antinazi-stencil-funny-picture-11866.jpg

Orbán hallgat, helyette Blatter oszt ki néhány sallert és kokit náci gyermekeinknek. Még több zártkaput!

Egymás után kapja a jól irányzott, csípős tockosokat a meglehetősen megzavarodott, low-rider értelmi színvonalú magyar futballnáci, meglehetősen elszaporodott parazita tenyészetünk. Örömhír ez a magyarországi sportszerető közvéleménynek és a demokratikus gondolkodású emberek táborának: akarhat itt bárki létrehozni félázsiai, erősen barnuló gyarmatot, úgy tűnik a nemzetközi fékek és ellensúlyok rendszerével jelenleg még fennálló Eu-, és ember-ellenes rezsimünk sem tud mit kezdeni. Orbán az Aranylabda átadási ceremónián mosolyog, Csányi tovább passzolja a FIFA által kiállított számlát. De miről is van szó?

Évek óta látványosan élősködik a futballszurkolókon a magyar politikai szélsőjobb, gyakorlatilag a legnagyobb klubok köré csoportosuló ultra-mozgalmak a jobbik és a fidesz rohamcsapataihoz szükséges futballnáci-keltetőkké váltak. Ennek látványos eredménye aztán 2006 és 2010 között mutatkozott meg, amikor a politika aktívan is igénybe vette a reménytelen helyzetű, mentálisan visszamaradott utcagyerekek szolgáltatásait. Bizony ott tartottunk, hogy a könnyen mozgósítható félpolitikai rohamcsapatok látványosan élősködni kezdtek a politikai közbeszéden. A harci rikácsolások egy idő után aztán immunissá tették a jobboldal mérsékeltebbnek számító részét is, és látványos passzivitással álltak be a nyíltan rasszista, antiszemita és antidemokratikus nézeteket vallók mögé. Ez az összeolvadási folyamat a mai napig tart.

A ki nem mondott politikai szövetségnek egyik szimbolikus tere a tévé-székház ostroma volt, ahol a rendőröket dobáló, néhány száz ultra mögött ott ragadtak a finom szövetkabátos, csillogó szemű fideszesek, megadva ezzel a tömegélmény hatását a fronton küzdőknek. A stadionokban persze kötetlenebb körülmények között, a magyar nemzeti zászló és megannyi furcsa, kétes jelentésű jelkép – Árpádsávos zászló, Nagymagyarország térkép, stb – és irredenta csatakiáltás – „ki nem ugrál büdös zsidó/román/szlovák/cigány”, „Vesszen Trianon!”, „Lesz még Erdély Magyarországé”, „Utálunk szar Szlovákia/Románia/stb” alatt egyesültek. Hallhattuk, láthattuk őket nemcsak a bajnoki, de a nemzetközi válogatott és klub meccseken is.

Ezekben az „emberekben” annyi csepp jó érzés nem volt, hogy például a Marian Cozma tragikus diszkó balesetére rendezett 2009-es magyar-román emlékmérkőzésen, amelyet egyébként a román áldozat román papája is megtekintett, teli torokból öklendezték fel a kinemugrálbüdösrománt és a szarromániát. Ne kényeskedjünk, nem néhány tucat ember az egész szektorból, nem a magyar szurkolók egy része. Csak, hogy nagyon pontosan fogalmazzunk: adjunk hálát a FIFA-nak, hogy zártkapus lett a 2013-as magyar-román, mert visszaesőként biztosan pontlevonással és újabb, egyéb szankciókkal sújtották volna a magyar válogatottat, mivel jó eséllyel megismétlődött volna a 2009-es jelenet, amikor az egész stadion zengte a gyalázkodó rigmusokat!

A zárt kapuval ezt ússzuk meg most, vajon hány pluszpontot kapott volna a magyar válogatott érte?: 0:12-től "Ki nem ugrál, büdös román, hej, hej", 0:45-től "Egyszerűen senkik vagytok, hej, hej", 0:48-től "Utálunk szar Románia!", 3:15-től "Ki nem ugrál büdös román, hej, hej", 3:20-tól "Cigányok, cigányok!", 3:40-től "Utálunk szar Románia!", 4:10-től "Meneküljetek, meneküljetek!"

Így megy a szurkolás a 2009-es barátságos magyar-románon: 0:22-től "Lesz még Erdély Magyarországé!", 2:10-től romn himnusz simán kifütyülve, 4:17-től: "Utálunk szar Románia", 4:40-től: "Ki nem ugrál büdös román hej-hej", 5:35: "Lesz még Erdély Magyarországé!", 5:55: "Utáljuk a cigánybűnözést!", 6:40: "Utálunk szar Románia!", 6:55: "Vesszen Trianon!"

Eközben Magyarországról nézve úgy tűnt: mindez természetes.

Mert ami a magyar stadionokban, válogatott meccseken évek óta megy, az már tényleg nem normális. A mai magyarországi stadionokban olyan szurkolókat lehet elsősorban hallani, akik tíz-tizenegy éves korukig képtelenek voltak elsajátítani egy másik emberrel történő viselkedés alapnormáit, ezek: nem eszünk bele a másik tányérjába, nem fingunk hangosan az órán, miközben a tanár néni magyaráz, nem csúfoljuk Pistikét, mert le van ragasztva a fél szemüvege, vagy mert dadog, vagy sántít, vagy neadjisten más a bőre színe, vallása. Ha ezek az alapvető társadalmi követelmények tíz év körül nem alakultak ki valakiben, akkor az ember jó esetben tíz évvel később - amikor a fiatal srácok döntően elkezdenek meccsre járni - jó eséllyel retardált, lelki szegény marad, agyának működő része megrekedt a tíz éves kora előtti, boldog tudatlanságban. Ezek az emberek haragra és gyűlöletre építkeznek, hiba lenne tudatosságot és megfontoltságot keresni bennük. Lásd még: Jobbik szavazói. Felnőtt korukra ezek az emberek környezetük számára meg nem értett zsenivé válnak, akik csak saját maguknak képesek elméleteiket bebizonyítani. Mindez persze erősen nemhogy sajnálatos, de szánalomra méltó. Felnőtt korban jó eséllyel már csak büntetésekkel kezelhető. Ha egyáltalán.

Félreértés ne essék: természetesen tisztában vagyok azzal, hogy külföldön is történnek verekedések, rasszista jelenetek, hangzanak el antiszemita rigmusok. A félelmetes különbség ott kezdődik, hogy a nyugat-európai, de sok más közép-európai ország többségi társadalmában nem alakult ki olyan megengedő, a futballnácikat a nagypolitika által is bíztató, körberajongó hangulat, mint épp Magyarországon. Ahol épp jutalmazás időszakát éljük, stadionépítésekkel. Miért fordulhat elő, hogy Csehországban vagy Németországban – innen vannak személyes élményeim - politikai és futballklub hovatartozástól függetlenül a társadalom, a nagy többség nemhogy nem támogatja, elítéli, de ki is veti magából az ilyen embereket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy állandó rasszizmus-ellenes kampányokat tartanak, és a futballpályán megjelenő, esetleges rasszista jelenetek nem válnak hétköznapi, megszokott esetté: nevén nevezik (botrány), kitárgyalják (média megjelenés) és következménye is van (bíróság). Most a nyilvánvaló és okkal botrányt kiváltó jelenetet - hátat fordítunk egy nemzeti himnusznak, letoljuk a gatyánkat közben -  hadd ne részletezzem, csupán csak egy kérdés: az izraeliek, szlovákok, románok csináltak ilyet a magyar himnusz hallatán?

Persze, mondhatják: mit várjunk egy olyan országban, ahol a miniszterelnök a minap jegelte a szlovák rendszámtáblás rasszista Bayer Zsolt esetét, a kétharmadot megszavazó közvélemény nyomása láttán, ahol a jelenség ellen tüntetőket simán kigúnyolják, és ahol a miniszterelnök a dotohon először megjelenő zsidózó magyar fiatalok videója által kiváltott nemzetközi botránnyá dagadó ügy kapcsán csak ennyire képes: jobb, ha hallgat. Még szerencse: Sepp Blatter nem olyan puhatökű, mint Orbán. Két olyan kurva nagy sallert lekevert ezeknek a szerencsétleneknek, hogy olvasva a reakciókat, futballnácijainknak mai napig cseng a fülük. De inkább mutatom, ekkorát. Kezdődött a múlt héten, kiderült, zárt kapus meccs lesz az egyébként valóban kulcsfontosságú magyar-román Vb selejtező. Az eseményeket előző posztunkban foglaltuk össze: adj a magyar pofájára és tudja, hol a helye.

8000044885_dd0fd27091.jpg

Vajon tanultak zsidózó, retardált futballnácik abból, hogy imádott csapatukat primitív magatartásukkal nehéz helyzetbe sodorták? Nem. Magyarországon a helyzet nagyjából változatlan, jelenleg most éppen ott tartunk, hogy 1. az egész előre ki volt tervelve, azért kellett Izraellel játszani, hogy a magyar antiszemitizmustól legyen hangos a világ, dübörögjön a holokausztipar, 2. el kell menni olyan csapatok mérkőzésére, akik jobban állnak, mint a magyarok és ha huhognak, meg zsidóznak egy jót, akkor majd jól levonják tőlük a pontokat. Facepalm. A totálisan megzavarodott szélsőjobb média kétségbeesésében izraeli klubok arabellenes kijelentéseit citálja, hogy akkor őket meg miért nem, hogy az olyan apró legendákon már tényleg ne akadjunk ki, miszerint a zsidózó magyarjaink szerint bezzeg a románokat sem büntették meg. Dehogynem.

Szerdán érkezett a második, megrendítő pofon, az egy hete padlót fogott futballnácik számára - meglehetősen váratlan helyről, az MLSZ elnöke szájából: Csányi a zsidózó szurkolókon szeretné behajtani a büntetést, amit az mlsz.hu-n szereplő összefoglaló értelmében azért kaptunk, „mert az MLSZ, mint a FIFA tagja, nem avatkozott be, és a beavatkozással nem vetett véget a rasszista eseményeknek”. Tiszta beszéd. A FIFA kiszámlázza az MLSZ-nek, az MLSZ pedig a beazonosítható elkövetőknek. Ne sajnáljuk őket, tettüknek talán tényleg lesz következménye. Örömünk nem felhőtlen, Csányi ezek után azért még mondott egy cinikus kijelentést: "A zártkapus büntetés és 40 ezer svájci frankos büntetés jogos, de nem lehet szó nélkül elmenni mellette, mivel a büntetés mértéke indokolatlan és méltánytalan, hiszen korábban nem volt különösebb rendbontás, így eddig fehér lappal szerepelhettünk a FIFA-nál." Hát persze, hátha nem kell senkit felelősségre vonni, ez olyan tipikusan magyaros. Videózzunk picit, a dotoho random szemléje, random meccsekről:

Magyarország-Málta Vb-selejtező, 2009-ből Ki nem ugrál, büdös román:

Egy válogatott meccs a Megyerin 2007-ből, biztos nem a románokkal játszottunk, de:

Magyarország-Finnország Vb-selejtező 2011-ben, de hogy jönnek ide a büdösrománok?

Moldova-Magyarország, Kisinyov egyik tere is alkalmas helyszín egy kis büdösrománozásra, 0:17-től:

Európa Liga, Videoton - Slovan Bratislava, Ki nem ugrál, büdös szlovák 0:52-től.

Fütty végig a szlovák himnusz alatt. Bizony az egyébként normálisan, európai módon szurkoló magyar hokidrukkereket erre a meccsre elkísérték retardált futballnáci szardarabjaink is, íme az eredmény:

Úgy néz ki a retardált futballnácikon semmi nem segíthet. Ráadásul: Már készülnek Bukarestbe is, ahol újabb kárt okozhatnak. Innen nézve a dotoho üdvözli az MLSZ döntését, áttörést jelenthet a magyar futballkultúrában is: a retardált futballnácik az őt megillető helyükre kerülhetnek: ha már befizette a meccsre a jegyét, megtűrjük őket. De ettől a naptól kezdve, aki a retardált futballnácikat védi, azt tartsuk ugyanolyan káros cselekedetnek, mint több tízezer szurkoló szórakozását elrontani, és bevételkieséstől megfosztani az MLSZ-t! A dotoho éppen ezért úgy döntött, felhívást tesz közzé: segítsünk Sepp Blatternek és segítsünk a magyar válogatottnak. Legyen zártkapus a bukaresti derbi is, hogy akik miatt már egyszer megbüntették a magyar válogatottat, jó eséllyel újra balhézni fognak, ami viszont már pontlevonással és a továbbjutás esélyének teljes elszállásával járhat.

Elég a zsidózó, cigányozó, románozó magukat magyarnak nevező nacionalista szektából, ahová csak akkor tartozhatsz, ha te is hasonlóan üvöltözöl, és ha nem, azonnal kirekesztenek. Kevés lehangolóbb dolog van, ha egy Málta elleni meccsen románozást kell hallgatni, érezzük úgy jól magunkat a lelátón, hogy valamiért és nem valami ellen szurkolunk. Aki ezzel nem ért egyet, vagy nem tudja miről beszélek, járjon meccsekre Magyarországtól nyugatabbra is. Egyet viszont a török meccs óta nem tudok hova tenni: a zsidózó magyarok szerint mindezt azért csinálták, mert így tiltakoztak Izrael „megszálló politikája” ellen. Vajon akkor a Hungáriát százötven évre megszálló törökök ellen, miért nem tiltakoztak a török himnusz alatt? Az ország három részre szakadt, kiirtották a lakosság jó részét, most meg hello törökök? Izrael ellen hónapokkal korábban készültetek már egy szaftos zsidózásra, a törökök ellen otthon maradtatok, kettős mérce?

Kínzó kérdések ezek…

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr125019156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

those with loaded guns 2013.01.17. 11:13:10

"...érezzük úgy jól magunkat a lelátón, hogy valamiért és nem valami ellen szurkolunk. Aki ezzel nem ért egyet, vagy nem tudja miről beszélek, járjon meccsekre Magyarországtól nyugatabbra is..."

Szlovák tesó, itt az idő, hogy nyakadba szedd a lábad, és elhagyd Pozsonyt abba a bizonyos nyugati irányba egy futballmeccs kedvéért. Zsidózni, cigányozni nem kedves és cizellált dolog, az tény, de ne tegyünk már úgy, mintha ellenfelet, ellenséget pocskondiázni kizárólag magyar (vagy inkább kelet-európai)szokás lenne.

szamaritánus 2013.01.17. 15:40:29

gondolom, hogy idegesített a szlovákozás, te szlovák

ErrOr 2013.01.17. 15:49:21

A törökök az adott időszakban nem tartottak népirtást, míg az izraeliek igen. A törökök nem bitorolnak magyar területeket perpillanat szemben a szlovák, román, szerb, ukrán négyessel.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.01.17. 16:09:32

Ja, hogy ezért voltál oly sokáig távol...
Jó sokáig túrtad a netet, hogy kellőképpen illusztrálhasd ISMÉT, hogy a magyarok (persze mind, akárhogy is csűröd csavarod) micsoda egy csúnya náci népség. :D

Lassan olyan leszel te Kém, mint egy rém unalmas mém.

2013.01.17. 17:25:12

@ċsirke72: nem, de nem is erről volt szó

2013.01.17. 17:25:29

@ċsirke72: az előbb írtam egy hibásat.

szóval: igen, primitív, de itt nem erről van szó.

az mlsz leszarta az ügyet, nem tett ellene semmit, aztán amikor jött az amúgy eltúlzott bünti, akkor túlkompenzál.

A szerző meg pontosan tudja, hogy választott hazájától kezdve mindenhonnan be lehetne rakni ide ugyanennyi jútyúb videót rasszista, antiszemita focidrukkerekről.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.01.17. 17:36:22

@pushpang (univerziális határeset): el foglak keseríteni, két percig tartott :)

@gwr: el kellett volna a posztot olvasni, pont, hogy nem. De tied a pálya, keresgélj nekem német vagy cseh nemzetközi válogatott meccseket, ahol a hazai b-közép egésze ugrálva pocskondiázza elképzelt ellenségeit. Nem fogsz találni.

eleve lehetetlen 2013.01.17. 18:50:40

Hát kíváncsi leszek, hogy hajtják be az MLSZ kárát ezeken félnótásokon. Mert még ha az ellenfél himnuszát kifütyülni meg kinemugrál büdös zsidózni, románozni, cigányozni bármennyire visszataszító is, a törvény gondolom nem bünteti, csak az uszítást. Abba meg szerintem ez nem nagyon fér bele. Az MLSZ volt a fasz, hogy hagyta őket kiteljesedni, nem baszták ki őket rövid úton a stadionból.

balogpeti 2013.01.17. 19:48:43

Na ide figyeljen "kedves" blogolo!

Csak azert regisztraltam, hogy felhivjam figyelmedet a szokasos tevedesektol hemzsego irasod hibaira.Aki a Cosma ugyet tragikus diszkoBALESETnek irja le, az (mint mar szamtalanszor bizonyitottad) vagy egy szellemileg fogyatekos, vagy egy kommentgyujto provokator lehet csak, de hat tudjuk, hogy te minimum az utobbi csoporthoz tartozol.
TV-szekhaz:Az ultrak mogott allo Fideszesek...Megint frocsogsz gyulolkodve a jobboldal ellen, de persze te szelsojobbozol.(erdekes modon a baloldali bizonyitott buncselekmenyek teren nagyon kussolsz...)
Alapveto viselkedesi normak szerinted a mas tanyerjaba nem eszek, nem fingok... Hat erdekesek a te alapveto normaid.
Szerinted a jelenkor rasszista szurkoloi 20 evesen kezdenek meccsre jarni (10 evesen nem alakul ki, majd 10 ev mulva kezdenek meccsre jarni)...
Idiota!A szurkolok nagy resze legkesobb 15 evesen mar elkotelezett rajongoja a csapatanak, de a legtobbunket kisgyerek kora ota vitte az apja meccsre.(en pl. 10 eves korom ota jarok meccsre)
"Ezek a szurkolok haragra gyuloletre epitkeznek"...lasd meg Jobbik szavazoi...
Hulye vagy?Parhuzamot vonsz, majdhogynem egyenlosegjelet teszel a szurkolok es a Jobbik koze???(megjegyzem, sok dologban tenyleg nem birom a Jobbikot, de bizonyos dolgokban viszont csak ok szolalnak meg!!!Es egyebkent ezerszer inkabb kivanom a Jobbik kormanyzasat, mint a baloldal es liberalis oldal barmelyik szereplojet)
Azt mondod, jelenleg a "naci"kormanyunk jutalmazasi idoszaka van a stadionepitesek teren.Vegre egy kormany, aki a sportbol nem kivonja a penzt, hanem sosemlatott mertekben tamogatja a sportot, epiti a tornatermeket, stadionokat, de a te "liberalis Fideszgyulolo " szemuvegeden at ezt igy latod...
Megemlited a "rasszista" Bayer Zsoltot, aki egyebkent teljes joggal kikelt a c.ganysag bunozo resze ellen(persze ti ezt ugy jajongjatok, Europa fele, hogy kikelt a ciganyok ellen), de te nem vagy ilyen, te nem altalanositasz a szurkoloinknal...
Dicsered Csanyi szamlazasi otletet, fizessenek ezek a nacik.Amig nem jott a buntetes, addig semmi lepes nem volt.Es tudod miert? Azert mert a (tenyleg elitelendo)cselekedeteket olyan kicsi resze kovette el az egesz stadionban, hogy az izraeli csapat vezetese meg sem emlitette a meccs utan.(gondolod, ha a stadion zugott volna a mocskos zs.doktol, akkor ezt szo nelkul hagyjak??na ne rohogtess)De teszek neked egy ajanlatot.Menjunk ki veletlenszeruen Europaban BARHOL 10 olyan meccsre, ahol van legalabb 5000 szurkolo, vigyunk magunkkal egy mobilt, es ha a 90 perc alatt az ottani Bkozepben nem tudok kesziteni rasszista megnyilvanulasokat legalabb 8 meccsen, akkor a kovetkezo nyilvanos hazai Vb selejtezo elott a kezdokorben leszoplak, de ha igen, akkor vallald, hogy ezt te teszed meg valamelyik vezerszurkoloval, mert nekem nincs hozzad gusztusom.
Es meg egy, betettel utcai szurkerekrol videot.Hanyat linkeljek be ennel 100 szor rasszistabbat cseho-bol, nemeto-bol, angliabol????
Es a temaval kapcsolatban meg el sem mondtam a velemenyemet,pedig lenne mit.
Viszont ha mar megadatott neked az a lehetoseg, hogy ilyen feluletet kapsz, akkor hasznald esszel, ne frocsogve, es ne hemzsegjen az iromanyod a hulyesegektol, mint amikrol itt irtam!
Es ebben a temaban barmikor kiallnek veled egy szemelyes vitara, ne szarj be, nem egy ultra vagyok, aki biztosan szivesen pofan vagna, hanem eszervekkel szeretnelek felpofozni.

balogpeti 2013.01.17. 19:48:48

Fogadjunk, hogy az elobb kuldott frocsogesmentes kommentemet nem mered leadni!!!

ősbölény 2013.01.17. 19:49:50

Teljesen egyetértek a blogolóval, kiváló az elemzése, találóak a megállapításai és indokolt a felháborodása. Hogy mennyire meggyőző a mondanivalója és lehengerlő a logikája, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a véleményét ellenzők vszínűleg nagyszámú kórusából azok, akik kommentje túljutott a mederáción, csak szíkozódni, kirekesztően címkézni ("te szlovák"), vagy történelmet hamisítani ("A törökök az adott időszakban nem tartottak népirtást")tudnak.

balogpeti 2013.01.17. 19:49:56

Igen nemkedves Blogiro!
Az lenne a kerdesem, hogy ide csak a velemenytarsaid kommentjei kerulnek lekozlesre, no es a tenyleg primitiv hozzaszoloke, akikre tudsz okosan felelni, vagy az egyszeru ellenvelemenyeket is kozlod, mint pl az enyem, kb 1 oraval ezelott?

kifordított nagyanyó 2013.01.17. 19:50:15

Vannak értelmes dolgok ebben az írásban de az állandó náczizás kissé unalmas.
Csatáry valahogy most kihagytad.:))
Van egy csapat primitív balfasz,mondom ezt jobbik szavazóként.
Egyszerűen nem kéne törődni velük ,le kellene szarni őket.
Ennyi.

dagiiron 2013.01.17. 23:54:47

Mond haver, te miért utálod a magyarokat? Elvették a bögrédet az oviban? Vagy mindenkinek nagyobb volt a tiednél a farka?

Máshol nincs ilyen? S milyen volt az orosz szurkolók erődemonstrációs felvonulása az EB alatt, s az erre adott lengyel válasz?

vagy:

'Rasszista bekiabálásokkal fogadták a holland fociválogatott színes bőrű tagjait a Krakkóban szerdán tartott nyílt edzésen - közölte a BBC a hollandok kapitányára, Mark van Bommelre hivatkozva. Az UEFA közölte, intézkedni fog, ha még egy ilyen eset történik.'

vagy:

"Mindössze 26 perc játék után félbeszakadt az AC Milan Pro Patria elleni edzőmérkőzése, miután a kiscsapat szurkolói rasszista rigmusokkal hergelték a milánóiak színes bőrű játékosait."

vagy:

"Az angolok szerbiai fellépését beárnyékolta, hogy a hazai szurkolók huhogással inzultálták a vendégek színes bőrű játékosait, és a lefújást követően a pályán is tömegjelenet alakult ki a vereséget nehezen viselő szerb játékosok és a nézősereg által felbőszített angolok között. A szigetországiak a meccs után jelezték: panaszt tesznek az UEFA-nál a történtek miatt."

vagy:
"A vasárnapi Tottenham – West Ham United mérkőzésen történtek miatt indít vizsgálatot az FA, mert a kalapácsosok szurkolói antiszemita dalokkal “kedveskedtek” a hazaiaknak. "

Szóval haver, máshol is vannak ilyen balhék, csak azok nem érdekelnek téged, mert azoknál nem szidhatod a magyarokat. Ja, s egyébként komoly mentális problémáid lehetnek, ha nácizod a magyar kormányt.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.01.18. 00:03:14

@dagiiron: Természetesen el kellett volna olvasnod a posztot és azután kommentelni. Magamat idézem a posztból: "Félreértés ne essék: természetesen tisztában vagyok azzal, hogy külföldön is történnek verekedések, rasszista jelenetek, hangzanak el antiszemita rigmusok". Olyat viszont nm fogsz találni külföldön, hogy egy válogatott B-közepe, nemzetközi meccsen, teli szájjal gyalázkodik egy másik népre. Jó keresgélést :)

petraeus 2013.01.18. 00:09:43

Ugy viselkedsz mintha a kornyeken mindenki tokeletes europai uriember lenne csak a magyarok budos romanoznanak. Tokom tele van az egesz kelet europai kis gyuloljuk egymast ligaval. Miert van az, hogy szlovakok es csehek meg mindig nem kepesek kimondani, hogy nem volt egy europai dolog lemeszarolni vagy 30.000 nemet civilt es kitelepiteni 3 millio nemetet. Miert nem kepesek kimondani, hogy nem volt elfogadhato a II. vh utani "kisebbsegi politikajuk". Miert nem ismerik el, hogy szemet modon figyelmen kivul hagytak a nepek onrendelkezesi jogat es szinmagyar teruleteket szereztek meg trianonnal. Miert nem ismerik el az elmult 90 ev etnikai tisztogatasait? Ugyanaz az alapelv ami ,letrehozta Csehszlovakiat (jogosan!) nem szamitott a magyar kisebbsegeknel. Itt az ideje, hogy minden kelet europai nemzet szembenezzen a multjaval. Miert van az, hogy a kornyezo orszagokban az autonomia vagy a ketnyelvuseg az szitokszo? Mi magyarok joval a tobbi kelet europai nemzet elott jarunk a sajat (igen szamos) buneink feltarasaban. Tobbek kozott ennek a folymatnak a resze a rendkivul eros es vezzelyes magyar szelso jobboldal. Ha mi ki tudjuk jelenteni, hogy a magyarositas, a zsido torvenyek a munkaszolgalat mind sulyos bun volt akkor miert nezzuk el azt, hogy a kornyezo orszagok a 21. szazadban meg mindig hallani sem akarnak europai alapjogokrol, mint peldaul autonmia es ketnyelvuseg. Hogy lehet az, hogy egy Benes szobra all a cseh kulugy elott (2005 ben alitottak, es senki nem tiltakozik elene!!!) Magyarorszagon ha valam idiota onkormanyzat Horthy szobrot alit, tomegek tiltakoznak ellene! A cseh kollegaim azt se ismerik el, hogy a nemetek kitelepitese bun volt, megvannak gyozodve arrol, hogy mind a 3 millio! nemet naci haborus bunos volt! Egy reszuk meg azt se ismeri el, hogy a nemetek evszazadok ota eltek csehorszagban, ok abban hisznek, hogy a nemetek csak 39 ben jottek csehorszagba!
Itt az ideje, hogy az EUs alapjogok ervenyesuljenek es a magyar kisebbsegek helyzete rendezodjon!!
Ettol fuggetlenul termeszetese mindent meg kell tenni, a magyar szelsojobb ellen, hogy cigany, zsido, meleg, es mindenfele mas nemzettarsaink bekeben es elismeresben elhessenek Magyarorszagon!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.01.18. 00:30:11

@petraeus: Ugy viselkedsz mintha a kornyeken mindenki tokeletes europai uriember lenne csak a magyarok budos romanoznanak.

- neked is javaslom: olvasd el teljesen a posztom, mert akkor nem írnál ilyen hülyeséget

Miert van az, hogy szlovakok es csehek meg mindig nem kepesek kimondani, hogy nem volt egy europai dolog lemeszarolni vagy 30.000 nemet civilt es kitelepiteni 3 millio nemetet.

- a szlovákoknak ehhez semmi köze, a csehek pedig kimondják, de azt is, hogy előtte a németek szállták meg országukat és írtották a cseheket

Miert nem kepesek kimondani, hogy nem volt elfogadhato a II. vh utani "kisebbsegi politikajuk".

- neked nem, nekik igen. 1918 előtti "kisebbségi politika" elfogadható volt?

Miert nem ismerik el, hogy szemet modon figyelmen kivul hagytak a nepek onrendelkezesi jogat es szinmagyar teruleteket szereztek meg trianonnal. Miert nem ismerik el az elmult 90 ev etnikai tisztogatasait?

- miért 1918 előtt miért hagyták a magyarok figyelmen kívül a szlovák önrendelkezési jogot, színszlovák területeket akartak elmagyarosítani?

Miert van az, hogy a kornyezo orszagokban az autonomia vagy a ketnyelvuseg az szitokszo?

- Semmi értelme az autonómiának, Szlovákiában lehetetlen megcsinálni a vegyes területek miatt. Kétnyelvűség nem szitokszó, járjál utána.

Mi magyarok joval a tobbi kelet europai nemzet elott jarunk a sajat (igen szamos) buneink feltarasaban.

- Bullshit. Ha így lenne, nem lenne 14 százalékos Jobbik és kétharmados Fidesz. Le vagytok maradva, mint a borravaló, a zsidózások, románozások a stadionokban erre eklatáns példa.

Tobbek kozott ennek a folymatnak a resze a rendkivul eros es vezzelyes magyar szelso jobboldal. Ha mi ki tudjuk jelenteni, hogy a magyarositas, a zsido torvenyek a munkaszolgalat mind sulyos bun volt akkor miert nezzuk el azt, hogy a kornyezo orszagok a 21. szazadban meg mindig hallani sem akarnak europai alapjogokrol, mint peldaul autonmia es ketnyelvuseg.

- Kezdjük a legalapvetőbb európai alapjoggal, h NEM zsidózok, románozok, szlovákozok nemzetközi mérkőzéseken, nem fütyülöm ki a román, a szlovák, vagy az izraeli himnuszt. Tettek ilyet a zsidók, románok, szlovákok a magyar himnusz hallatán? Nem. Amíg erre nem képesek a magyarok, addig felesleges itt másra mutogatni....

Hogy lehet az, hogy egy Benes szobra all a cseh kulugy elott (2005 ben alitottak, es senki nem tiltakozik elene!!!) Magyarorszagon ha valam idiota onkormanyzat Horthy szobrot alit, tomegek tiltakoznak ellene!

- a magyar zsidók nem álltak a nácik oldalára, Horthyék mégis halálba küldték őket. A szudétanémetek a náci németek oldalára álltak, Benes kitelepítette őket, élhettek tovább más országokban, nem haltak meg. Természetesen ez utóbbi is embertelen tett, de a második világháborús logika alapján teljesen érthető, hiszen nem a csehek szállták meg Németországot, a lakosságcserék pedig a II. vhb-út lezáró jaltai konferencián megállapított nemzetközi nagyhatalmak paktuma volt. Horthy tettére nincs magyarázat, saját népét írtotta ki.

dagiiron 2013.01.18. 01:24:54

@Csehszlovák Kém: Lengyel -orosz meccs az Eb-n. Előtte demonstratív felvonulás, bunyó, majd jött a meccs a szokásos balhé elemekkel- Az pl rémlik, amikor az orosz drukkerek a népek közötti barátság jegyében megverték a stadionon belül lengyel rendezőket? Szóval nincs igazad.

Ja, s hazudsz, mert a románok mindig kifütyülik a magyar himnuszt. Sőt bármennyire is tagadod, a szlovákoknál, s a románoknál minden egyes választáson előjön a magyar kártya. S ha már a szlovákoknál tartunk, hány zsidó is élte túl a szlovákoknál a szlovák fasiszták uralmát?

Mely országokban építenek a romatelepek, s a többségiek közé falakat? A szlovákoknál, a románoknál, s nem nálunk. Szóval, amikor a magyarokat nevezed fasisztának, akkor előbb gondolkodj el, hogy a szlovák barátaid többségénél a magyarellenesség, s a cigányellenesség, s ezeknek a politikai pártok általi támogatása alap, s nem a kivétel. Ja, s majd akkor nácizd a Fideszt, ha nálunk is olyan falak épülnek, mint a szlovákoknál. Ha a Fidesz náci, akkor Szlovákia nááci ország a cigányok megkülönböztetése miatt.

dagiiron 2013.01.18. 01:25:03

Ja, s akkor példák:

hvg.hu/vilag/20081015_francia_himnusz_sarkozy

Himnuszgyalázásért igazságügyi vizsgálat lefolytatására kérte szerdán a rendőrséget Michele Alliot-Marie francia belügyminiszter, miután előző este a Franciaország-Tunézia (3-1) barátságos labdarúgó-találkozó előtt Párizsban a vendégszurkolók durván kifütyülték a Marseillaise-t.

másik:

www.nemzetisport.hu/foci_eb_2012/skocia-az-angol-himnuszt-hallottak-a-liechtensteinit-futyultek-ki-2044168

A Skót Labdarúgó-szövetség hivatalosan bocsánatot kért a liechtensteiniektől, amiért a helyi szurkolók kifütyülték a vendégek himnuszát a két válogatott keddi Európa-bajnoki selejtezője előtt.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.01.18. 01:26:39

@dagiiron: Vagy te sem olvastad el a posztom vagy funkcionális analfabéta vagy.

dagiiron 2013.01.18. 01:36:35

További példák:

Olasz bocsánatkérés a kifütyült francia himnusz miatt

sportgeza.hu/futball/frahimn0909/

vagy:

Marokkói remi Párizsban! Kifütyülték a francia himnuszt!

www.foci24.com/index.php?ugras=hirolvaso&hirszama=22161&qq=rss

S, amikor Izraelben fütyülnek:

Ha némi késéssel is reagált, azért nem ment el szó nélkül a Francia Labdarúgó Szövetség (FFF) amellett, hogy a válogatott március 30-i izraeli fellépése alkalmával a helyi szurkolók kifütyülték a francia himnuszt.

www.origo.hu/sport/focivilag/20050416panaszt.html

Na? Ezeket is lenácizod, le fasisztázod, stb?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.01.18. 01:40:52

@dagiiron: Nem látok különbséget a zsidózó , izraeli-himnuszt kifütyülő magyarok és a fenti esetek elkövetői között, egyik sem való a focipályára.

De tartom magam, h funkcionális analfabéta is lehetsz, mert én ezt egy percig nem állítottam, hogy posztomban ilyen jelenségek nincsenek máshol, sőt, ezt írom: "Félreértés ne essék: természetesen tisztában vagyok azzal, hogy külföldön is történnek verekedések, rasszista jelenetek, hangzanak el antiszemita rigmusok".

Nem értem, az neked miért jó, hogy a saját problémáid helyett a máséval foglalkozol?

dagiiron 2013.01.18. 01:43:09

@Csehszlovák Kém: De elolvastam, s az előzőeket is. S az jön le, hogy kint ezek elszigetelt események, s ott nem támogatja őket a politika, de itt a gaz náci fidesz igen. Csak az a baj, hogy hazudsz, mert ugyanannyira elterjedt ott is, mint az általam belinkelt példák mutatják, s itthon se támogatja a kormány őket, mint kint se, max, a te téveszméidben.. Ja, s kint is vannak jobbikszerű pártok, csak azok nem a zsidókat, hanem a muszlimokat, s a kelet-európaiakat (cigányokkal) kergetnék ki az országból, s még kormánytényezők is voltak )lsd Hollandia), vagy komoly társadalmi támogatásuk van (lsd Le Pen csapata(. Gondolom a franciákat naponta nácizod, mivel Le Pennek kicsit nagyobb a társadalmi támogatottsága, s ugyanúgy a harmadik erő.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.01.18. 01:53:40

@dagiiron: Szelektíven olvasol, mondom, analfabéta vagy. De utálom bazmeg, hogy valamit kétszer kell leírnom az ilyen szerencsétleneknek is, mint neked.

Újra: két országban szereztem konkrét élményeket, Németország, Csehország, igen, ezek ott elszigetelt jelenségek! De ahogy látom, az általad linkelt cikkekben is következett vmiféle reakció. Szóval ne hazudj, ez nem általános jelenség, de ha előfordul, fellépnek ellene, nálunk viszont rendszeresen előforduló esemény, következmények nélkül.

A posztban azt is leírom, hogy a kormány miféle módon támogatja ezeket a rasszistákat, de részletezhetem: pl amíg Bayer Zsolt szabad lábon van, addig a kormány minden lelki támogatást megad ezeknek a futballnáciknak, amíg Horthy szobrokat állíthatnak az országban, Nagymaygarország tereket alakíthatnak ki. Amíg Nyírő, Prohászka, Jányi, Teleki, Tormay, Wass, stb neve hivatalosan a vállalható kategóriába tartozik, addig a kormány támogatja ezeket a futballnácikat. Amíg egy Fekete György féle fantaszta határozza meg a magyar kulturális életet, addig a lelki ráhatás létezik. Sorolhatnám.

corny 2013.01.18. 10:51:36

Schwazenberg, Benes-dekrétumok, ha-ha-ha. Provokátorka, most megint kanyarítsd úgy mondandód, hogy a kiderüljön, a magyarok szar emberek, ellenben a csehszlovákok. Ez még összejöhet, de kérlek, akkor még azt is kombináld bele, hogy a Benes-dekrétumok egy fasza dolog, és Magyarország akkor lenne demokratikus, ha szobrot állítana Benesnek. Szóval, szedd össze magad,mert egyszerre kell a Benes-dekrétumokat elutasító elnökjelöltről és a dekrétumokról bemutatnod,hogy a demokrácia legfelső fokát jelentik. Hajrá, te szerencsétlen, Fidesz-bérenc provokátor.

dagiiron 2013.01.18. 10:55:03

@Csehszlovák Kém: Szerintem egyébként a szerencsétlen jelzőt tartsd meg magadnak, ugyanis aki pl. a Tv ostrom kapcsán ilyen butaságokat tud leírni, az olyan egyszerű, mint a faék. Ha már ilyen nagy összeesküvő elméleteket írogatsz, akkor elárulnád, hogy miként került ki az öszödi beszéd?

dagiiron 2013.01.18. 10:55:06

@Csehszlovák Kém: Szlovákiában falakkal kerítik el a cigányokat, s neked az a bajod, hogy Bayer ki kelt a cigányok egy része (s nem az összes cigány ellen), akik csapatosan, késsel járnak szórakozni, s azt olykor-olykor használják. Elárulok egy titkot, vidéken nem ritka a hasonló cselekedet..Egyébként pl. az USA-ban a Bayer börtönbe követelése miatt te a szólásszabadság alkotmányos jogának lábbal tiprója lennél, csak szólok.

Mi bajod Prohászkával, Wassal? Esetleg leírhatnád Wass bűneit, de ha kérhetnélek ne a román verziót, mert annak semmi köze a valósághoz. Nem véletlen, hogy az USA annak ellenére nem utasította ki, hogy a románok elítélték. Mi bajod pl. Tormayval, Prohászkával, Nyírővel, ha nincs bajod Benessel, Wagnerrel, Liszttel?

Fekete Györgynek milyen szélsőjobbos beütése van? Az, hogy elítéli Konrádot, aki minden jobboldali kormány alatt nácikkal rémíti a nyugatot?

Gondolom egyébként az egyetemekről száműznéd pl. Martin Heidegger (náci párttag volt), vagy Knut Hamsunt (a Nobel díja mellett Hitler csodálója volt), de gondolom Kölcsey Ferencet is ki kell húzni mindenhonnét, s a Himnuszt megtagadni, mert bizonyíthatóan antiszemita volt. s sorolhatnám a sort. viszont gondolom Lukácsot lehet tanítani, bár komcsi volt, s népbiztosként embereket lövetett agyon, s még sorolhatnám a baloldali művészeket, akik rajongtak Leninért, sztálinért, Kun Béláért, Rákosiért, Kádárért, de őket lehet tanítani, bár az az eszme, amit kiszolgáltak életük egy részében 100 milliók halálát okozta a világban.

kifordított nagyanyó 2013.01.18. 11:09:50

Sőt van olyan ország ahol a másik ország színesbőrű sportolóit szidták több esetben és mégis mi vagyunk a rasszisták.
De mondom,néhány faszkalap miatt nem kéne hisztit csapni és a saját népedet leszólni.

kifordított nagyanyó 2013.01.18. 12:51:29

@Csehszlovák Kém: bayer egy senki de most igaza volt.
Majd ha nem lesznek hordában késelő,gyilkoló cigányok,akkor beszélhetünk bayerről.

kifordított nagyanyó 2013.01.18. 12:51:35

+ azért a futtballhuliganizmus az egy kicsit külön dolog a nemzetieskedéstől.

petraeus 2013.01.18. 12:54:12

Az erveid engem az ovodara emlekeztetnek, sajat hulyesegeidet a masik baromsagaival magyarazod. A trianoni bekeszerzodesnel kizarolag az osztrak-magyar hatarnal vettek figyelembe az onrendelkezesi jogot, a tobbi hatarnal ez nem sikerult, ez szerinted azert van rendben mert mi magyarok is gecik voltunk veluk 1918 elott. Ebben meg igazad is van, gecik voltunk, leszartuk a kisebbsegek jogait, sot magyarositottunk is, es idonkent meg tomegbe is lottek a csendorok (mondjuk akkoriban a csendorok nem csak kisebbsegi ugyben, hanem altalaban tuntetesek eseten megoltek par embert, ilyen idok jartak) de ez miota igazolja az utodallamok szemetkedeseit?? Mi magyarok jogosan varjuk el a kornyezo orszagoktol, hogy ok is szembenezzenek azokkal a tortenelmi tetteikkel amik ma mar nem elfogadhatok. A szemet-szemert elv ma mar nem mukodik. Egymas buneivel igazolni a sajatjainkat nem vallahato az EUban, nem igazolhatsz tetteket masok ellened elkovetett buneivel. Ez olyan mintha a Bela megeroszakolja a baratnod, mire te is megeroszakolod az ovet, vegulis o akart a Belaval elni, megerdemelte es meg 20 ev mulva se kersz bocsanatot a holgytol arra hivatkozva, hogy dehat a Bela mit tett, az mekkora szemetseg volt, sot meg a lanyat is megeroszakolod, merthogy az apja megeroszakolta a te baratnodet es ezt nem lehet elfelejteni...
A kollektiv buntetes, a kitelepitesek, vagyonelkobzasok ma mar nem elfogadhatoak, nem lehet az idot visszaforgatni, ami megtortent az megtortent, az akkori helyzetben ez meg ertheto is de a mostani orszagoktol, torteneszeiktol, politikusaiktol elvarhato, hogy oszinten feltarjak mi tortent es az is elvaras, hogy igazat tanitsanak az iskolaikban.
Ha elvaras (jogos elvaras) a magyaroktol, hogy osszekossek Trianont az elhibazott nemzetisegi politikaval, a magyarositasokkal, stb. akkor talan az is elvaras, hogy a csehek, szlovakok osszekossek az elso koztarsasag bukasat azzal a tennyel, hogy teljesen figyelmen kivul hagytak a magyarok, nemetek es ruszinok akaratat az uj hatarok meghuzasanal, es ebben Benesnek oriasi a felelossege. Ha megelegedtek volna a nemzetisegi hatarokkal es nem akartak volna tul sokat nem lett volna az orszagukban 3 millio nemet, 800.000 magyar es 1.5 millio ruszin. Volt terv erre is, az amerikai delegat az etnikai hatarokat alkalmazta volna, de Benes keresztulvitte az akaratat.
Az, hogy a szlovakoknak semmi kozuk Beneshez, meg hazugsagnak is rossz, ok nem felelosek semmiert ugye? Ok nem voltak Hitler csatlosai (gyoztes allam, rohej...), naluk nem volt Holocaust, stb. csak a gonosz magyarok es nacik kovettek el brutalis tetteket. Utana meg a gonosz csehek jottek kitelepiteni a magyarokat, ha semmi kozuk hozza miert is erositettek meg 2007 ben, hogy a Benes decreek orokre a jogrendjuk resze? Ne vicceljunk egymassal, ha a szlovakok nem akartak volna kitelepiteni a magyarokat, nemeteket akkor miert nem kozoltek ezt a csehekkel? Esetleg kezdemenyezhettek volna egy uj megallapodast a hatarokrol...
A csehszlovak kisebbsegi politika es szlovakositas mar 1945 ben is tul sok volt, mar akkor se szamitott elfogadhatonak, de az, hogy meg arra sem hajlandoak, hogy kiszedjek a jogrendjukbol ezeket a rendeleteket es elbofogjenek egy bocsit az hihetelen, sot meg meg is erositik 2007 ben, kozlik, hogy nincs semmi gond ezekkel a torvenyekkel, sot azok orokre megmaradnak, ezt mivel lehet igazolni? Ez, hogyan illeszkedik az EU alapelveihez??
Miert ne lenne ertelme a felvideki autonomianak? Del Tirolban az autonom teruleten alig 70% az osztrakok aranya egyes korzetekben olasz tobbseg van, es megis mukodik. Ilyen aranyt siman lehetne a felvideken is meghuzni, csak akarni kell es europai demokratikus modon gondolkodni, de sajnos a kornyezo orszagok kozvelemenye erre meg nem erett.
A jobbik pont attol is eros, hogy nagyon sok magyar keptelen felfogni es szembenezni az igazsaggal, ha egy orszag oszinten bevallja es megbanja buneit az mindig kivalt egy ellenreakciot, ez egy hosszu es nehez folyamat de jo uton haladunk. Kivancsi vagyok mit szolnanak hozza a csehek, ha uton utfelen azt hallanak, hogy ok mit muveltek a nemetekkel, ha Pragaban lenne kitelepitesi muzeum, emlekmuvek, ha ok fizetnenek eletjaradekot es karteritest a nemeteknek, magyaroknak, ha az O iskolaikban mutatnak azokat a regi videokat amin a tobb szaz legyilkolt nemet civil (nok es gyerekek) testen gazol at a cseh kamion, ha az o gyerekuk jonne haza azzal, hogy ezt meg ezt halotta az iskolaban, a szudeta nemet emleknapon, es apu, kinek a hazaban elunk? Honnan jottunk ebbe a varosba? Ez a varos tenyleg nemet volt? Es nagypapa, O mit csinalt 1945 ben? Hany ma meg csak csendesen ciganyozo (ossznepi sport egesz EUban) cseh sodrodna az ezt meglovagolni akaro szelsosegesekhez? Marpedig ok se uszhatjak meg, es igenis mi magyarok oriasi vitakkal es sok indulattal de elkezdtuk feldolgozni a 20. szazadi tortenelmunket a csehek es szlovakok meg mindig a sajat maguk krealta hazugsagban elnek...

those with loaded guns 2013.01.18. 15:58:08

@Csehszlovák Kém: Kedves posztíró, a kommentet kiváltó alapidézet így hangzott:

"...érezzük úgy jól magunkat a lelátón, hogy valamiért és nem valami ellen szurkolunk. Aki ezzel nem ért egyet, vagy nem tudja miről beszélek, járjon meccsekre Magyarországtól nyugatabbra is..."

Biztos vagyok benne, hogy Te is pontosan tudatában vagy annak, hogy a valami ellen drukkolás nyugaton is pont olyan szerves része a szurkolói kultúrának, mint nálunk. Természetesen ez nem menti fel a Puskásban zsidózó 80-100 embert, de tőlünk nyugatra volt a római bátor harcosok bukósisakos, késes, viperás akciója az ötödannyi, általuk zsidónak, zsidóbarátnak tartott tottenhamesek ellen. Ugye nem gondolod komolyan, hogy ezek a srácok a stadionban lágy pasztorálokat susognak vagy susognának, ha épp Izrael ellen játszanának. Természetesen minden országból sorolhatók hasonló esetek.

those with loaded guns 2013.01.18. 16:37:41

@Csehszlovák Kém: Még az jutott eszembe, hogy - ha már a németeket említed - épp legutóbb (2010) Budapesten cigányoztak minket magyarokat az úgymond béközepeseik. Mind az utcán, mind a lelátón megtették ezt. És hogy a csehek se maradjanak azért annyira szentek:

www.romea.cz/en/news/czech/czech-hockey-club-apologizes-to-canadian-player-for-fans-racism
süti beállítások módosítása