Marián Hossa  a Chicago Blackhawks 31 éves támadójának végre beteljesedett az álma. Három év után megnyerte csapatával a kanadai-amerikai nemzeti jégkorongligát. Hossa az utolsó három évben mindig más csapat színeiben játszott a döntőben, de elbukta. A fantasztikus szlovák sportsiker után, felfokozott hangulatban várjuk a szlovák labdarúgók vébészereplését, mert Hossa példát mutatott!



A szlovák hokis rekordot állított fel az NHL történelmében azzal, hogy az utolsó három évben mindig szerepelt a liga döntőjében. Bár ő nem emlékszik annyira szívesen az utolsó két évre. Először a Pittsburgh csapatával jutott ki, ahol a Detroit búcsúztatta őket, majd következő évben szerződést kötött Detroittal, hogy a döntőben Pittsburghtől kapjanak ki. HArmadik alkalommal végül minden összejött és természetesen nem is palástolta örömét a serleg megnyerése után.

Végre sikerült! Most nagy ünneplés vár ránk. Nagy megkönnyebbülés ez számomra. Nagyon szerencsés voltam, hogy sikerült újra a döntőben játszanom, bár sokkal idegesebb is voltam. De most már itt vagyok a Stanley serleggel a kezemben, és ez egy gyönyörű pillanat a számomra. Sok munkával tartott idáig eljutnom, de boldog vagyok. Egy álmom teljesült. Fiatal koromban, amikor amatőrként játszottam, mindig a kupáról álmodtam, és most tényleg sikerült.


Utólag visszagondolva vicces volt ez a három év. Néhány újságíró a sajtóból eljött utánam, és talizmánnak nevezett el, mivel döntőt hozok a saját csapatomnak. A sajtó másik fele meg elátkozottnak titulált, mert egy döntőben sem nyertem. Nem tudtam, hogy mit gondoljak erről a dologról. De mostantól már az egésznek vége, és a győztes oldalon vagyok. Arra, hogy harmadszor is veszíthetek a döntőben, próbáltam nem gondolni.

komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr182072393

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Labdarúgó világbajnokság (aka Foci VB) 2010.06.11. 09:01:29

A labdarúgás a földgolyóbis legnépszerűbb játéka, amit annak köszönhet, hogy csak labda kell hozzá, meg egy placc, ahol rúgni lehet. Erre utal az elnevezése is, bár amerikaiul soccernek hívják, ami meg a szopósra hasonlít. (Na jó, természetes...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nykaroly · http://nykaroly.wordpress.com/ 2010.06.11. 09:06:20

Huh, mindjárt kezdődik... De mielőtt komolyra fordulna a dolog, jót lehet nevetni a csoportellenfelek játékosainak a hülye nevein :))
nykaroly.wordpress.com/2010/06/01/uj-zeland/
süti beállítások módosítása