpapa 2013.10.13. 20:49:40

A vezér csak azt játssza, hogy amiről ő nem beszél, az nem létezik. A kormánynak lehet, hogy ő a feje, de mit ér vele, ha nincs hozzá gerince.

Muhammad Balfas 2013.10.13. 20:50:45

A magyar válogatott ennyire képes. Időnként tudnak szépen játszani gyengébb vagy kb. azonos ellenféllel szemben, viszont nem képesek kritikus helyzetben odatenni magukat, nem képesek nyomás alatt játszani, és ez utóbbihoz szükséges lenne egy megfelelő színvonalú hazai bajnokság. Hiába van Dzsudzsák, meg Szalai, ha a válogatott védői egyszerűen évközben nem játszanak olyan szinten ami elég lenne Amszterdamban, vagy a bukaresti pokolban.
Mert bizony még a bukaresti és amszterdami égés mellett is ég és föld a különbség a válogatott és a bajnokság között, és nem az utóbbi javára.
(Breaking: Baján a Fidesz másodjára is nyert, és nagyobb különbséggel mint legutóbb, ahogy jósóltam. Vadász, vadász....;))

ATCG 2013.10.13. 20:52:58

@zsebatya: Nyilasi még focizott akkor, de Mezeynek nem tetszett valamiért, amit a vb. előtt a sérüléséről írtak az szerintem kamu volt.

cyberworms 2013.10.13. 20:57:37

többi topic kommentje miért van zárva?

concret 2013.10.13. 21:04:53

@Ches Desmond: Igen, a Fidesz is jobban teljesít.

Más kérdés: kikkel szemben? De hát csak gyengécske balos kihívóik vannak. Nincs valódi, színvonalas magyar jobb oldal, nincs hazai polgári tábor. Sajnos.

WhyCantITouchIt? 2013.10.13. 21:11:25

Mondom mi van? A mi kis Kémünk lefordult a lóról, hogy elmaradt a szokásos földön fekvőbe rúgás?
Egyébként hogy van az hogy ez egy elvileg szlovák/cseh focival foglalkozó blog, mégis több szó esik a magyarról?
Mi van Skrtel-lel például? Róla szeretnék hallani vmit.

boomy 2013.10.13. 21:11:40

@Eric Teodor Cartman: kapcsolj a SkySportsra ember,es rajossz,h amit a vilag FUTBALL-nak hiv,az tenyleg valami egeszen mas....

Elchango 2013.10.13. 21:12:24

figyelj szlovak!

(mar megint itt vagyok es par dolgot el kell,h mondjak neked)

1. tudod,hogy utallak es nem is takarom (meg a nepedet is)

2. most itt kurvara igazad van. ezt az egesz bandat elkuldenem gazkamraba vagy munkataborba.

3. lecci ird meg azt is milyen kiraly csavo is volt a szlovak focista az ongollal a gorogok ellen. ez mar legalabb akkora szegyen mint a mienk.

4. aanyibol jo lehet neked,hogy beszeled azt a hottentotta fos csehszlovak nyelvet es megerted a 3 nepet es szo szerint erted,hogy elik meg hetkoznapjaikat. ez egy adottsag amivel elhetsz meg ha nem tul kellemes is neha.

5. Le szoktak ott teged arulo magyarozni is,mert tudsz magyarul? (legyunk oszintek, tudjuk mit gondol a ket fel egymasrol-szlovak a magyarrol es viszont.

boomy 2013.10.13. 21:12:38

@Ches Desmond: mar bocs....nalunk gyengebb vagy azonos szintu ellenfel?szerinted letezik ilyen?egy-egy szorvanyszintu gyozelmunk inkabb a kivetelt erositi,mintsem kategorizal.a vb sorsolasokon lassan mar sorsolo kalapba sem kell tenni a nevunket...

WhyCantITouchIt? 2013.10.13. 21:15:24

Egyébként remélem a szentföldi Paulo érkezik Sunyibá helyére, és átáll 3 védős játékra.
Hosszú ideje tudott, hogy a szélső hátvédeink kurvára nem szélső hátvédek. Lomhák, körülményesek, suták. Csak feleslegesen foglalják a helyet a pályán.
Viszont a középpályásaink most nem olyan nagyon szarok, hanem csak kicsit, ott azért van bőven alapanyag, variálási lehetőség.
A kapitánynak egy 3-5-2 -es felállást javasolok a következő játékosokkal.
Bogdán - Otigba-Korcsmár-Vanczák - Tözsér-Pintér - Huszti-kisKokó-Dzsudzsák - Németh-Szalai.
Szlovákverő csapat ez kérem szépen.

valasz a KE-nek 2013.10.13. 21:17:49

Ez már kóros, dotoho! Nézesd meg magad! Olyan vagy, mint Móricka, mindenről az jut az eszedbe. Még a magyar focivereség kapcsán is csak a zsidókra meg Orbánra tudsz gondolni.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.10.13. 21:22:48

@WhyCantITouchIt?: @Elchango: Ti szándékosan égetitek magatokat vagy alapból ekkora seggfejek vagytok?

Megjegyzés1: mielőtt kommentelsz legalább nézz már vissza a blogon baszod, hogy véletlenül nem írtam-e a témában valamit.

Megjegyzés2: dotoho.blog.hu/2013/10/12/ovakodj_a_szlovak_kapusoktol#c20800015

Megjegyzés3: ezt a kérdést amúgy ma már egy másik poszt alatt is megkaptam kétszer, miután a retardált tesóitoknak elküldtem a poszt linkjét néma kussban maradtak. Megteszitek, hogy miután elolvastatok, visszajöttök és nyilvánosan megszopkodtok kicsit? Tudjátok: erre gerjedek! köszi!!!

hamisnero 2013.10.13. 21:23:26

ideológiailag nem képzett elvtársként szeretnék önkritikát gyakorolni. de ahhoz, hogy az ideológiailag helyes útra térjek, kellenek a pártelvtráspártoselvártársak. nerileg. elvtársi segítségként ide a világítóudvarba lehetne egy stadiont tenni. tudom, hogy 6x3-as úgyhogy stadionnak kicsinek tűnik, dehát nertársak, nem a zsömle kicsi, a pofa nagy. nerfuddballistának elég ezt befutni, merjünk nagyok lenni, ha már kicsik nem akarunk. és ha itt a stadion, akkor valami pénzt is kérnénk, mert akkor mi lennénk a válogatott, 6x3 méteren én, a Sanyi bácsi, a pincér a szomszédből, és az idegi alapon kiabálós néni (meg a kutyája, az normális, de mindig szaros a bundája a seggénél) esélyesek lennénk, mert a mindenki, aki nem nertárs, hanem tud fuddballozni, és nem ideológiai alapon teszi, hanem mert ehhez ért, szóval ezek nagyot rúgnak a lappdába, az meg ide-oda pattog a falon, és akár öngól is lehet, a harmadikon az álmatlan ápolónő meg ha sokat zajonganak, nekiknekbasz egy meggybefőttet, amit örökölt, és máris kész az emberhátrány. szóval egy-két milliárd és be tudnánk bizonyítani ideológiánk felsőbbrendűségét, hát hogy most így hogy unortodox fuddball, oszt jónapot. de gyorsan kellene a pénz, mert az ósanba leértékelték a dorcót, és akkor máris vennénk. ócsón. és ez az egész még mindig sokkal olcsóbb lenne, azért az nem mindegy, hogy hány milliárdért csinálunk hülyét magunkból.

Ray2 2013.10.13. 21:37:16

A Fradit ezúttal kivételesen kéretik kihagyni ebből az egészből.
Egyrészt az egyetlen olyan csapatról beszélünk, amelyik képes 20 ezer embert összeszedni egy stadionba, másrészt Böde előtt vagy 10 évig nem volt fradista a keretben, csak páran, akik a Fradinak köszönhetik karrierjüket, de nekik már rég nincs kapcsolatuk a klubhoz.
Sok fradista nevében mondom: van az MLSZ válogatottja, meg van a Fradi.

Az írás egyébként politikailag motivált, ezért szerintem alkalmatlan reális képet alkotni.

gipsz.jakab 2013.10.13. 21:41:58

a 8:1 már jogerős???
csalásra hivatkozva meg kelene ismételtetni !!!!
szerintem még meg lehet fordítani !

blöff 2013.10.13. 21:45:52

@Lindalinda: azt hiszem a hollandok nevében én ezt kikérném magamnak :-) szerintem nekik igenis számít a nemzeti dicsőség, elvégre tét nélküli meccsen sem hagyták el magukat. Vagy ez irónia akart lenni?

fallen 2013.10.13. 22:05:22

Szerintem Hamsik kurvára túlértékelt, amúgy Dzsudzsák és Szalai mellé én odatenném Husztit is, mint nemzetközi szinten valamelyest jegyzett játékost. Igaz, ő - szerencséjére - a közelében sincs a válogatottnak.

Spiro 2013.10.13. 22:18:07

Kár, hogy a gazdaságpolitikát nem gólra játsszák, lehet hogy többen értenék mi zajlik, és hova tartunk (IMF elkergetése, non stop gátlástalan nyúlás, egykulcsos SZJA évi 500 MRD-os deficit növelő hatása, 2010 óta összesen 2000 MRD-dal nőtt az adósság, a MANYUP 3000 MRD lenyúlása ellenére, és egyhelyben topogunk, stb. – és a nemzeti 11-et, meg a legfőbb szövetségi kapitányt, mégsem baszogatja a hozzáértő közönség)

Nincs mit csodálkozni, ha a legerősebb 11 állunk ki, akkor is minimális esélyünk van, lenne a Hollandokkal szemben. (A nem szimpátiából tippmixelők 100%-a nyert a Holland, nagyarányú győzelemmel- ez nem atomfizika).

Másrészről, az ellenfél feltérképezése, a csapat összeállítása, a taktikai utasítások (ki tudja mit kért a mester –lehet, hogy azt tökéletesen végrehajtották), a nyilatkozatok az edző felelőssége. (a realitás ismeretében, sündisznóban kellett volna védekezni, és elkerülni nagyarányú vereséget, várva a kontra lehetőségére –lehet, hogy ez a keret alkalmatlan lett volna erre is-, de az utolsó fordiulóban, egy Észt meglepetés esetén, Holland papírforma győzelem esetén, nem „n” számú negatív gólkülönbséget kellene ledolgozni).
Murinho is kapott 5-öt a Barcától, utána ugyan azokkal a játékosokkal győzött is, és rendre szoros meccseket játszott, más taktikával.

Az edző abban is hibázott (ahogy minden magyar politikus ezt teszi (ők semmiben sem hibásak, ha valami szar, az unortodox, és a tömeg a hülye)), hogy utána oda dobta a játékosokat a tömeg elé.
Ki kellett volna állni, karakánul – „az én felelőségem, a fiúk azt tették amit kértem, rosszul mértem fel a lehetőségeinket, rossz taktikát dolgoztam ki, elnézést kérek, lemondok, kérem a szurkolókat ne a játékosokban keressék a hibát”-. (unortodox volt a taktika)
Továbbá szövetségi kapitányként, arra kell törekedni, hogy a legjobb 11 fusson ki. Ha, pl. Husztinak vagy másnak problémája van (még ha nincs is 100%-ban igaza, vagy ő nem gondolja így), de szükség lehet rá, akkor addig kel masszíroznia a lelkét, amíg kötélnek nem áll, nem megsértődni. Továbbá készülni kell, a sérülésekre, hiányzásokra, és nem a mélyvízbe kell dobálni a srácokat (a legkritikusabb posztokon).

Bármilyen mérkőzés után (vereség után fokozottan) minden játékos végig gondolja, mit, hogy csinált, és ha magukra is vállalják a mostani vereséget, ezek után melyik akar majd, fenntartás nélkül válogatott lenni. Hiszen, ha kineveznek egy vakot, akkor is őket fütyülik.

De, itt az zajlik, mint Magyarországon általában. Önjelölt saját képességeit, szaktudását, szakképzettségét, iskolázottságát, rátermettségét messze túlbecsülő emberek, elvállalnak bármit, legyen az miniszterelnökség, jegybankelnökség, miniszterség, katasztrófavédelem vezetőség, polgármesterség, ……, szövetségi kapitányság, .. közösképviselőség, … , (és a tömeg csak katasztrófa esetén üvölt, hogy mit csináltál te fasz).

A Mekk Elek mese rólunk szól (a csehszlovák Vakond legalább jópofa volt).

indapass90210 2013.10.13. 22:25:06

@Elchango: "(legyunk oszintek, tudjuk mit gondol a ket fel egymasrol-szlovak a magyarrol es viszont."

Semmi különöset nem gondol. Legfeljebb az ilyen hozzád hasonló underclass szarok feledkeznek bele időnként a köpködésbe. A kölcsönös magyar-szlovák utálat foka az IQ-val fordítottan arányos.

Tojglitojas 2013.10.13. 22:26:17

Kivételesen egyetértek veled. Eddig talán 2x fordult ez elő...
És nem is ez a 8:1 lesz a fájó a "nép" számára, hanem amikor már a HírTV sem tudja elrejteni, hogy évtizedekre veti vissza a gazdaságot az unortodoxia, miközben átlag narancsos azt hiszi még mi mutatjuk meg a világnak, merre van a nyolc óra.
Na, majd akkor tör ki a parasztgyalázat és fog égni a Fityisz székház, települnek ki a rokonok, szobatársak ezerrel külföldre, lövöldöz a TEK... :D
Jah, hogy ilyen eddig nem volt.. izé, 8:1 sem volt... várjatok 2-3 évet és bízzunk egy Fidesz kétharmadban, hogy kiderüljön a tuti és minél kevesebb esély legyen más nyakába varrni a szart.
Amíg Viktor él, ide külföldi befektető hosszú távra egy centet nem fog befektetni, függetlenül, hogy éppen milyen kormány van hatalmon. A visszamenőleges törvénykezéssel Mo kiírta magát a kiszámítható gazdasági környezetből...

licsipancsi hites hajszakértő 2013.10.13. 22:29:05

Szegény Devecseri GÁBOR mit vétett a posztban? Ő "csak" egy A-kategóriás magyar költő-műfordító volt, sütis Szilárdka zsenijéhez hogyan érhetne fel?

aleb19 2013.10.13. 22:33:12

sajna a korlátolt magyar fociedzök -ez a többség- egyéni és kimagasló teljesitményekben biznak,de a
brazilok,spanyolok és hollandok alakzatokban, csapattestekben gondolkodnak és ezt már 8 éves kortól kezdik leoktatni a kis srácoknak

az utánpotlás képzés rendszerszinten szar,foscsi ezért mindegy mennyi pénzt nyomnak bele-csak a kula lesz nagyobb

2013.10.13. 22:46:40

"Ha Orbán Viktor nem tette volna államvallássá a magyar labdarúgást, nem kezdett volna vallásának elképesztő mértékben templomokat építeni, a 8:1-es pofon sem fájna annyira az istenadta népnek"

Nem mintha védeni akarnám Orbánt, de a hangulathoz ennek semmi köze, legfeljebb mondhatnánk, hogy a jéghegy csúcsa. Ittvan a mi nemzeti válogatottunk, akik mit ad isten a világ legnépszerűbb sportjában kell helyt állniuk. Nem orbán tette azzá, egyszerűen így alakult. A labdarúgás ilyen: mindenki egy kicsit ért hozzá, sőt csinálja is, egyszerű mint a faék, és ami a lényeg: nem kellenek hozzá milliárdok. Nem forma1, nem technikai sport. Ez tehetség, szenvedély, elhivatottság kérdése, ehhez képest itt is mit találunk? Na mit bazmeg? Egy sereg megélhetési falábú focistát. Akik évtizedek óta képtelenek letenni valamit az asztalra, az első útbaeső csimpánzhordától kikapunk, de nem akárhogy, hanem szégyenletesen. Milliókért, miközben a többségnek kajára sem futja. Lassan egy kosármeccsen ennyi kosarat nem dobnak, mint ahány gólt kaptunk. Nem a vereség a szégyen, hiszen sportról van szó, mindig van jobb. De ne haragudj, ezért a teljesítményért, és permanens vesszőfutásért jobb helyeken verés járna, nem milliók, meg sportkocsi.

aleb19 2013.10.13. 22:52:06

ez pusztán szakmai kérdés, politikai vetülete csak az, hogy focibuzi orbán-és egyéb pártappatátcsikok-azt érzik hogy a választások elött valaki/k beleszart/ak a müzlijükbe pedig ök nyomatták a lovettát rendesen a fociba

aleb19 2013.10.13. 22:59:22

@Jankove: 'egyszerű mint a faék, és ami a lényeg: nem kellenek hozzá milliárdok. Nem forma1, nem technikai sport. Ez tehetség, szenvedély, elhivatottság kérdése'
ez nagy tévedés a modern foci olyan mint a nyelvtanulás ha gyerekkorban nem kapod meg a megfelelö képzést/ami qrva drága/ csak makoksz vagy folyékonyan de akcentussal hablatyolsz

gono 2013.10.13. 22:59:38

@zsebatya: dehogynem.
csak nem itthon játszott.

Muhammad Balfas 2013.10.13. 22:59:41

@concret: Kérdés, hogy te mit tekintesz jobboldalnak..?

Muhammad Balfas 2013.10.13. 23:00:40

@boomy: Na azért ne legyünk demagógok. Nálunk azért gyengébb pl. az észt csapat, és vertük is őket, a törökökkel szemben pozitív a mérleg (egy győzelem egy döntetlen), a románok ellen is képesek voltak elsőre a döntetlenre a zárt kapuk ellenére.
Nincs nagy véleményem erról a csapatról, de azért ne essünk át a ló tulsó oldalára se..
".a vb sorsolasokon lassan mar sorsolo kalapba sem kell tenni a nevunket..."
Ez meg tényszerűen nem igaz, mert az utóbbi években egy kalappal feljebb kerültünk.

Helmut von Offenburg 2013.10.13. 23:01:16

Ismét egy xar poszt. B+, nem néztétek a meccset ? 10 játékosból 9 állt a mérkőzés nagy részében.
Az meg mi, amikor a holland szabadon rávezeti a védőkre, akik - fosván egy pöcsrugástól, vagy mitudomén mitől - a seggüket mutatják a rúgómozdulatra ...
Öcsém .. ez a Megye II-ben nem fordulhatott elő !
Egy rakás xarok vagytok, küzdőszellem, akarat nélkül. Mennyi pénzt kéne nektek felajánlani, hogy netalán fussatok a pályán ????
A magyar focista az új zsidó ? Öreg, fordulj orvoshoz, mert ez már krónikus.
Neked csak ekörül forognak a gondolataid ? Nem tudsz zsidók nélkül posztot írni ? Mi közük volt ehhez a meccshez ????

concret 2013.10.13. 23:26:01

@Ches Desmond:
Lehetne brossúra-választ adnom, de jelen helyzetünkben sokkal aktuálisabb egy tagadó jellegű megközelítés:

jobboldali kormány a költségvetési hiány mérséklését sosem az adóbevételek növelésével, a központosítás és az elvonás fokozásával oldja meg - hiszen az a gazdaság teljesítőképességét rombolja.

Utoljára ennek a kritériumnak Bokros Lajos fináncpolitikája felelt meg (úgy-ahogy). Kérdés persze: miért pont egy magát baloldaliként meghatározó kormány keretében?

bulista 2013.10.13. 23:54:24

@zsebatya: "A nemzetközi sikereknek köszönhetően 1983-ban szerződést ajánlott neki az Austria Wien(1983–87) együttese. Itt zsinórban három bajnoki címet szerzett és ez első idényben 1984-ben 26 találattal ő lett a bajnokság gólkirálya."

Vagyis dehogynem volt aktív Nyilasi '86-ban.

vega4 2013.10.13. 23:57:44

@Helmut von Offenburg: Szerintem valami olyasmire célozhatott, hogy valakik csak azért kapnak pénzt, mert vannak. Semmi hasznosat nem csinálnak ennek az országnak, de vannak. Hogy ne halljanak éhen, ne öljék halomra a dolgozó embereket, ahhoz kell nekik adni valamit. Az amúgy is jár. Vagy nem? Nem az én véleményem. ( Tudod aki kérdésre kérdéssel válaszol az .......)

concret 2013.10.13. 23:58:06

@Ches Desmond: A szélsőséges hozzáállás nagy gond.
Ha egy-két meccsen kijön a lépés, tombol a csodavárás, ha jön egy zakó, akkor meg az érzelmi alapú világvége.

A mai magyar foci szerepe a selejtezőkön a nem bejutókkal szembeni tisztes helytállás, de véletlenül sem a továbbjutás. Mindenkinek tisztán kellene látnia: egy kontinens- vagy világeseményen nagyon nagy vesszőfutás várna ránk. Kinek lenne az jó?

Ha Amszterdamban reális elvárás mellet lépnek pályára (szerény, tisztes vereség, max egy kibekkelt döntetlen), talán jobban alakult volna - de semmiképp sem lett volna ekkora csalódás.

vontod75 2013.10.13. 23:58:12

@Lindalinda: Igen Európa legjobbjai. Igaz hogy az európai szinten sem túl acélos lettek valahogy csak leixeltek velük...

Muhammad Balfas 2013.10.14. 02:49:44

@concret: Magyarországon már nagyon régen fordított felállás van a politikai oldalak és a gazdaságpolitika tekintetében. Vagyis a baloldal gyakorlatilag a 90-es évek közepe óta klasszikus értelemben vett jobboldali gazdaságpolitikát folytat, míg a politikai jobb klasszikus értelemben vett baloldali gazdaságpolitikát. Ez utóbbi elsősorban logikus reakció a 2004-2005 utáni kormánypárti gazdasápolitikára ,hiszen ellenzéki pártként ebben láttak lehetőséget.
Nem példanélküli ez, hiszen például a 90-es évek végén a blairi Munkáspárt épp ilyen éles fordulatot tett a gazdaságpolitika tekintetében, csak ők a korábbi munkáspárti gazdaságpolitikai elveket adták fel, és kezdtek el klasszikus értelemben vett jobboldali gazdaságpolitikát folytatni.
A magyar közvélemény pedig képtelen a reális értékelésre. Elképesztő eufóriára képes egy Andorra elleni5-0 után, és a kardjába dől a Hollandia ellen 8-1 miatt. Ez utóbbiból vélhetően ugyanolyan toposz lesz mint a mexikói 6-0-ból. Erre is csak mi vagyunk képesek. Ausztria néhány éve egy 10-est kapott a spanyoloktól. Nem sokáig foglalkoztak vele.
Nálunk minden szövetségi kapitány csere után elhiszi a közvélemény hogy kijuthatunk, pedig ehhez nagyon sok feltétel megváltozására lenne szükség, ami nagyon lassú folyamat.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2013.10.14. 02:50:18

@Lindalinda: éljen a demagógia! Ugyanez a vezérelv külföldön is, sőt... ott kicsit több pénzről beszélünk, szóval még inkább. És nézzünk csak szét: ők is külföldön játszanak, náluk is külföldiek játszanak, annyira, hogy a nemzeti válogatottjaikba "szerveznek" be külföldieket, és lám. Mégis tudnak focizni. Meg hajtani.
Hagyjuk már ezt hogy mindenről a liberálisok tehetnek. Erről pont kurvára OV meg a csűrhéje tehet. Ha nem tudok futni, de legalább jól kosárlabdázom, akkor nem ragaszkodom a futáshoz. Kvajó sportolóink vannak, kajakosok, vízilabdások, tudomisén, de nem, nekünk a foci kell. Mert az nem megy, de ott úgy látszik, több pénzt ki lehet osztani a haveroknak. Ne legyünk már naívak, mert abból újabb 4 év csodás narancskormány lesz.

neoteny · http://word.blog.hu 2013.10.14. 03:36:08

@Jankove:

"De ne haragudj, ezért a teljesítményért, és permanens vesszőfutásért jobb helyeken verés járna, nem milliók, meg sportkocsi."

Udaj Husszein megkínoztatta a meccseket veszítő iraki focistákat.

z0ty 2013.10.14. 03:37:37

"nem ők hitették el veletek, hogy Hollandiában van esély, továbbjuthatunk"
Ebben egyetértünk!A szennymédia is sok mindenre képes...A román meccs után, aki kicsit is ért a focihoz az tudta, hogy vége a dalnak!Ezzel tisztában voltak a játékosok és az mlsz is.Látszott a játékon!Meg se izzadtak, nulla küzdelem! Menedzser csicska faszrajzoló Sanyiról el tudom képzelni, hogy elhitte a lehetetlent.Ő is egy olyan edző, aki inkább megpróbálja elkerülni a vereséget, minthogy győzelemre vezesse a csapatát.Érdekes volt Guzmics szerepeltetése is.Pont akkor érdeklődött utána egy klub.Válogatottan drágább?! A 3-0 után jöttek is a postok, hogy sorsdöntő meccs lesz, Van Persinek szorulása van és nem játszik és akkor már van is esélyünk...Lófaszt...Aki nem ért hozzá és issza a média és mások baromságait, ők elhitték és most verik az asztalt.A nagy megmondóemberek most döngetik a mellüket.A legszebb az egészben, hogy a holland meccs után is olyan postok születnek amiben megy a matekozás...A másik dolog, hogy miért tartunk itt.Nézzük meg kikből verődött össze az mlsz, úgy az utóbbi 30 évben.No meg a nagy magyar edzőképzés, pro licences bolondok.Amikor Fergusson előadást tartott edzőinknek és a végén bedobta, hogy van-e kérdés, szerintetek hányan tartották fel a kezüket?Szép kerek szám...!Kb a fele nem is értette mit hadovál ez a kis öreg.Az mlsz másik gyöngyszeme, ha jól emlékszem tavaly óta lettek hivatásosak a sípmestereink?Hát LoL. Ez a rendszer nem azért lett egyengetve az elmúlt évtizedekben, hogy mi bárhova is kijussunk!Ez arról szól, hogyan lehet még többet eltenni a zsebbe.

bambanő (törölt) 2013.10.14. 03:38:16

Dotohonak most igaza van: " a mai magyar labdarúgás már csak szubkultúra, néhány ezer ember szórakozása csupán".
Na ezert nem erdekel senkit, hogy a falabu fiuk mit ugyetlenkednek ossze, rezignaltan leszarja az atlagember.
Egyszeruen a foci huszadrangu kerdes az orszagban, es ezt en nem banom. Csak sajnos Orban fejeben nem huszadrangu kerdes.
Az kellene, hogy a politika is leszakadjon a focirol es hagyja elhalni szepen csendben, elsorvad, aztan majd aki akarja, az feltamasztja magantokebol... nem kozpenzbol.
A stadionok meg majd allnak uresen. Senki nem gondolja komolyan, hogy azokra szukseg volna, egyszeruen kellett a megbizas a haveroknak, legyen mit lenyulni.
Ha nem nezik a zemberek a focit, akkor talan majd maguk is elkezdenek sportolni. Elvegre a sportot csinalni kellene, nem nezni. A szex is jobb, mint pornot nezni, sportolni is jobb, mint sportot nezni.

z0ty 2013.10.14. 03:43:31

@holdkoros:
újabb 4 év csodás narancskormány vagy, 4 év vöröskormány? Felszállhatna a lila köd az egyenlőség jelről ami a narancs és a vörös között van.Te elhiszed még, hogy ha másik jön akkor jobb lesz? Ugyan az lesz csak pepitában! Vagy előnyöd származik a másikból? Akkor megértelek.A politikában is látható a rendszer valódi arca.4 évenként elhiszed, hogy van választásod.Aztán mindig rájössz, hogy ugyan azt a pulóvert kapod csak kifordítva.Pár évtizede szavazunk jobbra aztán balra és nézzük meg mit tudtak felmutatni "honatyáink", a saját zsíros bankszámláikon kívül.

WhyCantITouchIt? 2013.10.14. 03:45:04

@Csehszlovák Kém: Hú, született egy kritikus cikk a szlovák fociról. Az igen! Ez már döfi!
Egyébként ha kinézzek a főoldalra 3 bejegyzésben foglalkozol a magyar focival, és 1 bejegyzésben a szlovákkal.

A cumit kihagynám.
Van itt neked más te homoszexuális: www.youtube.com/watch?v=Db4Nds4BOVo

(Jah, amúgy nem szoktam elolvasni az írásaidat...csak hogy tudjuk hogy mennyi az annyi):D

bambanő (törölt) 2013.10.14. 03:45:31

@Ches Desmond: na ja, a magyar nem fogja fel, hogy egy focimeccs 90 percig tart, aztan annyi, le kellene tenni, nem hazavinni, nem ragodni rajta
kb semmi nem mulik rajta
illetve mulik... hogy Orban milliardokat kolt stadionokra
ettol nem lesz jobb a foci, de nem is szamit, mert a focitol meg nem lesz jobb a mindennapi elete az atlagmagyarnak, a focira koltott penztol is csak rosszabbul el majd, mert ugye amit a kormany focira kolt, az mind kidobott adoforint, elpazarolt milliard

egy epeszu ember azt mondana a 8-1 utan, hogy alljunk csak meg, most van itt az ideje, hogy lealljon a kormany a foci finanszirozasaval
ehelyett megy a rendszer tovabb

z0ty 2013.10.14. 10:02:35

Ja, és a szennymédia!A topic címe sokat elárul.Ahogy rápillantok az archívum alatti topicokra, na azok még többet is.

Agent Midnite Cooper 2013.10.14. 10:03:22

@Önjáró Talajgyalu: Na, a pontosság miatt: a ’86-os 6:0-ért – emlékeim szerint – leginkább Mezey Györgyöt okolták, de Détárit semmiképpen sem. Nyilasi viszont valóban bűnbak lett ’78-ban az argentínai első körös kiesésünk miatt, hiszen az Argentína ellen vesztésre álló (majd aztán el is vesztett) nyitómeccsen elszakadt nála a cérna, és kiállították őt is, Törőcsiket is, és mivel a magyar csapat játéka alapvetően kettőjükre épült, az olaszok elleni hiányuk megpecsételte a magyar csapat sorsát.

lüke 2013.10.14. 10:03:29

szép, Lajtán inneni-FPÖ sikerrel majd ott is így lesz- címválasztás

danesdzsu2 2013.10.14. 10:04:47

"1986 után újra reális esélye van nagy világversenyre kijutni Magyarországnak"

"Namost egy ilyen válogatottal nem érdemes komolyabb nemzetközi fellépést tervezni, aki ezt józan ésszel nem látja be, az szimplán tufa vagy nem ért a focihoz vagy egy politikai párt kampányfőnöke."

"... nem ők hitették el veletek, hogy Hollandiában van esély, továbbjuthatunk."

Mindhárom idézet tőled származik.

sas70 2013.10.14. 10:04:50

Ami ennyire nem megy, azt már nem kéne erőltetni!

Capt. Hindsight 2013.10.14. 10:04:56

A magyar csapat tisztességesen, és a körülményekhez mérten kitűnően játszott. Csak részben jött be a judeobolsevik-liberó ármány szarháziak! Nem tudott a holland csapat 15 vagy 20 gólt lőni!
Mi pedig lőttünk 2 gólt is!
Olybá tűnik, hogy a játékosokat megfélemlítette a posztkommunista hazugsággépezet, de jön még kutyára dér!

édeslajos 2013.10.14. 10:05:10

Tökéletes a magyar foci értékelése. Valóban, Détári volt az utolsó magyar focista az európai élvonalban. Csodák pedig nincsenek. Másodosztályos focistáktól nem lehet elvárni, hogy megverjék az utolsó világbajnokság döntősét. Mellesleg, ha nem zavar senkit, a mostani hollandok olyanok a fociban mint a régi- harmincas-hatvanas évek - magyarjai. Mindenkit képesek megverni, de a döntőket mindig elveszitik.
Ami Orbán és a focit illeti, vicc. Infantilizmus: a vidéki karrierista még most sem, magyar miniszterelnökként sem, tudja megemészteni azt a tényt, hogy nem lett belőle magyar Maradona.
Mert a magyar foci vergődése nem az ő érdeme. Ötven éve kezdődött, és megállithatatlannak tűnik. Miközben a hagyományosan magyar egyéni sportokban - úszás, evezés, nehézatlétika - továbbra is az élvonalban maradtunk.
Na erre kellene magyarázatot találni, kedves tót barátunk!

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.14. 10:05:18

Orbán diktátornak is mennie kell.

Soha ilyen megosztott, gyűlölködő, pesszimista, mérges nem volt még Magyarország.

Én nem így szeretlek!

nu pagagyí 2013.10.14. 10:05:22

Annyi pénzből, amennyit itt a fociba őltek, inkább honosítottuk volna komplett a brazil válogatottat.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.14. 10:05:38

@én már a fény gyermeke vagyok: a mi ongolunk sokkal szebb volt - egy vedhetetlen bomba fejes, nem egy hazaguritott gyenge labda egy tet nelkuli meccsen.

Amugy meg hany magyar foglalkozik a szlovakok meccsevel? Es forditva?? Na ugye. ( amugy is, ki foglalkozik egy cseh nyelvu magyarorszagi teruleten letrehozott ideiglenes allammal aki egyedulikent a vilagon soha egy puskat el nem sutott sajat szabadsagaert es a lakossag atlageletkora magasabb mint az "orszage"? Eh... )

Gerilgfx 2013.10.14. 10:05:47

szerintem szedjünk be minden magyar állampolgártól 30ezer ft különadót, és építsünk belőle stadionokat.

Elchango 2013.10.14. 10:06:09

@Csehszlovák Kém: na, akkor nemis kell kernem. mar megtetted magadtol is tirpak gyerek....

most mi bajod van? azert mert kerdeztem mar mitol akadtal ki?

szopkodjon meg teged a hoher miutan felaggatott en ugyan nem

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2013.10.14. 10:12:06

@z0ty: áh, nem hiszek a "másik" oldalban sem. Egyiknek se hiszek. De azért lássuk be, hogy akármelyik jelölt (legyen az a szép, színes politikai palettánk bármely pontján) jobb választás. Persze ez csak egy vélemény. És természetesen lehet elmúltnyócévezni is mindig, mintha 8 éve már nem lett volna szarban ez az ország. De azért annyit bárki, még a legbigottabb viktoriánus is elismerhet(ne), hogy ilyen szintű és ennyire pofátlan harácsolás, mint amit most látunk, nem tudni mikor volt legutóbb. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a többi jó. Csak annyit, hogy jelen pillanatban bárki is kisebb rossz lenne, mint azorbán meg a sleppje.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2013.10.14. 10:20:16

@édeslajos: a magyar foci olyan, mint Fidel Castro. Mindenki sejtette hogy már rég meghalt, de azért odatették a viaszmását a kamerák elé. Csak annak picit komolyabb tétje volt... Az a baj, hogy haldoklik X évtizede. Vagy gatyába kéne rázni, mert nyilván nem gyógyíthatatlan, vagy egyszerűen csak elengedni.

Töksi 2013.10.14. 10:23:20

Nézd, a sport ilyen: az ember (szurkoló) mindig bizakodik. Ha nem lennének soha meglepetések, a bukik oddsai alapján osztanának érmeket, kupákat, lejátszott meccsek nélkül :-)
És azt is hidd el, hogy sem a bukaresti, sem az amszterdami vereség után nem lett volna ekkora felháborodás, ha a szurkoló azt látja, a játékosok meghalnak a pályán. Moniz az első meccsén pl. hazai pályán kikapott a Fradi a Honvédtól, mégis vastapsot kapott ő is és a csapat is.
Mondjuk a pénteki meccset nem láttam, nem tudom, mennyire küzdöttek a fiúk, de azért a 8:1 nem lehetett véletlen.
A fociszerető közönségről: azért az elég beszédes, hogy a nézettségi adatok szerint egy Fradi-Újpest derbire többen kíváncsiak a tévékészülékek előtt, mint a BL döntőre. És bármilyen elfogult fradista is vagyok, azért tudom, hogy a szórakozás színvonalát tekintve ez nem indokolt. :-))
Szóval valami más van a háttérben: igenis kíváncsiak az emberek a magyar labdarúgásra.
Amúgy én ezért is stadionépítés párti vagyok. Biztos vagyok benne, hogy az új stadionokban emelkedni fog a nézőszám, és ha eltakarítjuk ezt a velejéig korrupt és pénznyelő MLSZ-t, néhány éven belül feltornázzuk magunkat a stabil középmezőnybe, legalább a klubcsapatainkat illetően. A válogatott hosszabb távú projekt lesz.

CICMÓK 2013.10.14. 10:30:05

NYUGI! MAGYARORSZÁG JOBBAN TELJESÍT!
Az egyikangolfogadóiroda a 8-1-re 48-szoros pénzt fizetett. Pártunk,államunk 100 millárd forintot tett erre.
MI NYERTÜNK! VAGY ŐK NYERTEK?

Töksi 2013.10.14. 10:30:12

@édeslajos: evezés helyett gondolom kajak-kenura gondoltál.
Másrészt meg lehet fikázni a foci nézőszámokat, de sajnos pl. egy vízilabda bajnokin max. a családtagok és az ifik ülnek a lelátókon. Vagy legyen birkózás, vívás, kajak-kenu: ott is nézők nélkül folyik még egy országos bajnokság is. Még a tévé sem közvetíti ezeket. Persze az egész ország büszke rájuk négy évente, de be kell vallani: a legsikeresebb sportágaink jelentősége a világban elég alacsony.

Lencsés István 2013.10.14. 10:35:23

A MAGYAR focisták nem zsidók . " .... Egy ilyen válogatottal nem érdemes nemzetközi fellépést tervezni, aki ezt józan ésszel nem látja be, az szimplán tufa vagy nem ért a focihoz vagy egy politikai párt kampányfőnöke. .... " .

Ha megvertük volna a románokat itthon , meglenne a pótselejtező , és még most is meglehet , szóval nem kell temetni őket , pláne annak fényében hogy 1998 óta ez a legjobb eredmény . Nekem megvan a józan eszem , értek a focihoz IS , és nem vagyok semmilyen politikai párt kampányfőnöke , szóval nem kell hazudni , pláne fosva ....

jogalany 2013.10.14. 10:41:32

@Töksi:
Nem kellenek stadionok.
Pele a tengerparti homokban lett focista, ronaldó a grundon, a többiek a zsákutcai asphalton, a faluvégi libalegelőn stb.
Aki focizni szeret és akar az talál helyet, nem kell egy egyenformára nevelő álkultikus helyeket építeni ahol majd kiölik a focistákból az egyediséget.
160 milliárdból az egészségügyben bőven meg lehet szüntetni a várólistákat (csak 12 milliárd kell belőle), lehet torna termeket építeni, ennyiből el lehet már küldeni a bürokrácia 2/3 -át, és ennyiből már lehetne egy új hatalmi erőnek fészket teremteni.
És elegendő lenne sok sok lélegeztető gépre is.

Poptaritop 2013.10.14. 10:55:09

Ez az első olyan posztod, amivel teljesen egyetértek. Granulátum.

corny 2013.10.14. 11:34:03

Kém, most megleptél, ha ilyen jót is tudsz írni, miért vagy máskor olyan bunkón provokatív? Fájna, ha megmaradnál ennél a hangvételnél? És nem hasonlítanád össze teljesen rosszul a szlovákokkal, csehekkel a magyarokat? A szlovákokkal pl. sokkal több a hasonlóságunk, mint a világ legtöbb (vagy majdnem minden) népével, annyira erőltetett ez a bezzegezés.

Brukk 2013.10.14. 11:34:08

@jogalany: Jó persze, lehet így is, csak akkor továbbra is az az abszurd helyzet áll elő, hogy még így is a pályán lesz a legkisebb a különbség. Mert a mai állapotokat nézve nem nyolcszoros, hanem 50-100 szoros a különbség /Csank J. szavait idézve/
Egyébként Van Basten, meg Patrick Kluivert nem a "tengerparti homokban" lett focista..

kaamir 2013.10.14. 11:34:19

Amíg a fociban is ugyanúgy működik minden, mint a közéletben, nevesül, hogy uram-bátyám (maffia) módszerrel nem tehetséges, hozzáértő emberek kerülnek pozícióba, hanem azok, akiknek megvan hozzá a kapcsolati tőkéjük, zsarolási potenciáljuk, addig újra és újra bele fogunk szaladni ekkora pofonokba. A foci is, meg az ország is.

Vérfrissítés kell, mert tarthatatlan, hogy ugyanaz a néhány tucat ezerszer leszerepelt, tehetségtelenségét, gerinctelenségét milliószor bizonyított ember irányítja a focit, a politikát, szinte mindent ebben az országban.

windex 2013.10.14. 11:34:22

@Lindalinda: de hát a nemliberálisok is a pénzre hajtanak! lásd mindenmutyi, közgép és tsai. :-) következésképpen még rosszabbak, mint a "liberálisok", mert közben nemzeti rizsával - és dohánnyal - parasztvakítanak. te is elkvakultál? :-)

windex 2013.10.14. 11:34:32

@jogalany: meg a kultúrára, az oktatásra, pláne minőségire, orvos-tanár fizukra, kutatás-fejlesztésre, agrártámogatásra, mikor mire :-)

windex 2013.10.14. 11:34:40

@Lencsés István: istván, istván, kampányfőnöknek elég gyenge lennél, ha a 8-as a legjobb eredmény 98 óta :-) de nem csodálkozunk, a hivatásos kampáynfőnökök ugyanezt csinálják, csak nagyban, ugyanilyen ostobán átlátszó, de aki beszopja a marketinget, az ennek megfelelően még ostobább - és nagyon sokan vannak, látszik a pártpreferenciát firtató közvéleménykutatásokon és a szavazások alkalmával. :-)

excopp 2013.10.14. 12:23:44

vki szóba hozta Husztit:
nos ő írt egy levelet, ami miatt nem lehet többé válogatott, valami olyasmit írt, hogy a válogatott körül hülyítés folyik
- ő tudja, miért írta...
(amúgy a klubcsapataink is hamar leszerepeltek, tehát a bajnokság sem az igazi- lehet, hogy igaza volt Végh Antalnak: kontraszelekció?)
- a fociban kézzelfogható a teljesítményelv hiánya (vö: férfi és női kézilabda,vízilabda - mindkettőben a világ élvonalában vagyunk)
- és még a pénz sem minden: a fociban a több pénz sem hoz eredményt, míg a kajak-.kenu, vívás, hagyományosan nem túlsponzorált sportágak
- inkább lassú építkezés kellene, mint Svájcban, ők ott is lesznek Brazíliában
- ennek ellenére is fáj a 8-1, ahogy fájt a 6-0 Irapuatóban, és ahogy fájt 1978-ban a 2-1 Argentínában

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.10.14. 12:36:34

haha, így legyen lottó ötösöm!!! Egy nappal korábban leírtam, hogyan fog reagálni ez a fasz :D

Csóri Bayer, legalább elolvastál volna:

hvg.hu/velemeny/20131014_Kinek_irta_Bayer_Zsolt_hogy_Takarodjatok

mandro 2013.10.14. 12:48:37

Mekkora egy nagy marha vagy te fiam!

A foci mindig is az átlagpolgár szíve csücske volt e honban. Mi a szarért kell neked belekeverni Orbánt! Arról nem beszélve, hogy fogalmad sincs erről a sportról, már ami a magyar vonatkozásokat illeti. Volt még nagyon jó válogatottunk később is, lásd.: 1978 Argentin VB. Na de mit tudsz te ezekről, amikor valójában nem is a sport amiről írni akartál, hanem a jelenlegi hatalom fikázása! Tedd csak nyugodtan, de a magyar sportot, legfőképpen a focit ne erre használd fel!

édeslajos 2013.10.14. 12:52:29

@Töksi: Valóban, pontatlan voltam, evezésben távol nem vagyunk olyan jók mint kajak-kenuban.
Mondanivalóm azonban marad: egyéni sportokban továbbra is jók vagyunk - lám az evezés erre nagyon jó példa: szemben a kajak-kenuval, ahol max négyes van, az evezésben a nyolcas a csúcs -, míg a csapatoknál szenvedünk.
Kivétel a póló, viszont itt van egy nagyon jó úszóbázis, kosár, röp és kézilabdában legfeljebb a középmezőnyben van helyünk - a kézilabda, nyilván, kicsit más, főleg a női - a foci pedig azért fájó mert ebben valamikor nagyhatalom voltunk.
Viszont a foci külön téma. Európai szemmel a legnépszerűbb csapatsport, valójában biznisz, amelyet a tévéközvetitések plannetáris jelenséggé emeltek.
Ez éppen a hatvanas évek végén, hetvenes évek elején indult be. Éppen akkor amikor a holland futball valójában megszületett.
És meghalt a magyar. Innen kellene kiindulni, keresni a valós okokat és a megoldást...

Leguános Palacsinta, vagy nem 2013.10.14. 12:52:39

Akkora bunda volt, mint egy ház.

De azért nagyon bájos, hogy egy ilyen ötödosztályú meccs apropóján is azonnal indul itthon a féktelen magyarköpködés.
Hajrá ballib, hajrá izrael!

www.pixter.hu/video?id=43042

panelburzsuj 2013.10.14. 13:06:39

@mandro:
Azér én nem nézem akkora spílernek ezt a cseszkó spiont, hogy az ő aknamunkája keverte volna Orbánt a fociba, meg a hajrámagyarokat a nagypolitikába.

Namir 2013.10.14. 13:26:59

A vereség egy dolog, ez így "sikerült".

Na de zsidózni? "Magyar focista az új zsidó"
Ebből még komoly baj lesz.

Mansell 2013.10.14. 13:36:04

Szeva, Kém'
Tudod, mi, magyarok "hosszú ó"-val írjuk azt a szót, hogy halló. Ha szép nyelvünket helyesen szeretnéd használni, ezt vedd figyelembe.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.10.14. 13:36:20

Nem értem, hogy lehet ez a blog az index főoldalán? Benne van a "zsidó" szó!

okostojgli (törölt) 2013.10.14. 13:43:11

@gipsz.jakab: "az elmútnyócgól a hibás..."

:)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.10.14. 14:14:04

@Töksi: Ezt írom én is! Köszi a linket!

Szalai véleményének pedig külön örülök, nem véletlen említettem meg a posztban :)

Töksi 2013.10.14. 14:17:06

@jogalany: ez demagóg duma. A stadionkérdés kampánytémává züllött mindkét oldalon, lassan nem lehet értelmesen beszélni róla. Lehet itt számolgatni, de én is ezer költségvetési helyről tudnék pénzeket átcsoportosítani az eü-re, oktatásra vagy K+F-re, sőt, további stadionokra is :-)

Töksi 2013.10.14. 14:28:13

@édeslajos: az én mondanivalóm meg az volt, hogy hiába lennénk mondjuk kajakkenuban-öttusában-vívásban-vizilabdában-satöbbiben abszolút világbajnokok és verhetetlenek, ha ezek a sportágak világ- és hazai viszonylatban egyaránt érdektelenségbe fulladnak. Ettől még lehetünk büszkék a bajnokainkra, csak ne várjuk, hogy annyit költsünk rájuk, mint a focira, amit azért valóban milliók néznek akár csak a tévében is, sőt, ezerszer annyian is űzik igazolt sportolóként, mint a fenti sportokat. Nálunk is a labdarúgás a legnézettebb tévés sportág, ezt űzik a legtöbben, akármilyen szánalmas is, de ezt nézik hétről-hétre a legtöbben a helyszínen is.

Töksi 2013.10.14. 14:38:22

@Csehszlovák Kém: szívesen :-)
És tényleg igaza van Szalainak, bár én továbbmennék a tisztogatással: még az MLSZ-be sem engednék be magyar "szakembert", nemhogy szövetségi kapitánynak :-)))

gipsz.jakab 2013.10.14. 14:48:18

igazából nem értem... kézenfekvő ki legyen a SZÖVECCSÉGI KAPITÁNY...

maga a fürer ... nyilván...
nem működnek a dolgok... csak kézi vezérléssel...

bár ha nagyon nem ér rá a szotyizás miatt és a felcsúti aranylabdások gyártása miatt...
akkor vmi közeli bizalmi ember kellene!
mit csinál mostanában Orbán Gazsi? vagy Ráhel?

édeslajos 2013.10.14. 14:52:52

@Töksi: Nem költeni kell rájuk. A Barcelonára vagy Arsenálra nem az adófizetők költenek, legfeljebb megveszik a belépőt és a több millió tizes vagy hetes számú mezt. Az angol válogatottat nem az adófizetők hanem a klubbok tartják el. Ezzel kellene kezdeni: az egyéni, kevés érdeklődésre számot tartó sportokat mindenhol közpénzekkel segitik - lévén, hogy azért a sport alapvetően testedzés és játék - a focit üzletként kezelik és nem politikai propagandaként.
Nem keverjük a politikai maszlagot a focival mint üzlettel. Nem lehetne ezt megpróbálni mégis?

Fisk 2013.10.14. 14:56:55

@Csehszlovák Kém: ad1 én vagyok az egyik retardált, aki "számonkérte" rajtad a szlovák öngólt. Ezúton virtuálisan megkövetlek és leszopkodlak, hogy begerjedj. Mentségemre szolgáljon a 7,5 dioptriás szemüvegem, hogy nem vettem észre a jobb oldalon nagybetűvel látható blogbejegyzést a szlovák kapusokról. AZért maradtam eddig néma kussban, mert melóznom is kell néha és nem értem rá dotohózni. Ebből is látszik, hogy mindent megteszek, hogy adóforintjaimmal újabb stadionok épülhessenek. Magyarázkodás vége.
ad2: gratula a cikkhez.
A kulcsmondat:A NER alternatív valósága már megint találkozott a való világgal.
Kár, hogy csak a foci annyira jó tükre a valós teljesítménynek, hogy egyből kiderül az igazság, míg a gazdaságban lehet a végtelenségig handabandázni, hogy mennyivel jobban teljesítünk.
Az az érdekes, hogy Egervárival (akit én egy hatalmas dilletánsnak tartok) is meglepően szép eredményeket sikerült elérni az elmúlt években, gondolok itt a törökök és a svédek itthoni legyőzésére. Teljesen mindegy, milyen körülmények között sikerült ez, de előtte nagyon régen nem volt, hogy tétmeccsen 2 egymást követő selejtezősorozatban leverjünk 2 magasabb jegyzett csapatot. Faszrajzmester ezekkel konzerválta ilyen sokáig rémuralmát. Ezt nem kéne most hirtelen teljesen elfelejteni. Azért sem, mert ha egy normálisabb edzőnek mindösszesen sikerül ezt a nem túl magas színvonalat megtartania, jóPlatininek köszönhetően akár 8-1-es vereségekkel is bejuthatunk a következő 24 csapatos EB-re csoportharmadikokként, és akkor Viktor megint nagyon büszke lesz magára. És minden marad a régiben. Ahogy a 0-6, és az 1-7 után is.

kiwirágós kivirradtig 2013.10.14. 14:59:41

Kaptunk?
Miért, a csehszlovákokat is megverték mostanában 8-ra a hollandok?

Nyilasi nem nagyon lehetett bűnbak a 0-6-ért, mivel nem volt ott Mexikóban.

"2013-ban a magyar labdarúgás két, nemzetközi szinten valamelyest jegyzett játékossal rendelkezik"
Ja, végül is Gera csak az EL-döntőbe vitte a Fulhamet, említésre sem méltó.

Aki ekkora barom a témában (nagyjából bármelyikben, amiről írsz, ráadásul pocsék magyarsággal és szar helyesírással), mint te, mi a faszért reklámozza is ezt?

gipsz.jakab 2013.10.14. 14:59:51

hol a kommentem? hahó

már az előző is elakadt...

pedig én kedvellek titeket :))))))

Töksi 2013.10.14. 15:06:55

@édeslajos: Hámmongyuk azt hittem, az legalább tiszta számodra, hogy pont Spanyolországban mekkora állami- és önkormányzati lóvé megy az amúgy is gigagazdag klubok zsebébe (is) :-)
A nagy európai bajnokságok közül egyedül a német egészséges, a többiben elcsusszanó közpénzekből 200 stadiont is építhetnénk. Vagy még többet is :-))
Ami a legutóbbi és legszebb sztori: ha kicsit sarkítunk, akkor te, én, kém és még egy jócsomó európai polgár vette a Realnak Bale-t 100 millió EUR-ért ;-))

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.10.14. 15:14:04

@gipsz.jakab: cigányozós kommented nem fogom kitenni, így is már karnyújtásnyira vagy a bannolástól, vigyázzál.

édeslajos 2013.10.14. 15:38:31

@Töksi: Nem megy. Egészen pontosan nem törvényesen. Az adóengedmények és un. sponzorizálások a legtöbb és legjobb esetben megkerülik a törvényt. És az korrupció, ami mindenhol van, azzal a különbséggel, hogy a Lajtától nyugatra küzdenek vele.
Én a hollandokkal vetettem össze a magyarokat, ha észre vetted. Egyrészt mert focitörténelmünk legnagyobb zakóját kaptuk tőlük, másrészt mert napjaink legértékesebb magyar focistáját az ő bajnokságuk termelte ki, miközben az arányok is rendben vannak. Két kis nép nagy múlttal, mostoha körülmények között. Gondoltál már arra, kedves Töksi, hogy amennyiben a globális felmelegedés beváltja magát, Hollandia csak úgy marad meg, ha jó pár méterrel megemeli a gátakat?
Másszóval nemcsak a német, a holland, az angol sőt még az olasz bajnokság is rendben van, a spanyoloknál meg valójában a Real különleges helyzetével van a bibi, nem az egész bajnokságéval.
Még egyszer: az igazi egészség nem a betegség hiánya, hanem a szervezet reakciója, az immunrendszer, amely ellenáll a kórokozóknak.
Ami pedig utolsó megjegyzésedet illeti, nekem ad igazat: igen a nagycsapatok pénzei az egész világból jönnek, és nem állami, hanem magánpénzek...

concret 2013.10.14. 16:04:45

@kiwirágós kivirradtig: azért Te jól megragadtad a poszt lényegét. derekasan.

okostojgli (törölt) 2013.10.14. 16:04:49

@Mansell: "Ha szép nyelvünket helyesen szeretnéd használni"

Ha szép nyelvedet helyesen szeretnéd használni akkor először is széthúzod a farpofáimat ...

okostojgli (törölt) 2013.10.14. 16:04:57

@Leguános Palacsinta, vagy nem: "Akkora bunda volt, mint egy ház ... azonnal indul itthon a féktelen magyarköpködés."

Ha és amennyiben tényleg bunda volt akkor az a legkevesebb, hogy a tetves, áruló magyarját leköpöm.

Ha és amennyiben mégsem volt bunda, akkor a legkevesebb, hogy kibaszott szövegértési problémákkal küzdesz, konkrétan egy magyar sem volt leköpve, azért meg végképp nem mert magyar.

okostojgli (törölt) 2013.10.14. 16:06:29

@kiwirágós kivirradtig: "Nyilasi nem nagyon lehetett bűnbak"

Nem, cica, fő bűnbak.
Olvasd még egyszer: "lett fő bűnbak és persze a többi játékos"
Szövegértés. Ha történetesen Puskást írja akkor se lenne igazad.

"Ja, végül is Gera csak az EL-döntőbe vitte a Fulhamet, említésre sem méltó."
Mikor? 2013-ban?
"Mint ismert, nincsen ott a válogatott Hollandia és Andorra ellen készülő keretében Gera Zoltán, miután a West Bromwich légiósának visszatérését egy kisebb sérülés késlelteti."
2013-ban szinte nem volt pályán, mert sérült volt.

"Aki ekkora barom" szövegértésileg az ... az barom.

concret 2013.10.14. 16:23:50

@panelburzsuj: Valakit csak köll rugdosnia nagy bánatában. Orbán Viktor persze semmi rosszért sem felelhet (alkatilag immunis), de itt van ez cseh-tót, akinek van pofája magyarul írni.

Igazi, remek bűnbak a hazaffyaknak.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.10.14. 16:25:05

Egy újabb karakteres vélemény Szalai-témában. Most nem értek egyet az egyébként nagyon jó taccs.hu-val, beteszem a linket:

taccs.hu/2013/10/14/szalai-vegleg-kiirta-magat-a-valogatottbol/?fb_source=pubv1

concret 2013.10.14. 16:40:44

@okostojgli:
na pláne: pocsék magyarságot emleget, miközben f@szozik. mutatja is a jó példát.

panelburzsuj 2013.10.14. 16:41:43

@concret:
Ebben a legszebb, hogy ez a "csalimodell" milyen atombiztosan működik.

Az ostoba halak nem mennek ilyen vakon a beszórt kukoricára.

VT Man 2013.10.14. 17:08:03

A posztíró úgy tesz, mintha a stadionépítések miatt lenne nagyobb a vereség utáni felháborodás.

Ez azonban nem igaz.

Ha egy stadion se épült volna, akkor is rettentő gáz ez a produkció, amit a csapat művelt.

Leguános Palacsinta, vagy nem 2013.10.14. 22:22:19

@okostojgli: Te olvastad a posztokat és kommenteket? Nem kizárólag itt a dotoho-n hanem úgy cuzammen a neten, ami már három napja folyik? Asszem néked van egy enyhe fokú szövegértési zavarod.

Nem tudod véletlenül, hogy Messit, a sokszoros gólkirály argentin világsztárt köpködték-e a legutóbbi világbajnokság után, amit egészen pontosan 0 azaz nulla rúgott góllal zárt?

A nevem Senki 2013.10.14. 22:33:13

Nem nagyon pörgünk egy hullámhosszon szinte semmiben de ez a cím kib@szott jó és telitalálat. (Minden csoda 3 napig tart, holnap ott leszek a stadionba. Hajrá Magyarok!)

kiwirágós kivirradtig 2013.10.15. 00:31:41

@okostojgli:
Faszfejkém, idézem:
"2013-ban a magyar labdarúgás két, nemzetközi szinten valamelyest jegyzett játékossal rendelkezik"

Nem arról van szó, hogy mennyit játszott vagy mennyit nem, amikor egészséges, akkor egy angol PL-csapatban játszik, rendszeresen, és gólokat is rúg.

Te tényleg ennyire agyatlan segg vagy, faszfejkém?

Nyilasi meg hogy a faszba' lehetett volna akármilyen bűnbak a 0-6-ért, amikor ott sem volt, te gondolkodásképtelen faszkalap?

És még te ugatsz szövegértésről, te agyatlan pöcs?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.10.15. 00:32:41

@kiwirágós kivirradtig: vigyázz a szádra itt kishaver, még egy ilyen színvonalas komment és bannollak.

Töksi 2013.10.15. 10:26:26

@édeslajos: azért elég fura, hogy a holland gátakkal jössz :-) A két ország, nép történelmi sorsát párhuzamba állítani meg nagyon meredek ám... Akár azt is megkockáztatom, hogy a két ország történelmi fejlődése a lehető legkülönbözőbb Európában (nyilván sok sorstársunkkal a mi oldalunkon). Hollandiában már a XV-XVI. században majd' olyan szintű kapitalizmus és piacgazdaság volt, amilyen nálunk 1867 után jött létre :-)
Ami meg az utolsó mondatomat illeti: az nem téged igazol, hanem azt, hogy fogalmad sincs a focivilág eseményeiről...
Arra céloztam ugyanis, hogy Bale megvásárlását egy olyan spanyol bank finanszírozta, amelyet tavaly Euro-milliárdokkal mentett meg az európai közösség a csődtől, méghozzá az európai adófizetők pénzéből. És ne mondd, hogy ez biztos jó üzlet volt, mert nem lehet az: egyetlen focista sem ér 100 millió Eurót. Ami egyébként mai áron egy magyar NB1-es klub (költségvetésétől függően) 20-60 éves költségvetése. :-)

édeslajos 2013.10.15. 16:08:34

@Töksi: Hogy neked mi a fura, nem az én gondom. Amiket Hollandia és Magyarország különbségéről irsz közhelyek. Én a focihasonlóságokról beszéltem, természetesen szabadon és talán szelemesen. Elnézést, azt hittem lehet.
Amennyiben az a véleményed, hogy fogalmam sincsen a focivilág eseményeiről, skizofrén állapotban lehetsz, hogy szóba állsz velem. De lehet hogy a helyzet még rosszabb, hiszen végül kiderül, csak azért, hogy sértegethess.
Még egyszer utoljára, hátha sikerül: a gazdaságtan eléggé bonyolult, ne menjünk bele. Egy dolog azonban világos: a bankot nem a Real kedvéért mentette meg az EU, mi több, úgyis felfoghatnád, hogy a Real is segitett a bank megmentésében, hiszen Bale ára már rég megtérült.
És még egy gazdasági apróság: ár és érték nem ugyanaz. Ezt a gazdasági váltságok alatt lehet a legjobban észrevenni.
Vagyis itt is közhelyeket szajkózzol azzal, hogy Bale nem ér annyit. De. Épp annyit ér. Mert kifizették érte. Ez volt az ára. Már meg is térült, s mindenki jól járt. És ennek semmi köze a magyar foci nyomorúságához. Legfeljebb annyi: hogy szomorkodhatunk, hogy nekünk nincs egy focistánk se, akiért akár a negyedét is kifizetné valaki.
Mellesleg Bale walesi, nem angol, és ott is játszik a walesi vállogatottban.
Mit tudsz a walesi és a magyar hasonlóságokról, kedves Töksi?
süti beállítások módosítása