spielfeld-ketten-vermummt.jpg

Fennakadt a szlovén-osztrák menekültellenes menet a határon. (Fotó: antifa blokád Spielfeldnél). A dotoho exkluzív beszámolója, Ljubljanából.

Sikeresen megakadályozta több száz antifasiszta az ausztriai Spielfeld határátkelőnél a szíriai menekültek ellen tüntető, Ausztriából és Szlovéniából érkező internacionalista neonáci menetet. Az antifasiszta üzenet egyértelmű volt: 

No Game for Nazis / Kein Spielfeld für Nazis / Ni špila za naciste!

Az általános felhívásra Bécstől Grazig érkeztek különböző antifa csoportok, de Szlovéniából is jelen voltak néhányan. A tervekben nemcsak egy ellenmenet, hanem a neonácik útjának zöld határon történő blokkolása is szerepelt. 

Vicces volt látni, hogy az osztrák nacionalisták angol szlogeneket kiabáltak, de az internacionalistásodó neonáci mozgalom is kedves látvány volt szemünknek.

Ahogy a magyarországi jobbikos Hatvannégy Vármegye Mozgalom és a szlovákiai Marian Kotleba-féle Mi Szlovákiánk is együtt tüntetett Bősön a menekültek ellen, ezúttal a szlovén és osztrák agymosottak próbáltak masírozni a friss levegőn. (Megjegyzés - csk)

 Sikertelenül.

A hivatalos szervek a neonáci menettel ellentétben, csak egy nagyon rövid szakaszon engedélyezték az antifa felvonulást, amelynek valódi célja a menekültellenes menet blokkolása és megzavarása volt.

A menekültekkel szimpatizáló demonstrálók végül cselhez folyamodtak és a stájer falu határában letértek az útról, ahol a szőlősön átvágva kerültek a neonácik elé, ahol sikerült blokádot kiépíteni és saját testükkel álltak ellen a muszlim-ellenes menetnek.

A rendőrség magatartása, mondhatni a szokásos volt. Nem az agresszor rasszisták, hanem az ellenük blokádot kiépítő antifák ellen léptek fel, meglehetősen erőszakosan, míg a túlsó oldalról érkező erőszakos cselekedeteket nem vették észre. 

Összességében a sikeres antifa akció megmutatta, hogy a társadalom kollektív rasszizmusára képesek vagyunk világos választ adni.

A beszámolót köszönjük Urskának, a dotoho szlovéniai barátjának!

58 komment

Címkék: #neonáci #antifasiszta #jobbik #menet #menekültek #blokad

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr378098380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman BircaHang Média · http://bircahang.org 2015.11.22. 17:10:53

Liberó narkósok hőzöngése, lényegtelen.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.22. 22:56:16

@maxval bircaman BircaHang Média: A liberális és baloldai vélemények az jelenleg létező valós alternatívák az ISIS dzsihádja és a kelet-európai etnonacionalisták kihívásával szemben!

we dont want arabs here..So what 2015.11.23. 02:39:30

Kb két perc alatt rúgnák szét a seggeteket ha egy pillanatra nem őrizne benneteket, ratyikat, az EU tagállamok rendőrségei..és nem azért őriznek benneteket mert félnek, hanem azért mert féltik a szaros életeteket.. Nagy különbség ám. :) fasz liberális pöcsfejek..

leader of noobs · http://sjwriporter.blog.hu 2015.11.23. 03:16:10

@Csehszlovák Kém: A kulturális-demográfiai öngyilkosság (baloldal) és a gázkamrák (nácik) között azért talán akad néhány épeszű alternatíva. Az előbbi amúgy duplán veszélyes, mert nagyon könnyen átfordulhat az utóbbiba.

2015.11.23. 03:51:12

A szoci osztrak Faymann kozben felepiti a "keritesecsket", muszaki letesitmenyeket, ajtokat, oldalso elemekkel es eroszakkal, megtevesztessel toljak at a migransokat Nemetorszagba.
Ez a migranssimogatas addig volt az osztrakoknak buli, amig nem ereztek a hatasat.

Az a vicces ebben, hogy a muzulmanok ugyanugy lefejeznek a szeljobber hulyeket, mint a szelballer hulyeket, nekik egyremegy. Persze amig megmelegszenek, addig partoljak a balliberalizmust (befogadas, multikulti, segelyek, ingyen lakas), de egy ido utan Conchita Wurst is menekulni lesz kenytelen.
A muzulman migransok szemeben ket hulye hitetlen csoport veri egymast, nincs itt semmi problema.

Biztos Zrinyi, Hunyadi, Sobieski meg a tobbi regi intolerans protonaci is megkapna ma az antifa tuntetoktol a magaet, mert elleallt a muzulman terhoditasnak. (gondolom ha van neonaci, akkor volt protonaci is)

Abban mi a vicces, hogy osztrak nacionalistak angol szlogeneket kiabalnak? Jo a nyelvoktatas naluk, lanyok is jarhatnak iskolaba, ott nem csak a Korant recitaljak, nem kell 14 evesen szulni. Nem lovik agyon azt, aki beszel idegen nyelveket, mint tettek azt a baloldali voros khmerek. A nyelvtudas nem fugg ossze azzal, hogy valaki ballib vagy jobber, kozmopolita vagy nemzeti erzelmu vagy akar csillamfaszlama. Nyilvan a nemzetkozi sajtonak konnyebb eljuttatni az uzenetuket angolul, mint valami stajerorszagi nemet dialektusban.

2015.11.23. 04:02:01

@Csehszlovák Kém: a liberalisok akartak terjeszteni az egyedul udvozitonek gondolt liberalis demokraciat keleten, a muzulman vilagban. Nem annyira jott be.
A Nobel bekedijas Obama titkos dronhaboruja, amerikaiak kivegzese iteket nelkul, Sziria szetverese. A szoci francia kormany szetbombazta Libiat, most ott van 3 bandita allam, koztuk az ISIS helyi fiokszervezete. Ezek neg mindig Fukuyama regi, teljesen teves elmeletenel tartanak. Nincs mas ut szerintuk, mint a nyugati liberalis demokracia es ezt eroszakkal is a vadakra kenyszeritenek kukfoldon. Ez am a tolerancia.
Kozben otthon (USA, Europa), szepen epul az allami kontroll az elet minden teruleten, csokken a liberalizmus, szabadsag, mert terrorveszely van, arra hivatkozva szepen felfuggesztenek szabadsagjogokat. A sajat hazajukban nem tartanak rendet ezek a jo balos allamferfiak, az oslakos europainak nem lehetnek elvarasai a kormannyal szemben. Vedett kulso hatarok, EU versenykepessegenek novelese, az iszlam, mint gyuloletkelto, totalitarius ideologia tiltasa...
Mikozben a sajat hazajukat cserben hagytak es lerohasztottak ezek a kaviarbaloldali politikusok, a Kozel-Keleten keverik a kakit.

lüke 2015.11.23. 04:51:34

@Csehszlovák Kém: nana!
Ne vegyük egy kalap alá,persze ha kalapkúrán vagy,az más

maxval bircaman BircaHang Média · http://bircahang.org 2015.11.23. 05:43:20

@Csehszlovák Kém:

Az ISIS és a liberális dzsihád ugyanazon érme két oldala. Mindkettőt likvidálni kell, az emberiség érdekében.

bkkzol 2015.11.23. 06:34:05

Az nagy összemosás ha azt írják, hogy neonácik azok akik a muszlim és bevándorlóellenesek! Az, hogy a "liberálisok" a valós világtól elrugaszkodott félnótások gyülekezete viszont tény.

midnight coder 2015.11.23. 06:41:40

Gyerekek, ti még az antifasizmusnál tartotok ? Vagy a hadtörténeti múzeumból szökött meg a spirituszban őrzött, utolsó harcoló amuri partizánszakasz ? Ma 2015 vége van, és nem a múlt század 40-es évei. Az utolsó harcoló európai náci is rég tejbepapit ebédel a szocotthonban. Ezzel szemben jelenleg is van több ezer európai aki az iszlám állam oldalán harcol, ártatlan civileket öl, nőket erőszakol meg. Ma az iszlám az, ami 80 éve a nácizmus volt. És ti lelkesen támogatjátok az iszlamisták nagy tömegben történő Európába telepítését.

PomberMaci 2015.11.23. 06:45:19

Ez a csehszlovák kén még a 70-es éveknél van leragadva, amikor minden csehszlovák boltban csak partizánt lehetett kapni... legalábbis azt gondolhatta az óvatlan szemlélő, mert a sok bolsevik ünnep környékén (ez úgy kitette az év felét) minden bolt kirakatában hatalmas PARTIZAN feliratok voltak.

Na szóval kb. ott fújt ki ez az antifasiszta dolog is, azóta már csak az unokák generációja viszi tovább a partizánok és antifasiszták lángját.

Azt csak halkan jegyzem meg, hogy különösen pikáns a baloldaltól antifasisztának lenni, amikor a fasiszta ideológia (korporatív államberendezkedés, vezérkultusz) tiszta baloldali, kommunista alap, csak ugye ezt gázos felvállalni, mert akkor nagyon hamar el kéne számolnia a baloldalnak kb. 120 millió halottal a XX.században...

Behaton 2015.11.23. 07:54:01

@Csehszlovák Kém:

Ugye nem probléma, ha az alábbi, általad leírt baromságot - "A liberális és baloldai vélemények az jelenleg létező valós alternatívák az ISIS dzsihádja és a kelet-európai etnonacionalisták kihívásával szemben!" - forrás megjelöléssel és névvel más blogokon is bemutatom, mint elrettentő példát az agymosásra.
Köszönöm.

Sir Galahad 2015.11.23. 07:55:04

Az index azt írja, egy másik merénylő is a migránsokkal együtt érkezett: index.hu/kulfold/2015/11/22/parizs_stade_de_france_terrorizmus_ongyilkos_merenylo_menekultek_gorogorszag/

Van még kérdés?

bontottcsirke 2015.11.23. 08:00:31

Ne hülyéskedj az antifasizmus mindig sikeres.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.11.23. 08:24:46

Szinte hihetetlen..

A kommunisták még mindig a "Sötétben bújkáló ellenforradalmár"-ok ellen kutatnak, és nácikat keresnek.

Komolyan mondom a Csehszlovák Kém félke komcsikból múzeumi látványosság is lehetne.
Tök élethűen nyomják a Rákosista propagandát.

Rahman Mudzsibur 2015.11.23. 08:56:15

A kis seggfej antifa tüntizők hangosan kántálták: "robbantsatok még!" (Ez a cikkből kimaradt...)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 10:08:18

@leader of noobs: Kulturális-demográfiai öngyilkosság az, hogy állami rasszizmussal és idegengyűlölettel elüldözünk Magyarországról minden, adott esetben letelepedni vágyót.

Magyarország kihalásra áll, egy millióan hagyták el az országot, a magyarok gazdasági migránsok Európában és helyette nem érkezett senki. A Fidesz politikája a kulturális-demográfiai öngyilkosság!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 10:13:01

@tiller foch: Mi köze a szíriai háborús menekülteknek Zrinyi, Hunyadi, Sobieski 15-16. századi törökellenes hadvezérekhez? :D

Etnikai nacionalistaként elég vicces, hogy nem anyanyelvükön kiabálnak szlogeneket, hanem idegen nyelven:D

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 10:18:58

@tiller foch: "a liberalisok akartak terjeszteni az egyedul udvozitonek gondolt liberalis demokraciat keleten, a muzulman vilagban. Nem annyira jott be."

- Ez is tévedés, vagy tudatos hazugság. George Bush mióta liberális? :D

"az iszlam, mint gyuloletkelto, totalitarius ideologia tiltasa."

- Az iszlám nevében gyilkoló terroristák miatt miért kéne betiltani egy vallást? Elment az eszed?

"Nincs mas ut szerintuk, mint a nyugati liberalis demokracia es ezt eroszakkal is a vadakra kenyszeritenek kukfoldon."

- Megint hazudsz, mivel az arab forradalmakat nem külső, hanem belső erők robbantották ki a népek keltek fel diktátoraik ellen.

Abban pedig, hogy Huszein, Kadaffi és Aszad véres kezű diktátorok, remélem nem kérdés!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 10:30:23

@maxval bircaman BircaHang Média: "Az ISIS és a liberális dzsihád ugyanazon érme két oldala." - :D Várom az érveid, mi köze van a két dolgonak egymáshoz és a "liberális dzsihád" owimoront is kifejthetnéd :)

@bkkzol: "Az, hogy a "liberálisok" a valós világtól elrugaszkodott félnótások gyülekezete viszont tény." - Miért is? Érvek?

@midnight coder: Te valamiről csúnyán lemaradtál, az európai antifasizmus teljes erővel pörög és létezik! Nem a magyarországi sajtót kéne olvasnod!

@PomberMaci: Antifasisztának lenni nem jelent feltétlenül baloldaliságot! Az antifasizmus egy egységfront, amelyben liberálisok, konzervatívok, zöldek egyszóval mindenki beletartozik, akik felállnak a rasszizmus, az idegengyűlölet és a xenofóbia ellen!

@Magyar Szalonna Párt: Hajrá!

@Sir Galahad: Mi az összefüggés? Mi következik ebből?

@Ballib Cenzúra: Alulinformált vagy, ha így gondolod, örülök, hogy olvasol :)

@Rahman Mudzsibur: Miért kiabálnának ilyet?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 11:21:56

@maxval bircaman BircaHang Média: Ráolvasás.

Ha viszont azt nézzük, ami a valóságban is történik, azt láthatjuk, hogy az Orbán-féle etnonacionalizmus hasonló eszközökkel pörgeti a spirált, mint az ISIS.

Ennek ellenállni csak toleranciával és a másság befogadásával lehet, amelyet a baloldal és a liberálisok képviselnek.

maxval bircaman BircaHang Média · http://bircahang.org 2015.11.23. 11:32:23

@Csehszlovák Kém:

Én is tévesenk tartom az Orbán-féle etnonacionalizmust, de kisebb rossznak tekintem a liberalizmussal szemben.

Az ISIS minden, de nem etnonacionalista.

leader of noobs · http://sjwriporter.blog.hu 2015.11.23. 12:41:14

@Csehszlovák Kém: Az biztosan nagyon jo lesz, ha az elmentek helyere tobbsegben integralhatatlan, kulturidegen, a liberalis demokracia ertekeivel szemben ellenseges tomegeket telepitunk, akiknek nem elhanyagolhato hanyada (a brit muszlimok 20%-a szimpatizal a londoni robbantokkal) egy totalitarianus fasiszta ideologiaval (politikai iszlam) szimpatizal.

A menekultek nagy resze joravalo, becsuletes ember, akik csak egy jobb eletet szeretnenek, de ettol meg a tomeges bevandorlas ugyan ugy a fenti problemat eredmenyezi. A szeplelku baloldali idealistak ezt a ket igazsagot keptelenek osszeegyeztetni ezert inkabb letagadjak a problemakat.

2015.11.23. 13:14:46

@Csehszlovák Kém: "Megint hazudsz, mivel az arab forradalmakat nem külső, hanem belső erők robbantották ki a népek keltek fel diktátoraik ellen." - erre azert ne vegyel merget. Az amerikaiakkal haveri viszonyt apolo diktatoroknal vagy nem volt balhe vagy rovid uton lenyomtak oket vagy egyenesen a valasztasokon gyoztes kormanyt puccsolta meg a hadsereg (Egypitom).

"Az iszlám nevében gyilkoló terroristák miatt miért kéne betiltani egy vallást? Elment az eszed?"

Ja elfelejtettem, hogy vannak mersekelt muzulmanok, akik olyanok, mint a mersekelt nacik, ugyanabban a hulyesegben (Mein Kampf, Koran) hisznek, csak eppen nem harcolnak erte nyiltan.
Akkor a tobbi szelsoseges politikai ideologia ellen se kell harcolni. Ertem.
Orom latni, amikor egy szelsobalos kiall egy vallas mellett, ami nem is annyira vallas, mint inkabb politikai ideologia.
En ateistakent azt mondom, az iszlamot akkent kell kezelni, ami. Totalitarius politikai ideologia, aminek a szent konyvei (Koran, Szira, Hadisz) tobbet foglalkoznak a hitetlenek irtasaval es a sharia vilagszintu elterjesztesevel, mint azzal, hogy hogyan udvozuljon egy muzulman. Egy vallas ne fenyegessen olyanokat halallal, akik nem a kovetoi es sose akarnak csatlakozni hozza vagy akik levetik az adott vallast. Sajat hiveire fogalmazzon meg parancsokat, de ram, mint ateistara ne akarjon buntetest kiszabni.

"Ez is tévedés, vagy tudatos hazugság. George Bush mióta liberális? :D "
Bush klasszikus liberalis, kisebb allamot akart, ongondoskodas, kisebb adok, szabadsagjogok vedelme, ami 9/11 utan persze lekerult a prioritasok kozul.
Obama ballib, szoci, noveli az allami vizfejet, adokat emel, Obamacare, kozben illegalis dronhaborut folytat, folytatta az agessziv kulpolitikat, a USA-ben korlatozza a szabadsagjogokat.
Megjegyzem Bush es Obama alatt is messze liberalisabb a USA, mint egy tetszoleges europai unios orszag. Liberalizmus klasszikus ertelmeben. Mert EU-ban szoci, ballib vonal a divat, gondoskodo allam...
Amerikai kulpolitikai cel mar 1991 ota a liberalis demokracia eroszakos terjesztese, tokmindegy, hogy milyen parti az elnok. Az Arab Tavasz nem jott be annyira.

Éhes ló 2015.11.23. 13:25:26

@Csehszlovák Kém: ha te el is hiszed amiket idekaparsz, akkor te nem egy szaros magyargyűlölő komancs troll vagy, hanem egy elmegyenge idióta.

Én inkább az első opcióra szavazok.
Szerencsére kihalóban lévő állatfaj vagytok, még "cshszlovákiában" is.

Sir Galahad 2015.11.23. 13:49:12

@Csehszlovák Kém: Az, hogy a migránsok korlátlan, ellenőrzés nélküli tömeges beengedése sok egyéb probléma mellett a közvetlen terrorveszélyt is fokozza.

2015.11.23. 15:53:10

@Sir Galahad: ugyan, hagyd, hiszen a barnainges veszedelemnel nincs rosszabb! Parizs is egy uj naci megszallastol retteg, nem pedig sziriai menekultekkel erkezo terroristaktol.
Az antifasisztaknal beakadt a lemezjatszon a tu, ott tartanak, ahol a 40-es evekben. Ha nincs sehol a lathataron naci, akkor kinevezik a szulofoldjukert aggodokat fasisztanak. A lenyeg, hogy az uj muzulman terrorista es illegalis migrans problemarol tudomast se vegyenek. Az antifa csak fasisztakra izgul.

bkkzol 2015.11.23. 17:06:44

@Csehszlovák Kém: elég liberális szemlélet a "békés iszlámról" beszélni mikor a hitüket elhagyókra halálbünteté vár, agresszív térítő vallás.Pl. Szaud-arábiában ,Afganisztánban tiltott a kereszténység, keresztény térítés...
Nagy naivitásra vall ha komolyan elhiszed, hogy belülről szerveződött spontán tüntetésekkel indult az "iszlám tavasz. (mint a kijevi tüntetést is kívülről szervezték, szponzorálták).
Azzal védekeznek, hogy 2. és 3. generációs muszlimok a teroristák. Hmm... így van, de ha most vissza zsuppolja Európa ez a színes kavalkádot a hazájukban akkor nem lesz később "beilleszkedési problémás" hasára bombát kötöző 2. és 3. generáció. Boldogan élnek Damaszkusz alsón és Kabulban.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 21:23:03

@maxval bircaman BircaHang Média: Olvass figyelmesebben, nem azt mondtam, hogy az ISIS etnonacionalista, hanem, hogy hasonló eszközökkel pörgeti a gyűlöletspirált.

Ezt a liberális és baloldali táborban nem tudod kimutatni, szóval, nem értem, milyen alapon állítod, hogy az etnonacionalizmus a kisebbik rossz lenne a liberalizmussal szemben.

Érvek?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 21:25:30

@leader of noobs: De te a valóságot tagadod le azzal, hogy nem akarsz menekülteket befogadni.
1. Háború van, menekültek jönnek, lelőni ugye nem akarod őket? Akkor marad a befogadás.
2. Munkaerőhiány van, nem szaprodik a magyar, érdemes lenne az ideiglenesen befogadottak egy részét itt is tartani, azaz kár, hogy tovább mennek.

Van más ötleted ami kivitelezhető?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 22:03:30

@tiller foch: "Az amerikaiakkal haveri viszonyt apolo diktatoroknal vagy nem volt balhe vagy rovid uton lenyomtak oket vagy egyenesen a valasztasokon gyoztes kormanyt puccsolta meg a hadsereg" - Tehát akkor elismered, hogy kettővel korábbi álláspontod bullshit, nem kívülről, hanem belűről, a nép által dőltek meg ezek a diktatúrák. De mi a népképviselettel a baj?

"vannak mersekelt muzulmanok, akik olyanok, mint a mersekelt nacik" - Aha, azon kívül, hogy egy ordas náci ideológiára jellemző általánosítást tettél, szép számmal akad erre ellenpélda, mondhatni napi szinten:
csehszlovakkem.tumblr.com/post/133812643152/sz%C3%ADr-menek%C3%BClt-%C3%A9telt-oszt-n%C3%A9met-haj%C3%A9ktalanoknak
vagy:
444.hu/2015/11/22/a-francia-muszlimoknak-ossze-kell-fogniuk-a-terroristak-ellen
A muszlim vallás nevében gyilkolók ugyanolyanok, mint akik a katolikus vallás nevében követtek el terrorcselekményeket! Egyszerű tömeggyilkosok, semmi közük vallásukhoz.

Bush klasszikus liberalis, kisebb allamot akart, ongondoskodas, kisebb adok, szabadsagjogok vedelme, ami 9/11 utan persze lekerult a prioritasok kozul. - Bush republikánus konzervatív, de persze egy kelet-európai fasisztának már az USA-ban mindenki libsinek számít :) Bush olyan jobboldali konzervatív populista volt, akinek politikája középpontjában a nemzeti identitás állt, és a gazdasági önállóság önellátás, ellenezte a baloldali újraelosztást és a szocialista intézkedéseket. A szabadságjogok megnyirbálása is az ő nevéhez fűződik a Patriot Acttal, ne sózd Obama nyakába!

Kiinduló kijelentéseid hangulatkeltőek, általánosítóak és populisták voltak, ahogy azt a fidesz átmosta a agyadon...

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.23. 22:12:14

@Éhes ló: Köszönöm az érdemi hozzászólást! De tényleg, miért olvasol akkor?

@Sir Galahad: A terrorveszély Európában 9/11 óta fennáll, az idén elkövetett terrorcselekmények elkövetői európai születésűek voltak. Mi köze nekik a 2015-ös szíriai háborús menekültek európai elhelyezéséhez??

Semmi.

@tiller foch: Újfasiszta veszedelem söpör végig Európán, van bőven ki ellen felállni! Lásd e poszt szereplőit. Európának sokkal nagyobb veszedelmet jelentenek azok az erők, akik most a szír menekülteket összemossák az európai terroristákkal és muszlimofób légkört teremtve, kollektív bűnösséget kiáltanak!

Benes szelleme kiszabadult a palackból! Orbán Viktor szabadította ki!

@bkkzol: Öreg, te miért hasonlítod össze Szaud-Arábiát, Afganisztánt az Európai Unióval? Ez utóbbi szekuláris unió, amelyben minden ember, vallástól, bőrszíntől, származástól függetlenül egyenlő. Ezt még az ide beérkező muszlimoknak is el kell fogadnia, az EU-ban nem a saria, hanem a jogállam és az emberi jogok az, ami alapján valakit el lehet ítélni. Sajnos, csak, hogy közeli példát mondjak, ezt sokszor nemhogy a muszlimok, de rengeteg magyar sem tartja tiszteletben, a Fidesz szavazóira és a Fidesz-kormányra gondolok...

2015.11.24. 01:43:05

@Csehszlovák Kém: "Tehát akkor elismered, hogy kettővel korábbi álláspontod bullshit, nem kívülről, hanem belűről, a nép által dőltek meg ezek a diktatúrák"

az egesz Arab Tavasz kivulrol lett megszervezve, ezert ott dontott rendszereket, ahol arra a USA-nek szuksege volt, aztan a szunni-siita konfliktus rarakodott, de az Obol-menti orszagokban a "jofej" szaudiak megakadalyoztak, hogy terjedjen ez a jarvany, ott a siitak hittek azt, hogy amit a USA elinditott mashol, az a folyamat mindenkinek zold utat adott

hat nagyon nem

Egyiptomban meg az amerikaiak altal penzelt hadsereg vagta el a Muszlim Testverisegnak,

ott nem bontakozhatott ki semmifele Arab Tavasz, ahol a USA azt nem inditotta el vagy eppen az erdekei ellen volt

a nepkepviselet szuper dolog, csak az arab vilagban nem annyira nepszeru, nincs ra igent
lasd Egyiptom, ahol azota van megint rend, hogy az amerikaiak altal tamogatptt puccsban a hadsereg atvette az orszag iranyitasat
Szaud-Arabia, Obol-orszagok szinten diktaturak, de ott nem volt forradalom, mert a USA a sajat diktatorait nem akarja megdonteni.
Sziriaban is probaltak valami demokratikus, mersekelt ellenzeket osszehozni Aszad megdontesere, de egyszeruen nincs igeny a nyugati demokraciara arrafele. A felkelok jo resze mas arab orszagokbol meg a torokoktol jon, a penz, fegyver is.
A Koran nem egy demokratikus tarsadalmat propagal, az iszlamistak nem a liberalis demokracia hivei, nepkepviselet sose lesz, inkabb saria fele mennek el, ha egyszer gyoznek.

2015.11.24. 01:55:48

@Csehszlovák Kém: "A muszlim vallás nevében gyilkolók ugyanolyanok, mint akik a katolikus vallás nevében követtek el terrorcselekményeket! Egyszerű tömeggyilkosok, semmi közük vallásukhoz."

erdemes elolvasni a Korant
eleve az a fo uzenete, ami Mohamed eletet is meghatarozta, a harc, a hitetlenek irtasa, a hit terjesztese
es nem a "tegyetek tanitvannya minden nepet" kereszteny parancs, hanem egy harcos terjeszkedest propagalo ideologia
egy kozepkori, rablo, arab torzsi vezeto politikai hagyateka, ebbol akarhogy forgatod, mindig az fog kijonni, ami mar 1400 eve mindig kijon belole" eroszak, hoditas, hitetlenek uldozese

ha Hitler ma elne, biztosan vallasi kozossegkent futtatna a nemzeti szocializmust, meg adokedvezmenyt is kapna es erinthetetlen lenne
Mohamed ebben is okosabb volt, mint a kis osztrak festo

mondhatnank, hogy a nemzeti szocializmus meg a bolsevizmus is csupa gyonyoru, az emberi tortenelem legboldogabb idoszakahoz vezeto eszmek voltak, csak valakik felremagyaraztak oket
de valojaban pont ugy bennuk van a faji, rassz, vagy tarsadalmi osztalyon alapulo gyuloletkeltes, kirekesztes, megsemmisitesre iteles, mint ahogy az iszlamban benne van a masvallasuak, hitetlenek elleni kirekesztes es halallal fenyegetes

engem, mint ateistat picit zavar, hogy van a vilagban egy ideologia, ami engem lenyakazassal fenyeget es a vilagi jogrendet, vilagi allamot istenkaromlasnak tartja

nekem ez mar eleg sok

2015.11.24. 02:02:08

@Csehszlovák Kém: "az idén elkövetett terrorcselekmények elkövetői európai születésűek voltak"

nem, a mostani parizsi merenyletek tobb elkovetoje Sziriabol jott menekultkent, Gorogorszagon at

a korabbi europai szuletesu muzulmanok altal elkovetett terrortamadasok igazoljak, hogy az iszlamnak nincs helye Europaban, ha nem engedik be a migransokat 30 eve, akkor nem lettek volna masodik, harmadik generacios muzulman terroristak se
most meg mar olyanok is mennek Europaba, akik direkt merenyleteket elkovetni erkeznek
plusz akik letelepszenek, azoknak a masodik generacioja szepen ujratermeli a terrort

gyonyoru jovokep

ha Barack Hussein Obama lebombazza Sziriat, akkor legyen szives befogadni minden szirt a USA-be, ahelyett, hogy az EU szenved a migracios nyomas alatt

maxval bircaman BircaHang Média · http://bircahang.org 2015.11.24. 05:32:17

@Csehszlovák Kém:

Az etnoncaionalizmus egy fegyver a liberális diktatúra ellen, s hatásos is. De sosem szabad elfeledni, hogy a nacionalizmus egy liberális téveszme, s semmit se old meg.

Sir Galahad 2015.11.24. 10:25:37

@Csehszlovák Kém: Elnézést, de ha reagálsz a hozzászólásomra, nem tennéd meg azt a szívességet, hogy ha a belinkelt index-cikket nem is, de legalább a címét elolvasod? Az ugyanis így szól: "A menekültekkel érkezett Európába a párizsi stadion másik öngyilkos merénylője is". Ha ennyit megtettél volna, nem írod le azt az ökörséget, hogy "az idén elkövetett terrorcselekmények elkövetői európai születésűek voltak."

Gery87 2015.11.24. 11:45:18

@maxval bircaman BircaHang Média:

Mitől lenne téveszme?
Lehet hogy vadhajtásai (sovinizmus, fasizmus, nácizms stb) károsak, sőt önmagában is lehet fegyver rossz célokra, de maga az hogy egy homogén csoport, aminek közös hiedelmei, múltja, nyelve, kultúrája (vallása) van, társadalmát, államát ezen identitás (nemzet) mentén szervezi meg...az miben rossz?
Semmiben, valamiféle szervező erő, összetartó erő kell, mert az ember ilyen: társas lény, ami társadalmat alkot.
A törzsi, nemzetségi szervezet régen elég volt, de ahhoz hogy úgy éljünk ahogy ma...nem elég.

A mai államok középkori alapjai is a nép és a vallás volt...erre épült rá a nemzeti tudat, kiterjesztve azt (asszmiliáció, polgárosodás). Ma is ilyen alapú államok léteznek, ezt a vadliberalizmus elkezdte "felülírni" "meghaladni"...látjuk is hogy esik szét, tehetetlen, identitás válságban lévő nyugatot eredményezett.

Gery87 2015.11.24. 11:55:21

Neonácikkal nem kell szimpatizálni.
Mert hülyék.

De csak azért támogatni a migráns hullámot és a muszlimokat mert ők ellenzik, szintén agyhalott dolog:
Az antifa is ugyanolyan zsigeri ösztönlény: szintén gyűlöl mindenkit aki nem ért vele egyet.

Számukra ha egy náci mondja hogy 2+2=4 akkor az máris nem igaz.

Egész Európának elege van a töketlenkedésből, a cigány módjára követelőző, arrogáns senkiházi migránsokból, akik bele akarnak ülni a jóba..abból hogy félhülye balfaszok robbantgatnak és az agyalágyult "vezetők" annyi bírnak mondani hogy "nem minden muszlim/migráns ilyen"..hát kösz: de ez nem megoldás, csak pofázás.

Hát persze hogy a nácik fognak először kimenni tiltakozni a leghangosabban és rájuk mindenki harap.
De ettől még a probléma létezik.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.24. 11:58:17

@tiller foch: @Sir Galahad: A felszólítást szerintem magadnak címezd és ha linkelsz egy cikket, érdemes előtte elolvasni!

De megkönnyítem a dolgod, idézek belőle neked:

"Egyáltalán nem biztos azonban, hogy ez a két ember igazi neve. Nagy valószínűséggel már eleve hamis szír útlevéllel érkeztek, így valódi azonosításuk kétséges."

Ennek a mondatnak a fényében ugyanis állításom, miszerint a terroristák európai születésűek voltak, nincs megcáfolva! Egyben cáfolja azt az orbáni legendát, miszerint a terroristák "migránsok" lennének.

Gery87 2015.11.24. 11:59:18

@tiller foch:

"Biztos Zrinyi, Hunyadi, Sobieski meg a tobbi regi intolerans protonaci is megkapna ma az antifa tuntetoktol a magaet, mert elleallt a muzulman terhoditasnak."

Az a szomorú hogy a nyugat (szintén németek) akkor is csak akkor és csak addig lépet fel a muszlim-török hódítás ellen amikor már az ő seggét nyaldosta a félhold...
Akkor is szartak rá hogy a fél Balkánon át masíroznak és most is. Semmi nem változott.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.24. 12:02:54

@Gery87: "Számukra ha egy náci mondja hogy 2+2=4 akkor az máris nem igaz." - A probléma az, hogy egy náci nem tud olyat mondani, hogy 2+2=4, mivel irracionálisak. Egy antifasiszta pedig lehet bárki, katolikustól a konzervatívig, szocialistától a liberálisig, mindenki antifasiszta, aki a náci terror ellen van!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.24. 12:04:50

@maxval bircaman BircaHang Média: "Az etnoncaionalizmus egy fegyver a liberális diktatúra ellen, s hatásos is. De sosem szabad elfeledni, hogy a nacionalizmus egy liberális téveszme, s semmit se old meg." - Többek közözz a liberális "téveszmének" köszönheted, hogy a géped előtt ülsz és kommentálsz! Meg kéne ismerkedned a 18-19. századi európai eszmetörténelemmel és nem propagandabrussúrákat kéne visszamondanod!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.24. 12:12:03

@tiller foch: Hitler egyház-, és vallásellenes volt.

A kereszténység és az iszlám is térítő vallások, nem értem, miért akarod ezt csak az iszlám nyakába varrni. Illetve értem én, de hát ez így kevés...Ugyanis a párizsi terrorakciók után gyakorlatilag minden jelentős muszlim közösségi vezető elítélte a támadásokat.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.24. 12:13:26

@tiller foch: "az egesz Arab Tavasz kivulrol lett megszervezve" - jó, hát látom, neked feleslegesen írok, mert lepereg. Nézd, ha az alapvető tényeket nem tudod elfogadni, miszerint az Arab tavaszt az adott országok népei robbantották ki, akkor itt ezen a ponton fejezzük be.

Gery87 2015.11.24. 12:14:36

@Csehszlovák Kém:

"A probléma az, hogy egy náci nem tud olyat mondani, hogy 2+2=4, mivel irracionálisak."

Ezzel csak az a baj hogy:
1: ha degradálod, gúnyolod, lenézed őket attól még nem lesz igazad és ez nem válasz semmire.
2. a probléma ami miatt esetleg megerősödhetnek nem lesz megoldva.
3. ha kellő muníció, alap lesz ebben migráns válságban akkor ott is megjelennek majd az okosabb, számító, tehetséges politikusok: amíg csak meccs utáni balhéban és vonulásokban lehet náciként kiteljesedni addig persze hogy hülyék a tagjai és a vezetőik is...de amint lesz más is, amivel karriert és hatalmat lehet szerezni...megjelennek ott is a "koponyák", akiket nem lehet majd félváról venni.

"Egy antifasiszta pedig lehet bárki, katolikustól a konzervatívig, szocialistától a liberálisig, mindenki antifasiszta, aki a náci terror ellen van!"

Ha így nézzük igen.
De ki megy ki szervezetten tüntetni (most még) jelentéktelen senkik ellen, a muszlimok és migránsok "védelmében" egy olyan válság elején amiből már most mindenkinek elege van?
A Zsigeri hülyék.

Gery87 2015.11.24. 12:22:47

@Csehszlovák Kém:

"Többek közözz a liberális "téveszmének" köszönheted, hogy a géped előtt ülsz és kommentálsz! Meg kéne ismerkedned a 18-19. századi európai eszmetörténelemmel és nem propagandabrussúrákat kéne visszamondanod! "

Az a baj hogy a 18-19.sz-i liberalizmushoz a jelenlegi vadhajtásnak már kevés köze van!
Az már elérte célját, sikerre vitte a nyugatot...továbbgondolt, elhajlott irányai viszont tönkreteszik!

"Hitler egyház-, és vallásellenes volt. "

Keresztény ellenes volt.
Saját vallást és egyházat akart...ógermán, pogány, nacionalista alapon, nem mindegy.

"A kereszténység és az iszlám is térítő vallások,"

A kereszténység már rég nem erőszakosan térít! marginális szektákon kívül másokra és saját híveire nem veszélyes.

Az iszlám meg ma is sok helyen egy az állammal, a döntéshozó és végrehajtó hatalom, az igazságszolgáltatás része.

Radikális csoportjai pedig veszélyesek.

Teljesen két eset már.
Ne a mai iszlámot meg az 500 évvel ezelőtti kereszténységet hasonlítsuk össze, semmi értelme, időben nem egy a kettő.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.24. 12:24:23

@Gery87: Nem az a "probléma", amit a nácik annak mondanak, hanem maguk a nácik a probléma.

"már most mindenkinek elege van" - az orbáni propagandában ez lehetséges így látszik, de normális helyeken mindenki teszi a dolgát. A menekültek befogadása, ellátása és a terroristák elfogása most a legfontosabb feladat!

Gery87 2015.11.24. 12:26:50

@Csehszlovák Kém:

"minden jelentős muszlim közösségi vezető elítélte a támadásokat."

Hülyék lettek volna nem így tenni.
A probléma az hogy muszlimokból és nem muszlimokból radikális dzsihadisták lesznek...ennek mi az oka, ez a lényeg.

Akármilyen mufti azt mond amit akar ha a muszlim gettólakók, meg az identitás válságban szenvedő megtért "őslakók" agymosott része meg nem úgy gondolja.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.24. 12:28:06

@Gery87: A két vallás közötti időbeli eltérést elfogadom, de alsóhangon igazságtalan úgy kezelni az iszlámot, mint egy egységes radikális massza. Ez kamu és propaganda. Ahogy a katolicizmusnak, úgy az iszlámnak is megvannak a maga radikális szektái, csoportjai. Ha már annyit elértem, hogy árnyaltabban látják néhányan ezt a vallást, mérsékelt muszlim vallásúak milliói élnek mérsékelt katolikus milliói mellett az EU-ban, már megérte ez a vita és posztocska.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2015.11.24. 12:30:36

@Gery87: "ennek mi az oka, ez a lényeg" - fején találtad a szöget és ez is azt mutatja, hogy a terroristáknak vajmi kevés közük van már a vallásukhoz: dzsihadista terroristákká a társadalom peremére csúszott, munkanélküli, beilleszkedni nem tudó, frusztrált arcok válnak, akik bulikáznak, drogoznak, csajoznak, és még a Koránt sem nyitották ki életükben - erről a napokban rengeteg fasza elemzés jelent meg az indexen és a 444-en is!

Gery87 2015.11.24. 12:38:18

@Csehszlovák Kém:

"Nem az a "probléma", amit a nácik annak mondanak, hanem maguk a nácik a probléma."

Attól függ mit mondanak.
A nácik nem probléma, jelentéktelenek, egészen addig amíg velük foglalkozunk és nem a valós problémákkal, amik miatt esetleg már nem is lesznek olyan marginálisak...

"az orbáni propagandában ez lehetséges így látszik,"

Ne erőltesd ezt, ugyanolyan hülye dolog orbánozni a vitapartner felé mint náciként gyurcsányozni, szóval hagyjuk ezt...

"de normális helyeken mindenki teszi a dolgát. "

Persze, de nincs épeszű, normális ember aki szerint a beözönlés jó, a "menekültkrízis" kezelése pedig úgy ahogy most folyik helyes.

"A menekültek befogadása, ellátása és a terroristák elfogása most a legfontosabb feladat! "

1. nem menekültek épeszű definició szerint legalábbis nem.
2. nem kell őket beengedni, többségük megélhetési bevándorló.
3. a problémát nem kvótákkal, meg forró kakaóval kell megoldani hanem fegyverekkel, határozott fellépéssel, ott ahol kell.

Eleve mit gondolsz ha beengeded őket valaha is haza fognak menni?
Szerinted helyes az hogy törvénytelen úton, papírok nélkül, idejönnek és belemásznak az ellátórendszerünkbe? több millióan?
Ez nem a polgári és liberális eszme arculköpése?
Ami szerint egyenlő felek a képességeik szerint boldogulnak egymásközt, lefektetett normák keretei közt?

Azt hogy Habib szarik ránk, a határainkra, törvényeinkre, beszökik, követelőzik ellátásért és jólétért, papírok nélkül, személyazonosság nélkül, ő választja ki hová és meddig akar menni...az miben polgári és emberi?

Ezeket engedjük be? Ők fognak majd itt tisztességes polgári életet élni?

UGYANMÁR!
vicc az egész!

Gery87 2015.11.24. 12:46:18

@Csehszlovák Kém:

"igazságtalan úgy kezelni az iszlámot, mint egy egységes radikális massza. Ez kamu és propaganda."

Nem, úgy kell kezelni mint egy fészket ami a nyugati kultúrában, adott körülmények között melegágya a vallási fanatizmusnak, radikalizmusnak terrornak!
Aminek ilyen formában nincs helye Európában!

(adott körülmények között: hisz a bosnyák, albán, pomák muszlimokra ez nem jellemző)

"a terroristáknak vajmi kevés közük van már a vallásukhoz:"

Amíg ez az egész az iszlámból indul ki addig köze van hozzá!
A nyugati, eredetileg nem muszlim dzsihadisták sem egy fanatikus keresztény csoporthoz csatlakoznak, hanem egy iszlám gyökerűhöz! Pedig azzal is lehetne lázadni a nyugati dekadencia ellen! Mégsem így van! Ezt azért látni kell.

"dzsihadista terroristákká a társadalom peremére csúszott, munkanélküli, beilleszkedni nem tudó, frusztrált arcok válnak, akik bulikáznak, drogoznak, csajoznak, és még a Koránt sem nyitották ki életükben"

Na és ennek talán nem az az oka hogy a jelenlegi ill. sok évtizede folyó nyugati bevándorlás politikai és integráció nem működik?
Talán mert ennyire eltérő rassz, kultúra és vallás keveréke nem fér meg gondtalanul egymás mellett?

"- erről a napokban rengeteg fasza elemzés jelent meg az indexen és a 444-en is! "

Mondjuk ez a két szennyszar pont nem forrás számomra (se).

maxval bircaman BircaHang Média · http://bircahang.org 2015.11.24. 13:04:57

@Csehszlovák Kém:

Szerinted Sztálinnak köszönhető a mai GPS-rendszer?

Sir Galahad 2015.11.24. 14:35:19

@Csehszlovák Kém: Az, hogy esetleg hamis útlevéllel jöttek be Szíriából Európába, nem cáfolja azt, hogy Szíriából jöttek, és nem jelenti azt, hogy Európában születtek.

MAXELL birkaman buzizó \\http.birkafing.org 2015.11.24. 17:09:04

@maxval bircaman BircaHang Média: mindketten tévedtek, a GPS feltalálása a Nobel-díjas bolgár Kutakodov nevéhez fűződik!

2015.11.25. 05:54:28

@Csehszlovák Kém: "Nem az a "probléma", amit a nácik annak mondanak, hanem maguk a nácik a probléma."

A muzulmanok is igy gondolkodnak mindenki masrol. Nem erdekli oket, hogy egy ateistanak mondjuk igaza van valamiben (nem csak abban, hogy a vallas hulyeseg), eleve a letezese a baj, hogy van, es hogy nem olyan, mint ok.
Kirekesztok. Egy nacinak is lehet igaza mondjuk egy mernoki kerdesben, meg Orbannak is bevandorlas ugyben. A rossz ora is a pontos idot mutatja naponta ketszer. Orban sok baromsagot csinalt, stadionok, mutyik, oktatas zullesztese, de speciel az illegalis bevandorlas kerdeseben ugy jart el, ahogy jozan esszel barki eljarna.
süti beállítások módosítása