Büntetőfeljelentést tett szerdán egy magát egyelőre felfedni nem kívánó magánszemély Csatáry Lászlóval szemben a kassai kerületi ügyészségen. A panasz szerint a legkeresettebb háborús bűnös nemcsak több, mint tizenötezer kassai zsidó származású ember deportálásáért felelős, de további több száz városi lakos üldözésében, megkínzásában és meggyilkolásában is tevékeny szerepet vállalt, közvetlenül Kassa felszabadulása előtt.

Akad még hiányzó fejezet Csatáry életében, akit a kassai kerületi népbíróság 1948 június 8-án, távollétében ítélt kötél általi halálra, a holokauszt idején, tehát az 1944 májustól november időszakban elkövetett bűntettekért. Ezt követően vette át a hatalmat a németek által márciusban megszállt Magyarországon Horthy kormányzótól Szálasi Ferenc és a Nyilaskeresztes Párt.

A júniusi ítéletben kiderül, hogy a Lom Ferdinand-féle bíróság nem foglalkozott Csatáry felelősségével és tetteivel a nyilas hatalomátvételt követő időszakkal egészen Kassa felszabadulásáig. A kassai zsidó közösség deportálása után elkövetett bűnökért Csatáryt nem vonták felelősségre - írja a Sme napilap egy magát megnevezni nem kívánó személyre hivatkozva, aki egyébként büntetőfeljelentést tett Csatáry László ellen.

A helyi levéltárban megtalált dokumentumok alapján kiderült: miután Kassából deportálták a nácik a magyar rendfenntartó erőkkel karöltve a város zsidó lakosságát, Csatáry a városban maradt és mint a "város nemkívánatos személyektől való megtisztítását" intéző bizottság tagja tevékenyen részt vett ezen személyek összeírásában. A mintegy ezerkétszáz nevet tartalmazó halállistán demokratikusan gondolkodó emberek, a Horthy-rendszer ellenzői, vagy olyan lakosok nevei szerepeltek, akik nem vállalták fel nyíltan az autoriter, fasiszta vonásokat hordozó magyarországi rezsimet.

Nyilvános kivégzések

Az 1959 március 23. és 26. között, a kassai kerületi bíróságon felvett egykori Nyilaskeresztes Párt tagjainak vallomásait tartalmazó levéltári dokumentumokból kiderül: 1944 novembere és 1945 januárja között a kassai nyilasok mintegy 500-700 embert gyilkoltak meg. Fekete napja Kassa város történelmének 1945 január 5., amikor nyilvánosan végeztek ki tizenkét embert a Fő utcában: teherautóról, az út menti fákra akasztottak fel állítólagos háborús szökevényeket és partizánokat és olyan embereket, akik őket rejtegették.

Kassa felszabadulása előtt két nappal, 1945 január 17-én, a Ťahanovsky alagút mellett tizenhét embert lőttek agyon bestiális módon. Akkor a kassai városi bíróság a helyi nyilas vezetők közől Darabos Lászlót és Körössi Gyulát halálra ítélte, további három esetben 20 és 25 év letöltendő szabadságvesztést rótt ki a vádlottakra. Az ismeretlen feljelentő szerint ezekért a tettekért Csatáry Lászlónak is viselni kell a felelősséget, aki abban az időben a magasrangú rendőri tisztviselő, a transzportok megbízott szervezője és a Nyilaskeresztes Párt rendlkívül aktív tagja volt.

Magyarországi rokoni szálak

A magát egyelőre megnevezni nem kívánó személy a szlovák sajtóban elmondta, hogy apját, Istvánt is a nyilasok kezébe került ebben az időszakban, 1945 január 10-én fogták el és egy németországi munkatáborba hurcolták. Nem végezték ki, még nem töltötte be a tizennyolc évet, de rendkívül erős és egészséges testalkatú volt, keményen dolgoztatták. A névtelen feljelentő azt is bejelntette, bár egyelőre nem fedi fel személyazonosságát, szükség esetén hajlandó nyilvánosságra hozni nevét. Mint mondta, több rokonunk is él Magyarországon, ahol Csatáry tizenhat éven keresztül háborítalanul élhetett. Nyilván befolyásos emberek állhatnak mögötte. Nagyon nem szeretném, ha családomat a büntetőfeljelentés miatt valamilyen módon hátrány érné.

 

80 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr494692097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2012.08.02. 18:15:55

"[T]öbb rokonunk is él Magyarországon, ahol Csatáry tizenhat éven keresztül háborítalanul élhetett. Nyilván befolyásos emberek állhatnak mögötte."

Bár a magyar hatóságokra tényleg nem vet jó fényt, hogy a közelmúltig nem igazán foglalkoztak komolyan az üggyel, ennek aligha a Csatáry mögött álló "befolyásos emberek" nyújtotta "védelem" volt az akadálya. Nem valószínű, hogy lett volna olyan komoly politikus vagy rendőr, akinek érdeke lett volna őt fedezni, hiszen Csatárynak se komoly vagyona, se (jelenlegi) szervezeti háttere nincs.

Sokkal valószínűbb, hogy egyszerűen a rendvédelmi szervek motiválatlansága, nemtörődömsége járult hozzá a dologhoz. Amíg vannak "friss" (1-2 hónapos) felderítetlen gyilkosságok, akkor a közvélemény (és a rendőri/politikai vezetés) nyilván azt várja el, hogy ezekben legyen előrelépés, egy nyolcvan-kilencven+ éves náci "dédnagypapa" kézrekerítése csak azután lett elég érdekes, amikor a sajtó már eléggé megdolgozta a közvéleményt.

Azt is hozzá lehet tenni a dologhoz, hogy maga Csatáry is tett azért, hogy ne nagyon tudják megtalálni ("Smith" a kapucsengőn; több ingatlan, amelyeket váltogat; stb.), ami nyilván nem könnyítette a rendőrség dolgát, ahol túl sok erőforrást nem akartak lekötni ezzel az üggyel, amíg nem volt országszerte ismert, hogy ki ez az ember, és tulajdonképpen mit is követett el.

Stenonis 2012.08.02. 22:35:13

Nem értem a szlovák álláspontot...

A gyanú szerint (igen gyanú, mivel mindenkit megillet az ártatlanság vélelme) Csatáry a Magyar Királyság területén magyar állampolgárokkal szemben követte el tetteit.

Mi köze van ehhez a szlovákoknak?

agresszív öregasszony a billából 2012.08.02. 22:35:55

@paraszthajszal: Nem hiszem, hogy ez vagyon vagy pénz kérdése lett volna. Egyszerű szimpátia.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.02. 22:46:06

@Stenonis: a még élő szemtanúk szlovák állampolgárok jelenleg, Kosice pedig szlovák város, csak ennyi
@hoppáhoppá: szimpátia egy rohadék nyilassal, aki tízezrek haláláért, szenvedéséért felelős? Tényleg semmit nem tanultok...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.02. 22:46:14

Van-e Csatáry Lászlónak családja? Gyermekei? Unokái?

Ha nincsenek, miért nincsenek?

bIQa 2012.08.02. 22:46:45

A korabeli csehszlovák igazságszolgáltatás minden hitelességét elveszítette az Esterházy János elleni ítélettel.

Mint ismeretes ő volt aki nem szavazta meg a zsidóság kitelepítését a szlovák parlamantben, és sok százat mentett meg közülük személyesen is a biztos haláltól. Ennek ellenére (vagy részben pont ezért) a háború után halálra ítélték, és a börtönben halt meg.

Az ilyen ítéletek egyébként futószalagon születtek akkoriban magyarok ellen, részben hogy bebizonyítsák, a magyarok voltak minden baj okai nem pedig a békeszerető, rendes dolgos és tisztességes szlovák nép. Ez egyúttal jó hivatkozási alap volt amikor hangulatot keltettek odahaza vagy a győztes nagyhatalmaknál a magyarok kitelepítéséhez. Árulkodó ezenfelül, hogy az ítélet minden esetben tartalmazta a vagyonelkobzást, ami persze másoknak meg éppen jól jött.

Úgyhogy a magyar ügyészségnek nagyon kritikusan kell megvizsgálnia minden körülményt, mert különben belesétál a csehszlovákok csapdájába.

Vagy éppen a szlovákokéba. Akik még mindig nem rehabilitálták Malina Hedviget, arról nem is beszélve hogy futni hagyták a tetteseket. Úgy tűnik odaát nem sok minden változott az igazságszolgáltatás működésében, a séma ugyanaz most is.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.02. 22:56:45

@Stenonis:

A terület, ahol elkövette, az emberek egy része, aki ellen elkövette, ma a szlovák állam területe, az emberek a szlovák állam polgárai.

J.László 2012.08.02. 23:07:57

@Csehszlovák Kém:
"a még élő szemtanúk szlovák állampolgárok jelenleg, Kosice pedig szlovák város, csak ennyi"
Úgy tűnik, te sem tanultál valami sokat. Történelmet, ilyesmit.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.02. 23:09:13

@bIQa: Nem kéne összemosni a csehszlovák igazságszolgáltatás egyes eseteit, főleg nem Csatáryt és Esterházyt. Ez utóbbira megengedően azt mondom, ellentmondásos megítélésű, de semmiképp nem kellene szobrokat emelgetni neki.

Csatáry, úgy tűnik, ellenben védhetetlen. A Csatáryt 1948-ban ítéleték el, 1947-ben hallgatták ki a túlélőket, a kommunisták 1948 februárban vették át a hatalmat Csehszlovákiában. Egy kiírásra ítélt közösség tagjainak túlélőiből nagyon kíváncsi lennék, hogy milyen másféle vallomásokat lehetett volna hallani, legyen akármilyen politikai beállítottságú is a kihallgató tiszt, mint annak elmesélése, hogy egyes emberek faji alapú törvényei alapján őket halálra ítélték. Egy történelmieten példával illusztrálva: ha Szegedi Csanád 1944 májusában kassai lakos lett volna, hiába volt kikeresztelkedve, Csatáryék szerint "zsidónak" minősült, és rá a marhavagon és a nagyjából biztos halál várt volna. Ennyi.

Másik példa, hogy a magyar nacionalisták hiábavaló próbálkozása az Esterházy-projekt, amikor minden áron meg akarják hamisítani a történelmet. Esterházy politikai karrierjének csúcspontjaként egyetlen farizeus tartózkodással - ti. ne hazudj, a magyar mítosszal ellentétben soha nem ellene szavazott a zsidókódexnek, hanem csak tartózkodott - nem lehet mentesíteni a felelősség alól korábbi tevékenysége kapcsán. A Tiso állam elismert politikusaként minden zsidóellenes intézkedést megszavazott, antiszemita mivoltát soha nem is titkolta. Madarat tolláról...legnagyobb barátja az a Jaross Andor volt, akit szintén kivégeztek 45 után, mint háborús bűnös...

jobbrolbandita 2012.08.02. 23:50:19

Csak vád van. Gyanú. És azt a vádlónak bizonyítania kell. Ez a jog. De persze mindenki úgy beszél, mintha az illető bizonyítottan háborús bűnös lenne. Hát igen... A kettősmérce alapján bizonyos esetekben az ártatlanság vélelme nem működik...:) Gratulálok az eme oldalt is fenntartó szlovák titkosszolgálat magyar rajongóinak.... :)

jobbrolbandita 2012.08.02. 23:53:40

@Csehszlovák Kém: "kosice"... az milyen város, te kis tót ügynök...?! olyan csak a te fejedben létezik...

azbesztos 2012.08.02. 23:56:03

Azt mesélik, Csatáry megverette Zuroff apját, aki kápó volt a gettóban és elszedte a zsidók értékeit. Ezért fenekedik ellene a fia, a megélhetési bérzsidó. Ez az egész ügy a százéves gyanusítottal a 71 évvel ezelötti "bizonyítékokkal" olyan szánalmas, hogy sírni kellene, ha nem lenne röhöejesen komoly a pénzhajhász seggfejek erölködése.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.03. 00:02:28

@jobbrolbandita: Üdvözöllek a való világban: www.kosice.sk/ Olvass vissza, hogy miért írtam szlovákul a város nevét, remélem, megfejted.

@azbesztos: aha, szánalmas. Nem tudom, hasonló véleménnyel lennél-e ha mondjuk Csatáry apádat rúgja le a vonatról vagy anyádnak aranyat keres a hüvelyében, majd egy kicsit kézzel ásatja vele a kertet. Több empátiát, ha lehet, aztán szánalmasozz...

fludd 2012.08.03. 00:13:19

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: De amikor elkövette, az a terület Magyarországhoz tartozott, tehát a szlovákoknak semmi köze hozzá...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.03. 00:26:13

@fludd 2012.08.03 00:12:40

De amikor elkövette, az a terület Magyarországhoz tartozott, tehát a szlovákoknak semmi köze hozzá...

- Ezt gondold át! Csehszlovákiában a szétválás előtti napon bankot rabolok Poprádon, és utána Szlovákiának semmi köze hozzá?

Felagund 2012.08.03. 00:35:27

Az, hogy P. László bestiális kegyetlenséggel megölte és megerőszakolta (vagy megpróbálta, lényegében mindegy) az áldozatát, az még nem bizonyított, de különben se cigányozzunk, mert az csúnya és fujfuj. Megilleti az ártatlanság vélelme, akárhol mutatják, kitakarják az arcát

De Csatáry László (így kiírva, igen), aki 70 évvel ezelőtt szintén még nem bizonyítottan _talán_ deportált zsidókat, meg közben rugdosta is őket, őt most azonnal feszítsük keresztre, és utána lehetőség szerint lóval tépessük négyfelé, a vérét meg igyuk meg (vagy ne - tetszés szerint), de minimum dögöljön meg rút halállal mostazonnal, mert fujnáci, az teljesen rendben van, sőt, üdvözlendő dolog...

Jaj, jaj, tudom is hogy hívják ezt, a nyelvem hegyén van, na!

Ó, igen, megvan, kettős mérce, az!

Szánalmas...

Drang 2012.08.03. 00:35:37

@Csehszlovák Kém: Te ugye zsidó vagy? Nem szégyen az, ismerd be nyugodtan...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.03. 00:35:52

Vaccpaör Dóri 2012.08.03 00:24:10
Kosice.sk, mi?
- Kosice.sk-nak van magyar lapja.

Senvaclav oldalának van szlovák lapja?

Mlynky oldalkának?

Civ oldalának?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.03. 00:52:40

@Felagund: nem magyarozunk amikor Damu erőszakol, nem magyarozunk, amikor egy magyar gárdista erőszakolja saját nevelt lányát és nem cigányozunk amikor P. Lászlóról van szó, egyszer.

Másodszor: démonaiddal küszködsz, senki nem akarja Csatáryt felnégyelni, egyelőre bíróság elé szeretnék az illetékesek állítani, amihez - a jelek szerint - egész jól gyűlnek a dokumentumok - és jól érézékelhetően ez idegessé tesz embereket - 'oszt majd a bíróság dönt. Tudod, ez a demokrácia, jogállam, amiben nincs helye már a halálbüntetésnek sem.

Azt azonban megjegyzem, hogy nem értem a problémád. Ráadásul kettős mércét inkább nálad látok, hiszen olyan empátiával írsz P. László áldozatáról, hogy bizonyára átérzed Csatáry áldozatainak és azok leszármazottainak fájdalmát is, bár írásod alapján nem tűnsz a második esetben olyan lelkesnek, ez vajon hogyan lehetséges?

duncan 2012.08.03. 08:28:54

@Csehszlovák Kém: akkor ugye az áldozatok esetében sem szabad megemliteni a származást?

grainos1 2012.08.03. 08:31:26

@Csehszlovák Kém: Nem szamit,jogi ertelemben a magyar hatosagok jog-/feladatkorebe tartozik az ugy. A szlovak igazsagugynek nincs jogosultsaga eljarni az ugyben...legalabbis az en jozan paraszti jogertelmezesem szerint nem...:)

jubuci 2012.08.03. 08:35:17

@Csehszlovák Kém:
Csatáry áldozatainak és azok leszármazottainak fájdalmát

Tudod majd a bíróság eldönti hogy voltak-e áldozatai. UTÁNA irhatsz ilyeneket. Amig nincs érvényes hazai jogerős itélet addig Cs úr ártatlan.

És ne Csatárizz vagy akkor írd ki azt is hogy Péntek. Kettős mércédet meg nyugodtan told fel magadnak.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.08.03. 08:35:24

Nagyon érdekes ez a Csatáry-téma, de olyan kiváló összehasonlító cikkeket alkottál már sport terén Magyarországról és Szlovákiáról. Nem írsz nekünk egy ilyen összehasonlítást az olimpiai teljesítményről is?

Bélabáttya (törölt) 2012.08.03. 08:42:58

Akkor, régen, amikor Csatáry mindenféle disznóságot művelt, létezett egy Szlovákia nevű ország. Konkrétan Kassa (a mostani Kosice) nem ennek az országnak a területén volt, lakói - akkor - magyar állampolgárok voltak, fajra, nem vallási, felekezeti hovatartozás nélkül.
Az akkori Szlovákia politikai berendezkedése nem igazán különbözött az akkori magyartól, tehát nem sokat vethetnek egymás szemére.
Azaz - barátilag üdvözölve a jelenlegi szlovák álláspontot - magyar bíróság elé kéne állítani, és a megfelelő bizonyítékok ismeretében jól elítélni, és lecsukni Csatáryt.
Tanúként persze akár - többek között, és amennyiben szükséges, egyebek között akár jelenlegi - szlovák állampolgárokat is kihallgatva, esetleges bizonyítékokat akár onnan (is) kikérve kéne lefolytatni a tárgyalást.
Oszt ha valóban elkövette, amivel vádolják, akkor jól le kell csukni életfogytiglanra, vagy amire dukál az ilyesmi mostanág, ha meg nem, akkor meg hagyni a fenébe, had éldegéljen tovább.
Nem egy olyan túl bonyolult úgy ez..., hogy felesleges nemzetközi feszkót, politikai hercehurcát kelljen belekeverni.

Rolandovics 2012.08.03. 08:43:22

Hé cseszlovák kém el kell hogy keserítselek de Damu Roland cigány HOPPÁ.
Írd a cigók számlájához.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.08.03. 08:45:41

Többen is hivatkoznak itt "az ártatlanság vélelmé"-re. Ennek nem az az értelme hogy senkiről el sem képzelhető az hogy bűnös lenne (hiszen akkor gyanú sem merülhetne fel illetve vádemelés sem történne). Az ártatlanság vélelmének jelentése az hogy a vádlónak kell bizonyítania a bűnösséget, nem a vádlottnak az ártatlanságát: az utóbbi vélelmezett, tehát _bizonyítás hiányában_ a vádlott ártatlannak (egészen pontosan nem bűnösnek) tekintendő.

HgGina 2012.08.03. 08:48:08

Remélem, tesz valaki feljelentést mondjuk Hlinka páter és a magyarokat tervszerűen megölő tömeggyilkos bandája ellen is. Sőt, rögtön mellé - remélem - Masarykot is posztumusz halálra ítélik.

webnazi 2012.08.03. 08:48:21

@Stenonis:

- mindez különösen annak fényében, ahogyan itt hangoztatják a nyilas-ságot. Szlovákiában SOHA nem voltak nyilasok! Lehet hogy Vasgárda volt, vagy Matyice Slovenska volt, tisoizmus vagy mittudomén micsoda volt, de hogy nyilasok nem, az egészen bizti.

webnazi 2012.08.03. 08:50:47

@jobbrolbandita:
nos akkor - a háborús bűnökkel kapcsolatban -
Moshe Dayanról vagy Menachem Beginről mi a vélekedés?

piszt-ráng 2012.08.03. 08:50:56

@Stenonis: örülni kell,hogy a szlovákoknak is fájt ha magyarokat bántottak.

K úr 2012.08.03. 08:51:53

A Ťahanovsky alagút az nem a téhányi tunel? :D

röhögő 2012.08.03. 08:52:05

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Ha jól tudom Kassa akkor már Csehszlovákiához tartozott. A világháború alatt területfoglalásokat nem nevezném jogilag megalapozottnak.
Az hogy magyar, az vitán felül áll, de az akkor ott elkövetett bűnök a csehszlovák, illetve most a jogutód szlovák igazság szolgáltatás alá esnek.

Egy igaz ember 2012.08.03. 08:52:21

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Akkor remélhetően Szlovákia azért a 80 ezer zsidóért is felel, akiket a halálba deportáltatott 1938 után annak ellenére, hogy nem volt megszállt ország. Azt se felejtsük, hogy 1939. szeptember elsején együtt támadta meg a németekkel Lengyelországot.
Akkor azokért a nemzetiségi és gazdasági bűnökért is felel, amit Csehszlovákia követett el 1920-1938 között pl. Kárpátalján, ahol magyarlakta falvak közé szlávokat telepített (pl. Ruszka Dolina, Puskino, Újakli, stb.) és ezeket anyagilag bőven támogatta a környező magyar lakosság hátrányára, akiket ráadásul magasabb adókkal sújtott csak azért mert magyarok voltak. Mikért Csehországgal is azokért a bűnökért, amelyeket a nemzetiségeivel szemben 1920 óta elkövet.

Charlie Firpo 2012.08.03. 08:54:24

@Csehszlovák Kém: mi az, hogy csehszlovák? Számomra ez értelmezhetetlen. Vagy cseh vagy szlovák. Bár a szlovákok végül is azok a magyarok, akik beszélnek csehül, höhöhö.
Vicces, hogy azok a szlovákok, akik sztem Európában a románokkal és szerbekkel együtt viszik el a sovinizmus, fajgyűlölet aranyérmét, akarnak egy szerencsétlen öregember ellen fellépni. Körbe kellene nézniük először a saját országukba, ahol a magyarok, cigányok (ugyanis rengeteg helyen gettókba terelik őket, fallal választják le a többségtől) másodrendű állampolgárnak számítanak, lényegében hasonló helyzetben vannak, mint anno az izrealita vallású emberek.
Szlovákia? Vicc.

Csucsundra 2012.08.03. 09:02:15

"Magyarországon, ahol Csatáry tizenhat éven keresztül háborítatlanul élhetett.Nyilván befolyásos emberek állhatnak mögötte" .Kanadában akkor még befolyásosabbak állhattak mögötte,mivel ott picit többet élt,mint Magyarországon.Érdekes,hogy hirtelen csak a magyarok a surmók megint,mert bújtatták,meg élhetett háborítatlanul... Ne zavarjon senkit a tény,hogy előtte meg 1949-től 1997ig élt a qrvanagy demokrata Kanadában,ugyanolyan háborítatlanul.Aztán érdekes módon Magyarországon "megtalálták".
Amúgy,ennek a fényében, nagyon vicces a "legkeresettebbek" névsora, akik Németországban meg Franciaországban élnek, évtizedek óta, és senki hozzájuk se szól...

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.03. 09:19:57

@duncan: Nem az áldozatok tették magukra a sárga csillagot, nem az áldozatok rekesztették ki magukat a társadalomból faji jellegű törvények alapján.
@grainos1: Szlovákia kikérheti Csatáryt Magyarországtól és lefolytathatja vele szemben a pert. Magyarország hivatkozhata arra, hogy nem adja ki, mivel hasonló pert akar Csatáríval szemben lefolytatni. Szlovákia esetében nem kételkedem, hogy a pert megcsináná, a magyaroknak 16 év után sikerült csak elfogni, miután két brit újságíró megtalálta…
@jubuci: Érdekes, hogy milyen érzékenyek itt sokan ha tanúvallomások tucatjai alapján jelzőt kap egy tömeggyilkos szadista nyilas rendőr. Ellenben ez az érzékenység mintha kevésbé jelenik meg, amikor előre cigányt kiáltanak sokan egy bűncselekmény esetén, pl: Hornyák gyilkosság, vagy, ha kiderül, hogy szerencsétlen elkövető cigány származású, máris halálbüntetést követelnek neki, az ítélet előtt. Hogy is van ez? Kettős mérce, nácikáim?
@Gudea enszi: Érdekes bizony, ugye? Nem győzöm kivárni posztod „a zsidókról” blogodon. Vagy még a magyar hokiválogatott sikeres A csoportos hokivébés szerepléseinek topicját dolgozod fel? Segítsek vagy elküldjem egy sms-ben?
@Rolandovics: Ki szerint? Ő nyilatkozta, vagy te mondod? Egyébként teljesen mindegy, akkor legyen Damu helyett a Hornyák gyilkosság a példa, csak, hogy felfogd a példám. Ott is mindenki cigányozott, oszt kiderült, hogy alaposan lyukra futottatok.
@HgGina: Cseppet se zavarjon, h Hlinka 1938-ban meghalt, de várom a dokumentumokat, ami alapján állításod igazolod.
@webnazi: Kassa Magyarországhoz tartozott az első bécsi döntés és 1945 között. Csatáry László a Nyilaskeresztes Párt tagja volt. Van még kérdés?
@Charlie Firpo: „Szerencsétlen öregember”, haha, a gyanú szerint egy rohadék szadista tömeggyilkos, aki emberek ezreinek haláláért felelelős. „Körbe kellene nézniük először a saját országukba”, javaslod, és milyen jól teszed, tényleg mi újság a cigánygyilkosságok vádlottaival? „fallal választják le a többségtől”, aha, tudod, rasszisták mindenhol vannak, nemcsak Magyarországon, sajnos Szlovákiában is, a falak ellen egyébként határozott fellépést tettek a romavédő egyesületek, politikusok, nem áll sehol Szlovákiában ilyen fal, ez törvényellenes. @Csucsundra: kanadában a hidegháború éveiben, múltját letagadva, magát harcos antikommunistaként beállítva, tudod, ahogy ti csináljátok magyarországon, bújkált álnéven. Amikor Kanadában perbe fogták sötét múltja miatt a hatóságok elvették állampolgárságát és kirakták az országból. Magyarországon nem a magyar hatóságok, hanem brit újságírók találták meg, jellemző. Van még kérdés?

Max, A Gondolkodó Birca · http://maxval.co.nr/ 2012.08.03. 14:22:25

@Charlie Firpo:

A sovinizmus aranyérme Magyarországé Európában.

Eric Teodor Cartman 2012.08.03. 14:22:38

@Csehszlovák Kém: Szerintem ilyeneket, mint te, el kellene zavarni Magyarországról. Persze, szurokba és tollba forgatni és csak azután. Te egy gané vagy.

Max, A Gondolkodó Birca · http://maxval.co.nr/ 2012.08.03. 14:22:50

@röhögő:

A világháború alatti területfoglalások jogilag teljesen megalapozottak. Ezt kár kétségbe vonni. Ráadásul ennek nincs köze a témához.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.08.03. 16:37:12

@Csehszlovák Kém:
Megértem, hogy várod. A magyarok és a honi ellenségeik (mint pl. te) is ezt várják leginkább. A helyedben mégsem tenném, mert kellemetlen meglepetésekkel szembesülsz majd. A múltkori, általad elvesztett vitánkból nyilván sejted már, hogy nem egyszerű holokauszttagadós fröcsögés lesz, hanem olyan, amire megint nem marad majd más utad, mint a múltkorihoz hasonlóan elcsendesedni.

Ami a sportot illeti, a hoki egy remek sport, és tényleg voltak szép eredményeitek (olimpiai 4., vb arany és ezüst). Viszont kisnagy Szlovékia egyetlen kisnagy olimpiai aranyat sem nyert benne soha. Ez valamivel gyengébb a 9 arany, 2 ezüst, 2 bronz sorozatnál, de még a 3 arany, 1 ezüst, 1 bronznál is. És akkor még nem említettem az úszást, vívást, birkózást, ökölvívást, cselgáncsot, öttusát, kajak-kenut, atlétikát, tornát, sportlövészetet. Elküldtem volna sms-ben, de sajnos nem fér bele.

Én csak azért vetettem fel az egészet, mert szeretem, hogy olyan csodálatosan időszerű vagy mindig, most pedig egy hete megy a világ egyik legnagyobb eseménye, és itt meg semmi. Egyébként meg nincs okotok búsulni. Az a 3 kisnagy bronz is szépen csillog. Az ilyen méretű és múltú országoktól ez már kiváló.

bIQa 2012.08.03. 16:37:18

@Csehszlovák Kém:
Azért mert Esterházy a többi képviselővel együtt megszavazott a zsidókat korlátozó törvényt, már halálra lehet ítélni? Halálra ítélték a parlament szlovák tagjait is, akik vele szemben megszavazták a zsidók deportálását? Vagy az hogy Jarossal személyes kapcsolatban állt, ok lehet egy halálbüntetésre?

De mindegy is mit írsz, szerintem ugyanolyan kettős mércével méred a dolgokat, mint a Szlovákiát mostanáig majdnem minden "idegen" elemtől sikeresen megszabadító soviniszták. Azok, akik bűnbakot faragtak Esterházyból, és bűnvádi eljárás alá helyezték Malina Hedviget, most pedig buzgólkodnak hogy a történelmi felelősséget megint a magyaroknak passzolják át.

Pillanatnyilag nem tudok még egy országot az Unión belül, ahol hasonló szinten menne az államilag támogatott sovinizmus, mint Szlovákiában

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.03. 16:47:33

@Gudea enszi: Veled és a hozzád hasonló, betonfejű nacionalistával nincs értelme vitázni, ez így volt tegnap is és így lesz holnap is. Az ember mindig változhat, örülök, hogy visszanézel, olvasol, hosszabbtávon hasznodra válik.
Fúú, ez most hallod, nagy szenzáció, amit írsz,ez sajnos így van. És? Látom, azért azért megvártad a vadvízi evezősöket, aztán jöttél ide tapsikolni, milyen bátor vagy. Négy évvel ezelőtt pont három aranyat csináltak, idén ez nem jött ki, fogok írni a sportágról, tanulságos. Ellentétben veled én tudok mindkét nemzetnek drukkolni.
Örülök, h olvasol, aktuális vagyok mostanában is, de ne csak a dotohon keress, hanem – mivel egy hete megy a világ egyik legcsodálatosabb eseménye – itt is: 2012don.blog.hu/2012/08/02/nem_figyelt_a_magnestablara_felpofozta?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_08_03&utm_campaign=index
Egyébként, hogy ne kullogj el üres kézzel, figyelj, tényleg, tudod mi a tótok nemzeti állata?
.
.
.
.
.
A krumpli.
Látod, miket nem olvasol itt, na, de legalább lesz mit mesélni a blogodon, megint hogy jártál errefelé.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.03. 17:09:10

@bIQa: Szépen kiemeltél egy-egy állítást, amire populista módon várod is a kórust, hát ezért halálra ítélték, botrány. Igen, egyébként halálra ítéltek szlovák politikusokat, akik tevékenyen részt vettek a szlovákiai zsidók kiirtásában, remélem, ezzel most nem leptelek meg, éppúgy, mint ahogy Csatárynak is már rég lógnia kellene, ilyen az élet és a történelem, eddig megúszta. Kíváncsi vagyok az átkötésedre, hogy jön Csatáryhoz Esterházy, és Malina Hedvig, nehéz a logikád követni, főleg, hogy ismereteim szerint Malina Hedvig ügyét idén lezárták azzal, a szlovák állam bocsánatot kért a szlovákiai magyar nőtől, akinek egyébként egy szlovák férfihez ment feleségül, lám, ő fel tudta dolgozni, különbséget tudott tenni, nacionalista agyatlanok és a normális többség között. Neked sikerül-e?
Esterházyból saját maga faragott bűnbakot, nem kellettek ehhez a csehek, szlovákok. Mint csehszlovák, később szlovák állampolgár kettős politikát folytatott, egyrészt látszólag hűséget esküdött a csehszlovák, később szlovák államhoz, másrészt „Tamás” és „Szalma” néven ügynökként jelentett Magyarországnak, hoppá. Ezt a tényt persze Magyarországon titkolják, bagatelizálják, de ez megint csak történelemhamisítás. Csak két példa, hogy jobban értsd: többször jelentett Budapestre csehszlovák katonai fejleményekről, például az anyagi támogatások mértékéről vagy éppen titkos katonai objektumok hollétéről. Titkos célja volt, hogy a magyar kormánnyal karöltve leválassza Kárpátalját, Szlovákia keleti részét és Magyarországhoz csatolják. Hazaárulóként ítélték halálra, vonatkoztass kicsit most el, szerinted nem volt következetes az ítélet? Ennyi.. Ezen nem változtat az a körülmény sem semmit, hogy Esterházy lánya évtizedek óta szeretné őt rehabilitálni, az oroszok politikai okokból megtették, a lengyel Kaczinski szintén, tudjuk hova tartozik a pali..ja, zsidókat mentett, persze, Tiso is megmentett zsidókat, állítólag még maga Csatáry is, mégsem akarja az emberek nagy többsége őt felmenteni..

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.08.03. 17:19:08

@Csehszlovák Kém:
"A csoportos hokivébés szerepléseinek topicját dolgozod fel? Segítsek vagy elküldjem egy sms-ben?"
Ne haragudj, de nyitott kapukat döngetsz.
gyuloltellensegeink.blog.hu/2012/04/15/a_magyar_ember_es_a_jegkorong
Úgy látszik, csak mi olvasunk téged.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.08.03. 17:43:01

@Csehszlovák Kém:
Őrületes kisnagy érveket sorakoztatsz itt. Ezt a nacionalistázást olyan vicces vehemenciával tolod, mintha valami bűnös dolog lenne.

Nem különösebben érdekel a vadvízi facsúsztatás, előtte is nyugodtan jöhettem volna, mert legfeljebb egy aranyra volt esélyetek. Neked viszont meg kell várnod az egész olimpiát, mert mi magyarok az első naptól az utolsóig bármikor szerezhetünk aranyat. Ennyi a különbség.

És mi az, hogy "veled ellentétben"? Miért kéne drukkolnom mindkettőnek? Te drukkolsz Észtországnak, Kelet-Timornak, vagy Zambiának?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.03. 22:22:11

@röhögő:

Kassa a bécsi döntések keretén belül lett visszacsatolva, még a háború elött.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.14. 09:14:30

Tegnap német és osztrák lapokat olvasgattam.

Értetlenül nézik, hogy mi történik nálunk Csatáry ügyben.

Egy biztos - Nem győztük meg őket arról, hogy MO-n nem erősödik a nácizmus.

D. úr 2012.08.18. 13:35:35

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Báró úr, nem hiszem, hogy érdemben (sajtóhíreken kívül...) foglalkoztatná őket a téma. A folyamat persze szomorú, de az igazi baj az, ha egy nagy és erős államban következik be ugyanez.

miki maki 2012.08.18. 20:50:34

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Az eszmefutatasotok szerint hadat kellene uzeni a szomszedoknak .beteg az egesz ezek a majmok a stadionban maghyarelenesegukel tuntyettek.ripacs egy banda.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.25. 14:02:42

@D. úr:

Foglalkoztatja őket. Ennek egyik tünete, hogy idén alig volt német a Balatonnál.

D. úr 2013.01.08. 12:33:30

Hm. Ebben lehet valami :)
Azoban a német turisták száma a vasfüggöny lehullása/berlini fal ledöntése óta csökken, nem?

Zis4 2013.02.23. 00:52:29

Nem kapcsolódik ugyan a témához, de ha már egy focis blogot vezetsz, szívesen meghallgatnék egy rövid debriefinget a Vidi-Slovan meccsről. Asszem' jogos az igény, pláne így, hogy olyan nagy volt a mellény (hazai telt házas (rotflmao) mongol-verés, ugye emlékszel?). Ja, hogy csak olyan témákat vetsz fel, ahol a csehszlovák "felsőbbrendűséget" lehet fényezni? Ezzel biztos népszerű leszel a magyar blogszcénában! Még mindig nem értem, hogy mi a célja ennek a blognak. Magyar nyelvű, szlovák perspektívájú blogként inkább éket versz a két nemzet közé, ahelyett, hogy a közeledést szolgálnád. Komolyan gondolod, hogy erre van kereslet, vagy szándékosan provokálsz? Ezt a kérdést nem először teszem fel, de eddig mindig kick-ban volt a vége. Korrekt.

bIQa 2013.02.23. 00:53:30

@Csehszlovák Kém:
Amit itt összehordasz, az kb. olyan szinten mozog, mintha valaki azzal jönne, hogy Rajk László megérdemelte a halálbüntetést, mert kémkedett Tito javára, ezenkívül be akarta vezetni a fasizmust és el akarta venni a nők egyenjogúságát. Ezek konkrétan mind benne voltak a vádiratban, és Rajk be is ismerte nyilvánosan.

Az érvelésem világos volt, mit nem lehet érteni benne? Kétségbe vonom az akkori csehszlovák (és hasonlóan a magyarországi rákosista) ítélkezés megbízhatóságát. Szlovákia annyiban rosszabb, hogy ott az igazságszolgáltatás soviniszta célokat is szolgált az osztályharcos célokon túl, és ez most is felbukkan hellyel-közzel.

Malina Hedvig ellen tudomásom szerint nem ejtette a vádat az ügyészség, elhangzott valami a kormány részéről amit én aligha neveznék bocsánatkérésnek, ezt is csak a strasbourgi bíróság kényszerítette ki. Azon a tényen, hogy megverték, mit változtat hogy kihez ment utána férjhez?

Őszinte leszek: az érvelésed közepes szellemi képességű valakire utal, az elfogult indulataid pedig egy focidrukker szintjére viszik le a színvonalat. Semmi kedvem rész venni az ilyen szintű lelátói üvöltözésben, úgyhogy inkább kiszállok

duncan 2013.02.23. 00:53:40

@Csehszlovák Kém: "Nem az áldozatok tették magukra a sárga csillagot, nem az áldozatok rekesztették ki magukat a társadalomból faji jellegű törvények alapján." - és mi követjük a példájukat, és megkülönböztetünk bizonyos embereket faji, vallási alapon? Amikor leirod a "cigánygyilkosság" szót, akkor te is faji alapon különböztetsz meg, nem???
Egy SMS-ben mag maximum szlovákia történelmét tudnád elküldeni, még maradna is pár karakternyi hely.

BZ1975 2013.02.23. 00:53:57

@Gudea enszi: @Kurtz ezredes: jó lenne a fentebb CsSzK által is említett – akár többrészes – posztot befejezni. Vmi várható?

BZ1975 2013.02.23. 00:54:17

@Csehszlovák Kém: Neked elsősorban az lenne a dolgod, hogy a Gyűlölt ellenségeink c. blog „A szlovákok” posztját átfordítsd ízes, XII. sz-i liptói, vagy túroci nyelvjárásba.

Továbbá...

Jó lenne már eldöntened, hogy milyen identitástudatod is van. Még Hudec Lászlóról el tudom hinni, hogy egyszerre tudta vállalni magyar és tót származását... *

De te nem... Te egyszerre legalább 4 identitást vallasz magadénak. Minimum... Te egyszerre vagy szlovák, magyar, cseh, zsidó és csehszlovák.** : ) Tudod ilyen nem létezik, ez biza fából vaskarika.

És ne gyere azzal, hogy te haladár, modern, mucsai-kőkorszaki nemzeti sovinizmuson felülemelkedő szabadgondolkodó, európéer világpolgár vagy, mely hisz az emberi blablabla...

* Akkoriban ő – 1920-ban – tótot mondott és nem tudta elhinni, hogy a szülőföldjén milyen szinten tudták a csehek uszítani a tótokat a magyarok ellen és hogy mekkora agymosást végeztek...

** a csehek a világ leghülyébben és legnevetségesebben hangzó szavát alkották meg ezzel a szóösszetétellel, hogy: „csehszlovák”. külön-külön még elmegy...

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2013.02.23. 00:54:57

Veled és a hozzád hasonló, betonfejű nacionalistával nincs értelme vitázni, ez így volt tegnap is és így lesz holnap is. Az ember mindig változhat, örülök, hogy visszanézel, olvasol, hosszabbtávon hasznodra válik.
Fúú, ez most hallod, nagy szenzáció, amit írsz,ez sajnos így van. És? Látom, azért azért megvártad a vadvízi evezősöket, aztán jöttél ide tapsikolni, milyen bátor vagy. Négy évvel ezelőtt pont három aranyat csináltak, idén ez nem jött ki, fogok írni a sportágról, tanulságos. Ellentétben veled én tudok mindkét nemzetnek drukkolni.
Örülök, h olvasol, aktuális vagyok mostanában is, de ne csak a dotohon keress, hanem – mivel egy hete megy a világ egyik legcsodálatosabb eseménye – itt is: 2012don.blog.hu/2012/08/02/nem_figyelt_a_magnestablara_felpofozta?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_08_03&utm_campaign=index
Egyébként, hogy ne kullogj el üres kézzel, figyelj, tényleg, tudod mi a tótok nemzeti állata?
.
.
.
.
.
A krumpli.
Látod, miket nem olvasol itt, na, de legalább lesz mit mesélni a blogodon, megint hogy jártál errefelé.

kyncza 2013.02.23. 00:55:14

@Felagund: Nálad a pont, teljesen igazad van.

@Csehszlovák kém: a válaszaid is kb. annyira értelmetlenek, mint a nickneved,de hogy benned nem magyar vér folyik, az kurva élet!

val 2013.02.23. 00:55:20

"Kivégzésekért, kínzásokért is felelhet a nyilas."

De tahó!
Az ártatlanság vélelme nem csak a lincselő cigányoknak jár ki, hanem egy 97 éves embernek is.

(Tudom, csak illusztráció, de a fenti képen mindenféle színű lehet az az egyenruha, csak fekete nem.)

töreki 2013.02.23. 00:55:37

Mielőtt még bárki is perli Csatáry Lászlót nem árt ha a valósággal is megismerkedik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. A magyar holokauszt tettesei
Posted on 2012/07/31 by Híradmin
Az alábbi cikket egy híresen nacionalista, Ion Coja nevű ismert és elismert Román értelmiségi írta. Több könyvében igen gyalázkodóan támadta a Magyarokat. Meglepő módon, itt revideálja az eddigi álláspontját, bocsánatot kér a magyaroktól, felmenti az eddigi vádjai alól és sajnálatát fejezi ki, hogy jelen írása kevés Magyarhoz juthat el, mivel tanulmánya Román nyelven íródott.
www.ioncoja.ro/2011/12/cine-i-a-trimis-la-auschwitz-pe-cei-460-000-de-evrei-din-ungaria/
Itt olvasható, írásának betű szerinti, autentikus magyar fordítása.
Megjelent a Magyar Jelen 2012. februári számában
(szentkoronaradio.com/lapajanlo/2012_02_15_magyar-jelen-itt-az-ideje-hogy-a-zsidok-es-a-magyarok-megtudjak%E2%80%A6)
Ideje, hogy a zsidók és a magyarok is megtudják!
Ki küldte Auschwitzbe a 460.000 zsidót Magyarországról?…
Éveken át úgy tudtam én is, mint más, hogy a magyarok, a románokkal ellentétben, Auschwitzbe küldték, a halálba, polgártársaikat a zsidókat. Magyarországról 1944-ben százezer számra küldtek zsidókat a haláltáborba vasúton, ahonnan nagyon kevesen tértek azután haza. Az eset jól ismert és sokat hangoztatott. Én magam is többször írtam a témáról, az 1990 előtti hivatalos történelemtudomány nyomvonalát követve, miszerint amíg a romániai zsidók nagy része megmenekült, addig a magyarországiak egy durva megsemmisítésnek voltak alávetve.
Maga Winston Churchill is beszélt erről a magyar Történelmi eseményéről, mint az emberiség legvisszataszítóbb gyilkosságáról. Ez volt az 1991-ben megjelentetett Transilvania Invincibile Argumentum című könyvem egyik fejezetének a címe is, amely viszont jóval 1990 előtt íródott.
Ezt a fejezet címet újra használtam a 2004-ben megjelent Protocoalele Kogaionului című könyvemben, de itt már azért, hogy megkövessem régebbi állításaimat ebben a témában. Most megteszem újra, kijelentve, hogy az 1944-es magyarországi zsidók tragédiájáért nem a magyarok a hibásak sem a magyar hatóság! Még nem is a németek, mondhatnám!…Hanem a zsidók!
Viszont hét évvel a Protokolljaim kiadása után azt tapasztalom, hogyhipotéziseim nem jutottak el egyetlen magyarhoz sem. Ez természetesen az én hibám elsősorban, mert nem tudtam soha jól eladni az írásaimat.
Most újra jelentkezem, több okból is, amelyek közül az egyik, hogy a csíkszeredai fiatal székely hokisok még büszkébbek legyenek arra, hogy magyarok és nem, Isten őrizz!, románok…
1990 után, mint ismert, a románok is azon kapták magukat, hogy holokauszttal vádolják őket is! A vádlók kétes foglalkozású zsidó szerzők voltak. Egyik napról a másikra a romániai holokauszt szakértői lettek. Magam elég informáltnak tartottam ahhoz, hogy válaszoljak a vádakra. Így kerültem, akarva-nem akarva, bele ebbe a hórába, amit ha belekerültem, akkor végig kell járni, vagyis tovább kellett informálódjak ebben a témában. Eljutottam oda, hogy megtudjam, mennyire megalapozatlanok a jól ismert magyar vádak! Ismétlem: megalapozatlanok! Kitaláltak vagy legjobb (legrosszabb!) esetben is eltúlzottak.
Pontosítom, hogy a magyarországi zsidók sorsáról, akiket Auschwitzbe küldtek, nem egy kormányülésen, se nem a budapesti parlamentben döntöttek. Még nem is egy náci gyűlésen. A döntés a legmagasabb szintűzsidó kezdeményezésre született: a Zsidó Ügynökség MegmentőBizottságában!
Állításom alátámasztására Roger Garaudy, Az izraeli cionizmus pere című munkájának adatait használtam ( a romániai kiadás címe: Procesul sionismului israelian). Ennek a munkának az adatait még senki nem vonta kétségbe. Roger Garaudy, jól ismert baloldali egyéniség, demokratikus beállítottsággal, mentes mindenféle párt besorolástól, többször kapott kritikát egyesektől az utóbbi írásainak, úgymond, antiszemita jellege miatt, de senki sem tudta felróni neki azt, hogy valótlan vagy elferdített adatokat tett közzé. Roger Garaudytól olyan adatokat vettem át a témával kapcsolatban , amelyek mindenike zsidó szerzőktől vagy intézményektől származik. Idézek továbbá a Protocoalele Kogaionului című írás 77-79 oldaláról. Roger Garaudytól megtudjuk, hogy a Palesztinába jutáshoz nem volt elegendő a zsidó származás. Jó minőségű zsidó kellett legyen, magasabb minőségű anyagból gyúrva. A zsidók Palesztinába való belépésének feltétele az volt, hogy a majdani Izrael államnak ne legyenek a terhére (47-ik oldal).
Még 1935-ben egy jelentős cionista vezető, Ytzhak Gruenbaum felhívta a figyelmet arra, hogy meg kell legyen a felhatalmazásuk arra, hogy a bevándorlókat kiválogassák és ne fogadjanak be mindenkit (ugyanazon oldal). Úgy tűnik, hogy a Hitler által elfoglalt Európában azon zsidók részaránya, akik méltatlanok a Szentföldre való belépésre elérte a 90%-ot! Az Európából a nácik által elűzött zsidókproblémája, akiket a cionisták nem siettek befogadni Izraelbeelsősorban a cionista doktrinából ered. A problémát nem a segítőkészség oldaláról, hanem az ország szükségleteinek szemszögéből kezelték (ugyanaz az oldal). Más cionista doktrinák szövegei sokkalkifejezettebbek, embertelen cinizmustól és pragmatizmustól átitatva.
Íme, mi olvasható az 1943-ban a Zsidó Ügynökség Megmentő Bizottságának Memorandumában: Vajon mindenkit kell segítsünk, akinek szüksége vananélkül, hogy figyelembe vennők az egyének jellemzőit? Nem kellene azegésznek egy nemzeti-cionista jelleget adnunk és megpróbáljukmegmenteni azokat, akik hasznára lehetnek Izrael földjének és ajudaizmusnak? Tudom, hogy embertelennek tűnik a probléma ilyenszerűfelvetése, de világossá kell tennünk, hogy ha meg tudunk menteni10.000 embert az 50.000-ből, akik hozzájárulnak az országmegerősödéséhez és a nemzet újjászületéséhez vagy az 1.000.000 zsidóaki teher lesz az országnak, akkor vissza kell fognunk magunkat és megkell mentenünk azt a 10.000-et, a kívül maradt millió elkeseredettkérése és szitkozódása ellenére is (47-48-ik oldal). Tehát a 10.000 hasznos zsidó és az egy millió alkalmatlan közül a cionistákat csak a hasznos érdekelte. A többi egy millió (vagy hat) zsidóval történhetett bármi, akár meg is halhattak, nem jelentett veszteséget a cionistáknak. Ez a lehetőség nem zavarta egyik cionista vezetőt sem! Sőt, úgy tűnik, hogy éppen az ők érdekeit szolgálta!
A fenti szöveg ugyanakkor emlékeztet arra, hogy mi is történt azAuschwitzbe érkezett zsidókkal: két táborra osztották őket ajellemzőik alapján, éppen a hasznosság elve szerint. Aki a német haditermeléshez hozza tudott járulni (az ország megszilárdításához) az életben maradt. A többiek, akik valóságos teher voltak a nácik számára is, mint emberi hulladékok gyorsabban befejezték földi pályafutásukat.
Még megjegyezhetjük, hogy a fenti szöveget egy intézmény adta ki, nem pedig egy szívtelen, kótyagos egyén, és mégis tele van az emberiséggel szembeni határtalan megvetéssel, ami nem állt meg a kinyilatkoztatások szintjén, hanem nagyon is konkrét és reális következményei lettek meghatározva százezrek életét vagy esetleg milliókét, ha a mediatizált holokausztot és a zsidó szenvedést sirató propagandisták adatait vesszük alapul. Ilyen mérvű cinizmussal és megvetéssel csak irodalmi szövegekben vagyunk megszokva, ahol a magatartás és helyzetek ilyen eltúlzásának művészi szerepe van és a következmények is csak ezen a szinten maradnak. Ebben az esetben ennek a szövegnek kimondottangyilkos, emberirtó szerepe van. Hol van innen a híres zsidószolidaritás? Miért nem működött? Az emberi szolidaritásról nem ismerek beszélni!
Egyébként ezek a cionista szövegek a kétféle minőségű zsidókról, egy gyakorlati életfilozófiáról árulkodnak és egy idáig a történelemben nem létező pragmatizmusról, amely lélegzet nélkül hagy minden normális embert, zsidót vagy keresztényt: Egy egyszerű filantrópikus mentése a németországi zsidóknak csak kellemetlenségeket okozott volna a cionistáknak, főleg hogy a mentés esélyei annál kisebbek, minél nagyobb a katasztrófa. A németországi zsidók érdekében tudunk cselekedni, ha ezek Palesztinába hozzák a vagyonukat. A jelenlegi menekülteknek nincs meg ez az előnyük, mert üres kézzel akarnak jönni.
Ezek tehát nem tudnak semmit adni a Yichouvnak (ez volt Izrael neve, mielőtt 1948-ban elismerték volna független államként), és nem várhatunk másra, mint amit eddig is megállapítottunk a németországi zsidók nagy részéről: teljes eltávolodást, sőt ellenséges magatartást Izrael földjével szemben, a tisztelet hiányát minden iránt, ami zsidó, egy embertömeg, amelynek semmi köze a cionizmushoz és amelyikből teljesen kihalt a nemzeti érzés (48.oldal).
Robert Garaudy kommentárja: ezen szövegek idézése világosan mutatja akülönbséget a judaizmus, mint vallás, amit tisztelek és anacionalista, leigázó politikai cionizmus között, amit elítélek. Mitöbb, ezek a szövegek világossá teszik azoknak az csalását ésálnokságát, akik ma siratják azokat az áldozatokat, akiket nem akartakmegmenteni (49.oldal).
Megjegyzendő mondat: azoknak a csalását, akik siratják azokat az áldozatokat, amelyeket nem akartak megmenteni!
Tehát zsidók, akik nem akartak zsidókat megmenteni! Miért? Mert szegény zsidók voltak, üres kézzel…
Egyre világosabb, hogy a II. világháború idején a zsidó elit egymesterséges szelekciót hajtott végre, azon zsidók között, akik ajövendő Izraelt kellett benépesítsék, akik a háborút kellettátvészeljék. Azok a zsidók, akik izraelitának voltak programálva, azok minőségi zsidók kellett legyenek: cionista eszmékkel, akik elutasították a többségi nemzetbe való beolvadást, amit egyre több zsidó hallgatólagosan már elfogadott. A másik oldalon a szegény zsidók, akik a cionisták szerint egy embertömeg, akinek semmi köze nem volt a cionizmushoz, nemzeti érzelmek hiányával, és amely nem mutatott tiszteletet semmi iránt, ami zsidó vagy héber. Ezért őket a megmentésből ki kellett zárni! Vajon nem ez a tömeg volt összesen hat millió?…A híres hat millió?
Jegyzet: A fentiekből egy káprázatos, de egyáltalán nem abszurd, hipotézis állítható fel, ami a cionista doktrina szövegeibőllevezethető: a holokauszt, mint büntetés azoknak, akik nem viseltettektisztelettel mindaz iránt, ami zsidó vagy héber!
Egyelőre csak jeleztem ezzel a hipotézissel, hogy később leellenőrizhessem, más megfelelő dokumentumokkal. Lehet, hogy megteszik mások ezt az ellenőrzést. Más hozzáértőbbek, tanultabbak…
Milyen helyzetben voltak a magyarországi zsidók ebből a cionistaszemszögből nézve?
Ők arról voltak ismertek, hogy hajlandóak voltak az asszimilációra vagy már asszimilálódtak. A dualizmus idején hagyományosan ők magyarnak vallották magukat, különösképpen népszámlálások idején vagy más lojalitási teszteken. Megkockáztatom azt állítani, hogy kevés olyan zsidó volt , aki ott hagyta volna a komfortját, amiben itt élt, azért, hogy Palesztinába menjen, és ott mindent kezdjen elölről. A zsidók is emberek! Hős és vértanú nép nem létezett soha…Csupán a cionista doktrína követte ezt: kiválassza az eljövendő Izraelnek azokat a zsidókat, akikből egy hős és vértanú nép legyen…
Megállapíthatjuk, hogy a magyarországi zsidók nem élvezték a cionista vezetők szimpátiáját. Abba a csoportba sorolták, akik nem méltóak, hogy a Szentföldre lépjenek?
Idézek tovább a Protocoalele Kogaionului című könyvből, 77-79. oldal.
Tehát nagyon sokszor a németországi, de általában a nácik által elfoglalt országokban a zsidók nem voltak mások, csak emberanyag, amelyikből az Izraelt alapító cionisták kiválasztották (egyébként is kiválasztott nép), hogy melyik zsidó élhet meg, kivándorolva Palesztinába és melyik gyengébb minőségű, hasznavehetetlen és nemkívánatos, az marad a nácik rendelkezésére. Ezt mondja a nagy cionista Ben Gurion is, az új Izrael állam első elnöke: azt a kisebbséget, amelyet meg lehetett menteni, ki kellett választani a palesztinai cionista projektnek megfelelően (44.oldal).
Tehát a cionisták gondja az volt, hogy megmentsék a hős és vértanú kisebbséget és a hat milliós többséget hagyták a kivégző táborok gondjára.
Nota bene: hogy a náci lágerek sorsára hagyott zsidók alkották a többséget, mint következtetést alátámasztja, expressis verbis (kimondottan) Roger Garaudy kommentárja is, amelyet Rudolf Kastnerrel kapcsolatban tesz, akit az 50-es években a nácikkal való kollaborálásért itéltek el. A perben Rudolf Kastnert azzal vádolták, hogy egyetértésben a cionista vezetőkkel (akik közül a legtöbben a per idején miszterek voltak) Eichmannal üzletelt 1684 hasznos zsidó (a kiemelés Roger Garaudytól) kiszabadításáról és Palesztinába emigrálásáról, mint az eljövendő Izrael építéséhez szükséges emberekről, annak fejében, hogy meggyőzi a 460.000 magyarországi zsidót, hogy csak egy egyszerű áttelepítésről van szó, semmiképpen sem az Auschwitzi haláltáborokba való szállításról.
Halevi bíró rámutatott arra, hogy ezek a gyilkosságok mind a ZsidóÜgynökség és a Nemzetközi Zsidó Kongresszus jóváhagyásával történtek(44.oldal).
Kegyetlen mondat: ezek a gyilkosságok a Zsidó Ügynökség és aNemzetközi Zsidó Kongresszus jóváhagyásával történtek. Ezek a gyilkosságok…vagyis a magyarországi zsidók szinte teljes kiirtása a Zsidó Ügynökség és a Nemzetközi Zsidó Kongresszus jóváhagyásával vagy pontosabban hozzájárulásával történt.
Néhány tisztázó kérdés:
Az Izrael építésénél hasznos 1684 zsidó, feltehetően mind szuper-tehetségek volt, mindenik közülük egy potenciális Nobel-díj várományosa. Megtudták ők valaha is, hogy milyen feltételek mellett szabadultak Németországból és kerültek Palesztinába?
Közzétették valaha is ezt a listát az 1684 névvel?
Ha a 460.000 zsidó Auschwitzi haláltáborba küldése a Zsidó Ügynökség és a Nemzetközi Zsidó Kongresszus jóváhagyásával történt, akkor miért vádolják még ma is a magyarokat, a magyar államot és a magyarságot úgy általában a 460.000 magyar zsidó Németországba deportálásával és meggyilkolásával 1944 tavaszán?
Rögzítsük még egyszer milyen gyilkosságról is van szó: a holokauszt folyamán, a magyarországi zsidók deportálása Winston Churchill szerint az emberiség legvisszataszítóbb gyilkossága volt. Éveken át ez a gyilkosság a magyar hatóságok számlájára van írva, akik a zsidók kitelepítését olyan túlbuzgósággal végezték, amellyel még a németeket is elámították. Roger Garaudy azzal a aprósággal szolgál, amellyelmegsemmisíti a magyar hatóságok érdemét: maguk a zsidók is siettekberakodni a vagonokba, hiszen a saját cionistáiktól biztosítást kaptakarra, hogy csak egy egyszerű áthelyezésről van szó. Hogy milyen könnyen elhitték a zsidók, hogy csak egy egyszerű áthelyezésről van szó, a cionista vezetők szemében még inkább egy plusz ok lett, hogy mind a 460.000 zsidó gyenge minőségű, haszontalan, aki megérdemli a sorsát, hogy vágásra küldjék, mint az állatokat, egyszóval méltatlanok voltak, hogy a Szentföldre lépjenek.
Évekkel előbb, különböző alkalmakkor kommentáltam ezt az emberiség történetében a legvisszataszítóbb gyilkosságot, különbséget téve a magyarok ázsiai, hun állatias viselkedése és a románok emberiessége és tűrőképessége között. Úgy hiszem, vissza kell vonjam akkori megállapításaimat és véleményemet. Mea culpa! Sajnálom, hogy a tévedésem nem volt teljes! Szerettem volna, hogy visszavonom a vádjaimat és kész! Sajnálatos módon nem azért kell visszavonjam vádjaimat, mert nem igazak, nem egyeznek a tényekkel, nincs értelmük, hanem azért mert másoknak kell azokat címezzem!
Vádjaimat fenntartom, csak másnak kell címeznem, amelyre Roger Garaudy kényszerít: a cionizmus! A cionizmus a hibás a 460.000 magyarországi zsidó sorsáért, akiket a nácik a cionisták jóváhagyásával az Auschwitzi kemencékbe szállítottak! Ismétlem: nácik a cionista vezetők jóváhagyásával…Sőt a cionisták közreműködésével! Mert ezek azok a vádak, amelyeket Roger Garaudy megfogalmaz: a cionista zsidók a felelősek az emberiség legvisszataszítóbb gyilkosságáért! Ismétlem: a minősítés Winston Churchilltől származik. Egy gyilkosság, amelynek 460.000 teljesen ártatlan zsidó esett áldozatul. Vagy másképpen mondva: az emberiség legvisszataszítóbb gyilkossága, kizárólag egy zsidó üzlet, amelynek gyilkos szerzői cionista zsidók, az áldozatok pedig haszontalan zsidók. A visszataszítóságát még inkább növeli az a tény, hogy a háború után a zsidók ezzel a gyilkossággal a magyarokat vádolták meg. Teljesen visszataszító. Nec plus ultra.
Post scriptum 2011: örülök, hogy a magyarországi és a bárhol élő magyarok tudomására hozhatom, hogy nem az ő vállukat nyomja ez a népirtás. Ideje, hogy a magyarok megtudják ezt az igazságot és ennek megfelelően reagáljanak. Még fontosabb az, hogy a zsidók maguk megtudják az igazságot és reagáljanak ennek az igazságnak megfelelően!
Mert ez az igazság lényege.
És egy utolsó kérdés: Az átszállítás szervezője Eichmann, nem volt véletlenül zsidó, úgy ahogy nagyon sok zsidó mondja?…
ION COJA
2011. december 22.

röhögő 2013.02.23. 00:55:41

Csatáry dögöljön meg!

De -

"akit a kassai kerületi népbíróság 1948 június 8-án, távollétében ítélt kötél általi halálra a holokauszt idején"

- hol volt akkor már holocaust?

Zugfirkasz 2013.02.23. 00:55:50

@Csehszlovák Kém: Igazából azon gondolkodom, vitába szállok veled.

Nem tettem, mert leginkább sajnállak.

Mondd csak, mikor dugtál egy olyan igazit? egy jót, egy kiadósat?

webnazi 2013.02.23. 00:55:55

@Csehszlovák Kém:

sorold má fel a neveket sorba ... azt a soktízezreket!
Említett Kosice pedig Kassa, ősi magyar koronázóváros!

Tanujjá má egy kis történelmet, ne csak a hazugságokra légy mindig vevő!

Rolandovics 2013.02.23. 00:56:01

@Csehszlovák Kém: Damu cigány megsúgom nagymamámhoz járt óvodába, és még a szüleit is ismerte ejnye hogy belőle is ilyen erőszak tevő lett pedig ő ki mosakodott ugyi.

SvenH. (törölt) 2013.02.23. 00:56:05

totocskak...
ott a hatar atjottok, bevagjatok egy autoba atviszitek...
mi ezen a kerdes? hogy gyengek vagytok mint a fing? hogy a zsidok tokosebb nalatok?

duncan 2013.02.23. 00:56:11

@Csehszlovák Kém: hát ha hiszel a tótoknak, az már a te bajod. Kosice az mindig is Kassa, Szlovákia bábállam, a területet Felvidéknek hivják. Ja, természetesen 45ben nem felszabadult, hanem néhány éves szabadság után ismét megszállták. És most szólok: a hármashalom zöld, a kereszt oldalai egyenesek és tövében korona van.

Egyébként meg:
1. csatlakozom azokhoz, akik a jognak megfelelően addig, amig jogállam legitim és FÜGGETLEN birósága jogerősen ki nem mondja, hogy bűnös, addig ártatlannak tartják. Természetesen a 48as itéletet hozó biróság nem felel meg ezen kritériumoknak.
2. Zuroffnak először otthon kéne rendet tennie, ha már ilyen buzgó: kuruc.info/r/6/99497/
3. Feltéve, de meg nem engedve, hogy mégis sikerül valami úton-módon elitélni jogerősen... és akkor mi van? 97 éves embert börtönbe fognak zárni? Nemáá... nagy dicsőség lenne mindenkinek. A szabadon leélt életét meg úgysem veheti el tőle senki, hál' Istennek!
Ha meg Zuroff arra hajt, ami Képiró Sándorral történt, hát akkor ő is csak egy közönséges gyilkos.

jobbrolbandita 2013.02.23. 00:56:18

@Csehszlovák Kém: te rohadék tót...veled miért kéne szimpatizálni? a háború után megnyomorított magyar életekért...ostoba, sunyi szláv tolvaj... "ereszd be a tótot, kiver a házadból"... bölcs mondás

Anders Behring Breivik 2013.02.23. 00:56:24

Es ki a faszt erdekel, hogy 70-80 eve mit csinalt. Ha meg tette jol tette. Nagy dolog segberugott par libsit, ma is rajuk ferne.
Ha szlovakok is benne vannak akkor, biztos hogy artatlan.

2013.02.23. 00:56:29

Megkockáztatom, hogy a mai bűnözők keresgélése most is fontosabb, mert potenciális tetteket is megelőzhet. Ez az öreg már senkinek nem fog ártani.
De persze ha 98 évesen bezárják életfogytiglanra (a további fél évre), attól valaki biztosan jobban fogja érezni magát.

Mohamed 2013.02.23. 00:56:35

Csehszlovák Kém

Jó az orosz zászlótok,
aztán Putyinnak fizettek-e jogdíjat
mert bromira nem szeretném ha miatatok
berágnának aztán fagyoskodna egész közép-kelet európa télen
nah meg az a magyar címer is egérne egy misét.

Guilelmus 2013.02.23. 00:56:38

Jól tette, amit tett!-:) Most is ráférne a bibsikre egy kis "eligazítás."-:)

placcs 2013.02.23. 00:56:40

Folytatás itt: Máté 7,1

placcs 2013.02.23. 00:56:42

Ártatlanság vélelme... hmmm.

:-/

Valamint: ne ítélj, hogy...

Golgotai 2013.02.23. 00:56:44

A Csatáry ellen hozott ítélett nyilván jogtalan és koncepciós, a magyar gyűlölet motiválta, mint a Benes dekrétumokat.
süti beállítások módosítása