buk.jpg

Úgy tűnik, csak idő kérdése volt egy utasszállító gép lelövése. A térképen a dotoho megmutatja a július 14., 16., és 17-én leszedett gépek helyszínét és a BUK rakétaelhárító rendszer feltételezett útvonalát az Orosz Föderáció felé, illetve egy animált videó segítségével demonstráljuk a maláj gép lelövését.

UPDATE!: Orosz állampolgárok működtették azt a rakétarendszert, amely a Kelet-Ukrajnában csütörtökön lezuhant maláj utasszállító tragédiájáért felelőssé tehető, és az ukrán kormány rendelkezik ezt alátámasztó bizonyítékokkal – állította szombaton Vitalij Najda, az ukrán biztonsági szolgálat (SZBU) elhárítási részlegének egyik vezetője.

Az áttörést jelentő sajtótájékoztatóról bővebben az index.hu-n olvashattok!

buk_fust.jpg

Az SBU által nyilvánosságra hozott egyik bizonyíték, amelyen a Bukból kilőtt rakéta nyomait láthatjátok

( a kép klikkolással nagyítható).

Ez az ukrán titkosszolgálat munkáját dicsérő lehallgatott hangfelvétel pedig azt bizonyítja, hogy az oroszbarát szeparatisták totális moszkvai kontroll alatt működnek. Az ideges szeparatisták, Moszkva parancsára, a fekete dobozt keresik.

(Oroszul, angol átirattal.

A felvétel teljes szövege magyarul elolvasható: Moszkvai barátainkat érdekli a fekete doboz.)

Azt már egyre többen feltételezik, hogy a maláj repülőt valószínűleg egy orosz gyártású Buk vagy Sz-300-as légvédelmi rakétával lőtték le. Az oroszbarát szeparatisták tagadták, hogy rendelkeznek ilyen vagy ehhez hasonló légvédelmi technológiával.

Több jel is arra utalt azonban, hogy az úgynevezett Donyecki Népköztársaság katonái lőtték le a polgári utasokat szállító gépet, tévedésből. A térképen összegyűjtöttük a hivatalos helyről meg nem erősített, de konkrét helyszínekhez kötött fotókat és videó-felvételeket a szeparatisták által június 21-én megszerzett légvédelmi rakétáról.

Úgy tűnik, csak idő kérdése volt egy utasszállító gép lelövése. A térképen megmutatjuk a július 14., 16., és 17-én leszedett gépek helyszínét és a BUK rakétaelhárító rendszer feltételezett útvonalát az Orosz Föderáció felé.

A térkép pontjai kattinthatók. 

Ez a videóanyag pedig a BUK-M útját mutatja be Oroszországtól a végzetes lövés helyszínéül szolgáló Sznyizhnye település melleti szektorig:

Hogyan semmisíthette meg a BUK rakéta a maláj gépet? Animáció.

 

Megfigyelő kommentelőnk írja:

"Amikor csütörtökön elolvastam a www.rbc.ru orosz honlapon a "rövid hírlista" rovatban azt a két egymást követő hírt. Az időpontok moszkvai idő szerint:

Screenshot.jpg

18:53 "A felkelők lelőtték az ukrán légierők még egy szállítógépét"
19:25 "Ukrajna megerősítette a maláj repülőgép eltűnését a radarról"

Rögtön világos volt, hogy mi történt, s ezt azóta is minden további részlet csak megerősítette: ukrán gépet akartak lelőni, de az maláj gépnek bizonyult."

Fotók, amelyek bizonyítják, hogy rakétával lőtték le  maláj gépet:

220 komment

Címkék: #ukrajna #oroszok #maláj gép #buk

A bejegyzés trackback címe:

https://dotoho.blog.hu/api/trackback/id/tr396524229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 09:13:50

@miketbeszéltek:

Az ugye megvan, hogy Listievet és Politovszkaját minden jel szerint a Nyugat lieblingje Borisz Brezerovszkíj ölette meg?

www.forbes.com/forbes/1996/1230/5815090a.html

ob.szerver 2014.07.21. 09:14:06

@Csehszlovák Kém:

"ők nemcsak a vezérben, egy eszmében, de egy hatszázhatvanhatszor levert, legyőzött és megcáfolt elméletben is képesek HINNI."

Ehhez már csak annyit lehet hozzátenni, hogy ugyanezek voltak a legvéresszájúbb ruszkizók és komcsizók, mígnem egy idei márciusi bejelentés kapcsán öt perc alatt 180 fokot fordult a meggyőződésük, és felfedezték a nagy orosz néphez fűződő örök és megbonthatatlan barátságot magukban.

Nzoltan 2014.07.21. 09:14:15

@Pan Modry: Nade egy év múlva már valószínüleg mūködni fognak. Bár a nagyon röcidtávú céloknak nem felel meg.

timotiyong 2014.07.21. 09:14:44

Ez a "bizonyíték" előbb lett elkészítve, mint a baleset történt. Meglehet nézni az eredeti hangfájl létrehozásának a dátumát. Valamint szakértők megállapították, hogy a hangsáv nem igazi, csupán össze lett vágva. Ez Kijev bűnösségét bizonyítja. 100%-osan. Az pedig a másik dolog hogy az ő érdekük volt.

Delco Lajos 2014.07.21. 09:15:12

@Csehszlovák Kém: Soha nem voltam Fideszes, sem Jobbikos.
Az általad "Tudjuk, hogy..." felsorolás után álló "tények" jó részéről kiderült már, hogy valszeg FSZB-s munka... Vagy otthon a jó kis spec.csoportod, akik kimutatták, hogy ezek valódi "dokumentumok"?
Tulajdonképpen semmit sem tudunk. Sem én, sem te. Rossz érzés lehet ez így a 21.században, de ez az igazság. Persze így a russzofóbia is tombolhat. Meg az usafóbia is...

Nagyzee 2014.07.21. 09:15:47

@Pobjeda elvtárs:

Itt az állításod szerint "hamis" vKontakte profil:
vk.com/strelkov_info

Ezen jelent meg a bejegyzés arról, hogy lelőttek egy ukrán gépet. A profilnak több mint 100 ezer követője volt a bejegyzés lehozásakor, és egyáltalán nem volt friss. A bejegyzés időpontja 17:40 vagy 17:50 volt moszkvai idő szerint, míg a bejegyzésben az szerepelt, hogy 17:30 körül lőtték le a gépet, 10-20 perccel korábban. Az ukrán légi irányítás 17:15-kor vesztette el a kapcsolatot a maláj géppel.

Egyszóval két dologban is hazudsz. Nem kamu profilon jött ki a bejelentés, és nem órákkal azután, hogy robbant a hír a maláj gép eltűnéséről, hanem percekkel előtte / kb. egy időben.

Kavkaz 2014.07.21. 09:15:55

@miketbeszéltek:

Kérdés, hogy ezen újságírók halála valóban az orosz kormány lelkén szárad-e, vagy csupán ezt próbálják velünk elhitetni.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 09:26:16

@Nagyzee: +1

Persze, tök nyilvánvalóan idiótaságokat beszél a @Pobjeda elvtárs. Javaslom neki ezt az újabb konteot, eddig ez a próbálkozás a leghihetőbb, muha:

index.hu/mindekozben/poszt/2014/07/21/erre_a_malajgepes_conteora_vartunk/

Macropus Rufus 2014.07.21. 09:41:12

@maxval, a gondolkodó birca:
érdekes felfogás. Véletlenűl sem az a hibás aki lelőtte (hót mindegy, hogy most melyik volt az)...

Macropus Rufus 2014.07.21. 09:50:44

@Fekete Pestis:
"Pont úgy, mint ahogy az USA is kisérletezett 83ban a koreai géppel, hogy az oroszok leszedik-e.
Válasz erre "
pontosítok: csak arra voltak kíváncsiak, hogy mennyi a reagálásidejük. Arra nem gondoltak, hogy le is szedik.
Viszont: amikor kiderűlt, hogy civil gépet szedtek le a ruszik, komoly fejhullások voltak az orosz hadseregben.
Ez a cia titkos háborúi c. amcsi dok. filmben volt.

FOMA 2014.07.21. 09:50:50

@Moin Moin: Hajók elleni Harpoon-nal? Ami egyébként nem rakéta, hanem robotrepülőgép. Nagyon ügyes gyerekek lehettek.:-)

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.07.21. 10:53:56

Miután a NER/Jobbik gyorsreagálású bérkommerek aktivitását nézem, már nyugodt szívvel állíthatom, hogy bizony van takargatni valója a ruszki testvéreknek.

Stabilo 2014.07.21. 10:54:06

Tulajdonképpen miért is számít, hogy ki lőtte le a gépet? Fog bármin is változtatni, ha kiderül, hogy ez vagy az?
A világ jobban teszi, ha azon imádkozik, hogy az oroszok keze legyen a dologban, mert akkor Putyin egy kicsit hátravonul és ennyi. Európára, Németország miatt nem lehet számítani, USA pedig töketlen.
Ha viszont kiderül, hogy az Ukránok lőttek, akkor Oroszország rövid időn belül szétszedi Ukrajnát, Merkel és a hozzá hasonló töketlen politikusok kényszeredett mosolygása mellett... :(

Megfigyelo 2014.07.21. 11:01:15

Amikor csütörtókön elolvastam a www.rbc.ru orosz honlapon a "rövid hírlista" rovatban azt a két egymást követő hírt, hogy [az időpontok moszkvai idő szerint, a fordítás szószerinti]:
18:53 "A felkelők lelőtték az ukrán légierők még egy szállítógépét"
19:25 "Ukrajna megerősítette a maláj repülőgép eltünésát a radarról"
rögtön világos volt, hogy mi történt, s ezt azóta is minden tövábbi részlet csak megerősítette: ukrán gépet akartak lelőni, de az maláj gépnek bizonyult.
(Erről a hírlistáról csináltam is screenshotot.)
Egyébként az, hogy tévedés volt, csak mérsékelten csökkenti az elkövetők bűnét. Ugyanis a felkelők vezetői mind, és harcosainak többsége is orosz állampolgár. Mi a fenét lövöldöznek egy másik országban!!?

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.07.21. 11:01:31

@ob.szerver:

Ezek csak kotta-felolvasók. A kottát a Vona Árpádék írják.

eßemfaßom meg áll 2014.07.21. 11:07:49

"Elnézést, Virág elvtárs, ez az ítélet!"

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 11:08:23

@Megfigyelo: küldd be a screenshotot, beteszem a posztba!

Szúnyog 2014.07.21. 11:13:55

@Megfigyelo: Az is egyértelmű, hogy az orosz színekkel megegyező festésű maláj gépet az oroszok nézik ukránnak, s nem fordítva van ám, hogy az ukrán nézi orosznak.

protézisesh 2014.07.21. 11:14:58

@Nzoltan: "Obamának jól jön, ha eszkalálódik a konfliktus. Az EU - nak nem. Kicsit sokba lesznek az energiahordozók ezután."

Bizony ám. Lásd itt bővebben:
sorokkoztt.tumblr.com/post/89140293756/a-nagy-gazhaboru

illetve

sorokkoztt.tumblr.com/post/92415256376/malaysia-airlines-mh17-aki-tudta-elore

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 11:20:25

@Nagyzee: Strelkovnak egyátalán nincs VKontakte profilja ez már számtlanszor elhangzott az elmúlt hetekben. Az SBU üzemelteti ezeket. A géppel 13:15 kor vesztették el a kapcsolatot, és Sztrelkov Donetskben van nem Moszkvában.

Szóval csak ennyi apró probléma van az SBU mosdatásoddal.

Megfigyelo 2014.07.21. 11:20:32

@Szúnyog: Orosz katonai géoek nem járnak (és nem is járhanak) arra, a felkelőknek pedig -- még? -- nincs légiereje.

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 11:20:40

@petraeus: Tiszta idő volt, és ez nem IFF hanem ADS-B vevő. Tuti műkődött, mert faék egyszerűségű dolog, nem egy bpnyolult IFF csak egy vevőkészűlék.

De amúgy semmi nem biztos. Viszont talán sorban kéne haladni nem? Ugye még arra sincs semmi bizonyíték hogy a gépet lelőtték.

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 11:33:54

@Megfigyelo: Magyarázd kijevnek ők vádaskodtak orosz átlövéssel berepüléssel.

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 11:34:15

@Szúnyog: Az a baj a prekoncepcióval, hogy megalapozatlan logikai ugrásokra késztet. Kém barátunk tisztes iparos, de most könyen lehet hogy késbe szalad, mert blogernek a hitelesség minden. Pedig egyszerűen megúszhatta volna, ha a tényleg bizonyított tényeken kívül a többit feltételes módba teszi, és nem ugrik fejest a PR vádaskodásokba.

Megfigyelo 2014.07.21. 11:34:24

@petraeus: Nyilvánvalóan vannak beépített emberek a különböző parancsnokságokon, akik mindenről tájékoztatják a felkelőket.
Egyébként a net szerint egy ilyen masina önmagában (tehát nem 3 vagy 4 járműből álló komplexben) is használható, de akkor nem tudja a civil gépeket azonosítani, és nem 360 fokos, csak 120 fokos szögben "lát".

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 11:34:32

@Csehszlovák Kém: Aztán nehogy harosan eltűnjön ez a bejegyzés ahogy megjőnnek a maláj szakértők beszámolói. :)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 11:34:58

@Megfigyelo: szép találat, köszi. Bent van a posztban,

jawache 2014.07.21. 11:42:57

milyen franko ez a vita! "lazadokat nem tamogatunk!" oh, bocsi! kiveve, ha azok sziriaban vannak. mert ott iszlam fanatikusokat is szabad. de csak azert mert nem irakban vannak. mert most hogy mar ott is vannak, oda majd megint kuldunk erositest.
na, ezeknek azt sem hiszem el, amit kerdeznek.
micsoda objektiv erveket puffogtatnak itt egyes szakertok! fideszes, meg jobbikos, meg a gyurcsany...
vegulis csak a tenyszeruseg hianyzik.
persze bizonyitott tenyek felsorolasa van, csak eppen nem tudjuk, ki, mikor es mivel bizonyitotta. latszik, sokaknak fogalma sincs arrol, hogy mit jelent az a fogalom, hogy valami bizonyitott.
a legsajnalatosabb azonban, hogy egyeseknel a legfontosabb aspektusa a vitanak a politikai iranyultsag, illetve a tragedia politikai kimenetele, es kozel sem a tenyek es lehetosegek objektiv ertekelese. (a politikai vonzata az esemenyeknek lehet inditek, de a vitapartner politikai beallitottsaga a tortenteket illetoen irrelevans. igy ennek ervkent valo hasznalata szemelyeskedes, ami a vitakultura sulyos hianyat mutatja.)
az igazsag nem azon mulik, hogy valaki fideszes, jobbikos, dk-s, mszp-s vagy akarmi. aki ilyenekkel ervel, az a vitakultura hianyaban teljesen hiteltelen szemely.
erdekes viszont olvasni azokat a hozzaszolasokat, amik igyekeznek objektiv ervekkel alatamasztani velemenyuket - es nem a szubjektiv orientaltsaguk dominal.
szoval, szorakoztato ez a blog...

Megfigyelo 2014.07.21. 11:43:08

@Pobjeda elvtárs: Az, hogy ezt a gépet nem lelőtték, a "zérus valószínűségű esemény" klasszikus esete. (Gyengébbek kedvéért: a lehetetlen esemény valószínűsége zérus, de abból. hogy egy esemény valószínűsége nulla, még nem következik, hogy az lehetetlen -- csak hát a valószínűsége 0.)

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.07.21. 12:15:50

@Pobjeda elvtárs:

"Kém barátunk tisztes iparos, de most könyen lehet hogy késbe szalad"

Relativizálás helyett már fenyegetőzöl, írástudatlan testvérem? Vigyázz, mert a messzi Moszkvába el is kell ám jutnod, nem csak indulnod... ;)

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 12:58:16

@Pobjeda elvtárs: “1.Láttad te azt a dicsekvős VKontakte posztot? Én igen. Frissen létrehozott, ujságcikkből kivágott fotóval feszítő accon 17:50!!!!! kor kelt bejegyzés amikor már órák óta az egész világsajtó a maláj gépen rugózott.”

---> Ez hazugság. Újra, kronológia, csak neked: 16:10, tűzparancs. 16:20: megszakad a kapcsolat a maláj gép és a légiirányítók között. 16:40-kor hívja Bezler Geranint, hogy “épp most lőttünk le egy gépet”. 17:50-kor posztol Girkin/Sztrelkov. A világsajtóban 18:00-tól kezdenek jönni az első hírek.

“2.Tudjuk? Az Ukránok állítják. Egy nappal előtte meg azt állították hogy nincs nekik. Ha az ukránok voltak akkor bizonyára megmondanák és nem hazudnának ugye? Az USA szava hihetősége pedig az Iraki tömegpusztító fegyverek óta ugyebár nem túl erős.”

---> Tudjuk, lehallgatott beszélgetések alapján, hogy Oroszországból becsempésztek ilyen szerkezetet 2014 július 17-én hajnal 1 órakor az orosz állampolgárságú személyzettel együtt. Azért állították, h nincs nekik, mert a tragédia napján szerzett tudomást az ukrán titkosszolgálat a dologról.

“3.Bizonyítékokkal? Nosza. Mutass egyet.”

---> Többet is. “Over the past month, we have detected an increasing amount of heavy weaponry to separatist fighters crossing the border from Russia into Ukraine. Last weekend, Russia sent a convoy of military equipment with up to 150 vehicles including tanks, armored personnel carriers, artillery, and multiple rocket launchers to the separatist. We also have information indicating that Russia is providing training to separatist fighters at a facility in southwest Russia, and this effort included training on air defense systems.” In: moscow.usembassy.gov/pr-072014a.html

+ Hangfelvételek, amelykből kiderül, hogy oroszok érkeznek Ukrajnába Bukkal.

“4.Ej de jól értesült vagy. Hol is az a bizonyíték? A kamu VKontakte profil, vagy az Ukránok, akik szintén gyanúsítottak összevagdosott videója?”

---> Az ukrán biztonsági szolgálat bizonyítékokat bemutató sajtótájékoztatója alapján, itt megnézheted:

www.youtube.com/watch?v=8_8UvL_iFv8

A VKontakte profil nem kamu, ahogy feljebb már megcéfoltalak.

“5, Nem nem tudjuk. Az USA mondja. Ennyi.”

---> Hazudsz. Műholdas felvételek bizonyítják, hogy az roszbarát szeparatisták által ellenőrzött körzetből lőtték ki. Több hangfelvétel bizonyítja, amelyen konkrét emberek a gép lelövéséről beszélnek, előtte és utána. Igor Bezler adta ki a tűzparancsot 3 főnyi, egyelőre be nem azonosított, orosz áp-ú legénységének.

6, Persze ha az Ukránok lőtték le a gépet akkor sem próbálnák a szakadárokra kenni ugye?

---> Hazudsz. Újabb hangfelvételek bizonyítják, hogy az oroszbarát szeparatisták összejátszanak Moszkvával a fekete doboz eltüntetése érdekében: index.hu/kulfold/2014/07/20/moszkva_mar_keri_hol_van_a_doboz/

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 13:14:57

@Pobjeda elvtárs: további hazugságainak cáfolata.

“Ugye még arra sincs semmi bizonyíték hogy a gépet lelőtték.”

---> Hazudsz. Van bizonyíték, a lehallgatott telefonbeszélgetés. “„A tévében azt mondják, talán AN-26-os gép volt, ukrán szállító gép, de az van ráírva, hogy Maláj Légitársaság. Hát az mit keresett ukrán területen? Kozicin: Akkor tehát kémeket szállítottak. Fasznak kell röpködni, háború van." + Műholdas felvételek, + a dotohon is bemutatott fotó.

Ez pedig Bezler (Az Ördög) lehallgatott telefonja : “Épp most lőttünk le egy gépet”: www.youtube.com/watch?v=BbyZYgSXdyw

“Strelkovnak egyátalán nincs VKontakte profilja ez már számtlanszor elhangzott az elmúlt hetekben”.

---> Hazugság. Azért, mert számtalanszor elhangzott, még nem lesz igaz, tessék: vk.com/strelkov_info a júli 17-i, 17:50-es bejegyzését nem fogod megtalálni, mert törölte.

“Az SBU üzemelteti ezeket”

---> Mi alapján állítod?

“A géppel 13:15 kor vesztették el a kapcsolatot.”

---y Hazugság. A géppel 16.20-kor vesztik el a kapcsolatot.

“Sztrelkov Donetskben van nem Moszkvában.”

---> De mit keres az orosz állampolgár és GRU tiszt Ukrajnában?

“Jó példa erre amikor putin bevezette hogy a külfőldről pénzt kapó civileknek idegen ügynökként regisztrálni kell magukat. Az az USA tiltakozott leghangosabban ahol 76 éve ugyanez a rendszer, és kőkeményen betartatják. Foreign Agents Registration Act.”

---> Hazugság. Az USA-ban ez a rendszer teljesen traszparnes,bárki rákereshet.
“Girkin eetárs már megmondta. Egyrészt Sztrelkovnak hívják”

---> Hazugság. Girkin=Sztrelkov. Két neve van: Igor Vsevolodovich Girkin (oroszul: Игорь Всеволодович Гиркин), és Igor Ivanovich Strelkov (oroszul: Игорь Иванович Стрелков).

“másrészt a hír úgy hangzott, hogy egy weboldal szerint a helyszínen valaki hallotta hogy Sztrelkov ilyet mond” –

---> Hazudsz. Az “egy weblap” konkrétan a Russkaja Vesna, a szakadárok hivatalos weblapja. Ott jelent meg a hír, miszerint Sztrelkov Kelet-Ukrajnában azt mondja a helyi embereknek, hogy a gép roncsainál talált holttestek nem voltak frissek, az ukrán hatóságok bármilyen szörnyűségre képesek”.

“Az Ukránoknak az fáj, hogy ők nem mehetnek oda, mert a helyiek attól tartanak, teljes joggal hogy manipulálnák a bizonyítékokat. Az EBESZ és a nemzetközi sajtó viszont ott van és minden tele van a fotókkal. Sokat elmond hogy ennek ellenére te bevetted a Kijevi hazugságot. “

---> Hazudsz. Sajnos a szeparatisták továbbra sem működnek együtt az EBESZ képviselőivel, ahogy egy lehallgatott hangfelvételről kiderül, ráadásul a parancs az, hogy ne engedjék őket érdemi bizonyítékokhoz, korábban lövéssekkel kergették el őket.

neiro 2014.07.21. 13:16:50

@Megfigyelo: ugye tudod, hogy a szakadárok korábban valóban lelőttek nem is egy, hanem két ukrán szállítógépet ?
Vállról indíthatós rakétával.

Egyik hír, hogy a szakadárok lelőttek egy ukrán szállítógépet.
Következő hír, hogy a maláj gép lezuhant.

Mi kapcsolja össze a két hírt; miből következik, hogy a két gép ugyanaz ?

Megfigyelo 2014.07.21. 13:17:02

@Pobjeda elvtárs: Az biztos, hogy az orosz hírforrásokban (az igen szolid rbc.ru-n is) elterjedt, hogy ismét lelőttek egy ukrán szállítógépet...

Megfigyelo 2014.07.21. 13:17:07

@fehérfarkas: Olyan magasságban repült a gép, ami Szíriában, Irakban vagy Afganisztánban sincs lezárva. Olyan légelhárító berendezésük, amivel egy 10000 méter magasságban repülő gépet le lehet szedni, csak reguláris hadseregeknek van, felkelőknek és terroristáknak eddig soha nem volt. Erre nem lehetett számítani. (Az első BUK-ot 1979-ben helyezték hadrendbe, de azóta is folyamatosan fejlesztik, a legújabb változat 2008-as, úgyhogy modern fegyverről van szó.)

Szúnyog 2014.07.21. 13:22:09

@Csehszlovák Kém: Ezek az ún. telefonbeszélgetések semmit se bizonyítanak. Az egyik féltől jönnek, amelyik kreálhatta is azokat.
Az amerikai bizonyítékokat már megismertük Irak és Szíria kapcsán. Lószar sincs, nemhogy bizonyíték. (Ettől még természetesen lehettek az oroszok, csak éppen nekik állt ez a legkevésbé érdekükben.)
A spanyolok érdeklődtek aziránt, hogy kísérte-e két ukrán vadászgép ezt a maláj gépet, s ha igen, mi volt a pilóták neve? Erről úgy tűnik kuss van.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 13:34:13

@Pobjeda elvtárs: "17:50-kor posztol Girkin/Sztrelkov." - fontos: a VKontakte a moszkvai időt mutatja, tehát a gépet moszkvai idő szerint 17:20-kor lőtték le.

@Szúnyog: Nem akarlak megingatni hitedben, egy szabad világban van lehetőséged még azt is hinni, hogy ezek a felvételek "semmit nem bizonyítanak"!

"lehettek az oroszok, csak éppen nekik állt ez a legkevésbé érdekükben" - Ezzel a megállapításoddal egyetértek. Csakhogy a hangfelvételekből pont az derül ki, hogy ezek a szerencsétlenek azt hitték egy Antonovot szedtek le. Hogy te is értsd: Putyinnal saját emberei az orosz titkosszolgálat Ukrajnába átcsempészett egysége baszott ki.

Lémusz 2014.07.21. 19:30:15

Elöljáróban közölném, hogy én is sajnálatosnak tartom, a katasztrófát/merényletet. Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a konfliktusnak nem Ők voltak az első, és nem is az utolsó áldozataik. Ukrajna és a NATO ilyen rövid idő alatt is sok "bizonyítékot" hozott napvilágra, és az orosz fél valószínűleg ezután fog előhozakodni a sajátjaival.
Természetesen mindegyikük a másikat próbálja eláztatni.
A lényeg azonban, hogy miért is van polgárháborús helyzet Ukrajna többségében oroszok lakta területein. Látszólag a forradalmi Ukrán kormány (amit annak ellenére legitimnek tart a bölcs nyugat, hogy nem szavazta meg őket senki) elhamarkodott oroszellenes intézkedései miatt.
Valójában a vita ott kezdődött, hogy a NATO az orosz határig akarja kiterjeszteni saját "védelmi zónáját".
Oroszország ezt Janukovicsnak megtiltotta, ezért helyére a nyugat saját embereit ültette. Oroszországnak pedig ez jó ürügy, hogy a furcsa módon Ukrajnához csatolt területeket visszaszerezze.
Ennyit a világpolitikai vonatkozásról.

Ne feledkezzünk meg azokról a kárpátaljai magyar fiatalokról sem, akiket az ukrán nép védelmében a háborús zónába vezényeltek.

deliberator 2014.07.21. 19:31:47

@Pobjeda elvtárs: Azon morfondírozom, hogy ha egy Pobjedában egy elvtárs valaha elvitt volna téged vagy valamely rokonodat, akkor is ilyen elvakult moszkovita lennél?

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 19:31:57

@Csehszlovák Kém:

UTC 13:15 az utolsó ADS-B jel beérkezése.

Azokat az állítólagos lehallgatott beszélgetéseket ha figyelmesen visszaolvas én magam tettem be az SZBU oldaláról, korábbi beszélgetésekből vagdosták össze egy részüket más részük - amiben a maláj gép egyáltalán említve van - azonosíthatatlan személyekhez kötődik. Ráadásul ahogy már írtam maga is ellenőrizheti valamilyen okból a youtube videok encoding timestampja 16. -ai azaz korábbi mint a gép lelövése.

Bizonyítéknek nehezen nevezhető.

vk.com/strelkov_info ra semmilyen bizonyítékod nincs hogy Strelkové. Ő hetek óta még a maláj gép előtt is hangsúlyozta hogy nincs közösségi médiában profilja. Se twitter se VK se FB. Ilyet bárki tud csinálni, rajongótól az SZBU-ig. Ha most átnevezek vagy csinálok az FB-n egy Cseszlovák Kém profilt és vállalom a gép lelövését akkor az bizonyítja hogy maga volt? Ne gyerekeskedjünk.

A FARA megsértésért az USA-ban 10 év börtön is járhat. Oroszországban csak pénzbüntetés.

*miszerint Sztrelkov Kelet-Ukrajnában azt mondja a helyi embereknek*

Köszönöm nincs több kérdésem, szóval másodkéz.

Felteszek egy kérdést amire nem lesz válasz.

Ön szerint ha az Ukránok lőtték le a gépet akkor nem hamisítana az SZBU rogyásig hasonló "bizonyítékokat"?

Ennek fényében az SZBU-s anyagok maga szerint forrás értékűek?

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 19:32:07

@Csehszlovák Kém:

A VKontakte a felhasználó helyi idejét mutatja, éppen-úgy mint az FB. Szó nincs Moszkvai időről, kivéve ha ott van az illető.

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 19:32:15

@Csehszlovák Kém:

*Műholdas felvételek bizonyítják*

Hogyne. Látta őket? Akkor csak azt tudja hogy az USA azt mondja hogy bizonyítják. Miért nem mutatták be az ENSZ-nek? Amikor utoljára ilyen titkos bizonyítékról hablatyolt Kerry, akkor utóbb kiderült hogy nem is létezik.

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 19:32:35

@Megfigyelo:

Egyáltalán nem. Ha a PR felpörög akkor fékevesztett. Még az sem kizárható hogy véletlen baleset volt.

Maga szerint miután már elterjedt ki fog odaállni miközben semmi bizonyíték nincs hogy véletlen baleset volt. Ezek minden alap nélküli vádaskodások. Le lőhettek, de lehetett pokolgép vagy műszaki hiba is. Vizsgálat nélkül lehetetlen megmondani.

Hacsak nem te lőtted le. Mert akkor biztosan tudod. Ezért is olyan gyanús hogy UA olyan gyorsan bejelentette hogy ellőtték és BUK-al lőtték le.

Megfigyelo 2014.07.21. 19:33:01

@neiro: Igen. de itt csak a facér tüzelőegység volt (az szokta kisérni a tanoszlopot), ami nem tudja azonosítani a polgári gépet, de önállóan le tud lőni bármit 15 m és 20 km magasság között. A 10.000 méter pont ideális számára...

Megfigyelo 2014.07.21. 19:33:08

@Csehszlovák Kém: Ha valaki látta Putyin arcát másnap reggel:

www.youtube.com/watch?v=dBp9LV0sQ3Y

az megérti, hogy mennyire sarokba lett szorítva.

Delco Lajos 2014.07.21. 19:33:27

rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/

Persze, tudom nem hiteles mert nem ukrán és nem amerikai hírforrás.
És a blogíró prekoncepciójába se illik bele.

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.07.21. 19:33:49

@Csehszlovák Kém: Engedtessék meg, hogy az ukrán titkosszolgálat által prezentált bizonyítékban kételkedjek..
Már ott gellert kap a történet, hogy elképzelésük szerint a szeparaisták, az általuk nemrég zsákmányolt buk légvédelmi rendszerrel lőtték le az utasszállítót. Egy ilyen eszközt csak nem kevés gyakorlás után lehet eredményesn használni, és nem elég egyetlen hordozójármű megléte, ahogy arra a józanabb szakértők figyelmeztetnek:

index.hu/tudomany/2014/07/17/buk/

Sokkal valószínűbb hogy reguláris alakulatok lőtték le. Márpedig orosz légvédelmi tevékenység nem volt a térségben...

Nagyzee 2014.07.21. 19:34:06

@Pobjeda elvtárs: A géppel 13:15-kor vesztették el a kapcsolatot GMT szerint.
Moszkvai idő szerint az 17:15.

A vKontakte pedig orosz oldal, moszkvai időt használ.

Nagyzee 2014.07.21. 19:34:11

@Csehszlovák Kém: Itt kicsit te is belekeveredték az időzónákba.

A 16:10, 16:20 és 16:40-es eseménynél a kelet-európai (kijevi) időzónát használtad, a 17:50-esnél és 18:00-ásnál viszont már a moszkvait.

A 17:50-es vKontakte bejegyezés fél órával a gép lelövése után jelent meg.

Nagyzee 2014.07.21. 19:34:48

@neiro: Az a gond ezzel, hogy aznap nem lőttek le ukrán szállítógépet. A felkelők bejelentésére alapozva jelent meg az orosz médiában friss hírként, hogy ismét lelőttek egy ukrán szállítógépet, majd percekkel később kiderült, hogy ukrán szállítógép az nem zuhant le, egy maláj utasszállító viszont igen.

Szúnyog 2014.07.21. 19:34:51

Valamiért elakadt a hozzászólások megjelenítése....
Az orosz "bizonyítékok" gondolom semmit se jelentenek ebben a blogban.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 19:41:54

@Szúnyog: Előzetes modera van, nem mindig ülök gép előtt, nyugi, minden komment kimegy.

@Nagyzee: Igen, ez a BUKta. Nehéz ezt már kimagyarázni, Szaniszló Feri és Pobjeda elvtárs persze megpróbálja :)

Igen, de ezt gyorsan jelzem is egy kommenttel, hogy moszkvai időzónába van a két utolsó időpont (az eredeti forrás időpontjait használtam).

@Megfigyelo: Testbeszéd. Epic.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 20:36:57

@Pobjeda elvtárs: Hazudsz. UTC az örökidő, én a moszkvai (és helyi) időzóna szerint adtam meg az adatokat. Ennyire hülyének nézel minket vagy hülye vagy?:) Vagy szándékosan ködösítesz, mert jelenleg ez az egyetlen megmaradt lehetősége az orosz propagandának?

Youtube: a lehallgatott és perdöntő bizonyítékul szolgáló beszélgetések konkrétan megnevezik 17-én a lelőtt maláj gépet és, hogy az áldozatok civilek. Ezt egy nappal korábban felvenni nem lehetett :)

Hazudsz. Ez Szterkov vk profilja. A bizonyítékot pedig saját maga adta: letörölte a kínos tévedésről szóló posztját 17-én. Ha nem Szterlkov csinálná az oldalt, fenn is maradhatott volna, ugye? :)

Talán konkrét eseteket kéne összehasonlítanod, de azt persze nem mondasz, mert kiderülne, hogy általánosítasz és hazudsz. De segítek neked. 2006-os eset: A former Pentagon analyst who gave classified information to an Israeli diplomat and two members of a pro-Israel lobbying group was sentenced yesterday to more than 12 years in prison. Putyin Oroszországában egy ilyen eset jó eséllye halállal végződik vagy eltüntetik örökre a tagot. Putyin most NGO-civil szervezeteket szeretne külföldi ügynökként regisztrálni, talán még Lézer Jani is meg fogja irigyelni.

“Köszönöm nincs több kérdésem, szóval másodkéz.”

Nem másodkéz, hanem az oroszbarát ukrán szeparatisták honlapja. Tudod, akiknek az orosz állampolgár és GRU tiszt Sztrelkov is dolgozik.

“Felteszek egy kérdést amire nem lesz válasz. Ön szerint ha az Ukránok lőtték le a gépet akkor nem hamisítana az SZBU rogyásig hasonló "bizonyítékokat"?”

Bizony erre is megkapod a választ. Egy korábbi esetet tudok idézni, amikor az ukránok gyakorlatozás közben lelőttek egy utasszállítót, azt bevallották, hogy ők tették. De most én kérdezek: vajon ilyet most várhatunk egy Putyintól és Oroszországtól?

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 20:39:30

@A megvalósult amerikai ólom..: "Egy ilyen eszközt csak nem kevés gyakorlás után lehet eredményesn használni, és nem elég egyetlen hordozójármű megléte, ahogy arra a józanabb szakértők figyelmeztetnek:"

Egyetértek. Erre pedig az a magyarázat, hogy a Buk-M rendszer kezelői orosz állampolgárok voltak (három egyelőre meg nem nevezett orosz állampolgárságú ffi), akiket parancsnokukkal együtt 17-én cempésztek át az Orosz Föderációból. Örülök, hogy segíthettem.

neiro 2014.07.21. 20:40:21

Csak a pontosság kedvéért, volt olyan, például uhorszkó ügyében, amikor nem jöttek soha elő a kommentek ugye Csehszlovák Kém :-D Semmi gond te blogod és dolgod egyébként hogyan vezeted és hogyan vitázol...

Megfigyelő. "Facér" SzOU nem szokta kísérni a "tankoszlopot". Majd leírom ha érdekel hogyan működik egy BUK osztály. És két időben egymás utáni hír nem bizonyítja, hogy azok ugyanarról az eseményről szólnak... csak azért mert pár perc van köztük.

Hogy többen megértsétek miről beszélek. Az hogy mi jelenik meg twitteren és mit szednek le arról hány fotót mutatnak egy fehér kamionról és miképp illusztrálják az orosz dumát (aka. lehallgatott beszéletés) főleg mit mond Kerry vagy Putyin... volt már téves lelövés és soha nem lehetett megmondani abból amit az első napokban "nyilatkoznak" mennyi valós. Majd talán fél év, egy év múlva.

Ellenben itt egy kép ami a FT-n jelent meg www.ft.com/cms/s/2/1d6a9ac2-10e3-11e4-b116-00144feabdc0.html#axzz387dYU2H7
Egyrészt bizonyítja, hogy a roncsokhoz igenis hozzá lehet férni. És amit látok, AZ végre bizonyíték... ha kevés is.

Nektek mit mesél a kép ? Én látni akarom a bal hajtóművet. És ti mit gondoltok ?

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 20:40:47

@Nagyzee: Csakhogy semmi nem bizonyítja hogy annak a hozzáférésnek bármi köze lenne a donyetszki lázadókhoz. Sőt. Éppen ellenkezőleg, tudni lehet hetek óta hogy nincs VK hozzáférése az úrnak.

Ha a nevedben csinálok egy accot és posztolok valami kompromittálót, akkor az bizonyít bármit is?

Az SZBU videok timestampját vajon hogy magyarázod?

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 20:40:55

@Szúnyog:

Most már három különböző forrás erősítette meg hogy Ukrán vadászgép kísérte a járatot, amit az Ukránok letagadtak. Miért is?

Az USA továbbra sem mutatja be az állítólag bizonyító műhold felvételeket.

Mit titkolnak vajon?

Pobjeda elvtárs 2014.07.21. 20:40:58

@Nagyzee:

Nekem van VKontakte accom. Pont ugyanúgy működik az óra rajta mint az FB-n. Nem használ moszkvai időt, csak ha Moszkvában vagy. Próbáld ki.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 20:43:50

@Pobjeda elvtárs: @Nagyzee: Kicsit már unom, hogy folyamatos hazugságaidat állandóan ki kell javítani, persze szórakoztató az igyekezet, ahogy az orosz propagandát próbálod terjeszteni :D

Szóval a VKontakte alapbeállítása a moszkvai időzóna, és terméeszetesen mincen user saját magának, posztlási szokásainak megfelelően át tudja azt állítani. Tehát: megint hazudtál és főleg nem sikerült megcáfolni Girkin 17:50-es letörölt, de lementett posztját sem, amikor az Antonov lelövésén vihánckodik :) Kapufa.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 20:55:50

@Pobjeda elvtárs: Hasonló ámokfutást végeztél még tegnap, amit érdekes módon, pont 20-tól kezdett el tolni az orosz propagandagépezet, a még 18-án kora reggeli órákban Krasnodonnál felvett BUk kimenekítéséről szóló minivideó ügyében.

Azt állítottad, hogy az Krasnoarmeskben lett valójában felvéve, bizonyítékként pedig az óriásplakáton lévő (??) autókereskedőt hoztad fel, hogy az csak abban a városban létezik. Nice try, de ez sem igaz.

1. Semmi nem látszik a plakáton, sem cím, sem egyéb felirat. Vagy te ki tudtad olvasni? Légyszi küldd már el, megnézem :D Szopó 1!

2. Újabb bukta, h a videón tisztán látszik a trolibusz felső vezetéke, no, az általad megnevezett másik lokációban nincs trolijárat :D Szopó 2!

3. A Bogdan autókereskedés boltjai egész Ukrajnában fellelhetők, többek között Luhanskban is, így tök logikus, hogy a 45 km-re eső Krasnodonban is hirdetik magukat. Szopó 3!

Putyin seggnyalója, menj máshova a hülyeségeiddel, itt nem fogsz boldogulni.

Balt 2014.07.21. 21:50:26

@neiro: Passz. Ez a pilótafülke részlete? Arra gondolsz, hogy ezek a szétrepülő turbinalapátok nyomai? Az pedig heatseeker (AAM) rakétát feltételez? (Pardon, nem vagyok ab-ovo laikus, de nagyon morzsányi és elavult a légvédelmi "felkészültségem".)

Balt 2014.07.21. 21:50:28

@Pobjeda elvtárs: Anélkül, hogy állást foglalnék, itt egy újabb szkeptikus, Amerikából (nem utolsó sorban a "korábbi tapasztalatok" alapján):

www.infowars.com/whistleblower-u-s-satellite-images-show-ukrainian-troops-shooting-down-mh17

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.21. 21:52:45

@Balt: És hát köszönöm ezt a Bilderberg-csoport fóbiás, szélsőjobboldali összeesküvés-elméletek terjesztésében nagy munkát végző, texasi Alex Jones által vezetett honlap cikkét is!

neiro 2014.07.21. 23:43:25

Szia Balt. Elsősorban a maga részéről marha nagy ellenszenvvel nézek minden olyan megnyilvánulást, ami azonnal politikai "konzekvencia" oldaláról közelíti meg a kérdést. Rögtön arról beszélni egy sajtótájékoztatón - sőt deklarálni - hogy ezt itt a Luzitania újabb kiadásban (vagy épp ellenkezője) visszataszító. Az áldozatok, a gyász ideje van.

Másrészt ez a darab egyértelműen a pilótafülke bal oldala, és teli van repesznyommal. Legalsó kép jobb oldalán az a két pilótafülke-ablak aminek az alja V alakot formáz.

index.hu/kulfold/2014/07/17/lezuhant_egy_malajziai_utasszallito_ukrajnaban_az_orosz_hatar_kozeleben/

Nem műszaki hiba. Nem gépágyú. Nem belső robbanás. Valamilyen rakéta előről/balról érte a gépet; és közel robbant.
Ami maradt a rakétából részben benne lesz a bal oldali hajtóműben. Ilyenkor összeszedik az apró darabokat és összerakják belőle a gépet. Lesz elég nyom.

Ha megvan a pontos típus meglesz a valószínű felelős is.

Mystes 2014.07.21. 23:44:12

@Megfigyelo: Véletlenül bárki lelőhet gépet. Mint ahogy erre már volt példa. Nem szándékosan lőtték le!

(Már ha egyáltalán lelőtték. Lelőni csak az ukránoknak állt érdekükben.)

Mystes 2014.07.21. 23:44:16

@Pobjeda elvtárs: Műholdképet lehet manipulálni?

Pobjeda elvtárs 2014.07.22. 00:18:00

@Csehszlovák Kém:

Красноармейск Днепропетровская, 34 De tudom az egész országban a Kрасноармейск-i kereskedést hirdetik :)

A videon a egy darab trolivezeték nincsen, de ne zavarjon. ;)

A VKontakte alapból az user időzónáját állítja be. Ez sem jött be.

A fekete dobozok a malájokhoz kerültek, nem tudta rátenni a kezét az USA.

Most már csak idő kérdése. Te meg minél jobban erősködsz és minél több színes jelzőt ragasztgatsz azokra akik nem értenek veled egyet amikor mindenféle bizonyíték nélkül vádaskodsz, annál inkább csak magadat mutatod be.

A személyeskedés nem pótolja az érveket és bizonyítékokat.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.22. 00:24:42

@Pobjeda elvtárs: A helyzet az, hogy te nem érvelsz, hanem hazudozol. Lássuk!

Amúgy, haladunk, már csak néhány hazugságodhoz ragaszkodsz, ti fideszes oroszbérencek képtelenek vagytok méltósággal beismerni valamit, mi?

Video: kepfeltoltes.hu/view/140721/podjeba_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Természetesen most is hazudsz, mert a cirill betűket a „Bogdan” szón kívül lehetetlen kiolvasni. És persze a trolivezetéket pedig nem akarod észrevenni, oké :D

Aki a linkre kattint, láthatja, hogy megint csak hazudtál!

Vkontakte: nem-nem, már megint hazudozol. A user be tudja állítani a Vkontakte-on, hogy milyen időzónában posztljon. A hazug embert és a Putytin-féle fideszest, meg a jobbikkomcsit mindig hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát!

Én egyáltalán nem erőlködöm, mert ez az egész egy hatalmas és egyértelmű bukta az oroszoknak és magyar Putyinpincsi haverjainak, csak megdöbbent ahogyan terelsz és hazudozol és, hiszen nem lenne nehéz belátni, hogy egy hatalmas balfaszság miatt alakult így, véletlenül lelőttek az oroszok egy civil gépet.

Persze, ahhoz vér már nincs a picsájukban, hogy beismerjék, inkább fideszes módszereket alkalmazva, vádaskodni kezdenek. Egészen szánalmas vagy.

Mystes 2014.07.22. 00:27:10

@Csehszlovák Kém: Kém! Te most ezt az ügyet egy intellektuális rejtvénynek fogod fel, amit közösen fejtegetünk (ebben a kommentelők partnerek), vagy pedig itt is "harcolsz" és baszogatod, káromlod a kommentelőidet? Ez utóbbi engem nem érdekel, és nagyon visszatetsző!

Mystes 2014.07.22. 00:27:13

@neiro: Annyit bizonyít, hogy rakétával lett lelőve, de azt nem, hogy a rakétát ki lőtte ki.

Mystes 2014.07.22. 00:27:18

@Csehszlovák Kém: Tegyük fel, így van. Soha jobb bizonyítékot arra, hogy mennyire nem akartak civilgépet lelőni!

Ha pedig csak véletlenül lőtték le, máris mire a nagy hájp?

Mystes 2014.07.22. 00:27:24

@Csehszlovák Kém: Igen. És miért "csempészték át" őket? Oroszországból nem tudták volna lelőni a maláj gépet?

Mystes 2014.07.22. 00:27:31

@Csehszlovák Kém: "Hazudsz. Ez Szterkov vk profilja. A bizonyítékot pedig saját maga adta: letörölte a kínos tévedésről szóló posztját 17-én. Ha nem Szterlkov csinálná az oldalt, fenn is maradhatott volna, ugye? :)"

Ti egy fészbukozó tininek képzelitek el ezt a katonát? Lelő egy repülőgépet és máris rohan, hogy 10 perc elteltével kiposztolja? PONT EZ A HIHETETLEN! Ott háború van! Nem a net előtt ücsörög!

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.22. 00:32:36

@Mystes: Tudod kispajtás rühellem az ilyen faszokat, akik intellektuális rejtvényről hadoválnak, amikor egyértelmű, hogy a szakadárok miért nem engedik be a nemzetközi szakértőket, miközben dobálják az oszló hullákat a vonatra, mint valami valami náci haláltáborban. Kíváncsi vagyok, mit írnál, ha egy családtagod hulláját felismernéd, miközben épp fosztják ki a tárcáját..szóval te is meg ez a pobjdea is inkább gondolkozzon el, hogy miket irogatna itt, ha az ő családjuk került volna arra a gépre...

Mystes 2014.07.22. 00:34:05

@Pobjeda elvtárs: Simán bejöhet egy olyan scenario is, hogy az ukránok false flag akciója volt, hogy beléptessék a nato haderejét. Az érdekük mindenesetre megvan!

Mint ahogy már arról szó volt, egy ilyen gépet nem lehet véletlenül lelőni! Márpedig a szeparatisták csak véletlenül lőhették le.

Nemrég már tesztelték a malájokat arra vonatkozóan, hogy hogyan viselik, ha egy gépük lezuhan...

Mystes 2014.07.22. 01:28:47

Akkor nézzük a "harcot"! Csak két eset lehetséges:
1., a szeparatisták véletlenül lőtték le a gépet. (Hisz még az ellenfeleik se mondják, hogy direkt tették volna.) Ez tragédia, de bocsánatos bűn. Ilyen háborúban előfordul. (Ez nem olyan, mint az amcsi atomrobbantás japán civilek ellen, ami direkt volt.)
2., az ukránok false flag akciója. Ez viszont geci dolog.

Akármelyik variáció is lesz, a szeparatistákra nézve egyik sem végzetes.

Ezért nem kell ezt az egész ügyet túlértékelni!

maxval bircaman fȍszerkesztȍhelyettes · http://bircahang.org 2014.07.22. 08:55:27

@Szúnyog:

"orosz bizonyítékok nem jelentenek semmit"

Dehogy nem. A mauzóleumból 50 év után kibaszkodott ex-Hírók után, meg a nem létezö gulágok és Csernobil óta igenis jelentenek. Pont annyit, hogy az "orosz" szó hallatán csak legyint az ember.

Béla66 2014.07.22. 08:55:59

Urak!

Rövid kérdések: Szerintetek a BUK-nak nem kell egy felderítő radar, ami "megvilágítja" a célt? Legalább néhány pillanatig, amig a rakéta célra áll?
Ezt a területet nem figyelik elég alaposan?
Mi a véleményetek, mi céljuk lenne a szakadároknak (oroszoknak) egy ilyen komplexummal? Ezt rejteni és közben üzemben tartani eléggé nagy falat. Megéri?

Tisztelettel, Münci

Mystes 2014.07.22. 08:56:31

@Pobjeda elvtárs: Én a fekete doboztól sem remélek sokat. Ha szándékosan terelték oda a gépet (más magyarázatot a szokatlan kitérőre nem tudok, talán Kém tud), akkor már akkor vigyáztak arra, hogy semmi kompromittáló el ne hangozzon. Nem gondolod?

Balt 2014.07.23. 18:49:53

@Béla66: (Talán) Hozzáértők szerint a BUK rendszer egy harckész TELAR járműve (ami rendelkezik tűzvezető lokátorral) elméletileg képes optikai célzással önmaga is leküzdeni a légi célt. Ehhez optikai célmegjelölés szükséges, ami viszont az adott időjárási körülmények között (borult ég) kérdéses.

Azt elfogadom, hogy itt légi célokra lövöldözni alapesetben (és nem "negálva", hogy a konteóknak is adjunk lehetőséget) csak a szakadároknak érdemes, ráadásul a fenti (1 szem BUK) is ezt a forgatókönyvet valószínűsíti.

Az is tény, hogy egy ilyen "tévedés" Kijevnek és a CIA-nak jön jól, másnak katasztrófa. (Persze elsősorban az áldozatoknak és a szeretteiknek. Aztán a maláj légitársaságnak, a szakadároknak, az oroszoknak, Kínának, kb. ebben a sorrendben.)

Balt 2014.07.23. 18:51:31

@Csehszlovák Kém: Sajnos én nem vagyok ideológiailag ennyire képzett, hogy kapásból besoroljam a honlapot.

Ami a dotoho-t illeti, ez ugye egy dél-afrikai focivb-re készült szurkolói oldal. Bár tényleg csak véletlenül olvasom - mikor a maláj gépekhez hasonló színvonalesést mutató Index* a blogajánlóba kiteszi -, de ebből kb. meg lehet állapítani, hogy az általam ugyancsak ritkán olvasott kurucinfóval összemérhetően szélsőséges hangvételű.

Jut eszembe: ezúton gratulálok a maradék "sikercsapathoz" történt csatlakozáshoz. (Meglesz a szavam hozzájuk is.)

A megvalósult amerikai ólom.. 2014.07.23. 18:52:39

@Csehszlovák Kém: Éppen ezért nem kóser az egész. Egy profi rakétás nem kever össze egy Boeing 777-et egy An-26-tal. Utóbbi nem sugárhajtású hanem propelleres, és egész más a jellemző repülési magassága (max 7,5 km), ezenkívül a sebessége is csak feleakkora, mint egy Boeingé.
De nem is ez a legfontosabb. Amennyiben Oroszország biztosít egy ilyen üteget személyzettel, egész biztosan számoltak azzal, hogy a térség felett nagy magasságban polgári gépek is repülhetnek. Tehát kizártnak tartom hogy 10 km-e magasságon bármire is engedélyük lett volna lőni. ( Melelsleg mi az ördögöt keresett volna ezen a magasságon egy ukrán szállítógép 15 km-re az orosz határtól?)

Éhes_ló 2014.07.23. 19:19:31

A mostani műbalhéban érdekelt felek közül polgári gépet már bizonyítottan lelőtt az usa, a szovjeunio és ukrajna is.
archivum.magyarhirlap.hu/kronika/elkesett_ukran_beismeres.html

www.nyugat.hu/tartalom/cikk/6038_orosz_repulogep_szerencsetlenseg_ukran_beismeres

anyahajo.cink.hu/joval-kevesbe-ritkak-az-utasszallito-lelovesek-mint-go-1606845387

konteo.blogrepublik.eu/2011/02/16/a-twa-800-jarat-lezuhanasa/

Sőt.
A mos épp Gázában gyerekeket és nóket tömeggyilkolászó zsidók is lelőtték a Malév 240-es bejruti járatát, fedélzetén 60 emberrel:
www.origo.hu/itthon/20070925-uj-fejezetek-az-1975ben-lezuhant-malevgep-torteneteben.html
mandiner.hu/cikk/20121107_bayer_zsolt_a_bejruti_gep

Az orosz "szakadárok" bizonyítottan még soha nem lőttek le polgári gépet.

Gondoltam csaxólok, mielőtt elszaladna itt bárkivel a paci.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.27. 19:16:50

@Pobjeda elvtárs: @A megvalósult amerikai ólom..: @Éhes_ló: @Balt: @Mystes: @neiro: @Szúnyog: @jawache: @Delco Lajos: @maxval, a gondolkodó birca: Kedves fideszes vagy jobbikos vagy a bánat tudja épp milyen és kire szavazó fasiszta, Putyin seggéből kikiabáló kommentelőim!

Egy kis vasárnap esti olvasmány: 444.hu/2014/07/27/usa-itt-a-bizonyitek-hogy-oroszorszag-teruleterol-lottekukrajnat/?utm_source=444feed&utm_medium=twitter

Csókoljátok meg a seggemet, hahaha! :D

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.29. 18:21:29

@maxval, a gondolkodó birca: Valami ellenérv? Persze, az nincs.

Szerencsére rajtad kívül midenki olyan hülye, hogy elhitte a bizonyítékokat és széleskörű szankciót hirdettek meg végre Oroszország ellen: hvg.hu/gazdasag/20140729_Megvannak_a_szankciok_Putyinek_ellen

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.29. 18:25:43

@Csehszlovák Kém:

Kampány van, mint Hitler alatt. Megesik az ilyesmi. Aztán megunják és abbahagyják.

A nyugati nagytőke eleve ellenzi a szankciókat, s ezt nem tudják nem figyelembe venni a nyugati kormányok.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.29. 18:27:51

@maxval, a gondolkodó birca: Na, már megéri foglalkoznom veled, lassan, de biztosan haladunk, hiszen néhány hónappal korábban még a Hitler//Putyin párhuzamot sem ismerted el!

Pobjeda elvtárs 2014.07.29. 18:28:24

@Csehszlovák Kém:

:))))

Hány éves vagy? Öt? :))))

By the way, ennek semmi köze a Maláj géphez.

Bearanyoztad a napom, köszönöm :)))))))

Balt 2014.07.29. 18:28:57

@Csehszlovák Kém: Hogy az amcsik 10 nap elteltével egy újabb hasonlóval jönnek, az 1 dolog:
a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1176/2853/original.jpg

Hogy a soros katonák ezt csuklás nélkül leírják, az 1 másik.

Hogy ennek az egésznek ennyire örülsz, a pedig a harmadik.

Korrekt vélemények pro és kontra:
vilagterkep.atlatszo.hu/2014/07/23/mh-17-zicherman-vs-spottle

Éhes_ló 2014.07.29. 18:29:03

@Csehszlovák Kém: Kedves csehszlovák barom, vagy a bánat tudja épp milyen és kire szavazó hülye, Porosenko seggéből kikiabáló poster!

Semmiféle olyan bizonyíték nincs se a te birtokodban, se a gazdáidéban, ami azt bizonyíthatná, hogy az oroszok, vagy az ukrán puccsista kqrmány ellen harcolók lőtték volna le a maláj gépet.

A cikk pár olyan fotót utat be, amilyet középiskolások képesek előállítani néhány óra alatt.
Ezt nyugodtan feldughatod magadnak.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2014.07.29. 18:39:00

@Éhes_ló: Azon gondolkodom, ha ennyire kimosták az agyad, magadtól kapcsolod be a gépet, vagy segít vki?

@Balt: Elég jó a móka amikor az olyan ostoba agymosott szélsőjobbosok, mint te is, kétségbeesetten küszködtök a valóság híreivel :D

@Pobjeda elvtárs: Nagyon kínos lehet mostanában Putyin pincsijének lenni!! :)))

maxval, a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.07.29. 18:39:46

@Csehszlovák Kém:

Mivel nincs ilyen párhuzam, nincs miről beszélni.

Delco Lajos 2014.08.31. 15:26:59

Erről mi a vélemény:
www.nst.com.my/node/20925

Lehet hogy CSéhszlovák Kémet az előítélete vezette a poszt megírásakor?
süti beállítások módosítása