csatáry 20120809-520.jpg

Garai-Édler Eszter sok társával együtt a szélsőjobb célkeresztjébe került, mert résztvevője volt 2012. július 16-án megrendezetett flashmobnak, amelyet Csatáry László lakása előtt tartottak. A flashmob résztvevői ellen hadjáratot indítottak, Efraim Zuroffal, a Simon Wiesenthal Központ jeruzsálemi igazgatójával szemben már feljelentés is született. Eszter elment Kassára, hogy első kézből Balassa Zoltán helytörténésszel a helyszínen járjon utána, hogy milyen alapon védhető vagy nem védhető „Csatáry bácsi”?

Kommentár nélkül.

Csatáry bácsi nyomában. Utazás Kassára. Előzetes from Ádám Csillag on Vimeo.

Köszönjük!

93 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr894718903

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A házi nácipálinka receptje 2012.08.18. 20:11:55

Egyszerű, olcsó, az alapanyagok minden nemzetállam háztartásában megtalálhatók. A recept a boldog békeidőkből származik, egyenesen a dédi vaníliaillatú konyhájából, ám kis találékonysággal ma is használható. Nem kell hozzá más, mint egy csipetnyi kilát...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tvenhetes 2012.08.18. 16:49:09

Azért érdekes,hogy az úgynevezett szlovákiának most jutott eszébe feljelentéstz tenni.Idáig miért nem tette?

HgGina 2012.08.18. 19:31:07

Az első, független "Szlovákia" nyíltan fasiszta ország volt. Inkább kussolnia kellene, és a saját tetves bűnöseit kitakarítani. Elég konkrétan szr banda.

dez01 2012.08.18. 19:47:02

Akkoriban Kassa Magyarország része volt jogilag. Tehát a magyar hatóságoknak kell eljárni....

Ringlósztár 2012.08.18. 19:47:13

@tvenhetes:
Tényleg érdekes, de nem fontos.

Anti Anyag (törölt) 2012.08.18. 20:22:45

A fasiszta Szlovákiában 1 db. fasisztát találtak, az is magyarországi magyar.

De ha tudnátok, mennyi partizán van, még település is van róluk elnevezve.

Szóval HgGina hsz-e uccsó bekezdésében van valami.

Golgotai 2012.08.18. 20:22:54

SZABADSÁGOT CSATÁRY LACI BÁCSINAK!

valogatos 2012.08.18. 20:23:10

hányinger ez az egész blog eszterrel, zuroffal meg a vizentalos baromsággal együtt. remélem tényleg nincs jobb dolgotok, mert az azt jelenti, hogy elég szar az életetek!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.18. 20:31:00

@HgGina: Jelzésértékű ahogy itt vinnyog a sok náci.

Kedves Gina, mielőtt idegyűlölködnél valamit, tájékozódj, bár tudom, ez részemről csak egy elméleti felvetés volt, képtelen vagy rá: Ladislav Niznanskyra egy cseh újságíró talált rá, Münchenben dekkolt. Itt olvashatsz az esetről:

www.guardian.co.uk/world/2004/sep/10/germany.secondworldwar

Evvan.

reccs 2012.08.18. 20:38:17

@tvenhetes: 1948-ban a kassai bíröság már halálra ítélte. Az most volt?

A jobbiknak igaza van, vissza a halálbüntetést.
KÖTELET CSATÁRY LACI BÁCSINAK!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.18. 20:49:10

@Anti Anyag: @HgGina: Másrészt, meg nagyon csínján bánnék én a jelzőkkel a helyetekben, gyerekek. Ha Szlovákiára fasiszta jelzőt aggatsz, szerinted Magyarországra milyen jelző illik? Olvassátok el korábbi posztom, amiben Horthyt hasonlítom össze Tisoval, megéri.

Arról nem is beszélve, hogy a Szlovák Nemzeti Felkelés már javában zajlott, amíg nálatok még a Dunába lőtték a zsidókat, tombolt a nyilas-terror.

Nincs semmilyen erkölcsi alapotok, jogotok mutogatni Szlovákiára!

A kérdés ma már nem az, hol találunk több háborús bűnöst - ez vmi verseny? - hanem az, hogyan rendezzük el ezt magunkban.

Waldeck 2012.08.18. 21:21:40

A gyomorom kifordul hogy emberek képesek egy náci szar mellé állni.

tankaranka 2012.08.18. 21:24:04

"Ön miért nem antiszemita ?

Én keresztyén vagyok."

bigthereal 2012.08.18. 21:24:17

és benessel, meg a dekrétumaival,a kollektív jogfosztással mi a helyzet?

az nem zavar?

bigthereal 2012.08.18. 21:24:27

@Waldeck: honnan tudod, hogy náci szar?

ott voltál?

Vándor-ló 2012.08.18. 21:28:24

Hát de ha 1905-ben született, akkor ugye nem 97 éves volna, mert most 2012 van. Ugye nem 107 éves?

Waldeck 2012.08.18. 21:46:11

@bigthereal: a náci gettóparancsnokként egy utolsó aljas szar volt. te ott voltál ha már így kérded?

kennyking 2012.08.18. 21:54:24

Milyen fura, hogy a szlovák titkosszolgálat által szponzorált blog minden nap index címlapos.

2012.08.18. 23:46:12

@Waldeck:

Te nagy, kérlelhetetlen ítélkező antifa harcos, figyu mán.

Kábé 1944-48-50 között egy rakás komcsi-parancsolta vércionista terrorvezér vezetett tök ártatlanok tömegein bosszút álló haláltáborokat és telepeket ká-európában, az ő elkapásuk mikor jön?

Ha már a szaroknál tartunk, azokat miért véditek annyira, hogy szinte már-már bunkerbe kell előletek húzódni, ha őróluk akarunk olvasni? Hogy mai utódaikról és szellemi örököseikről már ne is beszéljek ...

impala 2012.08.18. 23:47:37

jó lenne, ha valaki arra a szar, fasiszta(igen, az) benesre is reagálna.

azt kurvára szeretik agyonhallgatni a szélbalok, pediga k. anyját a szlovákoknak meg az EU-nak is, hogy ezt tűri.

aztán csatáryzzatok!

old_field 2012.08.18. 23:47:56

@kennyking:
szégyen, hogy ez az identitászavaros iqbajnok folyamatosan címlapra kerülhet az indexen... persze, nincsenek véletlenek.

Kristl 2012.08.18. 23:52:02

Tekintve hogy Kassa magyarország része volt a "bűn" idején, a "bácsi" meg magyar állampolgár, ezért ez magyar és nem szlovák ügy.

Amit meg a szlovákok boldogan leműveltek a háború után a csehekkel és művelnek mai napig (benes dekrétum pl) az után szvsz igazán befoghatnák.

Amúgy meg marha egyszerű a képlet.

41-45 között a magyar állam nem védte meg a nemzet tagjait, állampolgárait, aki ebben részt vett, az bűnös, de ehhez ki kell mondani róla a független bíróságnak az ítéletet. Aztán lehet akasztani...

De nem kell ismételni a múltat. Engem irritál az is, hogy egy idegen hatalom idegen szervezete nyomoz magyar állampolgárok után mo. területén és hurcolja meg őket a bírósági ítélet előtt.
Ugyanolyan mint a 41-45 csak kicsiben.

Háborús bűnös? Remek, akkor a magyar hatóságok a határon belül átveszik..."
ez lenne a helyes.

matijasz 2012.08.18. 23:53:11

@Csehszlovák Kém:
Én remélem,hogy Zuroff lakolni fog a hamis vádakra épült feljelentési részletekért,de legalábbis nemkívánatos személynek nyilvánítják,és eltávolítják végre Magyarország közeléből.
Tőled meg azt szeretném kérni,hogy ne járasd le még tovább áldásos szarságaiddal a szlovák nemzetiséget,mert iszonyúan szégyellem,hogy egyszármazású vagyok egy akkora mocskos szarkavaróval,mint te vagy!!!!
A másik;ne írj magyarul,ha az alapvető nyelvtani szabályokkal sem vagy tisztában,súlytalanná válsz,mint őszi fing a glottgatyában.
Aztán,ha már szegény Képírót ártatlanul megöltétek,és amennyiben megint csak hiteltelen,megalapozatlan,sőt!,ahogy bebizonyosodott,hamis vádakkal illettek másokat,ne csodálkozzatok azon az őszinte megvetésen,ami itt a gusztustalan és gyűlöletkeltő munkásságotokat végigkíséri.
Te egy büdös porovokátornáci vagy!
Undorodom tőled!!!

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.08.18. 23:53:22

"Arról nem is beszélve, hogy a Szlovák Nemzeti Felkelés már javában zajlott, amíg nálatok még a Dunába lőtték a zsidókat, tombolt a nyilas-terror. "

@Csehszlovák Kém: Edvard Benes neve mond valamit, öcsi?

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.08.18. 23:53:33

Jah... előzetes moderáció.... :-)
Akkor ki a náci?

hopptarisznya 2012.08.19. 00:05:01

EZ A BLOG AZ INDEX SZÉGYENE!
Benes dekrétumokkal, nyelvtörvénnyel a seggedben pofázol? Olyan ország nevében osztod az észt, akik a mai napig embereket fosztanak meg az állampolgárságuktól. Milyen alapon pofázol te? Tipikus tót...

Kristl 2012.08.19. 00:05:20

@Csehszlovák Kém:

Nekem az a kérdésem, hogy mikor kérnek elnézést miatta a szlovákok a családomtól és kapunk kárpótlást.

Kristl 2012.08.19. 00:11:25

@Csehszlovák Kém:

Ja. Ha már történelem és előkerült 41 Kamenyec - p. ügye.

Azért azt is jó lenne tisztázni. Hogy ugyan a magyar állam és hatóság ritka undorító mocsok módon viselkedett, mikor a Pozsonyból elüldözött magyar érzelmű zsidókat is kihajtották...

De azért ne feledkezzünk már el arról, hogy azokat Tisóék hajtották át a határon. Szóval mintha lenne szlovák felelősség is a kérdésben.

Tudod ahogy a magyaroknak nem illik a németekre kenni minden szart. A szlovákoknak sem illik a magyarokra kenni az ő szarukat.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.19. 00:25:19

@Kristl: Egészen biztosan akkor, ha a magyarok is bocsánatot kérnek az első bécsi döntés idején elkövetett erőszakosságokért, amit a szlovák lakosság ellen elkövettek és kárpótolják őket.

- Ebből is látható, a nacionalista logika: tévút. Soha nem fog bekövetkezni, ha sérelmi alapon, a múlt bűneit egymás szemére hányva próbálunk egymással kezdeni valamit.

Lehetséges alternatíva: a jövőben olyan megoldásokat keresni, amely mondjuk közös megemlékezések keretében ad teret a nemzeti fájdalmak enyhítésére. A gond egyelőre az, hogy Magyarországon, saját állampolgáraitokkal sem vagytok képesek együtt ünnepelni, vagy megemlékezni...

A poszt Csatáry nyilas rendőrről és lehetséges felelősségrevonásáról szól, Benesről majd egy másik posztban beszélgethetünk, ha van értelmes kérdés.

hopptarisznya 2012.08.19. 00:25:27

És mi is a "háborús bűn"? Kézzel ásatni szegény zsidókkal egy árkot? (nem lőtték bele őket)
Vagy ostorral rendet tartani a soraikban?

Ez az "emberiesség elleni bűn"?

Esetleg fölrakni őket egy olyan vonatra, amiről mindenki azt hitte, hogy munkatáborba megy. (mert a megsemmisítőtáborok tényéről csak a németek vezetői tudtak)

Szóval egy zsidót bántani/utaztatni az emberiség elleni bűntett???? Ugyanmár! Ezek szimpla testi sértés. Az izraeli katonák hetente követnek ilyet más nemzet kárára. (és a szlovák rendőröknek is szívesen eljár a keze, ha magyarokról van szó)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.19. 00:35:26

@hopptarisznya: Véleményem leírtam korábban kettős állampolgárság ügyében a "Lúzernagyi" című posztban, olvass:
dotoho.blog.hu/2011/12/08/luzernagyi

@Kristl: Igen, ezt is tudjuk, nem felejtkezünk el róla. És? Mi a kérdés?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.19. 01:04:18

@hopptarisznya: Szlovák rendőr keze akkor jár el, ha a pesti gyerök átjön szarszlovákiázni egy szlovák bajnokira, ahol semmi keresnivalója. Teljesen megérdemelten kap is a pofájára, erősen hiányoltam, hogy a magyar rendőr keze nem járt el a Puskás stadionban, amikor mocskos zsidóztak a szurkolók.

Csatáry aláírás szerepel olyan korabeli dokumentumokon, amit mint gettóparancsnok írt alá. Ez lehet perdöntő az ügyben.

Csatárynak két vádban kell megállni:
1. nem engedett szellőzőnyílásokat vágni a deportáló vagonokba
2. a téglagyári fogvatartottak kínzásában

Mindkét pont kimeríti az emberkínzás fogalmát a jog szerint. És ha valószínűleg azt már soha nem fogjuk megtudni, tudott-e Csatáry arról, mi lesz szerencsétlen fogvatartottak végső sorsa, de összegyűjtésük, bezárásuk, fogvatartásuk, deportálásuk és az ezekben tanúsított aktív részvétel már kínzásnak minősül, ami büntethető tétel.

Kristl 2012.08.19. 01:04:31

@Csehszlovák Kém:

Nem igazán tudok olyan "atrocitásokról" ami igazolta volna a teljes kollektiv jogfosztást meg kitelepitéseket.

Ráadásul az I. Bécsi döntéssel alig került át szlovák magyarországhoz. A magyarországi szlovákok meg elég jól elvoltak a háború alatt is, mondjuk Nógrádban.

Amúgy van ilyen alternatíva. Szlovákok pl lemondanának az I. bécsi döntést érintő területekről...

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.08.19. 01:11:50

Kedves Nácik, merjétek kimondani, hogy nem bünös laci bá, mert zsidókkal tette, amit tett. Merjetek kimondani, hogy ha lenne rá módotok, ti is ezt tettétek volna. Könnyebb lesz, mint maszatolni, ráadásul nem csináltok hülyet magatokból, azzal, hogy úgy érveltek valaki ártatlansága mellett, hogy más is követett el bűnoket. Merjetek önmagatok lenni.

hopptarisznya 2012.08.19. 01:32:48

@pirosfeherzoldezamagyarfold: kedves megvezetett szerencsétlen libsi! Mert azt mondani, hogy a könnyű testi sértésnek nincs elévülési ideje, csak azért mert zsidók az elszenvedői!

fourgee 2012.08.19. 01:33:04

@hopptarisznya: Nem, ez úgy tipikusan szlovák, ahogy a magyarokra mondják hogy tipikusan náci. Konkrétan négy olyan embert ismerek, akik a cseh-szlovák országokhoz "köthetőek". Az egyikük szlovák nevű, a szlovák kisebbséghez tartozik, mindig is Magyarországon élt, magyarnak vallja magát (a gyerekei lakodalmában szlovák zenészek voltak akik magyarul és szlovákul is énekeltek). A másik Szlovákiában született, szlovák nevű, de ennek ellenére magyarnak vallja magát és akcentus nélkül beszél magyarul. A harmadik az szlovák nevű, Szlovákiában született, Londonban az egyik főnököm volt, ő nem volt hajlandó magyarul megszólalni meg érteni sem. Egyszer amikor nagyon berúgtunk együtt, akkor mondtam neki hogy beszélsz te magyarul, csak direkt titkolod. Ekkor rám nézett, belenézett a szemembe (látszott hogy érti miről beszélek), de elfordult és nem szólt egy szót sem :))). A negyedik ember meg 3/4 részt cseh, 1/4 részt magyar (csak az egyik nagyszülője magyar), de folyékonyan beszél magyarul.

A közös bennük az hogy mindannyian szlávok, mindegyik beszél/ért magyarul és valamilyen szinten kapcsolatba kerültem velük (rokon, kolléga, haver, stb.). Amikor a médiában szlovák-magyar konfliktusról olvasok, mindig rájuk gondolok, és nem értem hogy mi adhatna alapot a konfliktusra.

Az ilyen, magát csehnek kiadó, "csehszlovák kém"nek nevező, de szlovák zászlóval villogó akármit ne vedd komolyan. Magyarországon él, nem vallja magát magyarnak, utálja a magyarokat, de a magyarokat tartja rasszistának és fikáz mindenkit. Nincsen identitása. Vagyis szeretne egy nemzethez tartozni, de azok a magyarokat lenézik. Mivel ő is Magyarországon él és a magyaron meg az angol nyelven kívül mást nem beszél, ezért ő is a lenézett magyarok közé tartozik olyan szemszögből. :))

Az ilyenekkel nem vitatkozni kell, hanem segíteni kell rajtuk. Tapasztalat.

Measurer 2012.08.19. 09:40:54

@Csehszlovák Kém: Az általános iskolában irigykedtünk a Szlovák Nemzeti Felkelés miatt Szlovákiára. Tanulságos a felkelés körülményeinek és lefolyásának tanulmányozása. Ma már tudjuk, hogy csak az utolsó pillanatban tört ki, amikor a szovjet csapatok határközelben voltak, nem volt általános,rányomta bélyegét a rivalizálás, nem volt sikeres, és atrocitások kísérték. Egyenes következménye pedig Szlovákia német megszállása lett.
A németek éppen a Magyarországi nyilas hatalomátvétel miatt tudták erőiket Szlovákiába átcsoportosítani.
A felkelést kirobbantó, dombóvári születésű Jan Goliant a németek koncentrációs táborba hurcolták. Sorsa ismeretlen, elképzelhető, hogy a tábort felszabadító NKVD foglyaként halt meg.

tortenelemportal.hu/2010/08/fustbe-ment-terv-a-szlovak-nemzeti-felkeles/

Hefe 2012.08.19. 09:41:03

elnezve itt a csatari-fanok kommentjeit, ha barki lenacizza a magyarokat, annak nyilvanvaloan teljesen igaza van.

Vizilabda 2012.08.19. 09:41:09

"Kedves Nácik, merjétek kimondani, hogy nem bünös laci bá, mert zsidókkal tette, amit tett. Merjetek kimondani, hogy ha lenne rá módotok, ti is ezt tettétek volna. Könnyebb lesz, mint maszatolni, ráadásul nem csináltok hülyet magatokból, azzal, hogy úgy érveltek valaki ártatlansága mellett, hogy más is követett el bűnoket. Merjetek önmagatok lenni." Nagyon korrekt!

Rudolf János · http://www.rudolfjanos.hu 2012.08.19. 09:41:41

Kassa 230ezer lakosából manapság már csak 8940 fő vallja magát magyarnak.
Ez kevesebb mint 4%.
Hát hova lettek?
Hát jelentős részüket pont Csatáry elvtárs deportálta.

www.kuklux.info/node/10

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.08.19. 09:41:54

@hopptarisznya: kiváncsi voltam ki veszi magara, hogy náci :)

figyi te mini hitler, nem vagyok liberális. ennek részben az is az oka, hogy túl megértőek a hozzád hasonlóakkal. mi keretsztény magyarok rüheljük leginkább a fajtádat amiért még a hazát is elárultátok, hogy a bennetek lévő gyűlöletet kiéljétek.

Alonee 2012.08.19. 09:42:06

Mi a fenét kell ezen ennyit vacakolni. Ha ez az ember bűnös volt, akkor ítéljék el. Azért Laci bácsizni egy ilyen mocskot. Én csak remélni merem, kedves Laci bácsizók, hogy a szüleitek és gyermekeitek ilyen Laci bácsik kezébe kerülnek hasonló szituban. Én rettegnék attól, hogy egy ilyen ember kezébe kerüljek, Ti nem, ezért jó szívvel kívánom, hogy tapasztaljátok meg ez a nagyszerű ''Lacibácsi'' érzést.

giudecca 2012.08.19. 09:42:14

Nem lehetne letompítani a háttérben a zenét? Nagyon zavaró.

flamer 2012.08.19. 09:42:31

Annyira szánalmas ez a sok identitászavaros náci, akik egyrészt gyáva szarok ahhoz, hogy ki merjék mondani azt, hogy "igen, én tényleg olyan faszfej vagyok, hogy náci lettem", ezért folyamatosan mellébeszélnek.

Ez a Csatáry egy háborús bűnös, el kell ítélni. Pont. Azok, akik ennek a kimondása helyett nekiállnak nyomatni azt a szar szöveget, hogy "de a Benes", azok teljesen egyértelműen a fenti kategóriába tartoznak és mint ilyenek, kiírták magukat az emberiség civilizált részéből.

judy7 2012.08.19. 09:42:45

" hopptarisznya 2012.08.19. 00:25:27
És mi is a "háborús bűn"? Kézzel ásatni szegény zsidókkal egy árkot? (nem lőtték bele őket)
Vagy ostorral rendet tartani a soraikban? ....Szóval egy zsidót bántani/utaztatni az emberiség elleni bűntett???? "

Rólad eddig is tudtam,hogy nem vagy százas... De kritikán aluli vagy!!
Bár el lehetne intézni neked egy ilyen kellemes utazást - persze, úgy h. a legvégét ne kelljen végigcsinálnod és egész nyomorúságos életed összes hátralévő percében emlékezz és minden alkalommal, amikor a borotválkozótükör elé állsz, szembeköphesd magad!!!

Melchi Zadok 2012.08.19. 09:43:28

@Csehszlovák Kém: "Jelzésértékű ahogy itt vinnyog a sok náci."

nos, én legalább anyyira gyűlölöm ezeket a kispöcsű, frusztrált örök vesztes jobbikos lófaszjóskákat mint te.
DE!
viszont még mindig szeretnék választ kapni arra, hogy ez a blog akkor most mégis mi? mi ezzel a célod? írod: "jelzésértékű, hogy itt vinnyog a sok náci..."
mintha nem ez lett volna a célod ezekkel a provokáló posztokkal.
nincs egy olyan posztod, ami ne arra menne ki, hogy baszogass valakit, vagy valamit, ami magyar.
tulajdonképpen mi a fasz bajod van neked? ettől áll fel? ettől érzed magad embernek, izé szlováknak?
vagy ez kell, hogy befogadjanak?

nézz magadba öreg, te beteg vagy.

lac666 2012.08.19. 09:44:23

Kedves posztoló!

Elnézést kérek a sok primitív hozzászólás miatt! Elnézést, hogy képtelenek személyeskedés nélkül, a felvetett témákban a lényeget érintően érvelni! Ezért tartunk itt! Ilyeneket olvasok:'Inkább kussolnia kellene, és a saját tetves bűnöseit kitakarítani.--kkora mocskos szarkavaróval,mint te vagy!!!!--Te egy büdös porovokátornáci vagy! stb. stb. stb. Miért nem lehet a poszttal kapcsolatban érvelni? PL. Csatáry azért nem bűnös, mert ... forrás itt, bizonyíték itt! Nehéz lenne? Még egyszer elnézést a többiek nevében a posztolótól!

Melchi Zadok 2012.08.19. 09:44:31

@hopptarisznya: ne haragudj, megértem a felháborodásodat, de akkor is egy orbitális szaréletű faszkalap vagy...

Nagyzee 2012.08.19. 09:46:33

@Csehszlovák Kém: Tessék? Én úgy tudtam, hogy a rasszista, irredenta seggeknek is vannak jogaik, és egy civilizált államban nem verik végig a stadiont bunkó bekiabálások / sértő transzparensek miatt.

Most komolyan, hogy lehet ehhez helyeselni demokrataként?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.19. 09:59:19

UPDATE: Fordulat: Csatáryt egyszer már elítélték Pécsen 20 évre

hvg.hu/itthon/20120817_Fordulat_Csataryt_egyszer_mar_eliteltek_P

Szorul a hurok a nyilas rendőr nyaka körül.

Anti Anyag (törölt) 2012.08.19. 09:59:23

@Measurer: Ja, odamentek az oroszok és hirtelen keletkezett több ezer partizán.

Amúgy az itt is meg volt.

Visszatérve Csatáryra, elég nagy gáz az, hogy ha valakire egy ebből élő főzsidó rámutat, országok állnak haptákba és egy kamu újságcikk alapján el is ítélnék.

Itt is nácizzák Csatáryt, na kb. ennyit ezek törvényességéről, mellesleg amúgy épp ezek demokratázzák magukat.

A magyar főügyészség becsületét mentette meg azzal, hogy nem hajlandó törvénytelenül eljárni, sőt a főzsidó ellen indít eljárást hamis tanúzás miatt.

A szlovákoknál nem részesülne Csatáry ilyen eljárásban, azoknak az is elég, hogy magyar.

Visszatérve a blogra, a gond az, hogy a szlovákok megítélése általában nem volt jó, de az utóbbi időben különösen rossz. Ez a "a te államod náci volt, az enyém nem" kifejezetten nevetséges, de a szlovákok rossz megítélése nem emiatt van, hanem erőszakos szlovakizálásuk és magyarellenes propagandájuk miatt

Az index cinizmusára valahol jellemző, e blog, hiszen sokunk jár szlovákiába, van szlovák ismerőse, nem az ilyen blogokból tudjuk, valójában mi van ott, ezekből nem is tudhatnánk meg az igazat.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.08.19. 10:04:25

@old_field: én arra jöttem rá, hogy ez a blog vicces, ha a posztot kihagyod és csak a kommenteket olvasod el. úgy fel se kúrod az agyad, és röhöghetsz is egy jót a sok befeszült emberen.
egyébként Csehszlovák Kém=Modor Tibi, csak, hogy egy koncepciómat is megosszam a nagyvilággal :)

Anti Anyag (törölt) 2012.08.19. 10:11:13

Azért érdekes lenne megkeresni az okát annak, hogy a háború után majd 100 évvel miért jön elő újra és újra a zsidókérdés, még akár magyar-szlovák viszonylatban is, akik aztán tényleg nem hánytorgathatnak semmit egymás szemére, a zsidókat mindkét ország üldözte.

Senki nem tud semmit, már a "visszaemlékező" is másodkézből hallotta, vagy eleve kamu, de 30 éves libsik úgy vitatkoznak 30 éves másokkal, mintha tegnap történt volna és mindenki pontosan emlékszik mindenre.

Az egész arra jó, hogy emberek basztassák egymást, de jól látni, hogy ebből a szerencsétlen átlagzsidó az, aki nem jön ki jól. Nem is meri senki feltenni a kérdést, vajon alkalmas politikai helyzetben, mekkora lenne a lakosság támogatása a deportálások újbóli elindítására?

Az ország érzékeny pontja nem a zsidóüldözés, hanem a kommunista üldöztetések, de már lassan ez is lecseng, hiszen azok is főleg 55 előtt voltak. Ez viszont libsiéknél valahogy szinte tabu.

Anti Anyag (törölt) 2012.08.19. 10:18:15

@Szandeeekahh:

"Csehszlovák Kém=Modor Tibi"

Ez lehet, hogy neked mond valamit, de a többség leszarja, lehetne akár a télapó is. Nem vele vitázunk, hanem a feldobott téma kapcsán hanem egymással.

lac666 2012.08.19. 10:40:30

@Csehszlovák Kém: Most komolyan! Mennyi bizonyíték kell az aljadék náci ellen? Ki az, aki még ezek után is védi?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2012.08.19. 10:58:54

@Szandeeekahh: @Anti Anyag: Inkább ha lehetnék a szlovák titkosszolgálat ügynöke, mint az a modoros gyerek :)

Sajnálom, hogy csalódást kell okozzak, minden tiszteletem mellett, Modor Tibor nem én vagyok.

üdv,
csk

IzomTibi · http://tibor.blog.hu 2012.08.19. 12:03:54

@hopptarisznya: azt se tudod mi az a konnyu testi sertes. Mert az az, amikor en nyakonvaglak, mokabol, nem amit csatary bacsi kovetett el a vad szerint.

nyehehe 2012.08.19. 12:45:44

@lac666: egy index cikket neked is ajánlok, és a folyamatosan antiszemitázó, libsiknek is, akik azt hirdetik a világban, hogy a magyarok 4-600 ezer zsidót küldtek a halálba.

index.hu/belfold/2012/07/25/csatary_ugye_sokkal_sulyosabb_kepiroenal/

"Az ugyanakkor valószínűleg Csatáry esetében is bizonyíthatatlan, hogy 1944 májusában tudta volna, mi vár az Auschwitzba küldött zsidókra."

A magyarok ugyanis csak átadták a németeknek a zsidókat, (a haláltáborokat nyugati dezinformációnak hitték az emberek) és nehogymár a holokausztot rajtunk kérjék számon a zsidók, csak azért, mert a németek már kifizették a védelmi pénz. (és folyamatosan tejelnek nekik) UNALMAS!

nyehehe 2012.08.19. 12:49:30

@IzomTibi: hűha. Akkor súlyos testi sértés... Mennyi az elévülés? Amúgy megölt valakit a "legkeresettebb háborús bűnös". Már ez a titulus is egy vicc... ezért szeressük a zsidókat. Nagyzolásban verhetetlenek. Most olvasom, hogy valakit fojtogatott is. Guantánamón ez a belépő egy amcsi őrnek. Őket ki üldözi életük végéig?

DrHakapeszi 2012.08.19. 20:27:42

@Csehszlovák Kém:
"...Arról nem is beszélve, hogy a Szlovák Nemzeti Felkelés már javában zajlott..."
Az ünnepeket, történelmi eseményeket kis kezdőbetűvel írjuk. (Tehát a szlovák nemzeti felkelés zajlott már javában.) Az igaz, hogy a szlovákiai magyar iskolákban ezt másképp tanították.

DrHakapeszi 2012.08.19. 20:27:47

@Csehszlovák Kém: A szerdahelyi DAC-Slovan meccsen egy helyi - és nem magyarországi - srácot vertek félholtra. Csak úgy.

Leszart Ritthberger 2012.08.19. 20:27:55

index.hu/belfold/2012/08/18/otven_eve_jott_letre_a_iii_iii-as_csoportfonokseg/

Ezek között a mocsok ávós hazaárulók között egy magyar sincs !
Ezek a mocskok hogyan kerülhették el az elszámoltatás ?
Miért mindig Csatáry ?

Xezs 2012.08.19. 20:27:59

Ennek a blognak nem valami szlovák portálon szlovák nyelven kéne megjelennie? Vagy ott már ennyire nincs semmi, ami saját?

Leszart Ritthberger 2012.08.19. 20:28:04

60 év Csatáryzás, Képírózás után mikor következnek elszámolásra az ávós söpredék ?

Kristl 2012.08.19. 21:18:50

@nyehehe:

Nna, azért ki ne mosdassuk már. 15k ember deportálásában, magyar emberek deportálásában vehetett részt. Ezeket úgy szállították mint az állatokat, v még rosszabb körülmények között. Vezetőként és úgy, hogy tudhatta hova és mér...
Ez háborús bűncselekmény, ahogy a gettós szabályai is azok.

jardajagr · http://kozepeuropaisport.blog.hu 2012.08.20. 14:44:41

@Leszart Ritthberger: sajnáom, hogy nincs lehetőséged elolvasni a szlovákiai Új Szó beszélgetését a kassai gettó két túlélőjével. ők nem politikusok, csak sima emberek. Nem beszélnek indulattal, csak szépen tárgyilagosan Laci bácsi szerepéről és arról, mennyire nem vicces az ilyen szitu.

A jó Istenit neki, Ti tulkok!!! Tényelg nincs semmi válaszotok erre a szégyenre, mint elővenni mások bűneit?????? Mit segít rajtad Isten előtt a mások szara BAROMARC?????? Hogy tudod ezt védeni, Te hatökör???.
Nem kívánom Csatáry elítélésést büntetőjogilag, de megszégyenülését igen. Isten elől(Ha van) nem lehet elbújni. Utolérte a legvégén, mint tetű fog meghalni, nyugalom nélkül. Megérdemelte.

matijasz 2012.08.20. 22:06:36

@lac666: legyél oly szíves,az én nevemben ne kérj elnézést,pláne ha a szövegértelmezési képességed a macska bajsza és a tejfölös bödön között leblokkol.Mivel mindenkit megillet az ártatlanság vélelme,adjuk ezt a lehetőséget Csatárynak is,és majd azután kezdjük őt kinyírni,ha a vádak alapján minden tekintetben bebizonyosodik,hogy háborús bűnös,elkövette azt,amivel támadják.
Addig viszont csak hatásvadászat és provokáció az ilyen blognácik írásait főoldalra kitenni.
Ami hivatalos álláspont egyelőre,Zuroff úr első vádja nem ül,sőt,felmerült a hamis tanúvallomás megalapozottsága ellene.Jelenleg itt tartunk,és Zuroff maradék hitelessége érdekében minden továbbiakról csak atombiztos ismeretek fényében tárgyalgassunk.Addig nincs értelme,hogy a mások mondták és az ismertem azt,aki hallotta,amikor az az ember mesélte,akinek a barátjának a barátnőjének az ellensége ott volt szinten vitatkozzunk feltételezésekről.
Amennyiben bebizonyosodik bűnössége,ígérem neked,az első millióban leszek,aki halált kiált rá,de addig ne kelljen már hajbókolnom egy nem véletlenül szlovák köntösbe öltöztetett szennyhuszár előtt.
Legyen már annyi önérzet benned,hogy megvárod a végkifejletet,és majd azután kezdesz mantrázni a nemzeti bűntudatról,ha már tökbiztos,hogy a nemzet bűnös.
Köszönöm!

Xezs 2012.08.20. 22:35:45

matijasz: Nem tudom, hogy észrevetted-e, de mostanában az a divat, hogy ha valakire az ilyen Zuroff-félék rámondják, hogy náci háborús bűnös, akkor arra illik azonnal és feltétel nélkül bólogatni. Viszont ha valaki azt meri mondani, amit te, hogy vizsgáljuk már meg kicsit jobban, azt divat egyből lenácizni és minimum egy csecsemőgyilkosságot a fejére olvasni. Mert a Zuroffok mindenki felett állnak, mindenki más csak aljas kis pondró hozzájuk képest.

Legalábbis ők így gondolják.

matijasz 2012.08.20. 22:36:05

@jardajagr: nemrég Wittner Máriát vádolták meg,hogy "primitív köztörvényes randalírozó és lincselő prosti",aztán mi lett belőle?Pedig fényképet is mutogattak.
Zuroff-ról meg kiderült,némi kétség fér a tisztességéhez és ahitelességéhez.
Aztán,nem te hogy vagy vele,az én szememben-származási érintettség miatt is-a háborús bűn az egyik legsúlyosabb bűn,úgyhogy engedd már meg,hogy hadd ne üljek fel tájokozódás nélkül az első vonatra,ami szemből jön,mert ki tudja,hova visz...
Addig inkább leszek hatökör,tulok vagy baromarc,és nagyon irigyellek,ha még képes vagy arra,hogy első olvasásra hitelt adj mindennek,mit olvasni elédraknak.
A cikket ugyan nem olvastam,és ha igazad van,a pokol tűzén égjen el,ám ha megint zuroffozik a dologban valami,kevés és késő lenne azt mondani;sorry...

eszteredler · www.nehagyjuk.com 2012.08.22. 01:48:40

kuruc.info/r/2/99982/
Egyelőre 86 hozzászólás van, egészen elképesztő némelyik!

Már Balassa Zoltánt is a szájukra vették!!
kuruc.info/r/6/100246/
kuruc.info/r/2/100213/

Xezs 2012.08.25. 14:02:18

@eszteredler: Jujj, Eszter most mi lesz? Hát ezek nácikok, jajjajj, szaladjunk, féljünk.

Egyelőre szólásszabadság van. Azt írkálnak a kurucra, amit akarnak. Te is azt írsz a netre, amit akarsz.

Örülj hát.

2013.01.08. 12:53:17

Hát én már csak azt szeretném, ha valaki a mostani üldözőkkel csinálná végig ugyanazt, amit ők a prédáikkal tesznek.

Ők vajon miért nem ismerik be a saját fajtájuk bűneit, azokról miért hallgatnak? Miért tesznek úgy, mintha ezen kérdések feltevése feljéük meg sem történne?

Csatáryt, és a többi, hozzá hasonlóan általatok meghurcoltakat nem azért védem, mert egyetértenék velük, ha azok volnának akiknek láttatjátok őket ...

Hanem azért, mert azzal, amit műveltek, már régen nem vagytok emberek, de még nyomokban sem tartalmaztok semmi emberit. Az ilyenekkel szemben pedig mindenki védelmet érdemel, bármit is tett vagy nem tett.

nyehehe 2013.01.08. 12:53:41

@nyehehe: ez a mondat egy kérdés lett volna: ...Amúgy megölt valakit a "legkeresettebb háborús bűnös?"

Tudjakmibasszaacsoromet? 2013.01.08. 12:54:01

Semmi bajom a zsidókkal. Nem vagyok rasszista. Letojom mibe hisz meg milyen származású. Engem nem érdekel ez az ügy. De, Izrael - Palesztina: ami ott történik, az nem emberiség elleni bűntett? Azért miért nem rinyálnak ennyit, akiket azok ölnek meg? Az aktuális történés, miért ezeken az ezeréves dolgokon lovagolnak? Azt sem értem, hogy van ez: a múltszázad még releváns, onnan üldözünk mindenkit, de mondjuk, ami az előtt történt (1900 előtt) vagy most művelnek az lényegtelen?

Érdekes, hogy amíg valakit el nem ítélnek, addig ártatlan. Akkor miért nácizzák, meg flash mobozzák olyan kis takonypócok, akiknek közünk nem volt a 2. VH-hoz? (ahogy nekem sem, nem is érdekel)

Xezs 2013.01.12. 12:31:01

@Tudjakmibasszaacsoromet?: Ahogyan téged sem, a legtöbb embert rohadtul nem érdekli már ez a második világháborús buziskodás. Egy időben annyi ilyen szart összenéztem a discoveryn, hogy ha 2. vh-t látok a tévében már azonnal kapcsolom el mert a faszom tele van az egésszel.

De vannak emberek, akik még akkor is a torkodon akarják lenyomni a témát, amikor már a szemed gúvad a fuldoklástól, annyira tele vagy vele.

És csak nyomják, csak nyomják. Na ezért undorító ez az egész. Meg az önsajnáltatás miatt.

平八 2013.02.23. 00:45:03

@Csehszlovák Kém: Rendben, egyezzünk meg, hogy bocsánatot adtok a Beneš-dekrétumokért, mielőtt bocsánatot kérünk az I. Bécsi Döntés következményeiért mielőtt persze bocsánatot kértek amit Ti pl. a Trianoni békediktátum után műveltetek (szintén erőszakoskodás meg egyebek, gondolom nem kell túlragoznom). Versenyezzünk visszafele, hogy melyik nép miért bocsásson meg a másiknak? Nem jönnél ki túl jól belőle.

"Ebből is látható, a nacionalista logika: tévút. Soha nem fog bekövetkezni, ha sérelmi alapon, a múlt bűneit egymás szemére hányva próbálunk egymással kezdeni valamit."
Akkor a te logikád alapján most te nacionalista vagy? Hány posztod is alapult "a múlt bűneinek egymás szemére hányásáról"? Segítek, nullánál több. De még háromnál is. Szép gondolat, kár, hogy pont te gerjeszted az indulatokat.

Tanács: az "írásokban" nyugodtan lehet használni névelőket meg írásjeleket. Csak bátran!

bigthereal 2013.02.23. 00:45:08

@Csehszlovák Kém: csupán annyi, hogy hogyan lehet a XXI. sz.-ban népeket kollektívan megbélyegző és elítélő, jogfosztást és vagyonvesztést bírói ítélet nélkül kimondó jogszabály hatályban.

ha tudsz ilyet bármely európai ország jogrendjében, szóljál.

ha meg nem, mélységesen szégyelld magad, hogy magyar és állítólag demokrata létedre nem ítéled el a magyarok jogfosztását és ennek a szélsőségesen nacionalista, kirekesztő jogszabálynak a hatályban tartását.

csak ennyi...

46,52% 2013.02.23. 00:45:10

Konkrétan mit is tett az öregúr?

Gyilkolni tudtommal nem gyilkolt.

Csúnyán nézett zsidókra, sorba állította őket? Ez a bűne?

hopptarisznya 2013.02.23. 00:45:19

@pirosfeherzoldezamagyarfold: (mégegyszer, mert elírtam)

Merd azt mondani, hogy a könnyű (vagy akár súlyos) testi sértésnek nincs elévülési ideje, csak azért mert zsidók az elszenvedői! Mert nagyon úgy néz ki, hogy így álltok a dologhoz. Bezzeg ha otthon jár el egy zsidó keze... A legújabb hír, hogy két palesztin nő legyilkolásárt 45 napi elzárást kapott egy katona! Nem elírás! 45 nap! (bár még az is csoda, hogy elítélték)

Csigafattyú 2013.02.23. 00:45:23

@Waldeck: Irigykedj. Melléd biztos nem áll anyád se.

Csigafattyú 2013.02.23. 00:45:28

@pirosfeherzoldezamagyarfold: A vita nem azon folyik, hogy kivel tette, hanem hogy tette-e egyáltalán. Ne terelj, ne hazudozz. Ennyi a kérdés.

fourgee 2013.02.23. 00:45:32

@Lizbet: "Tiszta röhej volt, amikor a milliárdosok azt énekelték "föl föl te éhes proletár"
Brüsszelbe járnak mószerolni a magyarokat."

Hát azért Bajnai igen csak úgy nézett ki mint egy homofób a gőzfürdőben, de a többiek nagyon rutinosan énekelték :)))

Csigafattyú 2013.02.23. 00:45:35

@reccs: Kötelet? Mire fel? Megállapította valaki a bűnösségét Efraim Zuroffon kívül? Megsértődsz, ha én meg azt mondom, koncentrációs táborba veled? Vagy csak neked szabad ilyet?

Csigafattyú 2013.02.23. 00:45:40

Ez vicces! Pár éretlen tacskó hadjáratot indít valaki ellen, aztán csodálkoznak, hogy hadjárat indul ellenük. Ez a liba örüljön, hogy nem járt úgy, mint Rosa Luxemburg, aki szétlőtt fejjel úszott le a Spreen, miután bekóstolta a német hazafiakat.

alien 2013.02.23. 00:45:46

szerintem avassátok szenté korlátolt alakok és most még nem is beszéltetek a palesztin területekről

Madárfejű Lajcsika (törölt) 2013.02.23. 00:45:52

Számomra is érdekes, hogy ez a blog, minduntalan az index címlapjára kerül, holott a minősége nem indokolná.

Miért nem képesek már leállni a zsidók a bűnbakkereséssel? (Jó, tudom pénz...)
Ha találnak még egy meghurcolható öreget, akkor már nem is fog rájuk csúnya szemmel nézni a világ a palesztinok ellen elkövetett népirtás és országrablás miatt?

A magyarok is megkereshetnék a törököket egy kis kárpótlásért, vagy a mongolokat... vagy a szlovákokat, szerbeket, románokat.
De ilyet csak a kiválasztott népnek szabad.

Aki meg Tiso-t és Horthy-t összemossa, az nem tanult történelmet. Tiso-t kb Szálasi mellé lehet állítani. Abból is látszik ez, ahogy a szövetségesek bántak Horthyval. Ők is tudták, hogy nem bűnös, nem követett el háborús bűnöket, ezért sem ítélték el soha.
Pedig akkoriban azt is felkötötték, akire csak egy vörös rámutatott. Jugoszláviában meg vagy 70000 magyart és németet mészároltak le bestiális kegyetlenséggel. A Benes dekrétumok meg továbbra is érvényben vannak.

A szlovák nemzeti felkelésről meg annyit, hogy részben a helyi németség kiirtására irányult... elég tipikus.
A felkelés megítélése amúgy is elég vitatott. A szlovák hadsereg jórészt a nácikkal tartott és ők maguk verték le a felkelést német segítséggel, szóval azt állítani, hogy a szlovákok egységesen támogatták volna a felkelést, egyszerű hazugság. Jórészt valójában nem támogatták.

Madárfejű Lajcsika (törölt) 2013.02.23. 00:46:01

Számomra is érdekes, hogy ez a blog, minduntalan az index címlapjára kerül, holott a minősége nem indokolná.

Miért nem képesek már leállni a zsidók a bűnbakkereséssel? (Jó, tudom pénz...)
Ha találnak még egy meghurcolható öreget, akkor már nem is fog rájuk csúnya szemmel nézni a világ a palesztinok ellen elkövetett népirtás és országrablás miatt?

A magyarok is megkereshetnék a törököket egy kis kárpótlásért, vagy a mongolokat... vagy a szlovákokat, szerbeket, románokat.
De ilyet csak a kiválasztott népnek szabad.

Aki meg Tiso-t és Horthy-t összemossa, az nem tanult történelmet. Tiso-t kb Szálasi mellé lehet állítani. Abból is látszik ez, ahogy a szövetségesek bántak Horthyval. Ők is tudták, hogy nem bűnös, nem követett el háborús bűnöket, ezért sem ítélték el soha.
Pedig akkoriban azt is felkötötték, akire csak egy vörös rámutatott. Jugoszláviában meg vagy 70000 magyart és németet mészároltak le bestiális kegyetlenséggel. A Benes dekrétumok meg továbbra is érvényben vannak.

A szlovák nemzeti felkelésről meg annyit, hogy részben a helyi németség kiirtására irányult... elég tipikus.
A felkelés megítélése amúgy is elég vitatott. A szlovák hadsereg jórészt a nácikkal tartott és ők maguk verték le a felkelést német segítséggel, szóval azt állítani, hogy a szlovákok egységesen támogatták volna a felkelést, egyszerű hazugság. Jórészt valójában nem támogatták.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.02.23. 00:46:22

Van olyan, hogy "2012. július 16-án megrendezetett Csatáry László"?
Ez miben különbözik a többi Csatáry Lászlótól?

Aki ennyire hülye a magyar nyelvhez, miért akar írni rajta?

Guilelmus 2013.02.23. 00:46:26

Nem tetszik, amit írtam, te buzi zsidóbérenc cenzorka?

Guilelmus 2013.02.23. 00:46:32

Szerintem kötelet az összes büdös zsidónak!-:)

Xezs 2013.02.23. 08:40:29

Bár jómagam nem kívánom senki halálát, éljen mindenki ameddig csak tud, de azért én már várom azt az időt, amikor már TÉNYLEG senki nem fog élni abból az időből és végre nem tudnak előrángatni senkit sem a zsidók.

Jó persze tudom hogy akkor is fog menni az önsajnáltatás meg a MÁV beperlése de legalább az öregek zaklatása kiesik a repertoárból.

Ezek nem veszik észre hogy kurvára senki sem kíváncsi rájuk? Nem lehetne csak úgy békénhagyni az embereket és nem traktálni a vélt vagy valós sérelmükkel?

Pont azokat az embereket szokta utálni a nagy többség akik állandóan magukat sajnáltatják. Undorító az egész.
süti beállítások módosítása